• 178.075 movies
  • 12.209 shows
  • 33.979 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.852 votes
Profile

Grey's Anatomy

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

geweldige aflevering,ik zit nog bij te komen!!!
ik had al een paar spoilervrije reviews gelezen dat het super was en ik kon het me niet voorstellen wat er dan zo goed moest zijn dat het vorig jaar kon overtreffen,want ik vond het seizoen verder maar matig,en er was niet echt een verhaallijn die opbouwde tot aan de finale dus ik zag het ook totaal niet aankomen,ook grappig de verhaaltjes die op tv.com stonden,ik dacht toen ik die las,mwah boeiend.....en ik had ook niet echt zin om te kijken,maar die verhaaltjes waren dus fake....ik voelde na een paar minuten spanning en die was pas over aan het eind omdat je gewoon niet wist wat er ging gebeuren,denk dat de afl ook het sterkst is als je niks weet....
ben me een paar keer helemaal kapot geschrokken oa toen Gary ineens in de operatiekamer stond!!ik dacht eerst dat Owen zo raar deed omdat hij zag dat het mis ging met Derek
ook geweldig geacteerd door iedereen!!!!vooral Bailey raakte me weer heel erg!!
dacht dat niks die finale van vorig jaar kon overtreffen maar dat is dus toch gebeurt!!!
ook fijn dat er geen cliffhanger is,ik had wel ff zo'n afgerond eind nodig,en Callie en Arizona!!!yesss

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

AHWA wrote:
IBeetje vreemd gedrag van de SWAT, maar daar zullen wel redenen voor zijn.

Ja, dat heeft me ook verbaasd, maar ach, dat soort dingen neem ik bij een aflevering als deze graag cadeau..

sara-pezzini wrote:
Callie en Arizona!!!yesss

Ik was ook echt heel erg blij

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Vanavond had ik ingeplanned voor de season finale van Grey's. Ik had nog twee episodes tegoed, en ik ben blij dat ik ze achter elkaar heb gekeken. Er is niks fijner dan na een kut avond genieten van je favoriete serie.

Episode 23.. Vanaf de eerste minuut zat ik op het puntje van mijn stoel. Unbelievable. Ik had het ergens wel zien aankomen, maar toch schrik je je helemaal het apelazarus als je die vent bezig ziet. Ik kan niks anders zeggen dan dat het een vreselijk spannende aflevering was. Ik heb echt meerdere keren met mijn hand voor mijn mond gezeten. Dit is toch echt een staaltje knap, overtuigend en fantastisch acteerwerk. Nog nooit eerder heb ik zo met personages meegeleefd. Bailey was schitterend. Ik voelde haar angst, de wanhoop, het verdriet.. Zij blijft toch zeker mijn grote favoriet. Dat ze zo door elkaar was dat ze niet eens doorhad dat ze huilde... Zelfs met Dr Percy had ik medelijden, en dat terwijl ik hem altijd schijtirritant vind. De traantjes begonnen te komen toen Derek neergeschoten werd. Dit kon toch niet waar zijn?

Episode 24.. En het huilen ging maar door. Ik ben hier te emotioneel voor. Ik ga zo ontzettend op in Grey;s Anatomy dat het leek alsof ik er zelf bij was. De kracht van deze season finale is dat emoties zich in rap tempo opvolgden. Verdriet, spanning, angst.. Je blijft heen en weer geslingerd worden. Normaal is er nog een dosis humor bij, maar dat was nu natuurlijk veel minder van toepassing. Deze aflevering was voor Cristina. Alle credits gaan naar haar. Zij is de chirurg, en verdomme, she's good!
Don't kill McDreamy. Ik hou van die vrouw. Al vanaf het begin is zij, samen met Bailey, mijn favoriete personage. Net toen ik klaar was met huilen, begon het weer opnieuw. De emotionele scène tussen Lexie en Karev was zo mooi en overtuigend neergezet dat ik een brok in mijn keel kreeg. Net als de scene waar Bailey haar breakdown heeft. De muziek past altijd perfect bij dit soort situaties ter ondersteuning. Het feit dat Bailey machteloos staat bij het redden van Percy was zo vreselijk emotioneel. Ik dacht toen dat het niet meer erger kon worden. En dus wel. Het bleef spannender worden, ik als trouwe fan had gewoon plaatsvervangende angst. Plaatsvervangend verdriet.

Prachtige afsluiting van een mooi seizoen. Gelukkig geen 20.000 vragen waar we nog maanden op moeten wachten, maar een zeer bevredigend einde.

Ik begrijp dat veel mensen denken: Eline, het is maar een serie, het is niet echt. Dat snap ik ook wel. Maar het feit dat ik er zo in op ga, zo geniet van elke minuut.. zorgt er voor dat ik met zekerheid durf te zeggen dat dit voor mij de beste serie ooit is. Niets kan Grey's Anatomy overtreffen.

