• 178.055 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.740 votes
Profile

Grey's Anatomy

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Heb eens even rondgespit en zag dat er nog geen topic over deze serie stond. Had zelf veel positieve dingen over de serie gehoord en gelezen en besloot het dus ook maar eens te gaan zien, dvd boxen kopen was niet nodig aangezien het gewoon op tv uitgezonden werd. Het is opzicht geen bijzondere serie maar als je het een tijdje volgt word het alsmaal beter, de personages zijn goed uitgewerkt, de acteurs vertolken hun rollen erg leuk en het hectische sfeertje werkt vaak erg goed. Verder lopen de verhaallijnen af en toe wat uiteen en zijn ze lang niet altijd even boeiend allemaal maar toch stelt een aflevering eigenlijk nooit echt teleur.

Iemand anders die deze serie volgt/gevolgt heeft? (neem aan van wel he) Brand maar los zou ik zeggen.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Nou dit loopt storm. Is er nou echt niemand die iets te zeggen heeft over deze serie. ?

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5741 votes

Nee, ik volg het niet. Ik heb één aflevering gezien, waarbij twee mensen aan een paal vast zaten (door hun lichaam heen) en slechts één iemand kon het overleven . Dat was wel ontroerend. Maar verder ga ik mijn geld hier niet aan besteden. Ik kan altijd nog de boxen van m'n zus lenen, maar er zijn al genoeg andere series waar ik het druk mee heb Misschien in de toekomst nog een keer.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Ja zeker eens proberen echt een goede serie. Begin het de laatste tijd jammer genoeg een beetje uit het oog te verliezen, merk toch dat ik het fijner vind om op dvd te volgen dan op tv, een aflevering per dag met reclame is gewoon te weinig om echt je aandacht er bij te houden en het te blijven volgen, ik weet het dat is tv maar het irriteerd me toch een beetje. Zal binnenkort eens kijken voor de dvd boxen en het toch maar een beetej blijven volgen op tv want ik kijk er toch wel graag naar.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Trouwe volger hier. Leuke ziekenhuissoap die me vaak weet te raken, maar ik ben dan ook veel softer geworden sinds ik vader geworden ben

Leukste personage: Dr Bailey en George O'Malley in seiz 1 & 2.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Die Dr O'Malley is echt ontzettend grappig inderdaad.

selientje

• 101 messages
  • 188 votes

Goede ziekenhuissoap. Een stuk volwassener en diepgaander dan de meeste. Acteerwerk is ook dik in orde. Grey's anatomy is zelfs als man(ik zit nu op het account van mijn zusje) leuk om naar te kijken.

niethie wrote:

Nou dit loopt storm. Is er nou echt niemand die iets te zeggen heeft over deze serie. ?

Ja, ik! Dat is niet voor de hand liggend, want ik en mijn vriendin staan wat ver van dit soort spul, maar ik voelde wel een klik tussen mij en deze serie. De relatieperikelen boeien me helemaal niets, maar het is allemaal vlot en de situaties raakten mij regelmatig; zowel de patienten die binnen komen als het gevoel dat de hoofdrolspelers overhouden na bepaalde situaties. Ja, ik vind dit spannend, interessant hoe men omgaat met de emoties die bij het werken in een ziekenhuis komen kijken; ik wil ook nog wel eens mijn visie op bepaalde gebeurtenissen en wijze woorden in de serie verkondigen op hetzelfde moment als dat mijn vriendin nog geconcentreerd aan het kijken is.

Wellicht een vreemde eend in de bijt als je interessegebied heel ergens anders ligt, maar dit is een serie van een heel acceptabel niveau. Ik ga in ieder geval nooit in een ziekenhuis werken.

Vinexwijk

• 22 messages
  • 96 votes

Ook ik ben (als man zijnde) een 'fan' van deze serie. 3 weken geleden ben ik begonnen met het kijken van de serie, inmiddels ben ik vijf seizoenen verder en wacht ik met smart op aflevering 3 van seizoen 5.

Het is inderdaad een serie waar je 'in' moet komen. Het eerste seizoen kon me nog niet helemaal boeien maar seizoen 2 is erg sterk. De ontwikkeling van de karakters en emotionele lading die ze iedere aflevering weer ten toon spreiden is briljant.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Vinexwijk wrote:

Ook ik ben (als man zijnde) een 'fan' van deze serie. 3 weken geleden ben ik begonnen met het kijken van de serie, inmiddels ben ik vijf seizoenen verder...

Dat doe je goed.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Verleden week eindelijk het eerste seizoen aangeschaft.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Daar zul je snel doorheen zijn Telt maar negen afleveringen.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Haha inderdaad, heb het seizoen zelfs al twee keer gezien maar iedere keer weer onderbroken omdat ik om die kuttijd waarop net5 het van de zomer uitzende haast altijd bezig was. Nu kan ik het eindelijk ongestoord kijken en later natuurlijk de overige seizoenen aanschaffen.

Fritss

• 1 messages
  • 0 votes

Grey's Anatomy is geweldig! Des te langer je het volgt, des meer je er in wordt gezogen. Ik kijk niet veel series maar dit vind ik wel een toppertje, dan praat ik over seizoen 3 en 4. 1 en 2 heb ik nog niet gezien.

Groetjes

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Kijk het elke week. Vind het een heerlijke serie, met heerlijke mannen ...

