• 178.146 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.196 actors
  • 9.373.722 votes
Profile

Band of Brothers

JorritS

• 271 messages
  • 673 votes

BoordAppel wrote:

Proteststemmen of een vorm van blinde-ik-stem-maar-wat-woede. Niemand die 600 minuten naar iets gaat kijken wat hij absoluut waardeloos vind. Als dat wel zo is mogen ze die 0,5 hier komen uitleggen, maar we weten allemaal dat dat niet gaat gebeuren.

lage stemmen zijn bij deze topserie inderdaad niet serieus te noemen, om bovengenoemde reden. Vandaar ook de hoge gemiddelde score, je moet het wel fantastisch vinden, wil je de 10 uur uitkijken. (waarmee ik overigens weinig moeite had.)

=michael=

• 629 messages
  • 429 votes

JorritS wrote:

(quote)

lage stemmen zijn bij deze topserie inderdaad niet serieus te noemen, om bovengenoemde reden. Vandaar ook de hoge gemiddelde score, je moet het wel fantastisch vinden, wil je de 10 uur uitkijken. (waarmee ik overigens weinig moeite had.)

Ja ik had er ook weinig moeite meer!!!

had elke aflevering al 2 keer op tv gezien voordat de week erna de volgende op tv kwam!!

gewoonweg fantastisch!

Brotherband

• 45 messages
  • 108 votes

Als je er 1 ziet wil je ze allemaal zien.. bij mij tenminste!

Dead01

• 1167 messages
  • 1977 votes

Brotherband wrote:

Als je er 1 ziet wil je ze allemaal zien.. bij mij tenminste!

Dat is bij de meeste denk ik want je vraagt je af wat altijd in hun volgende missie zal gebeuren en het word altijd prachtig weergegeven e

kArIzMa_TuRk

• 3642 messages
  • 0 votes

waarom zit deze niet in de top 250? gelijk nummer 1 als hij erin is.

guulbert

• 1618 messages
  • 18 votes

Is een miniserie

kArIzMa_TuRk

• 3642 messages
  • 0 votes

ow ja ik dacht al!

thegoodfella

• 329 messages
  • 2533 votes

een prachtig zeer meeslepend verhaal, een van de beste oorlogsfilms die er op dit moment uitgebracht zijn. Vooral de stukjes in nederland en met david schwimmer waren top.

Alleen een minpuntje vond ik dat er niet echt een hoofdrolspeler in zit maar alleen bijfiguren voor mij krijgt hij 4*

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Easy compagnie heeft (uiteraard) de hoofdrol.

=michael=

• 629 messages
  • 429 votes

Goodfella_90 wrote:

Easy compagnie heeft (uiteraard) de hoofdrol.

Ja het gaat ook niet over 1 persoon! dat is kan je niet verwachten in het leger het gaat over een groep mensen!!

zoals goodfella_90 het al heeft gezegt!

v.i.c.t.o.r.

• 107 messages
  • 468 votes

Heel sterk!

mr.corleone

• 63 messages
  • 84 votes

je kan de hele serie gratis kijken,aleen geen ondertietels, http://tv.peekvid.com/s3050/ , http://tv.peekvid.com,daar staat een rijtje met serie. kan je ook wat van kijken

mr.corleone

• 63 messages
  • 84 votes

min ,daar-.-'

%%%%%%

• 2543 messages
  • 1234 votes

PRACHTIGE MINI SERIE mischien verhoog ik mijn punt nog. ik houw het effe op een 4,5

Arnie

• 1082 messages
  • 1881 votes

Zo, eindelijk dan de serie helemaal uitgekeken. Ik ben erg onder de indruk van de vertelstijl, maar vooral van de variatie in de afleveringen. Het perspectief wisselt voortdurend, elke aflevering heeft zo ongeveer zijn eigen thema en bijna nergens wordt het te sentimenteel, ondanks de dramatische muziek die eronder is gezet. In alles proef je dat de regisseurs realisme nastreven, in alles zoeken ze naar een andere, nuchterder kijk op het 'oorlogsleven'.

