• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.495 votes
Profile

Californication

noedell

• 17 messages
  • 309 votes

308 The Apartment

dat is geniaal in een klein half uurtje

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Inderdaad. 308 was een geniale aflevering, misschien wel een van de beste van Californications. Oke, alle personages worden op een wat makkelijker manier bij elkaar geplaatst, maar het resultaat is werkelijk hilarisch.

Mooiste stuk is misschien wel het gesprek met Stacy. Je verwacht het een, maar ze brengen het ander.

Californication is fantastisch dit seizoen.

fsjoerd

• 6 messages
  • 6 votes

Ben zeer te spreken over S03 moet nog 308 zien, maar volgens mij bovenposter zal dit een toppertje worden

Ik vond zelf S02 niet heel sterk en was vaak een beetje saai, maar S03 komt met een goede terug back.

PauI

• 6 messages
  • 20 votes

Ik heb Californication een paar keer gezien, wel een leuk programma.

Maar het komt altijd op van die rot tijden. Tenminste rot tijden voor MIJ.

Koerok

• 1196 messages
  • 1422 votes

Hank Moody blijft een geweldig personage, maar ik vind het toch allemaal net iets over the top. Toch blijf ik kijken, ben net begonnen met S03.

prometida

• 299 messages
  • 257 votes

wiehiiiieeeeeeh LOVE IT!!!!! always have

Brooklyn

• 1144 messages
  • 1402 votes

Vind de dochter en het vrouwtje behoorlijk irritante personages. Moody blijft een mooi figuur

Koerok

• 1196 messages
  • 1422 votes

Brooklyn wrote:

Vind de dochter en het vrouwtje behoorlijk irritante personages. Moody blijft een mooi figuur

Vreemd, want Karen en Becca zijn de enige normale personages in de serie. Zij zorgen er juist voor dat het allemaal nog een beetje realistisch blijft.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Mmm.. Becca is natuurlijk ook een dik aangezet pubertypje.

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

Respekked wrote:

Mmm.. Becca is natuurlijk ook een dik aangezet pubertypje.

Becca is de enige reden waarom je dit geen goede show zou kunnen vinden. Het stukje puberale depressiviteit, dat we allemaal ongeveer een week hebben gehad na ons eerste puistje, lijkt bij haar jaren te duren.

Een drama voor ouders, eentje die ik meteen een schop onder de reet had verkocht.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Poeffff, zwaar einde van seizoen 3, verdomme. In de laatste aflevering komt er ook een oude bekende terug die weer voor heel wat opschudding zorgt.

En nu.... weer zo lang wachten tot het volgende seizoen

Ben benieuwd hoe de situatie dan is!

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Meesterlijke afsluiting.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Inderdaad. Denk dat de serie verder gaat wanneer Hank na een paar maanden vrij komt.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Ja, ik ben wel benieuwd hoe alles dus verder is gegaan, is Karen met Becca naar New York verhuisd?
Is Moody dus helemaal alleen nu?
Hoe zal het tussen Runkle en Marcy gaan, aangezien dat ook een beetje een open einde had.
Ik dacht dat dit seizoen weinig verassingen kon brengen aan het einde, maar ze houden je wel zenuwachtig voor een volgend seizoen. Kunnen we zeker ook wel weer een half jaar op wachten nu

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Zo die laatste aflevering beukt erin zeg. Veel filler dit seizoen, maar als het goed moest zijn, was het ook verdomd goed.

Koerok

• 1196 messages
  • 1422 votes

the new guy wrote:

Becca is de enige reden waarom je dit geen goede show zou kunnen vinden.

Kom nou, Becca en Karen zijn de perfecte tegenspelers voor Moody. Zonder hen zou het alleen maar absurde flauwekul zijn.

Ik ben fan van Becca.

Een drama voor ouders, eentje die ik meteen een schop onder de reet had verkocht.
Ik vind Hank als vader eerder een drama voor Becca. Ik vind juist dat ze zich nog vrij aardig staande weet te houden in dit circus van (underage) sex, drugs en rock & roll.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Inderdaad, stel je voor dat je elke dag naast je pa een andere vrouw aan de ontbijttafel hebt....

