- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Californication
Californication
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Nieuwe seizoen beginnen meestal in januari, meen ik.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Klopt, nog een dikke maand wachten op het nieuwe seizoen. Hopelijk wat beter dan 5. 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Moet nog steeds de 2de helft van seizoen 5 bekijken haha. Echt heel veel zin heb ik er niet meer in aangezien ik de serie echt een stuk minder vind geworden.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Teasertje gezien. We gaan dus de musical kant op?
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Hank zegt het al: "That's a terrible idea"
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Rock Opera?
Kan nog best gaaf zijn eigenlijk! 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Deze sneak peak / behind the scenes look van het nieuwe seizoen ziet er toch zeer goed uit!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Prima seizoensopener. Smaakt zeker naar meer.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ik vond er helemaal niks aan. Of ik ben Californication in een jaartje ontgroeid of dit was gewoon echt de slechtste aflevering van de serie. Heb niet een keer kunnen lachen, vond het slecht geregisseurd (rare overgangen tussen scènes) en vond alle personages, zelfs Runkle, stomvervelend. Belooft weinig goeds voor de rest van dit laatste (mag ik hopen toch) seizoen.
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
Matige aflevering inderdaad. De seizoensopeners zijn echter wel vaker slecht bij Californication
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Seizoensopener was wel redelijk. Califonication bevat steeds meer geforceerde momenten die het eerst niet nodig had. Toch is het wel leuk om Moody weer te zien; dronkener dan ooit. Stuk in de bar waar hij een huwelijksaanzoek verpest was erg leuk. Ook leuk zijn die decadente personen in de gehele serie waar ik altijd wel om kan lachen. Jammer dat er zoveel in een aflevering wordt gepropt, het liefste zie ik Moody met deze extreme drinkbuien het gehele seizoen doorgaan en dat het slecht afloopt. Einde van de aflevering lijkt erop dat Cali op een happy end gaat stormen waar ik echt geen zin in heb.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Stuk in de bar waar hij een huwelijksaanzoek verpest was erg leuk.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Gister tot diep in de nacht aflevering 8 tot en met 12 eindelijk gezien en ik hoop echt dat het 6de seizoen beter mag gaan worden.
Het was dan wel erg vermakelijk en het keek totaal niet moeilijk weg, maar wat een slappe seizoens afsluiter zeg!
Wel een hele gave scene aan het begin van aflevering 12, de muziek en de beelden gaan perfect samen! You cant go wrong, with Led Zeppelin! 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Vind de eerste 2 afleveringen van seizoen 6 al beter dan de eerste van seizoen 5, hopelijk een goed teken?
Die rock opera dude ( kon er geen betere naam voor verzinnen
) vind ik sowieso al een leuker personage dan *the leader of the gang* Samurai Apocalypse.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Californication krijgt hierna nog een seizoen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Californication krijgt hierna nog een seizoen.
Netjes!
Hoop dat dit seizoen een beetje het zelfde niveau blijft houden als van aflevering 2.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Wat een fantastisch grappige serie is dit zeg. Ik ben er veel te laat ingestapt maar de seizoenen gaan snel nu. Moody is echt een geweldig personage.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Op imdb en wikipedia staat het ook lekker aangegeven zeg? Ik dacht dat er vorige week geen aflevering van californication geweest was?
Ach heb ik er nu 2, niet zo hele grote ramp ofzo 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Epguides.com of Followmy.tv hebben het dan beter voor elkaar.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Thanks, dat waren (nog) onbekende namen voor me! 
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Jammur! Weer een serie die nu definitief veeeeeeeel te lang door gaat. De curse van Showtime continues...
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Inderdaad ja, de laatste 4-5 afleveringen niet meer gezien..
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Probleem is inderdaad dat het gewoon in de basis een geweldige serie is. Maar om nou 6 seizoenen lang naar een serie te kijken waar niet echt een rode draad in zit(Moody en Runkle klooien maar wat rond) en nergens naar toe lijkt te gaan is gewoon te veel van het goede. Ik ben na seizoen 4 afgehaakt volgens mij.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Seizoen 6 is wel een stukje beter dan seizoen 5 in alle eerlijkheid hoor, en de grappen zijn vaak nog steeds goed geschreven alleen het is inderdaad niet zo fris en vernieuwend meer als de eerste 3 seizoenen.
Ze mogen inderdaad wel wat meer aan de lopende verhaallijn doen, we weten nu wel dat Hank iedere vrouw het bed in kan krijgen.. 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Huisgenoot zat 6.09 te kijken, waardoor ik ook weer een keer een aflevering heb meegepakt. Genant slecht, met als dieptepunt die rocker die een soort kloon van Aldus Snow moet zijn? Oh en de obligate emo-kaart aan het einde van de aflevering om de banaliteit van de 26 minuten ervoor goed te maken
.
Ben blij dat ik hier geen actieve tijd en moeite meer in stop.
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Oef dat was wel een hele slechte aflevering. Niet dat de laatste seizoenen nou zo geweldig zijn maar dit was wel echt waardeloos.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Ik vind deze serie in seizoen 3 eigenlijk al wat minder worden (ben afgehaakt nu, The Wire slokt al mijn tijd op). Best leuk nog maar ook een herhaling van zetten.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Probleem is ook dat geen enkel karakter een beetje ontwikkeling doormaakt. Niet eens een klein beetje. En de snuivende neprockers of andere wandelende muzikanten cliches ken ik nou ook wel eigenlijk. Ben nog wel zo iemand die het dan tot het einde wil zien. Maar het begint steeds meer en meer achtergrond noise te worden...
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Het is inderdaad jammer dat personages niet echt groeien in de serie, Hank gaat het nooit leren en Karen neemt hem onlangs alles steeds weer opnieuw terug.
Alleen Becca zit dan nog een beetje groei in maar die gaat ook meer de kant van der vader op, vind ik niet helemaal bij haar passen eigenlijk maar goed.
Runcle blijft Runcle, leert niet van zijn fouten..