- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Grey's Anatomy
Grey's Anatomy
deft0nes
-
- 1071 messages
- 1456 votes
Een mooi vervolg op die zware seizoensfinale. Dit seizoen belooft wat, zeker op psychologisch gebied.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja! Dat is nu eens fijn nieuws, brand new episodes!
Dat wordt weer janken geblazen.. ik verheug me er nu al op.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ook wij gaan vanavond kijken en zijn zeer benieuwd.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Potverdriedubbeltjes zeg! 
Wat een serie is dit toch.. de enige die me na één minuut al kippevel weet te bezorgen, en na 5 minuten al traantjes in mijn ogen kan laten opwellen.
Mooie episode weer. Ben erg blij met het feit dat Webber weer terug Chef is, en Derek gewoon weer doet waar hij het beste in is: opereren. De manier hoe Webber stond te dansen bezorgde mij dan ook, tussen de traantjes door, een grote lach op mijn gezicht. 
En dan hebben we Bailey nog. Ik hou van die vrouw. Ik vind haar fantastisch, ze is mijn heldin. Haar serieuze kant, haar strengere kant, haar gevoelige kant, haar zorgzame kant.. ze is geweldig. Prachtig hoe zij zo'n rol weet neer te zetten.
Indrukwekkende flashbacks die je toch een naar gevoel blijven geven, als je terugdenkt aan die vreselijke massamoord. Je wordt als het ware meegezogen alsof je er zelf bij was. Mooi en overtuigend neergezet hoe iedereen er mee omgaat en het op zijn of haar manier verwerkt.
Oh ja, ik ben verliefd op het koppel Carrie - Arizona. Wat een schitterende vrouwen zijn het toch, en ZO lief samen. Ik ben jaloers! Wat een liefde straalt van die vrouwen af zeg.
En dan het afgeraffelde huwelijk. Laten we hopen dat het stand blijft houden. Ik gun het Cristina wel, een goede man.
Speaking of.. Lexie en Mark moeten weer samen komen! Dat staat toch veel leuker dan Alex? Die heeft zijn kans gehad.
Oh ja, leuk dat Mer Derek gewoon liet zitten in de gevangenis, zijn verdiende loon! 
Sterk begin van het nieuwe seizoen, dit smaakt naar meer.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Sterke tweede aflevering toch weer hoor. Er wordt de tijd genomen om de effecten van de schietpartij de kans te geven om te sluimeren en langzaam tot ontbranding te komen, en dat vind ik heel goed gedaan.
Alleen ik vind die Hunt en Cristina gewoon niet bij elkaar passen. Ik weet niet waarom, maar het past gewoon niet.
yvvv
-
- 55 messages
- 46 votes
Ik ben zo'n kneusje die nooit meedoet aan die TV-hypes (mede omdat ik 's avonds vaak weg ben) en er dan jaren later achterkom dat ik het toch wel een verdomd goede serie vind...
Dus ook zo met Greys Anatomy. Heb ondertussen alle seizoenen hier liggen en ben ondertussen ergens in seizoen 3 beland. Kijk dus (nog) niet met de TV mee, omdat ik nog niet gelijk loop.
Wat ik er tot nu toe van vind: Topserie, erg meeslepend! Heb al een paar keer jankend naar de buis zitten kijken..
Zag ergens een opmerking over cliche van knappe acteurs? Vind ik in deze serie juist helemaal niet... Enige die ik wel knap vind zijn Izzie, Karev en McSteamy. Christina, OMalley en Bailey vind ik gewoon richting het andere uiterste gaan..
Ben echt zoooooo beniewd naar die season filnale waar iedereen het over heeft van seizoen 6... Bijna, bijna..!! 
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
eerst nog die van seizoen 5!!!! ook bijzonder sterk!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Cristina is verre van knap, maar ze heeft een uitstraling waar veel vrouwen jaloers op mogen zijn. Net als Bailey trouwens.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Cristina is verre van knap, maar ze heeft een uitstraling waar veel vrouwen jaloers op mogen zijn. Net als Bailey trouwens.
Spannend vanavond!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jawel joh, stralen zoveel zelfvertrouwen uit, en tegelijkertijd toch iets kwetsbaars.
Vanaaf wordt huilen geblazen. Tenminste, IK heb flink moeten huilen bij deze aflevering..
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Poeh, sterke aflevering weer gisteren. Alex was geweldig, alleen je wist dat er iets met Mandy Moore zou gebeuren. Ook Cristina speelde geweldig, en een vloekende Kim Raver 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Welke heb je gezien AHWA, episode 6?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ja, 706 was dat. Die documentaire-aflevering.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind het allemaal nog een beetje 'soft' nu. De echte spanning zie/voel ik niet meer, en het lijkt alsof er veel 'opvulling' is momenteel. Hopelijk gooien ze er nu wat meer pit in.