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

...en vrouwen natuurlijk. Dr. Stevens bijvoorbeeld, heb een bloedhekel aan ziekenhuizen en doktoren maar zij mag me gerust behandelen.

AmazingPP

• 2523 messages
  • 1858 votes

Ik ben ook een man die deze serie al vijf seizoenen volgt. Is dat dan zo gek? Het is toch allemaal zeer vermakelijke televisie, die je, zodra je een uur verder bent, weer vergeten bent, maar daarna toch weer makkelijk oppakt. Ik vind de Nazi het mooiste personage uit de hele serie, die kan me verschrikkelijk aan het lachen maken, maar ze kan me ook ontroeren. Inmiddels ben ik aangekomen bij aflevering 13 van seizoen 5, maar het wordt tijd dat ze gaan stoppen met de serie. Het kakt een beetje in, naar mijn mening. Ook de verhaallijn van Lizzie staat me niet aan in seizoen 5, of ben ik de enige met deze mening??

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Idd, de serie zakt in. Wat mij betreft zijn er te veel personages, met te weinig drama. Het is lang niet zo boeiend meer. En met George en Izzie die weggaan weet ik niet zeker of de andere personages charme genoeg hebben om dat gat op te vangen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Callie en McSteamy hebben genoeg charmes om voor de humoristische noot te zorgen. Hun scenes zijn al twee seizoenen lang het leukste.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind Greys een geweldige serie en kijk er dan ook met plezier naar. Vooral de sarcastische humor van Yang en Bailey krijgen me dan ook altijd aan het lachen. Verder is de serie ontzettend gevarieerd, natuurlijk heb je soms wel onrealistische dingen er in.. maargoed, elke serie heeft dat wel denk ik. Ze houden de serie in ieder geval boeiend en interessant.

Idd het vertrek van george en izzie zal me gaan benieuwen.. maar persoonlijk vind ik deze personages ook niet veel toevoegen aan de serie, ik zal ze niet missen.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Moet dit toch ook weer eens oppakken. Veels te lang geleden alweer...

AmazingPP

• 2523 messages
  • 1858 votes

Inmiddels zijn we iets verder in seizoen 5 en ik moet zeggen, nu de verhaallijn met Izzie en haar hallucinatie's is afgelopen, de serie weer de goede kant op gaat. We houden de moed erin, zal ik maar zeggen....

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Oke jongens die Seasonfinale was echt gewoon TE vet!

Die laatste minuten waren zooo zielig!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik heb nog niet gekeken naar de seasonfinale maar ben zo benieuwd! Wil dr echt even genoeg tijd voor hebben om goed te kunnen kijken.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Redelijk indrukwekkend einde van seizoen 5 inderdaad, al ben ik het hele gedoe met Izzie en Denny nu wel een beetje beu. Jammer van George, ik verwacht dat hij niet terugkomt maar hij is eigenlijk al niet meer dezelfde sinds seizoen 2, dus het is waarschijnlijk maar beter zo.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

het einde was heftig!!zag het met john doe niet aankomen!!
vond het izzie/denny verhaal ook niet zo maar toen eenmaal duidelijk was waarom hij terug was,vond ik het wel goed gespeeld van katherine heigl!
en de onverwachte bruiloft met alex bezorgde me kippenvel!

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Ik geef het toe, de serie heeft zich zwaar herpakt naar het einde toe van dit seizoen want het eerste deel van dit seizoen was vreselijk. Het hele Izzy-Denny verhaal sleepte veel te lang aan zonder een echte verklaring en zowat alle verhaallijnen die ze erbij sleepten leken oninteressant of een soort herhaling van wat we vroeger al zagen.(het hele on-off van Meredith en Derek hing me al veel langer de keel uit)

Aangezien het nieuws al langer overal opdook dat zowel Izzy als George zouden weggaan bleef alleen nog de vraag over hoe ze dat gingen aanpakken, en de laatste 2 afleveringen zaten boordevol drama, eindelijk kon ik terug meeleven met de serie!

Nu nog zien wat ze volgend seizoen gaan doen en of ze terug op de goeie weg kunnen verdergaan.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wat een einde van het seizoen.. erg emotioneel. Ben zeer benieuwd hoe ze verder gaan in seizoen 6, ze hebben nu nog wat deuren opengelaten zodat het nog alle kanten uitkan.

Ik had absoluut niet de identiteit van John Doe kunnen raden, was dan ook geschokt toen duidelijk werd wie het was.

Nu nog heel wat weekjes wachten op het nieuwe..

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Elineloves wrote:
Wat een einde van het seizoen.. erg emotioneel. Ben zeer benieuwd hoe ze verder gaan in seizoen 6, ze hebben nu nog wat deuren opengelaten zodat het nog alle kanten uitkan.
Ik had absoluut niet de identiteit van John Doe kunnen raden, was dan ook geschokt toen duidelijk werd wie het was.
Dat had ik eigenlijk vrijwel direct doormisschien in combinatie met het feit dat ik wist dat George zou weggaan leek het mij ineens heel duidelijk dat ze er ook een heus drama zouden van maken, toen we hem in de volgende scènes ook niet meer zagen wist ik het héél zeker!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja dat klopt, achteraf is dat wel opvallend.. dat je denkt van ; natuurlijk! Maar op het moment zelf had ik dat niet verwacht, ik wist dat hij zou vertrekken, maar ik had een ander soort afscheid verwacht, maar wel dat hij naar Irak zou gaan. Toch steekt de serie weer goed in elkaar, heerlijk.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.