- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Grey's Anatomy
Grey's Anatomy
Droogbrood
-
- 20 messages
- 26 votes
709 was inderdaad oké. Leuk, een dronken Bailey en Teddy. Verder vind ik Mark ook steeds liever worden. Weet een beetje dat bad boy imago van zich af te schudden.
Stark is vervelend en moet zo snel mogelijk ophoepelen.
Agree!!!
Al jarenlang een fan van deze serie, maar ik moet eerlijk zeggen, ik mis katherine heigl heel erg!! ze is 1 van mijn favoriete actrice's en zo bijzonder in de rol van Izzy Stevens.
Ook het vertrek van george o'malley voelt voor mij als een groot verlies:( on the other hand.. snap ook dat een serie zoals grey's dit nodig heeft.
Ik vond de serie wat ingedut aan het begin van seizoen 6, maar de season finale maakte alles goed.. en ik was weer wakker!
Seizoen 7 vind ik tot nu toe weinig spectaculair maar nog altijd heerlijk vermakelijk!!:D
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Izzie mis ik niet, George soms wel. Verder is seizoen 7 een beetje voortkabbelend, weinig spectaculair en zelfs een tikkeltje langdradig.
Net aflevering 10 gezien, en aan het begin dacht ik al: hopelijk gaan Meredith en Cristina weer normaal tegen elkaar doen. Ze zijn zo leuk samen, echte soulmates. Zelfde bij Lexie en Mark.
'' Bowling with Bailey, that sounds like fun!'' 
Ik ben er wederom achtergekomen dat ik er niet tegen kan wanneer Cristina huilt. Haar breakdown bezorgde mij een brok in mijn keel en toch lichtelijk natte oogjes. En Derek was zo trots, dat straalde er vanaf.
En OH MY GOOOD, Arizona is back!! Waar zijn de tissues?! Ik hield het toen echt niet meer droog. Zeker niet na de actie van Callie. Op naar volgende week! Dit gaat weer de goede kant op. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
S07E11
Leuke intro, met alle koppeltjes en dan het verbroken stelletje. En vanaf dan gaat het in een sneltreinvaart. Actueel onderwerp, helaas, waarbij veel paniek en woede uitbreekt.
Erg blij om te zien dat Cristina wel weer opereert. 
God, waarom hou ik het toch nooit droog bij dit soort series? Toen al die mensen het universiteitenlied zongen, schoot ik vol. Ik ben echt een sucker wanneer het om dit soort dingen gaat. Onschuldige mensen, onschuldige kinderen..
Dr Avery stijgt elke week in mijn aanzien. Ik vind hem geweldig, de groei die hij doormaakt.. Hoe hij er voor de moeder was, na haar hartverscheurende verhaal, ongelofelijk mooi.
Toen ik net uitgejankt was, kwam er weer een scène Arizona en Callie. Geweldig koppel, ik hoopte zo erg dat het weer goed zou komen. Op die manier blijf je emotioneel natuurlijk. 
Zou Eline toen uitgejankt zijn? Nee hoor. Wanneer het hele team bij elkaar zit en Webber zijn mededeling doet, begint iedereen te huilen. Zelfs Bailey. Oh god, ik kan niet tegen huilende Baileys of Cristina's.
Iedereen schoot vol, behalve die vreselijk chirurg, ik weet zijn naam al niet eens meer, Stark? Hopelijk gaat hij HEEL snel weg.
Oh, wat een heerlijke serie is dit toch.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik meen toch gezien te hebben dat ze allemaal lachten 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, daarna wel ja. Eerst zag je iedereen opwellen, eerst de meiden, daarna zelfs de mannen die emotioneel werden, en daarna begon Derek te lachen en kreeg iedereen een lachbui.
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Ik vond de reactie van Stark dan weer gewoon zalig, maar ik heb ook,een hekel aan al dat sentimentele gedoe, maar toch blijf ik fan van de serie. Na de serieuze dip die,ik een paar seizoenen geleden had met de zieke Izzy heeft de serie zich voor mij volledig herpakt en dat blijft zo.
Volgens mij gaat de samenwerking tussen stark en arizona nog leuke momenten opleveren.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
S07E12
Gelukkig direct een Callie en Arizona scène. Hard, maar begrijpelijk. Al vind ik het wel nog steeds sneu voor dr. En ook fijn dat de schattigste vriendinnen ever, Mer en Cris, ook weer on speaking terms zijn. De intern die Dr. Avery krijgt was echt schitterend, daar viel niet omheen te kijken.
Over schitterend gesproken, Cris krijgt steeds meer weg van Bailey, zeker wanneer ze haar intern moet opleiden.
Who is he?
- Nobody. Oh ehm.. *ignore him*.
