• 178.035 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.629 votes
Profile

Grey's Anatomy

Veruca

• 250 messages
  • 141 votes

Ik was in tranen toen ik merkte dat John Doe mijn favoriete karakter, George O'Malley '007' was.
Maar bij Grey's Anatomy barst ik eigenlijk altijd in tranen uit, het is niet dat ik het zó ontzettend zielig vind, maar het raakt me gewoon. De acteurs zijn niet bijzonder goed. Ik heb het bij films nooit!
Maar bij Grey's Anatomy zit ik na tien minuten al te snotteren met rode dikke ogen.

Katharina

• 716 messages
  • 1052 votes

Hier nog een fan...heb vandaag in één keer heel seizoen 1 bekeken! Op naar de rest

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Dit word uitgezonden op net5, de doelgroep van deze zender zijn vrouwen en homo,s. Toch bijzonder dat dit toch mannen trekt of zijn jullie homo? Wat ik altijd zo irritant en onrealistisch vind aan dit soort amerikaanse serie,s is dat het altijd allemaal ' mooie' mensen zijn.

Ook heeft het de 1e seizoenen vaak een goede inhoud maar word het hoe langer hoe slechter.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Ajax&Filmfreak wrote:

Dit word uitgezonden op net5, de doelgroep van deze zender zijn vrouwen en homo,s.

Is dat zo?

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Ja

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Hier in Belgie is het op Vijf tv of zoals wij ook wel zeggen Wijf tv want dat is dus echt een vrouwenzender. Neemt niet weg dat mijn man even graag naar Grey's anatomy kijkt, en ik evengoed geniet van een actieserie als 24. Ik hou er niet van om dingen in hokjes te stoppen, probeer een serie voor jezelf en beslis dan wat je ervan vindt.

Aan de 'mooie' mensen stoor ik me zeker niet in Amerikaanse series en eerlijk gezegd valt dat in Grey's anatomy toch nog heel goed mee (want een George, Bailey of Christina vind ik objectief genomen nu niet echt mooie mensen)

Maar dit seizoen zal me opnieuw moeten verbazen want ik vorig seizoen was toch een teleurstelling.

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Ach, ik kijk helemaal geen serie,s. Gewoon uit principe, straks zit ik er aan vast. Hierdoor doe ik mijzelf wel eens tekort( achteraf zou ik graag de 1e seizoenen soprano,s en het 1e seizoen prisonbreak) gezien hebben. Het viel mij gewoon op dat deze post geplaatst was door een man en er ook wat mannen reageerden terwijl net 5 bij mij net zo goed verwijderd kan worden want ik heb nog nooit een programma daar op gekeken, de programering trekt mij gewoon niet. Ipv. Sreies zijn er ook gewoon te veel films die ik nog moet zien. Overgens is drama mijn favo genre, ik ben gewoon nog nooit een dramaserie tegen gekomen met het niveau van, revolutionairy road, goodfellas, of zelfs the noteboek, wat wel een beetje als een vrouwenfilm gezien kan worden al plaats ik nu weer iets in een hokje.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Ik geef de voorkeur aan series boven films, maar ik hou gewoon van beiden. Het voordeel van een serie (of nadeel, te zien hoe je het bekijkt natuurlijk) is dat je erin kan groeien, de personages kan leren kennen en het zo ook veel beter gaat vinden en nog meer gaat meeleven. Bij een film is het meer erop of eronder, een serie heeft meerdere afleveringen of seizoenen om je te overtuigen, een film doorgaans niet meer dan 2 uur.

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Kan me je voorkeur voorstellen met zo,n motivatie, het einge wat ik er nog tegen in kan brengen is dat vaak in een film van 2 uur meer geld zit dan in een serie in 1 of meerdere seizoenen, en dat zie je er ook wel aan af. Cliche, maar gelukkig houden we niet allemaal van het zelfde.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Aangrijpende opening van seizoen 6 en de fusie lijkt me een goede rode draad door seizoen 6. Ik hoop echter wel dat er wat meer plek gemaakt kan worden voor humor, want nu is elke aflevering een emotionele slijtageslag en dat wordt op een gegeven moment te veel.

Sterk acteerwerk redt de serie op dit moment, en de muziek.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wat ben ik blij met seizoen 6! Heb nu de eerste 3 afleveringen gezien, nou dat was weer janken geblazen hoor.. Denk dat dit seizoen weer erg sterk gaat worden!

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Dat wordt weer elke maandag smullen geblazen!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

De fusie met Mercy West is een feit. Leuke gastrollen van Nora Zehetner en Sarah Drew uit Everwood. Vreemd dat Izzie nu ineens weg is, maar niet als je weet dat Heigl een break neemt om een film op te nemen, of zoiets. Geweldige scenes met Torres en Arizona en Hector Elizondo. Klasse-acteurs.

