• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.128 votes
Profile

The Big Bang Theory

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Ja ja en nog eens ja. Eindelijk weer een écht leuke aflevering TBBT waarbij je daadwerkelijk moet lachen. Goede combinaties van personages en zowaar een aflevering waar ik Amy wat vindt toevoegingen i.p.v. een irritante bijkomstigheid.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Redelijke aflevering, maar niet zo leuk als vorige week. Niet een aflevering die me lang bij blijft ook.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Mescaline wrote:

Bernadette is alleen wel steeds meer een bitch aan het worden, ze begon ooit best schattig

Toch is Melissa Rauch by far het lekkerste wijf in de serie.

Maar als iemand van een chromosoompje extra en opzichtelijke neptieten houdt dan snap ik wel dat iemand die andere valt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

(Willie) wrote:

(quote)

Maar als iemand van een chromosoompje extra en opzichtelijke neptieten houdt dan snap ik wel dat iemand die andere valt.

Waarom meteen weer zo onaardig doen? Kaley Cuoco is gewoon een lekker wijf, plat gezegd. Leuke uitstraling, mooi figuur, mooie vormen. Heeft ze trouwens wel neptieten? Maar Melissa Rauch mag er ook zeker zijn. Die heb ik wel eens bij zo'n Amerikaanse talkshow zien zitten. Zag er behoorlijk goed uit. In de serie kleedt ze zich wat truttig, maar dat past bij haar rol.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

(Willie) wrote:

Heb ik ooit gezegd dat ze dat niet is dan?

dualcia

• 953 messages
  • 2311 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Waarom meteen weer zo onaardig doen? Kaley Cuoco is gewoon een lekker wijf, plat gezegd. Leuke uitstraling, mooi figuur, mooie vormen. Heeft ze trouwens wel neptieten? Maar Melissa Rauch mag er ook zeker zijn. Die heb ik wel eens bij zo'n Amerikaanse talkshow zien zitten. Zag er behoorlijk goed uit. In de serie kleedt ze zich wat truttig, maar dat past bij haar rol.

Waarom zo anti-Kaley inderdaad?

Kaley is gewoon een leuke, vlotte, mooie meid en zeker geen dom blondje. Ze zal niet erg book-smart zijn, maar dat maakt haar niet minder gevat.

Ik moet zeggen dat ik Kaley in de serie altijd slimmer vind overkomen dan Melissa (op de slimme dingen na die Bernadette zegt over haar vakgebied), voornamelijk omdat Kaley wat meer ad rem is, en Melissa in haar rol nogal overkomt alsof ze er niet altijd helemaal bij is.

Al is Melissa al veeel meer in haar rol gekomen inmiddels. Ik heb het dan vooral over de eerste 10 afleveringen ofzo waar ze in zat.

Ach, ze zijn allebei leuk. Ik heb heel erg aan Bernadette moeten wennen. De schrijvers maken soms te vreemde (/niet grappige) keuzes voor haar.

Nu nog een leuk vriendinnetje voor Raj En niet die Lucy alsjeblieft

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nou, al die relaties hebben de serie niet beter gemaakt. Ik mis nog steeds de vrijgezelle Howard. Het is ook vrij vergezocht dat hij nu met zo'n lekker ding samen woont. Niet voor niets zijn de afleveringen zonder relatiegedoe nog altijd het leukste, zoals die recente aflevering over de speurtocht.

Overigens, zonde dat ze Stuart nauwelijks gebruiken. Als Howard dan niet meer beschikbaar is voor vrouwen, zet dan Raj en Stuart regelmatig bij elkaar voor slechte versierpogingen en andere gênante dingen. Vorige week zat Stuart erin met die online datingprofielen, dat was leuk.

dualcia

• 953 messages
  • 2311 votes

Met die datingprofielen was leuk inderdaad.

Maar ze zijn een beetje over de top gegaan met Stuart. Hij was leuk toen ie nog gewoon lekker nerdy was en op die manier niet zelfverzekerd. Maar de über-onzekerheid die nu om hem heen hangt is zo ongemakkelijk om naar te kijken dat het niet meer grappig is.

