- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Flikken Maastricht
Flikken Maastricht
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
Maandagavond 22.05 op nl 1 te zien
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Tweede aflevering was een stuk beter dan de eerste, maar het blijft allemaal maar matig. Topografisch ook een grote rommel.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Vond deze aflevering wat weg hebben van 'Amsterdamned' zoals de motor vs auto achtervolging en zelf een speedboot achtervolging, maar dan vele malen slechter als in 'Amsterdamned'. Fotografie was om te janken.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Fotografie is anders beter dan de meeste series op tv.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Blijf de art-direction erg lelijk vinden. Benauwend.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Fotografie is anders beter dan de meeste series op tv.
Vrijwel alles was uit de hand en dat oogde goedkoop naar mijn mening.
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Tenenkrommend slecht acteerwerk....
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Victor Reinier speelt nog wel aardig maar Angela Schijf lijkt de rol niet aan te kunnen.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Flikken Maastricht gaat door
De politieserie Flikken Maastricht is zo succesvol dat de TROS heeft besloten om met de serie door te gaan. Volgend najaar komen er dertien nieuwe afleveringen, meldt een woordvoerster van de TROS
De serie op Nederland 1 heeft gemiddeld 1,2 miljoen kijkers en een gemiddeld kijkaandeel van 20,8 procent. De kijkers waarderen de serie met een 7,6. De woordvoerster meldt dat de opnamen voor de nieuwe reeks in het voorjaar van 2008 beginnen. In die afleveringen zitten in ieder geval de acteurs Victor Reinier en Angela Schijf.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Goed nieuws 
Vind victor reinier 1 van de betere acteurs van nederland.
Baantjer is natuurlijk leuker .. maar dit is ook zeker kijkbaar!.
Kijk iedere maandag avond de serie;)
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Einde van seizoen 1.. zoals eerder vermeld komt er een 2de seizoen..
Wolfs overleeft het vastwel weer..
hoop ik op ! 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Mescaline hij overleeft het wel want in het bericht van Quentin staat dat hij ook in seizoen 2 erbij is 
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Net de eerste aflevering van het nieuwe seizoen gezien, ondanks de vele geografische missers wel oke ...
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Eerste seizoen vond ik ook verrassend goed. Helaas de aflevering net niet kunnen kijken, maar wel opgenomen.
Bespreking seizoen 1 ... hoewel ik sterk neig naar 4 sterren, in de MM-beoordeling 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik zapte er ook effe langs en bleef even hangen. Ligt het aan mij of zitten er alleen maar Noord-Hollanders op dat Maastrichtse bureau.
.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Eerste seizoen vond ik ook verrassend goed ... hoewel ik sterk neig naar 4 sterren, in de MM-beoordeling 
Pfff je kunt ook overdrijven, echt sterk is het allemaal niet ... wel aardig maar zou niet boven de 2,5* op MM komen.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Je hebt seizoen 1 niet eens helemaal gezien 
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Nee precies, ik vond me op een bepaald moment gewoonweg ondergekwalificeerd om me nog langer te laten uitdagen door de existentiële levensvragen die de scriptschrijvers op het publiek afvuurde.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Series zijn geen films; komen vaker veel later op gang. Zoals ook bij Flikken Maastricht het geval was. En die existentiële levensvragen (pleonasme?) heb ik kennelijk gemist?
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Series zijn geen films; komen vaker veel later op gang. Zoals ook bij Flikken Maastricht het geval was.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Vind het altijd makkelijk om een serie af te doen aan de hand van een paar afleveringen.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Hoe zit het nou met die al die niet-Limburgers?
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Tijdelijke vervangers voor al die Limburgers die op vakantie zijn ...
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Lol, de enige acteur die het probeert is Romijn Conen maar ook zonder veel succes.
Donkerwoud
-
- 8661 messages
- 3940 votes
De eerste reeks met veel plezier gekeken als luchtige no-brainer met een moralistisch toontje. Maar bij het zien van de totaal ongeloofwaardige scene waarmee het tweede seizoen begon, ben ik meteen afgehaakt. Mijn tijd kan beter besteed worden aan kwaliteit dan aan dit soort massawerk. 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Wanneer wordt de eerste aflevering herhaald op tv?
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Inderdaad een optie, maar kijk ze liever in breedbeeld digitaal op tv. Anders wacht ik wel op de dvd (november), maar ben eigenlijk wel erg benieuwd.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Vind flikken maastricht toch een verassend goede serie eigenlijk! Angela Schijf had wel wat moeite zich in haar rol in te leven maar ookdat gaat steeds beter.. het is natuurlijk ook geen Baantjer.. maar wel een sterke serie