- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Band of Brothers
Band of Brothers
SX-SuperFly
-
- 22 messages
- 71 votes
Ik wil deze dvd set ook!
Maar overal waar ik kijk is de 5dvd versie zo'n 45 euro. Weet iemand een adres waar die goedkoper is?
Dead01
-
- 1167 messages
- 1977 votes
Op play.com staan ze 37€ getekend, maar heb ze ooit in blokker nog goedkoper zien staan.
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
De Kartonnen en de ijzeren box zijn bij Proxis een stuk goedkoper!
=michael=
-
- 629 messages
- 429 votes
Ik wil deze dvd set ook!
Maar overal waar ik kijk is de 5dvd versie zo'n 45 euro. Weet iemand een adres waar die goedkoper is?
http://www.vergelijk.nl/?cat_id=2464&media=dvd&searchwords=Band+of+Brothers
kijk daar maar eens kan je bij elke film doen op moviemeter
(Vergelijk prijzen van deze DVD)!
succes
Tim_FilmGek
-
- 29 messages
- 48 votes
deze serie heb ik in video uitvoering.. wil deze hebben in dvd kwaliteit met surround enzo. vond echt een te geweldige serie! ik heb ze zowat allemaal in 2 dagen gezien ofzo... moest gewoon kijken!!
HeeerrrlIJK!!
gribbel
-
- 25 messages
- 203 votes
free record shop hier is hij 35 euro.
waarschijnlijk bij jullie in de buurt ook
Blood Duster
-
- 249 messages
- 245 votes
Waanzinnig goede serie. Hier en daar zakt ie af en toe een beetje weg, maar wat wil je, 600 minuten zijn dan ook enorm toch!?! De special effects en het camerawerk maken het geheel ontzettend indrukwekkend en levendig.
Bob Gray
-
- 1222 messages
- 2045 votes
Een hele mooie serie. Een van de betere punten vind ik dat het perspectief weer per aflevering verandert. Vooral als je de medic volgt die in Bastogne zit. Prachtige, grauwe sfeer en naarmate het einde toe zie je de acterus ook echt harder, volwassener worden. Hoogtepunten zijn Bastogne en Why We Fight. Het beste stukje film wat ik ooit over de WO 2 heb gezien.
5.0*
hedkandi1
-
- 153 messages
- 11059 votes
De mooiste oorlogsserie die ik tot nu toe heb gezien.
Dit is echt een toppertje en zeker een 5 waard
Brotherband
-
- 45 messages
- 108 votes
35 euro bart smit en free record shop.
super mega film..moet je zien!!
dikke 5********
Yuma Q.
-
- 237 messages
- 481 votes
35 euro bart smit en free record shop.
super mega film..moet je zien!!
dikke 5********
Whaaaaa 35 euro voor BoB!!! Bij de blokker krijg je voor 5 euro 5 films die stuk voor stuk beter zijn dan BoB.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Whaaaaa 35 euro voor BoB!!! Bij de blokker krijg je voor 5 euro 5 films die stuk voor stuk beter zijn dan BoB.
Noem mij er 3.
Oké, noem mij 2 titels...
Beste Yuma Q. Noem mij 1 titel die beter is.
Yuma Q.
-
- 237 messages
- 481 votes
Noem mij er 3.
Oké, noem mij 2 titels...
Beste Yuma Q. Noem mij 1 titel die beter is.
Ik zal je er zelfs 4 noemen, kan je de 5e zelf invullen!
Noll Tolerans
The Ninth Gate
Nicci French: The Safe House
En zelfs...
Retuuuuurn of the Killer Tomatoes
Toch maar naar de blokker?
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Noll Tolerans
The Ninth Gate
Nicci French: The Safe House
En zelfs...
Imdb... toch strenge meters:
Noll Tolerans 6.2/10 (890 votes)
The Ninth Gate 6.4/10 (24,331 votes)
Nicci French: The Safe House 6.1/10 (79 votes)
Retuuuuurn of the Killer Tomatoes 4.5/10 (1,251 votes)
en...
Band of Brothers 9.6/10 (29,965 votes)
Ga jij maar lekker naar de Blokker 
Yuma Q.
-
- 237 messages
- 481 votes
Imdb... toch strenge meters:
Noll Tolerans 6.2/10 (890 votes)
The Ninth Gate 6.4/10 (24,331 votes)
Nicci French: The Safe House 6.1/10 (79 votes)
Retuuuuurn of the Killer Tomatoes 4.5/10 (1,251 votes)
en...
Band of Brothers 9.6/10 (29,965 votes)
Ga jij maar lekker naar de Blokker 
IMDB is gewoon de echo van de amerikaanse pulpvererer. Het feit dat je dat serieus neemt, in plaats van het lef te hebben de films zelf te kijken en er een serieus oordeel over te vellen geeft al aan dat je waarschijnlijk niet veel van een eigen mening hebt.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
IMDB is gewoon de echo van de amerikaanse pulpvererer.
Makkelijk gezegd, maar wederom fout.
bij de stemmen van BoB
US users 9116
Non-US users 15332
Het feit dat je dat serieus neemt, in plaats van het lef te hebben de films zelf te kijken en er een serieus oordeel over te vellen geeft al aan dat je waarschijnlijk niet veel van een eigen mening hebt.
