• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.006 votes
Profile

Flikken Maastricht

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

@Elineloves

Ik zie Angela Schijf toch graag hoor

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ook. Zolang ze zwijgt.

Brix wrote:

(quote)

Hehe, ik dacht al dat ik de enige was die er zo over denkt.

Vreselijk, echt een irritatiefactor. Vond haar vanaf het begin al erg ongeloofwaardig overkomen en haar manier van acteren is vaak zwaar over the top.

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

Elineloves wrote:

Ik ook. Zolang ze zwijgt.

Haha, ik kan me er niet echt aan storen. Wellicht veranderd het nog in

het seizoen voor je. Je moet het er iig lang mee doen

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Ik vind Angela één van de pluspunten in een serie die qua niveau steeds verder daalt. Gelukkig komt Daan de Vos weer terug.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Schijf . Dramatische actrice en qua looks ook heel erg inwisselbaar.

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

Kai wrote:
Ik vind Angela één van de pluspunten in een serie die qua niveau steeds verder daalt. Gelukkig komt Daan de Vos weer terug.

Ik wil niet perse zeggen dat het niveau gedaald is maar in de andere delen was het verhaallijn telkens met een van de echte hoofdpersonages. Oftewel met Wolfs of Eva van Dongen.
In dit seizoen ging de verhaallijn meer over de zoon van Marion.
Vond de laatste aflevering qua spanning wel OK, daarvoor waren er afleveringen met uitschieters
en mindere. Het einde maakte het ook inderdaad leuk met het door jou al genoemde (en door mezelf al eerder) Daan de Vos.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Seizoen 5 was dus niet bijster sterk? Vond het vierde juiste het sterkste tot nu toe, hoopte dat ze die lijn door konden trekken. Zag van seizoen 5 alleen de eerste aflevering, met Bauer, en die was vrij matig.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ga nu met seizoen 2 beginnen, althans, seizoen 1 is klaar dus ik kan verder. Ben benieuwd. Hopelijk nemen we snel afscheid van Romijn Conen, ben er wel een beetje klaar mee.

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

Wat vind je er tot nu toe van Elineloves?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Net 2x07 Vermist gekeken, en ik vind de onderwerpen nog steeds goed, en aan het acteerwerk ben ik inmiddels gewend geraakt. Ik irriteer me niet meer aan Angela en heb haar 'geaccepteerd'. Lijkt wel steeds beter te worden, dat is een plus.

P.s.: Geweldige avatar.

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

Mooi. Het wordt opbouwend steeds beter. Frank komt nu ook meer

in het stuk voor (al weet ik niet of dat positief is voor jou, na je eerdere reactie ).

Als ik de stapel films die ik nog heb liggen af heb gekeken ga ik wellicht nogmaals

de serie in zijn geheel kijken. Vind het voor NL begrippen echt een prima serie.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Op naar seizoen 3! Eindelijk Wolfs en van Dongen samen, duurde me te lang. Wel jammer van het huwelijksaanzoek.

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

Je voelde het al aankomen als het ware...?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Een beetje maar.

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

Haha klopt in het tweede seizoen lag het er heel dik op. Ik moet zeggen dat ik de serie

na seizoen 2 qua niveau wel steeds hoger vind worden.

Je zult het zelf misschien al merken...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Die BN-ers zijn leuk! Kijk nu 3x02 , veel bekende koppies. De vorige met Daniel Bossevain was ook goed.

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

Eens. Ik heb zelf Baantjer ook helemaal gezien, de personen die je daar in zag zijn ook

terug te vinden in Flikken Maastricht in afleveringen. Zei het wat ouder

Vond dat echt lachen! In een latere aflevering komt de inmiddels overleden ''De Cock'' ook

erin...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik heb net de cliffhanger van het huwelijk gezien, grandioos. (3x04) Het is dat ik moet studeren en niet verder mag kijken van mezelf, maar ik zat op het puntje van mijn stoel.

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

Kijk is aan dat is een goed teken dat laatste! IK had het zelf ook toen ik de gehele

serie op DVD ging kijken. Afgelopen seizoen gevolgd op TV. Zal me verder benieuwen wat je ervan gaat vinden.

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

PS: Ik ga ook maar eens beginnen met hem te herzien (tegen die tijd is het seizoen ook wel uit op DVD) komt het mooi uit!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh god, die eerste aflevering van seizoen 4, met Andre Rieu Plaatsvervangende schaamte!

Edit: Melody Klaver in aflevering 3 daarentegen..

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

Elineloves wrote:

Oh god, die eerste aflevering van seizoen 4, met Andre Rieu Plaatsvervangende schaamte!

