- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Virus (Canvas)
Virus (Canvas)
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Dat betekent dus dat ik mijn stem moet weghalen ?!
Edit: maar de film gaat ook over een "Puppet Master"...? I'm confused now...
Ik denk dat het deze is dat ze uitgezonden hebben: Kôkaku Kidôtai 2.0 (2008) .
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Maar die duurt ook maar 85 minuten. De uitzending van afg. woensdag duurde veel langer, toch zeker 100 minuten of iets meer...
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Je hebt gelijk Mug. Ik heb even dit opgezocht op Wikipedia, en dit stukje uit de synopsis komt me erg bekend voor:
"The Section 9 operatives develop a theory that the Puppeteer is a very powerful hacker who hacked into the Siak agents' cyberbrains and forced them to commit suicide. Togusa also discovers that there are several kidnapped children in the facility, believing that the Siak agents were going to use them as vectors for the virus. While trying to discover their identities, they find that the children have had their cyberbrains replaced and their IDs reveal that they are the children of Noble Rot Senior Citizens (貴腐老人, Kifu Rōjin?), elderly citizens who are hooked up to a health care monitoring network that takes care of their every need, leaving them effectively comatose. Further investigation of the children reveals government file discrepancies that show over 20,000 unreported child kidnappings."
Dat over de "Noble Rot Senior Citizens" en "20,000 unreported child kidnappings" doet het hem, dat zat zeker in de film.
http://en.wikipedia.org/wik...
Dus bedankt Mug en Speedy (zonder jou had ik niet eens in de gaten gehad dat ik een andere film uit de GITS-serie had gezien)! 
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Oh, en vanavond komt de animatiefilm Dead Space: Downfall in Virus!
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Ik was net eerder Meneer Bungel... 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Naar aanleiding van de busramp in Zwitserland wordt de geplande programmering aangepast. Geen VIRUS dus vanavond.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Vanavond om 22.45 in VIRUS: Bibberen en beven in Virus vanavond met de bijzondere horrorfilm Inferno (1980) van Dario Argento. Deze Italiaanse regisseur verwierf een cultstatus met zijn extreem gewelddadige, maar stijlvol gemaakte horrorfilms...
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Bibberen en beven in Virus vanavond met de bijzondere horrorfilm Inferno (1980) van Dario Argento.
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
F*ck school. Deze moet ik zien vanavond.
Jammer dat Virus niet is wat eerder op de avond wordt uitgezonden.
Uzza_Sparta
-
- 1195 messages
- 2138 votes
ik moet zeggen dat het niet altijd mijn smaak is maar Virus is wel een gedurfd programma voor een televisiezender.
Zoiets zou nederlandse tv nooit aan beginnen
Respect voor Canvas met hun programmering 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Misschien een beetje laat, maar toch...
Vanavond in VIRUS: Life in a Day
Life in a Day is een wereldwijd experiment om naar aanleiding van de vijfde verjaardag van YouTube de langste user-generated-content film te maken. Youtube-gebruikers wereldwijd werden opgeroepen om op 24 juli 2010 een moment van hun leven uit die dag vast te leggen en enkele vragen te beantwoorden. Meer dan 80.000 mensen uit 192 landen zonden hun filmpjes in. Goed voor meer dan 4.500 uur filmmateriaal waar regisseur Kevin Macdonald mee aan de slag ging en er een anderhalf durende docu uit puurde. Een beetje ook om die nederige YouTubefilmpjes tot kunst te verheffen.
Life in a Day
Regie: Kevin MacDonald
Productie: Ridley Scott
Genre: drama, documentaire
Tijdsduur: 95 minuten
Jaar: 2011
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Jammer, die had ik al gezien op TV.
Vorige week was de programmering van "Inferno" wel weer geslaagd, maar helaas viel die een klein beetje tegen vergeleken met "Suspiria".
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Hmm, dan ga ik toch maar "Gun Fight" kijken op NED2, lijkt mij veel interessanter.
En om 00.20 uur trouwens op BBC2 de docu "Little Dieter Needs to Fly" in het programma "Storyville"!
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
LDNtF en GF overlappen elkaar (10 minuten, maar toch). Ik denk dat het Little Dieter wordt...
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Vanavond in Virus een sneak-preview van de eerste aflevering van een nieuwe serie, genaamd " Come fly with me", de opvolger van Little Britain.
http://virus.canvas.be/viru...
Niet echt interessant voor mij, dus dat wordt toch óf Urbanized, óf Onibus 174...
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ônibus 174 (2002) voor mij, al zou ik CFwM er nog wel vooraan kunnen kijken.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Geen Virus vanavond, maar ik wou toch even de aandacht vestigen op de documentaire "Con mi corazón en Yambo" (My Heart In Yambo), die vanavond op CANVAS komt om 23.45 uur.
Schijnt erg goed te zijn!
Had ik al ingestuurd als toevoeging!
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Had ik al ingestuurd als toevoeging!
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hopelijk is dit een goeie VIRUS-avond.
Vorige week was het een aflevering van 'This is Jinsy'. Echt niets voor mij. Veel te absurd.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Klopt, ik vond "This is Jinsy" vorige week niet de moeite om hier te vermelden, een aflevering van 25 minuten...
Bedankt Meneer Bungel!
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Er is voetbal op, maar kennelijk gaat virus (23:20u) gewoon door vanavond, met een docu:
''Moderne mensen als Moby en Robyn, cynicus Andrew Keen en de gladgeschoren Seth Godin buigen zich over de vraag wat de nieuwe technologie met de muziek en de kunsten doet.
‘Dit verandert alles. De industrie is dood. Er is nooit een beter moment geweest om artiest te zijn.’ – Seth Godin, auteur.''
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Kan inderdaad verlaat worden wegens penalty's maar na de eerste helft lijkt het daar niet op te gaan uitdraaien.