Een Raj-Stuart-double date zie ik wel zitten.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

De serie doet alleen weinig met relaties. Sheldon en Amy is nog net zo platonisch als toen ze er voor het eerst bij kwam, Howard en Bernadette komt weinig verliefd over en Leonard en Penny blijft dan de enige relatie waar je wat aan hebt. Alhoewel ik het ook leuker vond dat Leonard en Penny niks hadden en hij probeerde indruk te maken. Dat ex vriendje van Penny was erg grappig. Zach was de naam toch? Ze hadden eigenlijk op Leonard en Penny na de rest vrijgezel moeten houden. Het is natuurlijk ook totaal ongeloofwaardig dat Amy bij Sheldon wil blijven, terwijl hij haar helemaal niks geven kan als ras autist die ook nog eens egoïstisch ingesteld is.

dualcia

• 953 messages
  • 2311 votes

Amy en Sheldon is inderdaad belachelijk. Sheldon had gewoon de eeuwige a-sexuele vrijgezel moeten blijven. Ik vind het nog steeds jammer dat ze deze kant op zijn gegaan met hem. Iedere nieuwe stap die nu genomen gaat worden in hun relatie zal ook compleet ongeloofwaardig zijn. Sex, trouwen, baby's? Ik hoop het toch niet

Penny en Leonard zijn inderdaad het enige koppel dat klopt in de serie. Toch zijn de situaties wanneer ze niet in een relatie zijn het leukste. Zach was inderdaad heerlijk. Meer van zulke jongens als Penny's (ex) vriendjes was wel leuk geweest.

Maar nu moeten Penny en Leonard ook samen blijven. Het zou niet leuk zijn als ze wéér uit elkaar zouden gaan, want iedereen weet dat ze uiteindelijk dan toch weer samen (moeten!) komen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Klopt, Penny en Leonard moeten nu samen blijven. Drie keer samenkomen zou nergens op slaan. Maar de rest van de cast hadden ze beter vrijgezel kunnen houden. Maar dat is typisch is van Chuck Lorre, de schrijver. Een serie begint origineel, maar verzand altijd in relatiegedoe. Zie bv ook Two and a half Men. Zo'n Howard die in een kroeg op zijn bek ging bij de vrouwen, schitterend. Overigens hebben ze 1 ding goed gedaan en dat is dat Raj nu zonder alcohol tegen vrouwen kan praten.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Penny & Leonard zijn ook als enige van de stelletjes echt realistisch en ze passen perfect bij elkaar.

Ik heb trouwens ook helemaal niks tegen Penny, haar karakter is niet zo slim als de andere karakters maar het leuke aan Penny vind ik dat ze zich goed weet aan te passen en eigenlijk vanaf het begin af aan al respect toont naar het nerden groepje.

Howard mag van mij inderdaad ook best weer vrijgezel worden, samen met Raj die het nu ook zonder alcohol lukt om tegen vrouwen te praten zou dat echt weer hilarische momenten kunnen opleveren

Wat ik trouwens wel grappig vind is dat Sheldon echt heel erg is gegroeid in zijn personage, hij heeft zelfs al een paar keer een seksuele grap gemaakt wat je hem in het begin echt niet zag doen.

Eindelijk eens een leuke discussie hier trouwens!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Penny is juist erg leuk. Was ze altijd al.

De nieuwe aflevering van vandaag is weer een voorbeeld van mijn klacht over relaties. Sheldon snapt het gewoon niet en de relatie Howard-Bernadette is gewoon niks.

Sheldon zijn opmerkingen tegen Amy's collega's en zijn tekst op het einde van de aflevering bij Amy aan de deur waren wel erg leuk

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

The Oceanic Six wrote:

Penny is juist erg leuk. Was ze altijd al.

Penny is zo lekker on perfect, ik praat natuurlijk enkel en alleen over haar innerlijk maar het maakt haar een veel warmer personage

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Penny is samen met Sheldon de reden dat het nu nog steeds leuk is. Wat jullie al zeggen stoort mij ook heel erg; die relaties kloppen gewoon niet. Dat blind verliefd zijnde van Amy was misschien aan het begin grappig, maar dat is onderhand toch wel echt uitgemolken en het voegt niets meer toe (buiten dat ik Amy sowieso geen leuk karakter vind). En Howard en Bernardette is zo geforceerd als wat. Ergens begrijp ik wel dat ze twee vrouwen erbij hebben gebracht om wat scènes voor Penny te creëren die niet om de onhandigheid van de mannen draait, maar zowel Amy als Bernadette slaan wat mij betreft de plank mis.

Laatste aflevering was overigens best wel leuk. Al mis ik nog steeds het niveau van seizoen 1-3.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nouja, het had ook anders gekund inderdaad. Penny had ook gewoon via via Amy en Bernadette kunnen ontmoeten en er vriendinnen mee kunnen worden. Dan had je ze nog in de groep kunnen introduceren. Dan had je bv Howard gehad die constant had geprobeerd om Bernadette te krijgen of Amy die Sheldon wel zag zitten. Maar nu zijn het inderdaad hele geforceerde relaties. Sheldon geeft geen duimbreed toe, dus waarom zou Amy bij hem blijven? En Bernadette past totaal niet bij Howard.