Jij verschuilt je mening achter een alias. Wat zeur je nou man. Ja, ik zal je *zeker* serieus nemen.
Yuma Q.
-
- 237 messages
- 481 votes
Makkelijk gezegd, maar wederom fout.
bij de stemmen van BoB
US users 9116
Non-US users 15332
Dus ze vereren geen Amerikaanse pulp? Wat een nonargumenten je wel niet kan verzinnen. Het zou hooguit wat aantonen als meer dan de helft van de gebruikers uit venezuela zou komen.
Jij verschuilt je mening achter een alias. Wat zeur je nou man. Ja, ik zal je *zeker* serieus nemen.
Nog even en je gaat me mijn mobiele nummer vragen... Niet iedereen zit zo verlegen om vriendjes en vriendinnetjes. Oh wacht, het was een poging to sarcasme. Doe er nog eens een.
=michael=
-
- 629 messages
- 429 votes
IMDB is gewoon de echo van de amerikaanse pulpvererer. Het feit dat je dat serieus neemt, in plaats van het lef te hebben de films zelf te kijken en er een serieus oordeel over te vellen geeft al aan dat je waarschijnlijk niet veel van een eigen mening hebt.
Ik denk als er gemiddeld 9.6 uit komt van bijna 30000 stemmen dan lijkt het me wel dat BIJNA iedereen deze film zeer goed vindt.
Hier op moviemeter zelf zijn er ook al heel wat stemmen uitgebracht en hier staat het gemiddelde ook heel hoog. dus dat zegt genoeg lijkt me....
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Zegt vooral wat over de soap-gevoeligheid van zelfs filmkijkers.
Van de 6 "films" op MovieMeter die boven de 4.4 gemiddeld scoren na 20 films ... zijn er 4 miniseries. De andere twee zijn Bollywoodfilms (met een minimum speelduur van 180 minuten).
Ik heb het al veel gezegd, maar als het langer duurt geven mensen sneller hogere punten (of zij die het niet kunnen uitzitten scoren niet).
Heb ooit wel een paar halve afleveringen van Band of Brothers gekeken. Vond het een slap aftreksel van films als Saving Private Ryan. Die ik al weinig tot niks vond.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Daarom moet je de serie helemaal kijken, dan ga je mijns inziens pas echt meeleven met de personages en krijg je een goed idee hoe het was om in de oorlog te moeten vechten.
SPR was goed, maar afgezien van het begin, zaten ze daar niet aan het front. In BoB wel.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Dat tweede natuurlijk. Die 0,5 sterren zijn hier dan ook absoluut niet serieus te nemen. Niemand zit 600 minuten uit als hij het helemaal niets vind, of ze moeten flink masochistisch zijn.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
En toch is het niet enkel het tweede.
Ik heb in mijn leven ook al een aantal series gezien, maar meestal wordt ik personages beu richting halverwege. Series draaien ook vaak niet echt op het uitdiepen van personages. Ze maken gewoon meer mee, wat toch echt wat anders is. Enige wat verschilt is dat ze "bekender" aanvoelen na 600 minuten dan na 90 minuten.
(maar hier had ik al een topic over ergens, misschien gewoon verplaatsen naar daar ?)
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5828 votes
In dit geval hebben de makers veel meer gelegenheid gehad om de invasie (vanuit het oogpunt van Amerikaanse soldaten) uit te diepen en veel te behandelen, vooral door de speelduur. Daardoor vind ik het beter dan veel oorlogsfilms die simpelweg niet die tijd hebben (zoals bijv. SPR). Niet helemaal eerlijke concurrentie dus. Daarom vind ik ook bijna altijd dat (mini)series of erg goed zijn of erg matig. Zit weinig tussen. Zelfde geldt een beetje voor lange films. Vind het ook terecht dat ze hier wel op MM staan (de mini’s dan) maar niet in de toplijsten komen.
=michael=
-
- 629 messages
- 429 votes
In dit geval hebben de makers veel meer gelegenheid gehad om de invasie (vanuit het oogpunt van Amerikaanse soldaten) uit te diepen en veel te behandelen, vooral door de speelduur. Daardoor vind ik het beter dan veel oorlogsfilms die simpelweg niet die tijd hebben (zoals bijv. SPR). Niet helemaal eerlijke concurrentie dus. Daarom vind ik ook bijna altijd dat (mini)series of erg goed zijn of erg matig. Zit weinig tussen. Vind het ook terecht dat ze hier wel op MM staat (de mini’s dan) maar niet in de toplijsten komen. Zelfde geldt een beetje voor lange films.
SPR???
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Saving.... (vul 't maar aan
)
=michael=
-
- 629 messages
- 429 votes
Saving.... (vul 't maar aan
)
Ow ok bedoel je dat 
Is hele goede film!!!
Saving privat ryan 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
En zelfs...
Respect voor Return of the Killer Tomatoes. Prima film, maar heeft een laag cijfer doordat mensen bang zijn niet meer serieus genomen te worden als ze een hoog cijfer geven.
joostie
-
- 378 messages
- 298 votes
wat een té goede film zeg echt ***** sterren waard
salvatore
-
- 1937 messages
- 3238 votes
Geweldige intense mini serie die je 10 uur meesleept door de oorlog. De 10 uur leek voorbij te vliegen. Er kan niks anders gegeven worden dan de 5*en!