Edit: Melody Klaver in aflevering 3 daarentegen..

Je gaat hard.

Wat vind je ervan?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, goed. Vond de hele Fleur/Luca situatie wel spannend, benieuwd hoe het verder gaat met haar. Heb -helaas- wat spoilers gelezen over Wolfs in seizoen 4, maar dat lijkt me ook veelbelovend. Merk nu echt dat er steeds meer bekende Nederlanders meedoen, soms wel 3 in een aflevering. Verhaallijnen zijn 9 van de 10 keer interessant, dat vind ik ook wel knap.

Edit: Thomas Acda? Sweeeeeeeet.

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

Mooi Mooi om te horen. Ik moet nu nog een aflevering van seizoen nummer 1 herzien.

Dan is dat seizoen helemaal klaar. Zal dan me mening erover hier wel neerknallen.

Over die bekende NL is wel geinig, ik heb uit de serie is gekeken hoeveel acteurs ook een

rol hebben gespeeld in andere politie serie Baantjer.

Zei het allemaal wel wat ouder

Blijf het iig een topserie vinden voor NL begrippen.

Je bent nu bij Thomas Acda. Leuk, en het juiste woord daarvoor is ''spannend''

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

Seizoen 1

Vandaag heb ik seizoen 1 herzien en helemaal afgekeken. Na een herzienbeurt worden
dingen toch ook duidelijker voor mij, met betreft het vervolg van de serie. Kleine dingetjes
die nu goed in de puzzel past.
Allereerst is er de verfrissing met de flashback beelden in de afleveringen. Wij zien de dingen gebeuren en dan wordt het opgelost. Vind dat goed te doen in de serie.
Wat ik persoonlijk leuk vind zijn de leuke opmerkingen tussen de zinnen door tussen Wolfs
en van Dongen. Teksten in de context van ''Het wordt nog wel wat tussen ons''.

In het eerste seizoen zitten verschillende verhalen uiteraard, zelf vind ik het verhaal met Wolfs
en zijn verleden in Amsterdam vind zeer goed zelfs. Maurice het broertje van Eva, vind ik wel te aanwezig in dit eerste seizoen maar daardoor onstaat mede wel het eind verhaal. Rol van Flammand vind ik een opsave rol. Daar kan veel meer pit in zitten / komen.

Heb ondertussen wel een zwak gekregen van Victor Reinier (Ook vanuit Baantjer oogpunt) ook
in FM vind ik hem de serie mede trekken. Angela Schijf vind ik er echt goed uit zien in deze serie. Acteren kan ze me niet vervelen.
Geinig als je Baantjer hebt gevolgd dat je oude gezichten ziet. In het eerste seizoen zitten 16 acteurs / actrices die ook in Baantjer hebben gespeeld. Wellicht ben ik er nog vergeten.

Lijstje gemaakt met mooie cq leuke momenten uit seizoen 1:

- Bekeuringen gegeven door Romeo Sanders aan Floris Wolfs (2x)
- Kennismaking tussen Wolfs en Eva van Dongen (stroef)
- Situatie tussen Eva en Wolfs, nadat laatste genoemde in de Ponti komt logeren
- Jaloerse Eva (Aimee van Baaren) en haar commentaar op die dame.
- van Dongen slijmend knuffelend richting Sanders.
- Eva die Wolfs bij zijn shirt pakt.
- Gerard van Bladel die zijn shirt uit trekt om te laten zien dat hij degene is die mishandeld is.
- Romeo die wijkagent Wijffels de les leest.
- Wolfs die denkt dat Romeo wat met zijn dochter heeft.

Het einde van seizoen 1 is een leuke afwachter voor seizoen 2! Daar ga ik verder.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Even lachen

http://i42.tinypic.com/fz675.jpg

Edit

Moest ik toch ff kopen vandaag.

Echt grappig wat tekenaar Eric Heuvel ermee gedaan heeft in de korte strip persiflage op Flikken Maastricht, getiteld "Fucking Maastricht"

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

Verhouding bij Angela klopt alleen niet haha

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

In de MAD strip heet ze overigens Eva van de Dommen.

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

Brix wrote:

Even lachen

http://i42.tinypic.com/fz675.jpg

Edit

Moest ik toch ff kopen vandaag.

Echt grappig wat tekenaar Eric Heuvel ermee gedaan heeft in de korte strip persiflage op Flikken Maastricht, getiteld "Fucking Maastricht"

Waar kan je dat blad kopen, ziet er leuk uit!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Net de aflevering 'Verkracht' gezien waar Eva ook slachtoffer werd. Heavy hoor. Ik hoop wel echt dat Thomas Acda blijft, vind hem zó leuk!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.