• 178.060 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.747 votes
Profile

Virus (Canvas)

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Natuurlijk. Zonder jou zou ik de helft van deze prachtige Virus'sen missen.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Owh oké, bedankt!

Gisteravond zelf niet meer gekeken, was het wat? Staat ook niet op MM, en het was een mini-serie, dus ik vond het niet zo interessant om te gaan kijken. Of was het een filmversie?

Vanavond op CANVAS de docu "Slumdog Children of Mumbai", die ik al heb ingestuurd.

Btw, je moet nog steeds stemmen op Das Fest des Huhnes!

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

narva77 wrote:

Gisteravond zelf niet meer gekeken, was het wat? Staat ook niet op MM, en het was een mini-serie, dus ik vond het niet zo interessant om te gaan kijken. Of was het een filmversie?

Was één volledige aflevering, maar trok echt op niet veel. Slechte fotografie, middelmatig acteren, slechte score, geluid zat niet goed... kortom een 3 of 4/10 is meer dan voldoende.

Dat men in Rusland daarvoor thuis blijft is mij een raadsel. Niet voor herhaling vatbaar dus.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

speedy23 wrote:

(quote)

Was één volledige aflevering, maar trok echt op niet veel. Slechte fotografie, middelmatig acteren, slechte score, geluid zat niet goed... kortom een 3 of 4/10 is meer dan voldoende.

Dat men in Rusland daarvoor thuis blijft is mij een raadsel. Niet voor herhaling vatbaar dus.

Wellicht zouden ze hetzelfde zeggen als we FC de Kamioenen ofzo naar daar moesten exporteren

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik denk dat wij rotverwend zijn.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Vanavond in Virus de documentaire Machete Maidens Unleashed!!

http://virus.canvas.be/viru...

Ben benieuwd, maar ik wil "Benda Bilili!" ook wel zien op NED2, hmmm moeilijk. Dat wordt dus kiezen...

yeyo

• 6351 messages
  • 4613 votes

Geweldig nieuws! Ga ik zeker kijken.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Vanavond in Virus de pilot-aflevering van de Britse serie "Little Britain", nog nooit eerder uitgezonden!

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Vanavond in Virus om 23u45: The Atomic Café (1982)

Nu de wereld door de gebeurtenissen in Fukushima opnieuw met de neus op de gevaren van atoomstraling wordt gedrukt, blikt VIRUS vanavond in ‘The Atomic Cafe’ terug op dat andere nucleaire zwaard van Damocles: de bom.

Website Virus.

(afbeelding)

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Thanks Speedy! Ziet er erg interessant uit!

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

narva77 wrote:

Vanavond in Virus de documentaire Machete Maidens Unleashed!!

Grrr... gemist!

speedy23 wrote:

Vanavond in Virus om 23u45: The Atomic Café (1982)

Dat moet wél lukken!

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Zet dit topic dan ook gewoon in je Mijn Updates...

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Stond ie ook, dácht ik. Maar nu in ieder geval!

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Vanavond in Virus alweer een Duitse klassieker: "M - Eine Stadt Sucht einen Mörder!

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Wat een verwennerij!

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Wow

Ik was dit weekend nog het hele internet aan het afzoeken naar onvindbare Nederlandse subtitels. Nu niet meer nodig

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

narva77 wrote:

Vanavond in Virus alweer een Duitse klassieker: "M - Eine Stadt Sucht einen Mörder!

Opnieuw fantastsch.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Ik zag dat Meneer Bungel en jij er nog niet op hebben gestemd, dus hem waarsch. ook niet gezien hebben. Extra leuk voor jullie dus!

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Inderdaad. Na Metropolis en Nosferatu het voorbije jaar weer een uitstekende keuze. Eindelijk kreeg ik deze klassieker gezien.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

En je vergeet "Das Cabinet des Dr. caligari", die ook afgelopen jaar is uitgezonden in Virus!

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Maar die had ik gemist

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Vanavond in Virus de uitermate moeilijk te volgend film "Naked Lunch" van David Cronenberg. Aanrader, maar bereid je voor op een mindfuck!

yeyo

• 6351 messages
  • 4613 votes

Eén van de weinige Cronenbergs die ik nog niet gezien heb. thank you Canvas! (en narva77 natuurlijk )

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ook nog niet gezien. Ik ben nieuwsgierig.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

CANVAS - Virus - virus.canvas.be

VIRUS licht vanavond al een tipje van de sluier over het najaar, met een sneak preview van ‘Elements’, de nieuwe 12-delige documentairereeks die Dimitri Van Zeebroeck momenteel maakt voor Canvas.

In Dimitri’s kenmerkende, sterk fotografische stijl (denk aan de reeks ‘Weerwolven’) schetst ‘Elements’ 12 portretten van mensen die in nauw contact leven met één van de vier natuurelementen water, aarde, vuur of lucht.

Glazenwasser Ji Sheng Hui trotseert dagelijks wolkenkrabbers in Sjanghai (China). Het is één van de gevaarlijkste beroepen ter wereld, en in deze aflevering van ‘Elements’ vertelt hij met een opmerkelijke openheid hoe hij en z’n zoon hiermee omgaan. Hij vertelt over de immer veranderende skyline van Sjanghai, de luchtkwaliteit, het steeds om de hoek loerende gevaar en de nonchalance die desondanks kan optreden, hoe hij zijn leven dagelijks toevertrouwt aan één touw, zwoegend voor een kans op familiaal geluk…

Dimitri Van Zeebroeck volgde Ji Sheng Hui maandenlang naar de hoogste daken en gevels van Sjanghai om dit bijzondere leven te documenteren.

Elements – Ji Sheng Hui

Regie: Dimitri Van Zeebroeck

Producer: Dimitri Van Zeebroeck

Genre: Docu

Land: België

Jaar: 2011

Duurtijd: 30’

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Hmm, niet erg interessant voor mij denk ik. Misschien zap ik er nog even langs. In ieder geval bedankt AGE-411 !

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Vanavond in Virus (toevallig) de docu "The Secret History of Eurovision", die vanavond óók al op NED2 komt (deel 2, vorige week kwam deel 1)!

In Virus wordt hij echter in zijn geheel uitgezonden, althans daar ga ik vanuit !!

Kan ik hem alsnog zien, want vorige week het eerste deel gemist op NED2.

http://virus.canvas.be/

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Vanavond in Virus de oude pulpfilm "The Green Slime"; titel zegt al genoeg denk ik!

Zet de recorder maar aan, zet het bier koel en haal de chips en M&M's maar alvast tevoorschijn!

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Ja, dat lijkt me wel wat, narva, ga ik zeker kijken! Moet ik Dexter maar in de rerun kijken...

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Vanavond in Virus de SF-documentaire "Technocalyps". Krijgt hoge ratings, maar duurt wel erg lang...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.