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Door tijdgebrek nu pas de seizoensfinale gezien, maar die hakt er flink in. Seizoen 3 over de algehele lijn niet super sterk, maar deze maakt een hoop goed.

Oh, ik heb het einde niet gezien. Hoeveel seizoenen gaan ze nog maken?

Artemis

• 3868 messages
  • 2396 votes

Skylar_Malfoy wrote:

Oh, ik heb het einde niet gezien. Hoeveel seizoenen gaan ze nog maken?

Seizoen 4 is aangekondigd dus die zekerheid heb je al.

Nicholas123

• 292 messages
  • 284 votes

Ik hoop dat het niet al te veel seizoenen gaan worden. Het zou mooi zijn als een serie als Californication zijn hoge niveau kan behouden en er mee stopt als het verhaal zijn natuurlijke eindpunt heeft bereikt.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Gister toch wel weer aardig moeten lachen.

Hoe fucked up de situatie ook is, uiteindelijk vergeeft iedereen het Moody wel weer. Op zo'n knakker kun je natuurlijk ook niet boos blijven. Schitterend karakter!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Nicholas123 wrote:

Ik hoop dat het niet al te veel seizoenen gaan worden. Het zou mooi zijn als een serie als Californication zijn hoge niveau kan behouden en er mee stopt als het verhaal zijn natuurlijke eindpunt heeft bereikt.

Ene kant wel, andere kant niet. Ik denk dat je uiteindelijk een seizoen of 6 a 7 kan verwachten.

Ik verlang nu echter wel weer naar seizoen 4, wat nog een lange zit kan worden

Aapje81

• 2227 messages
  • 5185 votes

Voorlopig valt het derde seizoen mij behoorlijk tegen. Was zeer onder de indruk van het eerste seizoen en ook seizoen 2 werkte nog wel voor mij maar nu draait de serie volledig op de charmes van Moody. De rest is allemaal erg geforceerd en het gaat teveel de lollige kant op waar in het verleden de verhouding tussen ernst en humor altijd erg goed was.

Daarnaast vind ik de minimale bijdrage van Natascha McElhone erg jammer. De chemie tussen haar en Duchovney was altijd erg sterk en ook de verruit beste verhaalijn. Nee, seizoen 3 heeft het voorlopig nog niet voor mij.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Wacht maar tot je bij de tweede helft van het seizoen bent. 308 en 312 zijn fantastische afleveringen.

Aapje81

• 2227 messages
  • 5185 votes

Ik vond de laatste 2 afleveringen op tv weer een stuk beter. De kracht van de serie ligt voor mij toch echt bij de oorspronkelijke personages vind de nieuwe verhaallijnen een stuk minder.

Ceeda7

• 3544 messages
  • 1381 votes

AHWA wrote:

Wacht maar tot je bij de tweede helft van het seizoen bent. 308 en 312 zijn fantastische afleveringen.

Inderdaad. Ze evenaren het onvergetelijk seizoen 1!

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Ben vanavond met deze serie begonnen en heb de eerste drie afleveringen erop zitten. Helemaal geweldig! Dit zal wel weer een verslaving worden ben ik bang.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Je kan in ieder geval drie seizoenen kijken, wij moeten nog minstens een half jaar wachten voor nieuwe afleveringen

Aapje81

• 2227 messages
  • 5185 votes

Seizoen 3 herpakte zich op het einde weer een beetje maar over het geheel genomen was het toch iets minder. Het is gewoon dat Henk Moody een geweldig karakter is en dat McElhone het zo geweldig blijft doen maar de terugblik afleveringen uit seizoen 1 en 2 waar meer nadruk ligt op drama vind ik toch met afstand het beste.

Leland Palmer wrote:

Ben vanavond met deze serie begonnen en heb de eerste drie afleveringen erop zitten. Helemaal geweldig! Dit zal wel weer een verslaving worden ben ik bang.

Ik vind het opvallend dat je deze serie niet eerder hebt ontdekt. Afgaande op jou smaak lijkt me dit toch echt iets voor jou. Bovendien komt Amber Heard ook nog even voorbij huppelen in een van de afleveringen. van seizoen 1.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.