• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.024 votes
Profile

Two and a Half Men

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

HarmJanStegenga wrote:

(quote)
Ach, kom op. Wat kan dat kapsel schelen. Vind het prima staan en zoveel korter is het niet. Aan het einde van het seizoen zal het wel weer helemaal gegroeid zijn. Daarnaast komt er uiteraard een zwaar geniale scéne uit voort.

Was ook niet Zo serieus bedoeld.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:
Gister met 6 afleveringen op rij er weer doorheen geknald

Geweldige aflevering als de vader van Charlie's verloofde homo blijkt te zijn en verlangd naar zijn oude vriend van vroeger die nu net als hij ook een gezin heeft (hoe bedoel je, we imiteren Brokeback Mountain )

Met dit tempo loop ik komende week weer bij met seizoen 8 in Amerika...jammer, echt genieten deze sitcom.

Heerlijk he al die afleveringen achter elkaar kijken
Ik heb seizoen 1 inmiddels 4 keer gezien, en seizoen 1 tot en met 4 origineel aangeschaft.
Charlie Sheen is echt briljant in deze serie!

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Respekked wrote:

(quote)

Was ook niet Zo serieus bedoeld.

Mja, dat kan ik ook niet opmaken vanuit de manier waarop je 't zegt.

Maar gelukkig maar dat het niet ''Zo'' serieus bedoeld was.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha, heerlijk einde van seizoen 7 met Charlie die bij Chelsea's verjaardag Jake naar binnen stuurde waarna ze buiten kwam en hij tegen een politiewagen aanknalde

Nu nog 5 afleveringen van seizoen 8 kijken en ik loop helemaal bij

Absoluut geniaal deze serie.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

HarmJanStegenga wrote:

(quote)
Mja, dat kan ik ook niet opmaken vanuit de manier waarop je 't zegt.

Maar gelukkig maar dat het niet ''Zo'' serieus bedoeld was.

Das waar. Maar meestal heb ik wel iets 'inhoudelijks' over deze serie te zeggen, dus geneuzel over kapsels hoef je niet serieus te nemen

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hehe, loop nu helemaal weer bij na de 1e 5 afleveringen van seizoen 8 te hebben gezien. Overigens moet seizoen 8 nog wel een beetje op gang komen, want echt hilarisch was het niet elke aflevering. Maar dat komt vast terug. Heerlijke serie, nu balen dat ik elke week maar 1 aflevering kan gaan zien

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Vind voor al de eerste aflevering tot nu toe de beste, Charlie die dronken op de trap ligt en gaat beseffen dat hij beter maar eens kan gaan stoppen.
Later drinkt hij Bier & Wijn en is volgens zijn gevoel gestopt met drinken, echt 1 van de leukste aflevering ik blijf hardop lachten als ik zie hoe Charlie op de trap languit gestrekt ligt en Allen kijkt met een blik in zijn ogen van, again?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Leuke nieuwe aflevering vandaag gezien. Vooral het restaurantgedeelte met Charlie, zijn vriendin, Alan en hun moeder was humor. Het fake trouwen van Rose was weer een beetje too much. Vind dat stalken van Rose toch al niet erg boeiend.

Ik moet wel zeggen..ik mis Chelsea een beetje...

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Iemand die 'Due Date' al heeft gezien? Op het einde krijgt Zach Galfinakas een rol in Two and a half men; de serie die hem gemotiveerd heeft om acteur te worden.Was best leuk

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

En bedankt voor de enorme (!) spoiler.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Gadverdamme,,,,,, excuses! Vergeet het normaal gesproken nooit.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Waar gaat die spoiler over? Voor ik hem ook per ongeluk ga lezen...

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Als je de film 'Due Date' gaat kijken is die spoiler van toepassing AL1. Staat verder los van de seizoenen of gebeurtenissen in de serie 'Two and a Half Men'

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dan klik ik niet op de spoiler want ik wil Due Date nog zien. Vermeld anders bij je post dat het om een spoiler voor Due Date gaat...

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Charlie begint zo stilaan mijn held te worden, vreemd dat niemand in mijn omgeving de serie kent. Echt wel mijn favoriete serie op dit moment.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Leuke nieuwe ep. Charlie blijft geweldig. Maar deze ep ging over Alan, wie op dreef was. Al was het erg voorspelbaar dat ze Judith in het restaurant zouden treffen...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Volgt iemand dit nog wel?

Vond de nieuwe aflevering niet zo denderend meer. Ik vind de afleveringen wel een beetje op elkaar gaan lijken. De serie kan wel een nieuwe impuls gebruiken. Ik mis nog steeds Chelsea

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

The Oceanic Six wrote:

Volg het nog steeds, maar wacht meestal tot er een aantal afleveringen zijn zodat ik die achter elkaar kan kijken

En iedere serie heeft wel zijn mindere momenten denk ik, How i met your mother vind ik ook niet zo goed meer als de eerste 4 seizoenen.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

The Oceanic Six wrote:

Heb alle afleveringen gezien, zondag de allernieuwste nog. Alleen volg ik het niet op tv.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

De allernieuwste was gisteravond in Amerika, vandaag via internet he

Ik denk dat de meesten hier niet het tv schema volgen.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Ja klopt, die allernieuwste is er vandaag ja. Die daarvoor zag ik zondag. Zal de aflevering die ik vandaag binnen heb vrijdag wel zien, denk ik.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Pas gister de nieuwste bekeken maar vond het niveau wel weer van een hoog niveau

Hilarisch vond ik die herinneringen die Charlie had over de avond daar voor.. die scene meerdere keren terug gespoeld

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Eén van de meest hilarische afleveringen ooit:

Seizoen 5 - "Kinda like necrofilia"

Alan in fietsuitrusting, in gesprek met Charlie, in de slaapkamer van Charlie ligt de franse Gabrielle

Charlie zegt "ah, come on, everybody's good at something, you for example, *pauze terwijl hij naar koersuitrusting van alan kijkt*, "have no shame!"

Alan: "but this is what they wear in the tour the france"

Charlie "Alan, i just took a Tour the France? The only thing i was wearing was a smile and a condom"

Dit is de serie die mij hindert om meer meer films te kijken.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Uit hoeveel afleveringen gaat seizoen 8 bestaan?

scc-j

• 124 messages
  • 0 votes

13, morgen de laatste. het is beter als ze stoppen dit en vorig seizoen was niet best

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

scc-j wrote:

13, morgen de laatste. het is beter als ze stoppen dit en vorig seizoen was niet best

Volgens imdb is het gewoon 24 hoor, en ik vind de serie nog steeds erg leuk om te kijken.

Vraag me af of de seizoenen nog een keer op Blu-ray gaan verschijnen, het derde seizoen van Big Bang heeft ook een Blu-Ray release.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Two and a Half Men Season 8 Episode Guide on TV.com

De volgende aflevering is op 7 februari

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Wel raar dat er opeens zoveel tijd tussen de afleveringen zit..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vind het vreselijk irritant dat ze niet gewoon een periode lang alles uitzenden. Big Bang Theory en How i met your mother hebben dit probleem ook al. 2 weken wel, 1 week niet, 1 week wel, 2 weken niet, dan weer 4 weken wel. Schiet niet op zo.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ik hoop zo niet dat Charlie met Rose eindigt. Vind het verhaal rondom Rose ook behoorlijk uitgemolken.

Heb liever dat ie met die zus van Herb eindigt. Maar die zal wel niet meer terug komen. Het meest voor de hand liggend is dat hij en Chelsea weer bij elkaar komen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.