- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Californication
Californication
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Eva Amurri is echt HOT as a teakettle, en met insane cleavage ook nog
. Zonder twijfel dé vamp van de serie, en zie niemand haar evenaren in de toekomst, laat staan overtreffen.
, De vamp top drie volgens Kai.
3. Michelle Lombardo

2. Madeline Zima

1.Natascha McElhone

Twee en drie liggen close bij elkaar, Natascha krijgt het voordeel van de twijfel.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mia echt? Vind dat echt het meest vervelende personage to date. Leuk lijstjes, mijn voorlopige top 3
.
1. Eva Amurri

2. Brooke Banner

3. Pamela Adlon (helaas niet zo fotogeniek)

Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zover ben ik nog niet
. En heb ook niet zo last van Gerontophilia
. But whatever beats your monkey dude.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Pamela Adlon (born July 9, 1966)
Carla Gugino (born August 29, 1971)
Lawyered!!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ouch! Hammered! Touché
. Gugino is o.a. wel de uitzondering op de regel, maar dat zei ik er niet bij
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik vind haar juist veel meer weg hebben van haar vader Franco. Je ziet wel wat Sarandon in haar, maar niet zo veel imho.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Seizoen 3 was ook weer een geweldig seizoen. Wel ook wat zwaarder op het drama vlak, vooral tegen het einde aan. Ook erg sterk gedaan, hoe zijn self destructive behaviour steeds meer een tikkende tijdbom wordt en op een gegeven moment ter ontploffing komt. Voor de rest erg leuke episode met zijn 3 'partners' wat toch wel wat aangename momenten opleveren. De strippers mishap was ook erg fijn. De onderonsjes met Becca blijven aandoenlijk, al zal daar snel een eind aan komen ben ik bang. Sterk einde ook.
Inmiddels E1 gezien van S4 ook weer erg sterk. Wat meer shit hits the fan, benieuwd wat ie nu weer voor zijn kiezen krijgt. En Addison Tinlin, my oh my
. Great tits indeed!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Mia echt? Vind dat echt het meest vervelende personage to date. Leuk lijstjes, mijn voorlopige top 3
.
1. Eva Amurri
(afbeelding)
2. Brooke Banner
(afbeelding)
3. Pamela Adlon (helaas niet zo fotogeniek)
(afbeelding)
Alleen die Brooke Banner vind ik niks. Lelijke tattoo en een mannenkop 
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Seizoen 3 haalt voor mij niet het niveau van 1 en 2. Ik twijfel of ik het volgende seizoen ga aanschaffen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Halverwege S4 en bevalt prima. Qua drama wel wat zwaarder dan normaal en veel drama met Becca/Karen, en Moody is een grotere fuckup than ever before. Vooral veel hilarische situaties weer, vooral in dat huis van Zig. Briljant
. Die Tobolowsky blijft ook echt zo droog. Voor de rest weer heerlijke Runkle momenten en ja Addison Timlin. Zucht.. Ook die dirty talk skills van haar
. Ook een erg fijne rol van Gugino. En Kravitz
.
Aapje81
-
- 2227 messages
- 5186 votes
Seizoen 4 vond ik iets beter dan 3 maar ik vrees dat het niveau van het eerste seizoen niet meer zal worden gehaald. Ik hoop dat seizoen 5 nog wat wordt maar eerlijk gezegd voelt veel als een herhalingsoefening. Vooral de bijfiguren vielen nogal tegen in s4. Alleen Tinlin (of hoe ze ook heet) was wel de moeite waard. Seizoen 4 begon sterk maar vervlakte daarna behoorlijk.
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Ja, de karakters worden te karikaturaal en de serie te 'formuliac' (kan even geen Nederlands woord bedenken) Het is leuk geweest maar nu zeg ik "skippen die handel"! Wie is het met me eens?
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Ik niet. Moody blijft kont schoppen, hoe dan ook!
Fortune
-
- 4315 messages
- 2772 votes
Moody is een eindbaas en dit blijft een van de beste series die ik volg.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Inmiddels s4 afegrond en ook gewoon weer een prima seizoen, die prima meehobbelt qua niveau dan de andere seizoenen. Vooral heel wat leuke personages dit seizoen. Veel over the topness, but hey, this is L.A. Peggy ook weer zo'n heerlijk personage, met haar role play
. Moody is de tofste anti held die tv op dit moment te bieden heeft. Heerlijk rolletje ook van Timlin, maar naast Moody blijft Runkle natuurlijk ook een enorme held. En Rob Lowe als Eddie Niro, briljant gewoon. Nu op naar seizoen 5 met Meagan Good
.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Ik zie allemaal foto's voorbij komen, maar mijn ultieme Californication-babe staat er niet bij:
ADDISON TIMLIN!

Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Indeed, al had ik S4 nog niet gezien tijdens het foto posten. Mijn top 3 nu:
1. Eva Amurri
2. Addison Timlin
3. Carla Gugino
Verwacht ook wel stevige concurrentie van Meagan Good in seizoen 5.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Gelukkig heb je dat manwijf uit je top 3 gehaald 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Knownot, je kent derest van haar oeuvre niet eens
. Mij gaat het dan ook niet om uiterlijk alleen, attitude vind ik ook belangrijk. Peggy wordt ook niet echt gespeeld door een aantrekkelijke actrice maar het personage Peggy is zo heet als een theeketel
.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Geen idee wie Peggy meer is trouwens hoor
Is al weer 1,5 jaar geleden dat ik s3 heb gezien.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Peggy zit in S4
. Ze is de makelaar van Runkle en Marcy.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ooooooooooooooooohhhhhhhhhh, hmmm die was best kinky ja. Raar dat ze compleet anders lijkt op die foto 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Banner speelt Peggy ook niet
. Ik gaf maar een voorbeeld dat er wel meerdere personages zijn die "hot" zijn door de attitude van personage of castlid, niet dat het alleen puur om uiterlijk alleen draait.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Zucht
Ja, maar ik onthoud al die namen niet joh. Heb al zoveel drank in mijn leven genuttigd hehe. Ik lijk Moody wel 
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Gister (eindelijk) begonnen aan de serie en er meteen vijf afleveringen doorheen gejaagd. Echt een heerlijke serie met een geniale Duchovny. Prachtig hoe hij Moody neerzet, maar ook de sfeer, dialogen en andere personages zijn gewoon steengoed. Ook eindelijk weer eens een serie die grappig is zonder dat het allemaal geforceerd overkomt.
Echt zo'n serie die ik aan het eind van de week waarschijnlijk alweer helemaal gezien heb. 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Alles weer opnieuw gezien (3e keer). Onderstaand filmpje betreft toch echt één van mijn favoriete stukjes film uit de hele serie, vooral dankzij de bijzondere emotionele impact (érg mooi nummer ter ondersteuning van deze scéne ook natuurlijk). Beste serie ooit, geweldige mix tussen (hilarische) humor en pakkend drama; 5 sterren! Booyah!
Fade in: 
Fortune
-
- 4315 messages
- 2772 votes
Inderdaad, geweldig einde van die aflevering. Dat hij dat script moet typen om eigenlijk alles weer te redden. De aflevering daarna is het script wel meteen af volgens mij waardoor het wel een heel makkelijk karweitje lijkt. Erg sfeervol einde wat ze wel vaker mogen inzetten, gewoon een paffende drinkende Moody die maar ergens een eind weg typt.
Aapje81
-
- 2227 messages
- 5186 votes
Precies, dit was het beste moment van seizoen 4 in seizoen 2 zat ook zo iets dergelijks met de dood van Kurt Cobain. Het drama gehalte komt vaak erg sterk over maar raakt helaas te vaak ondergesneeuwd door de absurditeiten.