Niet dat het zal gebeuren, maar Amy mag best uit de serie verdwijnen en Bernadette zou het uit moeten maken met Howard, maar mag er dan wel bijblijven als ze haar rol een beetje leuker maken. Nu is ze bijna altijd een chagrijnig zeikwijf die er toevallig lekker uit ziet.

En toch......vind ik het nog een erg leuke serie. Kijk er wekelijks nog met plezier naar. Sheldon en Penny redden de serie inderdaad, maar vaak genoeg valt er ook gewoon genoeg te lachen.

Ze moeten trouwens wel eens wat met Raj gaan doen. Nu is hij wel een hele sneue loser zonder iemand die echt druk met hem is. Ook in de verhaallijnen is hij tegenwoordig vaak maar een bijrolletje.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

De serie lijkt een beetje vastgelopen te zijn in inderdaad geforceerde relaties, ik krijg wel eens het idee dat de makers zelf liever op vertrouwde grond blijven in plaats van nog echte nieuwe en frisse dingen te willen proberen?

Penny en Sheldon blijven inderdaad de leukste 2 en inderdaad jammer dat Raj een soort van Jake aan het worden is (maar dan in big bang natuurlijk )

Vond de laatste aflevering wel oke, vooral de korte interactie tussen Penny & Sheldon als hij over zijn relatieproblemen praat(in hoeverre je het een relatie kan noemen dan)

dualcia

• 953 messages
  • 2311 votes

Het valt me inderdaad vies tegen hoe ze Raj tegenwoordig neerzetten.

Ik vond hem in de eerste seizoenen echt 1 van de leukste personages met de leukste grappen. Als ik afleveringen van toen terug zie, ga ik soms echt stuk om hem.

In de laatste seizoenen is hij helaas inderdaad maar een triest geval Dat ze maar snel wat meer gaan doen met Raj die (nuchter) met vrouwen kan praten en hem zo weer een beetje leuk maken

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Ah, zeggen dat al die relaties fucked up zijn voor de serie wordt wel getolereerd door de moraalpolitie hier, maar vinden dat Kaley een spuuglelijk wijf is mag dan schijnbaar weer niet.

Maar het bericht staat er nog, dat is al vooruitgang.

Hoe ze het verder doet in de serie is uiteraard niet relevant voor dat uiterlijk.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

(Willie) wrote:

Ah, zeggen dat al die relaties fucked up zijn voor de serie wordt wel getolereerd door de moraalpolitie hier, maar vinden dat Kaley een spuuglelijk wijf is mag dan schijnbaar weer niet.

Iedereen mag toch gewoon zijn mening geven? hoe kom je erbij dat je dat niet zeggen mag?

Of andere het begrijpen of het er mee eens zijn is vraag 2..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zeggen dat je iemand niet knap vind of iemand op een kansloze manier uitschelden, daar zit wel een verschil tussen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Even dacht ik dat Penny op het einde Leonard ten huwelijk ging vragen, hehe. Maar toch niet. Zou ook wel killing voor de serie zijn, al die huwelijken. Wel vond ik Howard zijn liedje aandoenlijk.

Verder was het geen bijzondere aflevering.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Best prima. Had eigenlijk nergens het idee dat Penny Leonard ten huwelijk ging vragen, puur omdat ik het uberhaupt niet zie gebeuren. Idd een redelijke feel good aflevering, waar ik op het einde eigenlijk hoopte dat het met Sheldon anders ging en het geen droom was.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Briljante aflevering, een van de beste vd serie.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Aardige aflevering maar niet echt bijzonder leuk, de droom op het einde vond ik eigenlijk nog het leukste

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Ahww, geen aflevering deze week Dacht net de perfecte afleiding voor tussen het studeren door te hebben gevonden..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Door dat infantiele Halloween in Amerika inderdaad geen series. Ook geen Two and a half Men

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

The Oceanic Six wrote:

Door dat infantiele Halloween in Amerika inderdaad geen series. Ook geen Two and a half Men

Nieuwe serie van Robin Williams ging wel gewoon door? The Crazy Ones genaamd die ook in dat comedy blok zit van Donderdag.. Vreemd?

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Mwah, matige aflevering waarin Sheldon ironisch genoeg 'annoying' was en dan niet op de grappige manier.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Roel- wrote:

Mwah, matige aflevering waarin Sheldon ironisch genoeg 'annoying' was en dan niet op de grappige manier.

Had het nooit verwacht maar ik vind Two And a Half Men leuker geworden dan Big Bang Theory in het laatste jaar..

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.