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

Elineloves wrote:
Vanavond had ik ingeplanned voor de season finale van Grey's. Ik had nog twee episodes tegoed, en ik ben blij dat ik ze achter elkaar heb gekeken. Er is niks fijner dan na een kut avond genieten van je favoriete serie.

Episode 23.. Vanaf de eerste minuut zat ik op het puntje van mijn stoel. Unbelievable. Ik had het ergens wel zien aankomen, maar toch schrik je je helemaal het apelazarus als je die vent bezig ziet. Ik kan niks anders zeggen dan dat het een vreselijk spannende aflevering was. Ik heb echt meerdere keren met mijn hand voor mijn mond gezeten. Dit is toch echt een staaltje knap, overtuigend en fantastisch acteerwerk. Nog nooit eerder heb ik zo met personages meegeleefd. Bailey was schitterend. Ik voelde haar angst, de wanhoop, het verdriet.. Zij blijft toch zeker mijn grote favoriet. Dat ze zo door elkaar was dat ze niet eens doorhad dat ze huilde... Zelfs met Dr Percy had ik medelijden, en dat terwijl ik hem altijd schijtirritant vind. De traantjes begonnen te komen toen Derek neergeschoten werd. Dit kon toch niet waar zijn?

Episode 24.. En het huilen ging maar door. Ik ben hier te emotioneel voor. Ik ga zo ontzettend op in Grey;s Anatomy dat het leek alsof ik er zelf bij was. De kracht van deze season finale is dat emoties zich in rap tempo opvolgden. Verdriet, spanning, angst.. Je blijft heen en weer geslingerd worden. Normaal is er nog een dosis humor bij, maar dat was nu natuurlijk veel minder van toepassing. Deze aflevering was voor Cristina. Alle credits gaan naar haar. Zij is de chirurg, en verdomme, she's good!
Don't kill McDreamy. Ik hou van die vrouw. Al vanaf het begin is zij, samen met Bailey, mijn favoriete personage. Net toen ik klaar was met huilen, begon het weer opnieuw. De emotionele scène tussen Lexie en Karev was zo mooi en overtuigend neergezet dat ik een brok in mijn keel kreeg. Net als de scene waar Bailey haar breakdown heeft. De muziek past altijd perfect bij dit soort situaties ter ondersteuning. Het feit dat Bailey machteloos staat bij het redden van Percy was zo vreselijk emotioneel. Ik dacht toen dat het niet meer erger kon worden. En dus wel. Het bleef spannender worden, ik als trouwe fan had gewoon plaatsvervangende angst. Plaatsvervangend verdriet.

Prachtige afsluiting van een mooi seizoen. Gelukkig geen 20.000 vragen waar we nog maanden op moeten wachten, maar een zeer bevredigend einde.

Ik begrijp dat veel mensen denken: Eline, het is maar een serie, het is niet echt. Dat snap ik ook wel. Maar het feit dat ik er zo in op ga, zo geniet van elke minuut.. zorgt er voor dat ik met zekerheid durf te zeggen dat dit voor mij de beste serie ooit is. Niets kan Grey's Anatomy overtreffen.

Erg mooie review! En ik ben het roerend met je eens Bailey speelde de sterren van de hemel en ook bij mij kwamen hier en daar een paar traantjes opzetten. En mijn reactie toen Derek neergeschoten werd was er een van angst, ongeloof en zelfs paniek! Wat een serie allemaal niet teweeg kan brengen

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dank U, dank U. Zo zat ik ook inderdaad: '' NEEEEE, derek? maar... Meredith!! Baby!! Zou het.... NEEEEE... zou ie dood gaan? Kan toch niet! MAG NIET Bij Grey's weet je het nooit... Overleeft ie 't? HIJ GAAT TOCH NIET DOOD HE '' Gelukkig was ik alleen, als ik iemand bij me had gehad, had ie me vast even heel vreemd aangekeken..

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

Elineloves wrote:
Dank U, dank U. Zo zat ik ook inderdaad: '' NEEEEE, derek? maar... Meredith!! Baby!! Zou het.... NEEEEE... zou ie dood gaan? Kan toch niet! MAG NIET Bij Grey's weet je het nooit... Overleeft ie 't? HIJ GAAT TOCH NIET DOOD HE '' Gelukkig was ik alleen, als ik iemand bij me had gehad, had ie me vast even heel vreemd aangekeken..

Dat je het nooit weet was voor mij het ergste, zeker na de scéne waar die moordenaar dat meisje zonder een spiertje te verreken door haar hoofd schoot... Ben zelf ook blij dat er niemand bij was Het enige wat ik continue riep was "Neeneeneeneeneeneeneenee! Dit mag niet, dit kan niet!"

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

We hebben gelukkig nog een seizoen 7, anders zou ik gek worden. Hoeveel seizoenen komen er eigenlijk in totaal, komend seizoen zal toch niet het laatste zijn?

