• 178.104 movies
  • 12.217 shows
  • 33.988 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.254 votes
Profile

The Big Bang Theory

milannn

• 119 messages
  • 1842 votes

The Oceanic Six wrote:

How do i get 12 year old girls excited?

Ik ging helemaal stuk bij die opmerking van Sheldon

Erg leuke aflevering, het seizoen bevalt goed.

Haha geniaal inderdaad. Ik zag vandaag trouwens dat Jim Parsons deze maand alweer 40 wordt. Dat zou je ook echt niet zeggen.

dualcia

• 953 messages
  • 2311 votes

Haha dat was inderdaad heerlijk.

Ik vind het ook een ontzettend leuk seizoen The Big Bang Theory blijft toch wel de kwaliteit behouden die het in het eerste seizoen ook had. Ik moest toch wel heel erg wennen aan Amy en Bernadette als regulars, maar ik vind ze steeds leuker en ze horen er steeds meer bij

Al vind ik dat nieuwe 'vriendinnetje' van Raj tot nu toe echt dood-vervelend. Hopelijk wordt ze leuker (genoeg mogelijkheid nog voor), of gaat ze weg, want ik vind Raj op deze manier ook niet meer leuk en ik vond hem toch 1 van de leukere personages

milannn

• 119 messages
  • 1842 votes

Ik moet zeggen dat ik Amy nog steeds behoorlijk irritant vind. Ik baal er nog altijd van dat ze van haar een regular hebben gemaakt, ik snap ook niet waarom. Ik heb echt werkelijk nog nooit om haar gelachen en erger me eigenlijk alleen maar aan haar , maar blijkbaar vinden toch genoeg mensen haar grappig. Zoals iemand eerder ook al zei, is Sheldon op z'n best met Leonard, Raj, Howard en Penny. Amy haalt hem, naar mijn mening, omlaag.

Seizoen 1-3 vind ik dan ook het leukst (zonder Amy), al zijn seizoen 4-6 ook gewoon erg leuk.

milannn

• 119 messages
  • 1842 votes

Howard's I'm crazy scène vind ik echt één van de beste momenten van The Big Bang Theory (Howard's beste denk ik).

Sheldon's staircase song is ook geweldig, vooral dat einde.

Deze is ook echt typisch voor Sheldon, geweldig!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Schitterende aflevering weer. Helemaal met Sheldon, als hij praat met die zwarte dame die hij in een eerdere aflevering per ongeluk al zwaar had beledigd hehe.

En Penny in haar zwarte jurk, pfoeeee Wat is ze mooi zeg.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Niet de sterkste aflevering van het seizoen maar sexy penny maakte daar een hoop goed aan, damn!

Wel erg gelachen met de *handshake* op het einde, zag ik totaal niet aankomen..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Mescaline wrote:

maar sexy penny

(afbeelding)

Dat was ze zeker

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Wauw!. ja ze is lekker!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Jammer van die armen. Ik vind ze net wat te gespierd.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

AHWA wrote:

Jammer van die armen. Ik vind ze net wat te gespierd.

Dat boeit me dan weer helemaal niks..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

De nieuwe aflevering was wel erg grappig. Sheldon zijn autisme kwam erg goed naar voren met zijn drang om iets ''af te maken''

Wel jammer dat het met Amy is. In hun relatie zit geen enkele vooruitgang of diepgang.

Penny was trouwens weer

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

De serie drijft wat mij betreft wel heel erg op Parsons.

ZOOMZOOMZOOM

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Blijft echt het niveau aanhouden, er is geen enkele andere serie waar ik wekelijks zo naar uitkijk, en dat voor een comedy dan nog!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Enorm gelachen om die professor die op bezoek was, wat een prachtige droge antwoorden

Interactie tussen hem en Sheldon + Leonard was echt subliem.

En wat is Penny nog steeds heerlijk sexy zeg.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Allemachtig, wat was de nieuwe aflevering slecht. Die Amy is echt het meest irritante dat deze serie is overkomen. Dat D & D spel was ook retesaai.

Gelukkig nog 1 aflevering volgende week, kunnen ze wat leuker het seizoen eindigen.

mrwhite

• 1521 messages
  • 3499 votes

En zo leuk was dat einde niet integendeel ik vond het echt pover

IAmRobertJohnson

• 3 messages
  • 311 votes

Weet iemand wanneer ze het zevende (en laatste?) seizoen uitzenden in de VS?

dualcia

• 953 messages
  • 2311 votes

Dat zal wel vanaf eind september zijn

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Het laatste seizoen gaat dat zeer hoogstwaarschijnlijk niet worden hoor, waarom zouden ze met zulke kijkcijfers?!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ben in aan het lopen met seizoen 6 en vind het tot nu toe een prima seizoen, dus van mij mogen ze nog wel even doorgaan. Ook leuk om de Gooch weer eens te zien.

dualcia

• 953 messages
  • 2311 votes

Ja, wat mij betreft mag het ook best nog een paar seizoenen doorgaan. Het blijft allemaal toch wel op niveau en ze weten bijna elke week wel weer wat tofs te verzinnen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

620

Briljante ep met Sheldon z'n yo momma-grappen.

En Penny

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Net laatste episodes gezien. Blijft lekkere serie. Mayim Bialik als Amy Farrah Fowler is super toevoeging!

Edit: Dat zei ik begin februari ook al zie ik

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Geslaagde seizoensstart. De ongemakkelijke dialogen tussen Sheldon en Penny zijn nog steeds leuk. Howard en Raj vond ik minder leuk. De serie teert wel heel erg op Penny en Sheldon de laatste 2, 3 seizoenen. Penny en zeker ook Bernadette zagen er trouwens weer super uit. Zeker Penny blijft een lekker ding.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

De eerste ep ging nog wel, de tweede was wat minder. Vooral de hele Howard-verhaallijn was wat te simpel. Maar eens over Penny.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

The Oceanic Six wrote:

Zeker Penny blijft een lekker ding.

Daar kan natuurlijk niet de hele serie op teren.. Haha nee maar groot gelijk hoor Penny is inderdaad een echte babe!

Moet de afleveringen nog kijken, verwacht dat het gewoon verder gaat waar seizoen 6 eindigde. De serie heeft een beetje een vast niveau de laatste tijd en echt groeimogelijkheden lijken een beetje uitgesloten te worden.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Die speurtocht was geweldig, behalve het einde dan, maar leuk om eens wat af te wisselen met de personages. Sheldon en Penny blijven de serie dragen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Bernadette is alleen wel steeds meer een bitch aan het worden, ze begon ooit best schattig

dualcia

• 953 messages
  • 2311 votes

De speurtocht was inderdaad super. Één van de leukste afleveringen in tijden

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zolang ze dat relatiegedoe een beetje links laten liggen en zich weer richten op nerdy activiteiten, is TBBT sowieso altijd leuk. Ook leuk dat ze eens de personages aan andere personages hebben gelinkt. Zo heb ik Amy en Howard geloof ik nog nooit samen gezien. Penny en Sheldon vind ik altijd een geniale combinatie. Die 2 maken en dragen de serie.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.