• 177.976 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.057 votes
Profile

Flikken Maastricht

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

Maandagavond 22.05 op nl 1 te zien

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Tweede aflevering was een stuk beter dan de eerste, maar het blijft allemaal maar matig. Topografisch ook een grote rommel.

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

Vond deze aflevering wat weg hebben van 'Amsterdamned' zoals de motor vs auto achtervolging en zelf een speedboot achtervolging, maar dan vele malen slechter als in 'Amsterdamned'. Fotografie was om te janken.

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Fotografie is anders beter dan de meeste series op tv.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Blijf de art-direction erg lelijk vinden. Benauwend.

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

Quentin wrote:

Fotografie is anders beter dan de meeste series op tv.

Vrijwel alles was uit de hand en dat oogde goedkoop naar mijn mening.

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

Tenenkrommend slecht acteerwerk....

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Victor Reinier speelt nog wel aardig maar Angela Schijf lijkt de rol niet aan te kunnen.

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Flikken Maastricht gaat door

De politieserie Flikken Maastricht is zo succesvol dat de TROS heeft besloten om met de serie door te gaan. Volgend najaar komen er dertien nieuwe afleveringen, meldt een woordvoerster van de TROS

De serie op Nederland 1 heeft gemiddeld 1,2 miljoen kijkers en een gemiddeld kijkaandeel van 20,8 procent. De kijkers waarderen de serie met een 7,6. De woordvoerster meldt dat de opnamen voor de nieuwe reeks in het voorjaar van 2008 beginnen. In die afleveringen zitten in ieder geval de acteurs Victor Reinier en Angela Schijf.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Goed nieuws

Vind victor reinier 1 van de betere acteurs van nederland.

Baantjer is natuurlijk leuker .. maar dit is ook zeker kijkbaar!.

Kijk iedere maandag avond de serie;)

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Einde van seizoen 1.. zoals eerder vermeld komt er een 2de seizoen..

Wolfs overleeft het vastwel weer.. hoop ik op !

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Mescaline hij overleeft het wel want in het bericht van Quentin staat dat hij ook in seizoen 2 erbij is

timburton

• 1296 messages
  • 632 votes

Ik speelde in Seizoen 1: Aflevering 8.

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Net de eerste aflevering van het nieuwe seizoen gezien, ondanks de vele geografische missers wel oke ...

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Eerste seizoen vond ik ook verrassend goed. Helaas de aflevering net niet kunnen kijken, maar wel opgenomen.

Bespreking seizoen 1 ... hoewel ik sterk neig naar 4 sterren, in de MM-beoordeling

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ik zapte er ook effe langs en bleef even hangen. Ligt het aan mij of zitten er alleen maar Noord-Hollanders op dat Maastrichtse bureau. .

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Quido wrote:

Eerste seizoen vond ik ook verrassend goed ... hoewel ik sterk neig naar 4 sterren, in de MM-beoordeling

Pfff je kunt ook overdrijven, echt sterk is het allemaal niet ... wel aardig maar zou niet boven de 2,5* op MM komen.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Je hebt seizoen 1 niet eens helemaal gezien

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Nee precies, ik vond me op een bepaald moment gewoonweg ondergekwalificeerd om me nog langer te laten uitdagen door de existentiële levensvragen die de scriptschrijvers op het publiek afvuurde.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Series zijn geen films; komen vaker veel later op gang. Zoals ook bij Flikken Maastricht het geval was. En die existentiële levensvragen (pleonasme?) heb ik kennelijk gemist?

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Quido wrote:

Series zijn geen films; komen vaker veel later op gang. Zoals ook bij Flikken Maastricht het geval was.

Slap excuus voor een slecht script, vond het gewoon uiterst matig en flauw geschreven ... vond de leads overigens wel best ok.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Vind het altijd makkelijk om een serie af te doen aan de hand van een paar afleveringen.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Hoe zit het nou met die al die niet-Limburgers?

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Tijdelijke vervangers voor al die Limburgers die op vakantie zijn ...

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Lol, de enige acteur die het probeert is Romijn Conen maar ook zonder veel succes.

Donkerwoud

• 8661 messages
  • 3940 votes

De eerste reeks met veel plezier gekeken als luchtige no-brainer met een moralistisch toontje. Maar bij het zien van de totaal ongeloofwaardige scene waarmee het tweede seizoen begon, ben ik meteen afgehaakt. Mijn tijd kan beter besteed worden aan kwaliteit dan aan dit soort massawerk.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Wanneer wordt de eerste aflevering herhaald op tv?

Donkerwoud

• 8661 messages
  • 3940 votes

Uitzendinggemist.nl?

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Inderdaad een optie, maar kijk ze liever in breedbeeld digitaal op tv. Anders wacht ik wel op de dvd (november), maar ben eigenlijk wel erg benieuwd.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Vind flikken maastricht toch een verassend goede serie eigenlijk! Angela Schijf had wel wat moeite zich in haar rol in te leven maar ookdat gaat steeds beter.. het is natuurlijk ook geen Baantjer.. maar wel een sterke serie

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.