• 178.140 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.190 actors
  • 9.373.561 votes
Profile

Band of Brothers

Schuco

• 105 messages
  • 0 votes

Als dit een film zou zijn (en niet een mini serie) zou hij de beste oorlogsfilm ooit gemaakt zijn en zeker 1 van de beste overall films ooit.

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

Ik ben blij dat ze er een serie van hebben gemaakt, nu duurt het tenminste lekker lang!

Comanchero

• 209 messages
  • 0 votes

Eigenlijk iedere keer beter als ik ernaar kijk, al is het alleen maar omdat ik iedere keer meer over de achtergrond weet. Verassend om erachter te komen wat de echte veteranen uit die tijd nog weten.

Clubkop

• 1 messages
  • 4 votes

Dit is zeker een geweldige serie.

Deze moet je gezien hebben, het verhaal, de personages en natuurlijk de film zelf, is gewoon prachtig.

Het is echt perfect gedaan door Tom Hanks !

JorritS

• 271 messages
  • 673 votes

Clubkop wrote:

Dit is zeker een geweldige serie.

Deze moet je gezien hebben, het verhaal, de personages en natuurlijk de film zelf, is gewoon prachtig.

Het is echt perfect gedaan door Tom Hanks !

...en kompanen. Feitelijk heeft hij maar een of twee afleveringen geregisseerd.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

JorritS wrote:

(quote)

...en kompanen. Feitelijk heeft hij maar een of twee afleveringen geregisseerd.

Hij is executive producer...

Thomas83

• 4026 messages
  • 3631 votes

Fantastische serie! Ik kan niet wachten op volgende week vrijdag, als de serie wordt herhaald op Net 5 geloof ik.:)

=michael=

• 629 messages
  • 429 votes

Thomas83 wrote:

Fantastische serie! Ik kan niet wachten op volgende week vrijdag, als de serie wordt herhaald op Net 5 geloof ik.:)

Ik kijk liever naar een dvd! kan ik zelf bepalen wanneer ik pauze neem en je hebt ook niet van die HELE IRRITANTE RECLAMES

Thomas83

• 4026 messages
  • 3631 votes

Naar een DVD kijken heeft ook mijn voorkeur, maar reclames gebruik ik toch altijd om even wat eten of drinken te halen of naar de WC te gaan. Zolang er niet overdreven veel reclames zijn heb er nooit zo'n problemen mee. Dan vind ik dit die langere Hart van Nederland--onderbrekingen op SBS 6 een stuk irritanter.

En voordeel van de serie via tv volgen is dat je elke week dezelfde afleveringen kijkt met vrienden, collega's etc. Zo kun je leuk elke aflevering een beetje nabespreken.

=michael=

• 629 messages
  • 429 votes

Thomas83 wrote:

En voordeel van de serie via tv volgen is dat je elke week dezelfde afleveringen kijkt met vrienden, collega's etc. Zo kun je leuk elke aflevering een beetje nabespreken.

Je kan ook gewoon de dvd rond die tijd aanzetten elke week een ander deel Maar dan zonder irritante reclames

SX-SuperFly

• 22 messages
  • 71 votes

Even vraagje tussendoor...

Ik wil de 6 dvd versie graag hebben. Waar kan je die voor het minste geld krijgen, bij winkels langs gaan of via internet kopen?

Waar kan je Band of Brothers het goedkoopst krijgen

=michael=

• 629 messages
  • 429 votes

SX-SuperFly wrote:

Even vraagje tussendoor...

Ik wil de 6 dvd versie graag hebben. Waar kan je die voor het minste geld krijgen, bij winkels langs gaan of via internet kopen?

Waar kan je Band of Brothers het goedkoopst krijgen

Je kan ebay proberen of gewoon op plijsvergelijk drukken (staat ergens vlak boven de poster) of gewoon ff langs de winkels gaan.

internet lijkt mij het makkelijkste

Kijk ook even op pagina 16 en 17 daar is ook al een keertje dezelfde vraag gesteld!

succes!

Thomas83

• 4026 messages
  • 3631 votes

=michael= wrote:

(quote)

Je kan ook gewoon de dvd rond die tijd aanzetten elke week een ander deel Maar dan zonder irritante reclames

Dat zou ook kunnen, maar tot mijn grote schaamte heb ik de serie nog altijd niet op dvd.

Maar ik stoor me nooit zo heel veel aan die reclames. Dan vindt ik die Hart van Nederland-onderbrekingen of afgekapte ondertitels of scenes veel irritanter

Comanchero

• 209 messages
  • 0 votes

Thomas83 wrote:

(quote)

Dat zou ook kunnen, maar tot mijn grote schaamte heb ik de serie nog altijd niet op dvd.

Maar ik stoor me nooit zo heel veel aan die reclames. Dan vindt ik die Hart van Nederland-onderbrekingen of afgekapte ondertitels of scenes veel irritanter

Ik erger me ook nooit zo aan reclames, behalve die ene keer dat er reclame werd gemaakt voor een afslankproduct net na de scene dat het concentratiekamp werd gevonden.

Daar zal niemand wat aan kunnen doen, maar vond het toch vrij onsmakelijk...

max4-ever

• 64 messages
  • 1775 votes

mogen mini series niet in de top 250 komen!!!