706 heb ik nog niet gezien, misschien kan ik dan mijn mening een beetje bijstellen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik denk dat ze nog steeds bezig zijn om de effecten van de schietpartij op te lossen. Daar kom je niet gauw overheen. Je moet de spanning wel een beetje spreiden, want een seizoen van 22 afleveringen is lang. Then again, Vampire Diaries kan dat wel, maar die serie is toch ook weer iets anders van opzet.
Het moeilijke van Grey's Anatomy is de enorme cast, waardoor niet iedereen evenveel tijd krijgt, plus ze moeten ook nog zorgen dat je een band krijgt met de patient van de week, en daar is de tijd nog veel korter voor.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat is waar. En toegegeven: na 7 seizoenen hebben de mensen in het SGH ook wel álles meegemaakt. Bommen, explosies, schutters, virussen.. Ze kunnen inderdaad niet nu alweer een nieuwe ramp er in gooien.
Ben wel benieuwd of we nog iets van Izzie zien/horen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik meen gelezen te hebben dat Shonda Rimes Izzy off screen wilde laten sterven, maar daar op het laatste moment niet mee doorgegaan is, omdat ze dat Alex niet aan wilde doen. Ze staat nog open voor een terugkeer van Heigl, dus wie weet. Ik neem aan dat we in de series finale, welk seizoen dat ook wordt, nog wel wat oude bekenden terug zullen zien.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oude bekenden? Zoals? Kan me alleen Burke (en Izzie)herinneren.. Of bedoel je ook bijvoorbeeld de vader/familie van Meredith?
Edit: Oh wacht, Addison, Hahn.. natuurlijk ook.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik weet het niet hoor, maar dat gebeurt meestal, vandaar dat de kans dan nog bestaat dat we Izzy weer terugzien. Zolang het Denny maar niet is 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
LOL, nee.. dat zou een beetje ver gaan. Of dat George plots weer door de ziekenhuisgangen loopt.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Laatste ep was okay-ish. Preview zag er nog aardig uit, maar jammer dat Amber Benson niet meer te doen kreeg. Wel een aardige wending met Cristina, dat zag ik niet aankomen. Benieuwd hoe dat verder gaat.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Episode 6.
Begon een beetje raar, onwennig. Ben het niet zo gewend dat de acteurs in de camera kijken.
Enkele leuke uitspraken die me wel een glimlach konden bezorgen, zoals ''Turn it down, the rest of us don't have the Bieber-fever!'' maar ook een paar emotionele momenten: De dood van Mary en de grootste schok: van de mededeling van Arizona.
Potdomme, het zal toch niet echt.. 
en toen op het einde van de episode.. MIJN FAVORIET ER UIT? SERIOUSLY?
God nee, dit gaat voor mij echt een gemis worden.
Dit vind ik serieus echt heel erg zonde.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Arizona en Callie gaan even weg omdat Jessica Capshaw in het echt zwanger is en op verlof gaat. Komt heus wel weer terug.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Een beetje snel dan!
Vind het spijtiger van Callie. Had het liever anders gezien.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Episode 7. Het gaat enigszins de goeie kant op. Weinig Mer/Der, maar de 'minder belangrijke' karakters als Avery, Callie en April komen aan bod.
Het einde was het meest indrukwekkend. Het afscheid tussen Arizona en Callie. Zo mooi, zo echt, zo geloofwaardig.. Je begrijpt ze allebei, je voelt mee met ze.. Maar ook de uitbarsting tussen Meredith en Cristina was heavy.
Jawel, weer een mooie aflevering. I'm glad.
deft0nes
-
- 1071 messages
- 1456 votes
Episode 7.
8 & 9 zijn ook al uit heh...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh ja joh? Ik lig volgens mij flink achter met mijn series, moet vanmiddag eens een catchin' up doen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
709 was best een aardige aflevering, beetje gekunsteld, maar toch wel oke.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
" Maybe you shouldn't do radical things right after a blond woman has ripped your heart out of your chest and stomped on it. '' 
708:
Whaaat? Cristina neemt ontslag? Dat kannie!
Ik vind het echt geweldig als Cristina staat te dansen en helemaal opgaat in de muziek. Toch ook wel leuk om te zien dat Callie degene is die naar haar toegaat. Die twee zijn leuk samen! Lekker 'insane'. Daarom zijn ze mijn favo's (samen met Bailey.)
'' Who's that? Bono? ''
- BONO?!
.......
-Sir, is it Bono?
Ach gossie, dat haar van Callie. Arme vrouw.
Ik zou veel met Cristina willen doen, maar in de buurt van mijn haar kwam ze niet, hehe. Mooi om te zien hoe zij, maar ook Avery, in de knoop zitten.
Ja, dit was weer een lekker vlotte, boeiende episode.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
709 was inderdaad oké. Leuk, een dronken Bailey en Teddy. Verder vind ik Mark ook steeds liever worden. Weet een beetje dat bad boy imago van zich af te schudden.
Stark is vervelend en moet zo snel mogelijk ophoepelen.