Kritiekpuntjes zijn soms toch het acteerwerk en een enkele aflevering die toch echt te weinig biedt. Met name deel 8 was mijns inziens behoorlijk mislukt, maar daar kwam dan weer een sterke negende aflevering overheen. Ook is het dramatische, en het genoemde realisme af en toe iets te gekunsteld en te gezocht naar mijn smaak, maar het moet wellicht overdreven worden om over te komen.

Met deel 5 als absolute favoriet en David Schwimmer in een heel erg toffe bijrol vecht de serie zich naar 4,5 sterren. Ik krijg onmiddelijk weer zin om deel 1 te bekijken.

Ferg

• 20 messages
  • 8 votes

De aller beste Film/Serie ooit gemaakt !

De aller beste Oorlogs Film/Serie ooit gemaakt !

Een vette 5 waard !

De film begint ook niet te vervelen, ik heb hem op DVD.

En ik heb em al meer dan 5x gezien, alle 10.

En nog is hij VET !

Fna

• 55 messages
  • 48 votes

Samen met Prison Break is dit voor mij de Beste Film/Serie, een Serie die je echt gewoon gezien moet hebben! Top geacteerd, geweldige veldslagen vooraal bij Bastogne! Vind het samen met Saving private Ryan een super goeie kijk op de WO2 en als je 1 deel van de serie heb gezien wil je de volgende zien!

5*

HoutenNils

• 13 messages
  • 22 votes

Deze film is onvergelijkbaar. Alles wordt super gedetaileerd beschreven. De bonus DVD is ook zeer complementair aan de rest. Je ziet dan dat de acteurs uitheongerd werden en top getraind door een echte leger majoor. Het kostte 4 jaar om die serie te maken. Deze reeks is een stuk levenservaring dat je niet mis mag lopen. Voor de rest moet je het zelf zien om het te geloven 5*!!!

Zuiderpark

• 75 messages
  • 86 votes

Nu voor € 35 bij Bart Smit !

Zeer goede serie !

Is ook een boek van van Stephen Ambrose. Ik vond de serie echter beter !

Mijn beste aflevering is # 9 met de concentratiekampen en de verbouwerering van Liebgott

HoutenNils

• 13 messages
  • 22 votes

Zuiderpark wrote:

Nu voor € 35 bij Bart Smit !

Mijn beste aflevering is # 9 met de concentratiekampen en de verbouwerering van Liebgott

Ik vind Bastogne het beste. Deel 6 volges mij. Als je Speirs vanaf de bossen naar de stad ziet rennen. Puur heldendom. Is ook nog echt gebeurt ook.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

HoutenNils wrote:

(quote)

Ik vind Bastogne het beste. Deel 6 volges mij. Als je Speirs vanaf de bossen naar de stad ziet rennen. Puur heldendom. Is ook nog echt gebeurt ook.

Dat is afl. 7 The Breaking Point.

Comanchero

• 209 messages
  • 0 votes

Over iets meer dan twee weken ga ik "mijn" veteranen weer opzieken. Ik kan niet wachten!!!

horror3d

• 78 messages
  • 101 votes

zalige serie tenminste slecht geakteerd in het vliegtuig toen het donker was en heel zij n hoofd keek uit het vliegtuig ja daaaaag

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Ik zie het verband met acteren niet.

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

Ik denk dat horror3d doelt op de effecten tijdens die scene. Ik had ook wel wat moeite met het effecten van het afweergeschut. Desalniettemin doet dat geen afbreuk op de serie!

j0zman

• 144 messages
  • 459 votes

Mooie actie, mooie omgevingen, echt authentiek. Super!

4,5*

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7943 votes

Heb deze serie nooit gezien en ben het uitlachen van iedereen in mijn omgeving zat! Heb het dus maar gauw aangeschaft op dvd, ben benieuwd! Twijfel er eigenlijk niet over dat ik dit heel goed ga vinden.

HoutenNils

• 13 messages
  • 22 votes

AHWA wrote:

(quote)

Dat is afl. 7 The Breaking Point.[/quote] klopt Bastogne was die ervoor. Maar ze zijn echt allemaal steengoed.

Schuco

• 105 messages
  • 0 votes

Mijn stem komt 1 deze dagen, ben bij aflevering 4. Vind het tot nu toe een fantastische serie! maar ik wacht nog met mijn oordeel.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Zeg Wouter.. wanneer komt jouw stem? Je mist echt wat hoor!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.