- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Virus (Canvas)
Virus (Canvas)
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Natuurlijk. Zonder jou zou ik de helft van deze prachtige Virus'sen missen. 
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Owh oké, bedankt! 
Gisteravond zelf niet meer gekeken, was het wat? Staat ook niet op MM, en het was een mini-serie, dus ik vond het niet zo interessant om te gaan kijken. Of was het een filmversie?
Vanavond op CANVAS de docu "Slumdog Children of Mumbai", die ik al heb ingestuurd.
Btw, je moet nog steeds stemmen op Das Fest des Huhnes! 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Gisteravond zelf niet meer gekeken, was het wat? Staat ook niet op MM, en het was een mini-serie, dus ik vond het niet zo interessant om te gaan kijken. Of was het een filmversie?
Was één volledige aflevering, maar trok echt op niet veel. Slechte fotografie, middelmatig acteren, slechte score, geluid zat niet goed... kortom een 3 of 4/10 is meer dan voldoende.
Dat men in Rusland daarvoor thuis blijft is mij een raadsel. Niet voor herhaling vatbaar dus.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Was één volledige aflevering, maar trok echt op niet veel. Slechte fotografie, middelmatig acteren, slechte score, geluid zat niet goed... kortom een 3 of 4/10 is meer dan voldoende.
Dat men in Rusland daarvoor thuis blijft is mij een raadsel. Niet voor herhaling vatbaar dus.
Wellicht zouden ze hetzelfde zeggen als we FC de Kamioenen ofzo naar daar moesten exporteren 
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Vanavond in Virus de documentaire Machete Maidens Unleashed!!
http://virus.canvas.be/viru...
Ben benieuwd, maar ik wil "Benda Bilili!" ook wel zien op NED2, hmmm moeilijk. Dat wordt dus kiezen... 
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Vanavond in Virus de pilot-aflevering van de Britse serie "Little Britain", nog nooit eerder uitgezonden!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Vanavond in Virus om 23u45: The Atomic Café (1982)
Nu de wereld door de gebeurtenissen in Fukushima opnieuw met de neus op de gevaren van atoomstraling wordt gedrukt, blikt VIRUS vanavond in ‘The Atomic Cafe’ terug op dat andere nucleaire zwaard van Damocles: de bom.

narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Thanks Speedy!
Ziet er erg interessant uit!
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Vanavond in Virus de documentaire Machete Maidens Unleashed!!

Vanavond in Virus om 23u45: The Atomic Café (1982)
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Zet dit topic dan ook gewoon in je Mijn Updates... 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Stond ie ook, dácht ik. Maar nu in ieder geval!
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Vanavond in Virus alweer een Duitse klassieker: "M - Eine Stadt Sucht einen Mörder! 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Wow 
Ik was dit weekend nog het hele internet aan het afzoeken naar onvindbare Nederlandse subtitels. Nu niet meer nodig 

speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Vanavond in Virus alweer een Duitse klassieker: "M - Eine Stadt Sucht einen Mörder! 
Opnieuw fantastsch. 
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Ik zag dat Meneer Bungel en jij er nog niet op hebben gestemd, dus hem waarsch. ook niet gezien hebben. Extra leuk voor jullie dus! 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Inderdaad. Na Metropolis en Nosferatu het voorbije jaar weer een uitstekende keuze. Eindelijk kreeg ik deze klassieker gezien. 
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
En je vergeet "Das Cabinet des Dr. caligari", die ook afgelopen jaar is uitgezonden in Virus!
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Vanavond in Virus de uitermate moeilijk te volgend film "Naked Lunch" van David Cronenberg. Aanrader, maar bereid je voor op een mindfuck! 
yeyo
-
- 6351 messages
- 4613 votes
Eén van de weinige Cronenbergs die ik nog niet gezien heb.
thank you Canvas! (en narva77 natuurlijk
)
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ook nog niet gezien. Ik ben nieuwsgierig. 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
CANVAS - Virus - virus.canvas.be
VIRUS licht vanavond al een tipje van de sluier over het najaar, met een sneak preview van ‘Elements’, de nieuwe 12-delige documentairereeks die Dimitri Van Zeebroeck momenteel maakt voor Canvas.
In Dimitri’s kenmerkende, sterk fotografische stijl (denk aan de reeks ‘Weerwolven’) schetst ‘Elements’ 12 portretten van mensen die in nauw contact leven met één van de vier natuurelementen water, aarde, vuur of lucht.
Glazenwasser Ji Sheng Hui trotseert dagelijks wolkenkrabbers in Sjanghai (China). Het is één van de gevaarlijkste beroepen ter wereld, en in deze aflevering van ‘Elements’ vertelt hij met een opmerkelijke openheid hoe hij en z’n zoon hiermee omgaan. Hij vertelt over de immer veranderende skyline van Sjanghai, de luchtkwaliteit, het steeds om de hoek loerende gevaar en de nonchalance die desondanks kan optreden, hoe hij zijn leven dagelijks toevertrouwt aan één touw, zwoegend voor een kans op familiaal geluk…
Dimitri Van Zeebroeck volgde Ji Sheng Hui maandenlang naar de hoogste daken en gevels van Sjanghai om dit bijzondere leven te documenteren.
Elements – Ji Sheng Hui
Regie: Dimitri Van Zeebroeck
Producer: Dimitri Van Zeebroeck
Genre: Docu
Land: België
Jaar: 2011
Duurtijd: 30’
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Hmm, niet erg interessant voor mij denk ik. Misschien zap ik er nog even langs. In ieder geval bedankt AGE-411 ! 
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Vanavond in Virus (toevallig) de docu "The Secret History of Eurovision", die vanavond óók al op NED2 komt (deel 2, vorige week kwam deel 1)!
In Virus wordt hij echter in zijn geheel uitgezonden, althans daar ga ik vanuit !!
Kan ik hem alsnog zien, want vorige week het eerste deel gemist op NED2. 
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Vanavond in Virus de oude pulpfilm "The Green Slime"; titel zegt al genoeg denk ik!
Zet de recorder maar aan, zet het bier koel en haal de chips en M&M's maar alvast tevoorschijn!
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ja, dat lijkt me wel wat, narva, ga ik zeker kijken! Moet ik Dexter maar in de rerun kijken...
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Vanavond in Virus de SF-documentaire "Technocalyps". Krijgt hoge ratings, maar duurt wel erg lang...