Mupje

• 6 messages
  • 12 votes

Ik vind het ook hartstikke leuk, ik heb wel het idee dat de afleveringen minder lang zijn dan eerst maar dat zal wel aan mij liggen

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Uitstekende aflevering weer. Geen emotionele, maar wel een heel aangrijpende. Jammer dat Sarah Drew het veld alweer lijkt te moeten ruimen

Katharina

• 716 messages
  • 1052 votes

Ik vind het nieuwe seizoen helemaal niet meer leuk! Nog geen ene leuke aflevering gehad, en die stomme fusie

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik heb net episode 9 gezien van het nieuwe seizoen.. komst van een nieuwe dokter, helaas. Ze staat me niet echt aan.

Verder helaas een beetje van hetzelfde....

Ik vind Adele echt een grappige vrouw, die scene met Bailey.. schitterend!

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Hiervan heb ik het eerste seizoen gekeken, maar ik kan me er niet toe zetten verder te kijken. Het is mij iets te veel een vrouwenserie, met (overheersend) omgekeerd seksisme. Leuk voor de vrouwen, niet voor mij.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Precies mijn idee.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Mwah, vind ik niet. Absoluut geen vrouwenserie. Zit genoeg humor, emotie, mooie muziek, en mooie dames in om mij te boeien. Volg het nog steeds, inmiddels alweer halverwege seizoen 6. Alleen is het niet zo aangrijpend meer als seizoen 2 en 3.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Moet zeggen dat ik alleen af en toe een aflevering heb gezien, niet dat het een negatief iets is als iets een vrouwenserie is. The OC is notabene mijn favoriete serie.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Mwah, vind ik niet. Absoluut geen vrouwenserie

ik zou niet weten welke serie beter die kwalificatie mee zou kunnen krijgen. Doet overigens niets af aan de kwaliteit al is die nogal naar beneden gegaan. Ik zag de eerste drie seizoenen en tijdens dat laatste werd het erg slecht allemaal. Constant hetzelfde en steeds verder gezochte plotlijntjes.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Vrouwenvleugel

Dan moet je seizoen 5 maar niet kijken. Daarin wordt het nog veel erger

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Met 'vrouwenserie' zeg ik ook niets over de kwaliteit, het is alleen te veel vanuit het vrouwelijk perspectief gemaakt. En op zo'n manier dat het mij niet boeit.

AHWA wrote:

Zit genoeg (...) mooie dames in om mij te boeien.

Sandra Oh, mjam!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

BoordAppel wrote:

ik zou niet weten welke serie beter die kwalificatie mee zou kunnen krijgen. D.

Desperate housewives?

Ik heb Grey's Anatomy 'ontdekt' door mijn ex-vriend, die het weer had gehoord van zijn broer die in het ziekenhuis werkt.. Dus twee mannen hebben me overgehaald om de serie te gaan volgen, and thank god! Hebben ze toch nog iets goed gedaan.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Elineloves wrote:

Hebben ze toch nog iets goed gedaan.

Kijk, dát ondertoontje zit ook in Grey's waardoor ik het niet kijk .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha.. tsja, daarom hou ik zo van die serie denk ik. Herkenbaar.

Net aflevering 10 bekeken.. wat een leuke aflevering weer! Sloan blijft toch een van mijn favo's. Paar geweldige scenes vandaag: Het ge-bitch aan tafel, wat is Cristina toch geweldig.

Dude, are you high? (en dan dat gezicht van Sloan) en Toen mark vertelde dat zijn dochter een tijdje bij hun intrekt, vingertopje er af en dan alleen zuchtend: auwtsj. De pa van Bailey is ook schitterend, zo vader zo dochter.

Oh god.. en Mark met zijn: I have a teenage daughter, what if she wants to go to college? - Have you met her?

Ja, ik ben weer helemaal fan!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Bleh, Izzy komt weer terug en meteen daalt het niveau weer.

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

Jezuschristus, wat een seizoen finale

Er zijn in deze hele serie maar een paar afleveringen waar je echt continue op het puntje van je stoel zit, maar deze afgelopen twee behoorden daar absoluut bij. Er zijn trouwens niet eens veel thrillerseries die het spanningsniveau 80 minuten zo kunnen vasthouden als in deze afleveringen gebeurd is.

Behalve de intense spanning, vond ik eigenlijk ook het hele plot goed opgebouwd, wat ook niet altijd het geval is in deze serie.

Fucking hell, ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Inderdaad, sterk slot van het seizoen. Je wist niet wat er ging gebeuren, en dat maakte deze aflevering weer old skool Grey's Anatomy. Beetje vreemd gedrag van de SWAT, maar daar zullen wel redenen voor zijn.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.