De laatste 6 episodes van seizoen 6 worden in Nederland pas in september 2010 uitgezonden.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Het is hier allemaal al gezegd maar Damn wat een ijzersterke season finale was dit zeg! Dat maakt het middelmatige seizoen weer helemaal goed. Ik had er al dingen over gelezen maar had niet verwacht hoe het echt zo straf kon zijn als ik gelezen had, maar dat was dus echt wel zo. Sterk acteerwerk van iedereen maar ook ik heb altijd een boontje gehad voor Bailey, als personage en actrice, zooo sterk. Ik zat van begin tot einde op het puntje van m'n stoel, dat gebeurt echt niet zo snel. Top!

wenna89

• 186 messages
  • 46 votes

Bij de laatste 2 afleveringen van grey's anatomy zie je hoe goed die serie is, jezus ik zat echt op het puntje van mn stoel, zo spannend, echt 1 van de beste series die er zijn!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Goed he! Mijn bazin na het zien van de eerste aflevering, helemaal aan het huilen.. en ze riep maar ; '' Derek, Derek dood, Derek! '' Ze kwam gewoon niet meer stop met huilen, zo erg dat ze hem heeft moeten pauzeren om weer wat rustig te worden.

wenna89

• 186 messages
  • 46 votes

haha ik kan me die reactie wel voorstellen, ik zat ook met open mond te kijken, ze wisten het zo spannend te maken en ook heel dramatisch, als je het droog kan houden tijdens die afleveringen vind ik dat knap. Wel jammer dat seizoen 6 dan de laatste seizoen is, ik ga het wel echt missen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Laatste seizoen? Het begint toch gewoon over enkele maanden weer?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

In September begint S7. Ik heb ABC hier en die commercial komt iets te vaak voorbij .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik schrok al.

wenna89

• 186 messages
  • 46 votes

Oh echt? ik dacht dat met die schietpartij in het ziekenhuis en die doden het nu wel over zou zijn. Gelukkig niet

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee joh, Meredith is zwanger, dat zou wel een heel kut einde van de serie zijn dan..

wenna89

• 186 messages
  • 46 votes

Nee, je ziet in de laatste aflevering dat ze een miskraam had gekregen dacht ik, maar het zou idd een kut einde zijn,

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

ja ze kreeg een miskraam,was juist zo zielig,terwijl ze Owen aan het opereren was

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Really???? Dan moet ik het dringend nog eens herzien, of ik heb het verdrongen of ik was te erg aan 't huilen.

stinissen (crew films & series)

• 23438 messages
  • 76923 votes

Het bloed sijpelde langs haar benen naar beneden

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh wacht... nu gaat er een belletje rinkelen. Verdomme zeg.

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

stinissen wrote:
Het bloed sijpelde langs haar benen naar beneden

Ze zei volgens mij letterlijk "I'm having a miscarriage".

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, ik weet het ondertussen alweer. Had het verdrongen geloof ik.

AmazingPP

• 2523 messages
  • 1858 votes

Ik heb gisterenavond de laatste disc gezien van seizoen 6 en man, oh man, wat een serie is dit toch. Gewoonweg helemaal geweldig!! Er wordt ten eerste enorm goed geacteerd, eigenlijk door heel de cast, maar Bailey is toch wel mijn favoriet! (net als bij velen, lees ik hier) Zij kan ontroeren, verbazen, je laten lachen en je boos maken. Ik heb me trouwens de schompes gelachen om de "jonge" Bailey in dit seizoen. Prachtig gedaan!! Ook de rol van voormalig chief vind ik heel sterk neergezet. Maar ook het lesbische koppel vind ik geweldig. Ik kan niet wachten tot seizoen 7 en als het niveau van de serie zo hoog blijft dan dat het nu is mogen er wat mij betreft net zoveel seizoenen komen als de andere ziekenhuisserie E.R., namelijk 15!! Laten we het allemaal hopen!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Callie en Arizona zijn zó schattig samen! Doe mijn zo'n vriendin. Nouja, het liefst toch wel Callie dan..

AmazingPP

• 2523 messages
  • 1858 votes

Elineloves wrote:

Callie en Arizona zijn zó schattig samen! Doe mijn zo'n vriendin. Nouja, het liefst toch wel Callie dan..

Nee, ik wil Callie..... Zij houdt van allebei, dus maak ik een goede kans.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja maar na George heeft ze geen man meer gehad, dus dat zou veel te emotioneel worden allemaal. Dat Callie maar mooi naar mij komt.

AmazingPP

• 2523 messages
  • 1858 votes

Elineloves wrote:

Ja maar na George heeft ze geen man meer gehad, dus dat zou veel te emotioneel worden allemaal. Dat Callie maar mooi naar mij komt.

Hahahaha!!! Laten we met z'n allen bidden!!

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

Weet iemand wanneer het 7de seizoen uitkomt? Ik kan het nog nergens vinden. Alvast bedankt! x

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Het zevende seizoen begint donderdag in Amerika.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.