Moet stiekem wel lachen om het homo-paar, met name die drukkere helft, Kyle. Sowieso weer fijne '(spoed)gevallen' in SGH. Een sadistische en gemene Callie is ook wel leuk, die scène met: Houd zijn hand maar vast... Haha.
Sowieso een humoristisch maar rauw randje deze episode, ook wat Sloan bij die kale intern flikt. Dat is echt mijn humor. 
Leuke ontwikkelingen tussen Bailey en Eli. Fijn om haar weer te zien stralen. Blijf Bailey een heerlijke vrouw vinden, al is ze minder gemeen, direct en 'Nazi' dan voorheen.
Verder was het een episode rondom persoonlijke gebreken. Iedereen heeft ze, wel meer dan één zelfs. Veel punten die hier aangegeven werden waren dan ook herkenbaar.
Het einde was echt even een WTF moment, had het niet zien aankomen. Achteraf gezien dacht ik ; natuurlijk! Maar kwam toch uit de lucht vallen. Mooi!
Zin in meer. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, maar zit momenteel in een drukke periode dus loop achter met mijn series. Zo even zoeken. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Best een aardige ep was het. Leuke quotes van de Chief dit keer.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mooie intro van deze episode. Had wel verwacht dat Mark blij zou zijn met het kindje, maar de twijfels en de angst om Lexie weer te verliezen waren natuurlijk ook aanwezig. Ben stiekem wel blij dat Arizona en Callie er toch nog samen tegenaan gaan.
Leuke Chief quotes inderdaad, Grey's Anatomy moet ook met zijn tijd mee, gezien het hele Twitter gebeuren. ''Twitter? What the hell is a twitter?'' Ook Callie stond weer garant voor enkele goede quotes: ''Tell her, before the kid comes out lookin' all Sloaney!''
En hallooo Lucy Fields. Mooie dame, scherpe opmerkingen.. Daar zou ik wel graag meer van willen zien. Past er wel leuk bij. 
Cristina blijft met afstand met favoriet. Ze wist me weer te ontroeren deze episode en het is fijn haar gevoelige, oprechte kant te zien. ''Don't give up on yourself.'' Ze is lief, gevoelig en heeft toch haar streken. (Dat zal Dr. Avery vast beamen.
) I love her. She is evil. 
''I'm trying to look at Baileys teets on the internet'' 
Ja, het gaat weer de goede kant op. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Heb net de eerste aflevering gekeken van Grey's Anatomy en ik moet zeggen dat ik het erg vermakelijk vond. Leuke boeiende personages en een lekker vlot tempo. De serie heeft zeker potentie om een nieuwe verslaving van mij te gaan worden, dus ik ga snel verder kijken 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Top!
Al stiekem een 'favorietje' of is het daar nog te vroeg voor?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Daar is het inderdaad nog wel erg vroeg voor
Maar Meredith en Derek vond ik erg leuk, hadden ook goede chemistry samen. Izzie vond ik ook leuk overkomen en ik heb zo het idee dat ik George ook wel ga waarderen, zo op het eerste gezicht lijkt me dat echt een lieverd 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben benieuwd wat je er van gaat vinden, zeker wanneer je wat verder bent. Het is in ieder geval vaak janken geblazen, dat scoort ook altijd wel goed bij jou geloof ik.
Mer/Derek zijn inderdaad schattig samen. Hopelijk valt het verdere seizoen je ook!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Wat dat betreft zit je goed inderdaad, zolang ik er maar lekker bij kan brullen vind ik het prima
Ik hoop het ook, maar ik heb zo'n vermoeden dat dat wel goed gaat komen
(al is het alleen maar om te wachten tot McSteamy in beeld verschijnt
)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
S07E14
Jeej! More Lucy Fields! Pittig dametje, zo te zien gaat het echt een teamlid worden. Werd ook tijd na het vertrek van Addison. 
En wat is Mark weer heerlijk.
''Oh, poor Mr. Green Eyes. Let's not pretend being beautiful's a burden.''
Ook Lexie was erg leuk vandaag ''Is that a hooker on your shoulder?'', begrijpelijk dat het haar allemaal even teveel werd. ''Crap, my dad's tatted up skank isn't the bitch. I am.'
Weinig Bailey, weinig Derek en weinig Cristina, maar al met al een prettige 'opvulaflevering'.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
715 van gisteren was wel weer een sterke aflevering. Beetje 24-opzet 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vond hem eigenlijk iets minder. Niet slecht, maar ook niet spectaculair. Misschien omdat de focus deze keer niet zo zeer lag op onderlinge relaties, maar op de patiënten, waar ook niks mis mee is natuurlijk. Had er misschien teveel van verwacht.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Episode 16. Wat is Shark toch een vervelende vent! Ik kan geen sympathie voor deze man voelen. Het hele Adele gebeuren mag ook wat meer vaart in komen, ook zij was niet mijn meest favoriete personage deze aflevering.
