• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.006 votes
Profile

Flikken Maastricht

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Ze waren gister voor het kantoor waar ik werk aan het draaien voor het derde seizoen, viel me op hoe klein de crew is. Klein bestelbusje, één campingstoel die Schijf en Reinier moesten delen, cameraoperator (en d.o.p.?), geluidsman en nog 3 of 4 anderen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Lijkt me wel leuk omtezien ze waren zeker niet bezig met een actie scene?;) is bytheway iets wat ik aan flikken maastricht beter vind als aan baantjer: meer actie scenens zowat in iedere aflevering

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Gister een gastrol van Sallie Harmsen .

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

En ze zijn weer aan het draaien in de binnenstad, Martin Schwab was aan het regisseren.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Quentin wrote:

Ze waren gister voor het kantoor waar ik werk aan het draaien voor het derde seizoen, viel me op hoe klein de crew is. Klein bestelbusje, één campingstoel die Schijf en Reinier moesten delen, cameraoperator (en d.o.p.?), geluidsman en nog 3 of 4 anderen.

Haha ja dat was me ook opgevallen! Ik liep een tijdje terug met mn vriendin in de stad en toen waren ze ook bezig.. wat een kleine groep mensen!

Movie Jim

• 641 messages
  • 359 votes

Ik ben de serie Flikken Maastricht gaan volgen omdat ik een enorme fan van Victor Reinier ben. Mede door het feit dat Victor in Baantjer heeft gespeeld. En ik zelf een Limburger ben. Ik ben zelfs een keer bij de opnames van Flikken Maastricht geweest als figurant. En ik heb Victor Reinier zelfs nog om een handtekening gevraagd en ben met hem op de foto geweest erg leuk. Het enige minpuntje was dat hij niet zo aardig was maar dat maakt niks uit. En ook natuurlijk Angela Schijf gezien zij was wel erg aardig. Nu zitten we in 2009 en ben ik me aan het verheugen op Seizoen 3 van Flikken Maastricht. Ook seizoen 4 gaat komen in 2010 ben erg benieuwd!.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Welke datum/maand komt seizoen 3 op tv?

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Vanaf 30 oktober geloof ik.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ok bedankt.

titia

• 601 messages
  • 1302 votes

net voor 't eerst een aflevering van flikken maastricht gezien.

Wat me opviel is dat er werkelijk niemand limburgs praat...beetje een vlaams accent, maar het gezellige limburgs hoorde ik nergens. vreemd...

verder wel leuk, zal deze serie vaker gaan kijken!

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Leuk om Maastricht in beeld te zien in deze Nederlandse versie van de oorspronkelijke Vlaams-Belgische serie.

Maar een vergelijking valt op alle punten uit in het nadeel van de Nederlandse versie.

Ik ben niet onder de indruk van het acteerwerk in FM.

Angela Schijf vind ik ronduit slecht.

En inderdaad, zoals hier al vaker werd opgemerkt: het lijkt of er geen Limburgers in Maastricht wonen.

Opzich leuke serie. Maar nergens origineel of verrassend en de acteerprestaties zijn door en door matig. Alleen Will Kralingen en Angela Schijf zijn opzich wel aardig en Victor Reinier is gewoon een zeer goede acteur, die ook hierin zijn mannetje staat. De andere bijrollen zijn gewoon, ronduit slecht.

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Haha geniaal slechte aflevering met André Rieu!

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Die ontknoping was inderdaad vrij hilarisch. Rieu door de portofoon: "Hallo, André hier!"

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Kopie van "Bassie&Adriaan en de verdwenen kroon". Wolfs die ervan beschuldigd wordt het losgeld achterover te hebben gedrukt, is de eerste overeenkomst.

De tweede overeenkomst is zonder dat de goodguys (politie en B&A) het weten, het werkelijke doel het stelen van de museumschat (kroon en ei) is.

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

LOL, nu je het zegt ... schrijfwerk was dan ook van B&A niveau.

Katharina

• 716 messages
  • 1050 votes

Fantastische serie! Sinds kort fan, dus ben blij met uitzendinggemist.nl .

Movie Jim

• 641 messages
  • 359 votes

Geweldige serie ik hoop dat er nog vele seizoenen worden gemaakt. Ik hoop ook dat Thomas Acda langere tijd bij die serie blijft hij kan zo leuk spelen. Ik heb zelf vroeger in 2007 aan het begin van de serie een figuranten rol gehad erg leuk vond ik dat.

Albus Dumbledore

• 2041 messages
  • 884 votes

De laatste aflevering was best goed, vond ik, dat Eva verkracht werd.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Wat speelt die Acda de sterren van de hemel zeg. Voor mij de beste acteur van dit moment.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Net de laatste afleveringen van het derde seizoen gekeken. Duidelijk stijgende lijn. Af en toe wat knullig in details, maar bijzonder meeslepend en dynamisch. Morgen seizoen 4 maar eens op de kop tikken..

Milan07

• 207 messages
  • 0 votes

Thomas Acda vond ik erg geweldig als Daan de Vos. lekker stuntelig en onderhuids vals. Ik vind het een prettig persoon om naar te kijken. Net als in All Stars en Dit Was Het Nieuws. De cast van Flikken Maastricht is zeker gegroeid in de laatste serie. Ze spelen echt goed en de verhaallijnen worden steeds beter. Alleen de aflevering met Andre Rieu vond ik wat mager.

Movie Jim

• 641 messages
  • 359 votes

Vanaf 07-01-2011 nieuwe mooie afleveringen van Flikken Maastricht. Ik heb de trailer gezien op de Tros er zit alles in explosies een man die in de maas springt vanuit een boot die aan het exploderen is. Dus dat wordt weer spannend. Ik kan jullie toch al verklappen dat Victor Reinier het in de serie gaat overleven wel erg flauw van me he?.

van duijn

• 935 messages
  • 845 votes

Toch best dom als je denkt dat wij 6 maanden moeten wachten totdat we weten of wolfs helemaal gemold is of nog leeft, terwijl eva een half uurtje hoeft te rijden totdat ze het weet...

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Goeie eerste aflevering van seizoen 5, alleen die explosie op dat bootje kon echt niet. Verder weer genoten.

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Volgens mij twee hele seizoenen (en talloze andere afleveringen) gemist, maar schakelde gister toch nog eens in voor 0501. Wat een bij elkaar gestolen troep, het Bassie en Adriaan niveau van de scripts is nog niets veranderd.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Kijk de serie eigenlijk nooit maar die aflevering van gisteren was echt uitstekend. Kan, buiten Bernhard Schavuit van Oranje geen andere Nederlandse tv-serie van dit moment tegenop.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Zitten inderdaad wel wat schoonheidsfoutjes in, zeker qua dialoog zo nu en dan. Maar ach ...

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

Het wordt een beetje saai de nieuwe verhaal zo spectaculair is het niet meer vindt ik, de verrasding is er van af, en er komt geen actie meer in zelfs bij de kijkwijzer staat er geen geweld logo meer alleen maar spanning en grof taal gebruik.De casting vindt ik wel erg goed en het acteer werk ook, alleen de verhalen zijn geen verassing meer vindt ik.

En nu is ook al bekend dat er een film van komt en een 6de seizoen nou ik wens ze heel veel succes.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Leuke serie waarin met name Angela Schijf heel overtuigend speelt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.