Anders staat deze boven aan lol

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Hele goede serie. Ik kan gerust zeggen dat het de meest indrukwekkende gevechten bevat die ik ooit heb gezien.

Minpunt is dat door de wisselende vertellers en de verschillende regisseurs het geheel een beetje onevenwichtig is. Er zitten vrij grote verschillen in de stijl van de afleveringen. Ook is niet alles even sterk.

Ik had moeite om van de eerste keer een gepaste stem op een miniserie uit te brengen, maar ik heb besloten om een 4 neer te zetten.

=michael=

• 629 messages
  • 429 votes

Comanchero wrote:

(quote)

Ik erger me ook nooit zo aan reclames, behalve die ene keer dat er reclame werd gemaakt voor een afslankproduct net na de scene dat het concentratiekamp werd gevonden.

Daar zal niemand wat aan kunnen doen, maar vond het toch vrij onsmakelijk...

Dat is denk ik de slechts gekozen reclame die je kan verzinnen tijdens zoon soort film!!! echt een schande!

Thomas83

• 4026 messages
  • 3631 votes

=michael= wrote:

(quote)

Dat is denk ik de slechts gekozen reclame die je kan verzinnen tijdens zoon soort film!!! echt een schande!

Inderdaad. Dat is nogal ongelukkig.

Maar eigenlijk zouden ze uit respect geen reclame moeten uitzenden bij in elk geval de aflevering Why We Fight, over het concentratiekamp wat ze tegenkomen.

Stab

• 8 messages
  • 17 votes

Geweldig filmmateriaal...

Het camerawerk en de montage zijn geniaal. Ditzelfde geldt voor de sfeer, de opbouw en acteerwerk.

Ik heb maar 1 minpuntje en dat is iets waar ik me bij vrijwel alle Amerikaanse oorlogsfilms aan stoor.

In een gemiddelde Amerikaanse oorlogfilm schiet een Amerikaan namelijk met een pistool gemakkelijk 5 Duitsers neer die machinegeweren hebben.

'Duitsers kunnen natuurlijk niet schieten en Amerikanen zijn superieur, in alle opzichten.'

Nou is dit in BOB wel al STUKKEN minder dan wat ik gewend ben maar ook hier gebeuren naar mijn inzicht nog te onrealistische dingen.

Voor de rest, subliem

4.5 ster

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Thomas83 wrote:

(quote)

Inderdaad. Dat is nogal ongelukkig.

Maar eigenlijk zouden ze uit respect geen reclame moeten uitzenden bij in elk geval de aflevering Why We Fight, over het concentratiekamp wat ze tegenkomen.

Ik zie niet in waarom.

Schuco

• 105 messages
  • 0 votes

Stab wrote:

Geweldig filmmateriaal...

Het camerawerk en de montage zijn geniaal. Ditzelfde geldt voor de sfeer, de opbouw en acteerwerk.

Ik heb maar 1 minpuntje en dat is iets waar ik me bij vrijwel alle Amerikaanse oorlogsfilms aan stoor.

In een gemiddelde Amerikaanse oorlogfilm schiet een Amerikaan namelijk met een pistool gemakkelijk 5 Duitsers neer die machinegeweren hebben.

'Duitsers kunnen natuurlijk niet schieten en Amerikanen zijn superieur, in alle opzichten.'

Nou is dit in BOB wel al STUKKEN minder dan wat ik gewend ben maar ook hier gebeuren naar mijn inzicht nog te onrealistische dingen.

Voor de rest, subliem

4.5 ster

Ben ik met je eens, dat komt omdat het nou eenmaal een Amerikaanse productie is, ik heb hem toch 5 sterren gegeven omdat de kwaliteit van de serie het net meer opheft.

Apster

• 1461 messages
  • 6920 votes

Schuco wrote:

Als dit een film zou zijn (en niet een mini serie) zou hij de beste oorlogsfilm ooit gemaakt zijn en zeker 1 van de beste overall films ooit.

Een film van dik 10 uur is dat niet een beetje overdreven

Schuco

• 105 messages
  • 0 votes

Daarom ook: 'Als dit een film zou zijn' , ik bedoel hiermee dus eigenlijk een film van 2/2,5 uur , sorry mocht dat niet helemaal duidelijk zijn, 10 uur is nogal overdreven ja.

basketballerke

• 4727 messages
  • 0 votes

Ben blij dat dit zal worden uitgezonden. Ben lange tijd erg benieuwd hiernaar, had alleen geen zin om alles te kopen.

xentos

• 133 messages
  • 1014 votes

veel van gehoord maar nog niet gezien

ga zeker vanavond kijken

Brotherband

• 45 messages
  • 108 votes

heb ze allemaal op dvd, maar is vanavond de 1ste aflevering?

Skrymir

• 15 messages
  • 116 votes

in 1 woord, Geweldig

Cue-X

• 13 messages
  • 22 votes

Die episode dat ze het concentratiekamp vinden is werkelijk zo ontroerend gewoon! Alleen al voor die episode zou ik deze hele serie 5 sterren geven!

Horrordude

• 500 messages
  • 228 votes

Waarom mogen Mini-Series niet in de top 250?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Omdat de top 250 een top 250 is van beste FILMS.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.