Dat jonge jochie was wel heel aandoenlijk, met zijn Johnny Cash liedjes. Mooi moment toen hij 'Walk The Line' begon te zingen.
Lexie was ook erg lief bij het meisje, toch fijn dat er zoveel persoonlijke en emotionele invloeden in deze serie zitten. Heerlijk hoe je mee kunt leven met de verschillende personages, ook al zie je de patiënten telkens maar 1 aflevering.
Ook de spanning tussen Lexie en Avery is leuk om te zien. Geweldige vent, mooie ogen, goed karakter.. I like him.
Hij is een fijne aanwinst. Benieuwd naar de volgende!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ook ik ga er maar aan beginnen. Zojuist het eerste dvdtje van seizoen 1 in mijn dvdspeler gedaan. Ben benieuwd, want ik heb er al veel positieve verhalen over gehoord.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jeej!
+10 voor Melanie. Ben benieuwd wat je er van gaat vinden.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
De eerste aflevering is bijzonder goed bevallen. Ik moet wel altijd even 'wennen' en 'kennis maken met de personages' als ik een nieuwe serie ga kijken, maar het keek allemaal lekker vlot weg. Op na de volgende aflevering!
(Het zou wel eens mijn nieuwe verslaving kunnen worden)
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ben inmiddels begonnen met het vierde seizoen en het bevalt me zeer goed. Het is zeker een van mijn favoriete series geworden. Goede mix tussen realiteit, drama en humor. Daarbij zijn de personages ook geweldig, al moet ik nu wel weer even wennen aan de veranderingen maar het is nog niet zodanig vervelend dat ik me eraan stoor. Leukste personages vind ik toch nog steeds Izzie, George, Cristina en Miranda. Wat mindere personages vind ik Callie (zeurkous) Alex en soms ook Meredith, die stoort me ook weleens omdat ze echt negen van de tien keer niet weet wat ze wil. Wel jammer dat Addison er nu ook uit is, begon net aan haar te wennen en vond haar ook wel een leuk personage, gelukkig heb ik die spin-off van haar ook nog liggen 
Maar goed vind het dus echt een top serie, heb al meerdere keren erg moeten lachen en soms ook enorm moeten huilen, precies goed dus 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Fijn dat het zo goed bevalt Rianneke! Dat enorm moeten huilen herken ik wel, phoe. 
Episode 17.
Grote focus op April en Adele. De breakdown van Adele was dan ook wel heel zielig te noemen. Het einde zat er wel een beetje aan te komen, jammer, maar toch wel spannend. Benieuwd naar 18.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik moet binnenkort echt eens seizoen 2 gaan kopen. Wilde eigenlijk wachten totdat ik genoeg Movieminutes had, maar ik kan niet meer wachten. Van de week maar eventjes de stad in.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heerlijk, zo'n regenachtige zondagmiddag. Terug in bed gedoken met Grey's anatomy, seizoen 5. De episode gekeken waar Izzie Cristina vertelde dat ze ziek is, en ik voelde de traantjes weer opwellen, dat had ik even nodig. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ben nu ook met seizoen 5 bezig. Tot nu bevalt het prima, al stukken beter dan het 4de seizoen. Die vond ik tot nu toe het minste. Zal wel even slikken worden dat Izzie en George eruit gaan maar ja zoiets kan je toch nooit voorkomen, dat er vaste mensen uitgaan. Gelukkig hebben we nu Lexie, die ik ook erg leuk vind. En in de volgende episode komt Owen erbij, die een hele goede eerste indruk heeft gemaakt een paar afleveringen terug. Dus ik kan niet wachten om verder te kijken 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes

Toen ik net Lexie zag in dit seizoen, helemaal nieuw, was het echt zo'n gretig kippetje met een hoog piepstemmetje, maar 2 seizoenen verder is ze plots een echte vrouw geworden, dat is wel heel tof.
George was een drama, toen heb ik echt tranen met tuiten gehuild. Owen is wel een fijne aanwinst inderdaad. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes

Toen ik net Lexie zag in dit seizoen, helemaal nieuw, was het echt zo'n gretig kippetje met een hoog piepstemmetje, maar 2 seizoenen verder is ze plots een echte vrouw geworden, dat is wel heel tof.
Eens, in het begin wist ik ook niet zo goed wat ik nou met haar moest, maar uiteindelijk is ze een leuke aanwinst geworden voor de serie. Echt weer een vlotte, enthousiaste flapuit
Heb daar al iets over gelezen, dus ik kan me vast een beetje voorbereiden

Vind trouwens dat Meredith en Derek steeds minder worden. Eigenlijk al vanaf het vierde seizoen, steeds een hoop gezeur en Mer die niet weet wat ze wil. Jammer want in het begin vond ik ze juist erg leuk. Nu zie ik liever Izzie & Alex of (hopelijk) George en Lexie samen