- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Band of Brothers
Band of Brothers
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Whaaaaa 35 euro voor BoB!!! Bij de blokker krijg je voor 5 euro 5 films die stuk voor stuk beter zijn dan BoB.
Jij bent het toppunt van sarcasme, met je puberale grappen waarvan jij alleen dubbel ligt.
Deze mini-serie symbolyseert gewoon de ware betekenis en hel van een compagnie in Wo2.
De grauwe en realistische sfeer maakt het gewoon helemaal af. Ook niet al te knibbelig geweest in de centjes godzijdank.
Dat je er niets aan vindt. Begrijpelijk, iedereen heeft een eigen mening al is die van jouwe extreem overdreven en onzinnig.
Durf te wedden dat je de gehele serie nog niet eens gezien hebt, want de sfeer is in alle 10 de afleveringen hetzelfde. Je gaat me niet vertellen dat je ze alle 10 gezien hebt, nadat je het bij deel 1 al klote vondt.
Maar veel plezier met je ''return of the killer tomatoes''. En zet je de volgende keer niet zo belachelijk neer. Tenzij je graag geilt op negatieve kritiek die je zelf & bewust veroorzaakt.
mgschutze
-
- 28 messages
- 736 votes
Ik heb de serie al gekocht toen hij nog € 80,- kostte, en heb er geen spijt van. Ik koop liever BoB dan dat ik die bout films van de blokker koop die ik dan stuk voor stuk weer moet waarderen met 2 sterren. Ik kijk BoB het liefste alle tien afleveringen in 1 of 2 dagen. Ik ga hem nu niet kijken, aangezien ik hem na zon 7 keer al ongeveer uit mijn hoofd ken.
BoB blijft voor mij gewoon de beste verfilming over een compagnie in wo2 en over wo2 uberhaupt. Hij is daarom ***** zeker waard.
QuidQuoPro
-
- 154 messages
- 184 votes
En gelukkig werd deze weer in sleutelgat 4:3 formaat uitgezonden ....
filmcollector
-
- 10 messages
- 11 votes
Even vraagje tussendoor...
Ik wil de 6 dvd versie graag hebben. Waar kan je die voor het minste geld krijgen, bij winkels langs gaan of via internet kopen?
Waar kan je Band of Brothers het goedkoopst krijgen 
Ik weet ze heel goedkoop te verkrijgen. De versie bestaat wel uit 5 dvd's, geen zes.
Indien je ze nog zoekt laat eens iets weten op dit forum
Ferg
-
- 20 messages
- 8 votes
Kort maar krachtig: Allerbeste Film/Serie ooit gemaakt !
Dikke vette * 5.0
afca_fanatic
-
- 119 messages
- 615 votes
Bij o.a. Van Leest, Free Record Shop is de Band Of Brothers box voor € 45,- euro te koop. Heb de 10 uur durende versie in 1 dag gekeken, me ogen zagen onderhand blauw maar wat een klasse film. 5*.
beyondo
-
- 47 messages
- 15662 votes
Hier in België, 35 euro bij Bart Smit voor de 5 DVD box,in MM en Fnac momenteel niet binnen (enkel de 6 DVD bij Fnac voor 85 euro)
kazin
-
- 94 messages
- 0 votes
Jij bent het toppunt van sarcasme, met je puberale grappen waarvan jij alleen dubbel ligt.
Deze mini-serie symbolyseert gewoon de ware betekenis en hel van een compagnie in Wo2.
De grauwe en realistische sfeer maakt het gewoon helemaal af. Ook niet al te knibbelig geweest in de centjes godzijdank.
Dat je er niets aan vindt. Begrijpelijk, iedereen heeft een eigen mening al is die van jouwe extreem overdreven en onzinnig.
Durf te wedden dat je de gehele serie nog niet eens gezien hebt, want de sfeer is in alle 10 de afleveringen hetzelfde. Je gaat me niet vertellen dat je ze alle 10 gezien hebt, nadat je het bij deel 1 al klote vondt.
Maar veel plezier met je ''return of the killer tomatoes''. En zet je de volgende keer niet zo belachelijk neer. Tenzij je graag geilt op negatieve kritiek die je zelf & bewust veroorzaakt.
Een keer is genoeg en niet overdrijven jij bent ook niet zo perfect. Als iemand zijn mening geeft hoef je er niet gelijk op uit te schelden en te tieren !
Een keer zeggen : Doe normaal is genoeg maar jij overdrijft veel. En de BoB versie is ook niet altijd perfect
Heb 2 dezelfde dvds gekocht bij BoB kostte die 35 euro en bij bol.com 15,99 ( battle of the bulge ) kocht ik ergens in 2005 ofzo. Eerste kocht ik hem daar voor 35 euro en wat blijkt: Vuile en lelijke dvd die ik bezorgt krijg met niet eens goed beeld
bij bol.com koop ik hem en super beeld
dus je hoeft niet te tieren bij andere mensen die ook eens fouten kunnen maken
laat dit een les voor je zijn want als je heel erg negatief onaardig onbeleefd doet kun je dat terug verwachten
'' Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten'''
luid het spreekwoord.
HardcoreBrainiac
-
- 4 messages
- 0 votes
Dit is dus echt de beste serie ooit voor mij, die moeilijk te overtreffen zal worden.
Top verhaal, top acteurs, enige minpunt is, dat er maar 6 dvd's zijn, ik heb ze al zeker 10 keer gekeken allemaal en heb er nog steeds geen genoeg van.
Was er maar een vervolg, maar dan van een ander perspectief (dus andere soldaten).
Hando
-
- 1808 messages
- 1434 votes
Misschien een domme vraag, maar waarom staat dit niet op 1?
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Domme vragen bestaan niet, maar deze komt wel verdomd dicht in de buurt. Wordt op elke pagina bij deze film minstens 1 maal gesteld.
HardcoreBrainiac
-
- 4 messages
- 0 votes
Heb trouwens vorige week (18 september, bevrijdingsdag in Eindhoven) Bill Guarnere, Babe Heffron en Don Malarkey nog gezien/gesproken. En Winters is ereburger van Eindhoven gemaakt. Er was een telefonische verbinding gemaakt en aangesloten op de luidsprekers, zodat alle aanwezigen de ontroerde stem van Winters konden horen. Zo mooi.
Mazzelaar, dat zal wel de laatste keer zijn dat ze naar Nederland kwamen?
Comanchero
-
- 209 messages
- 0 votes
Mazzelaar, dat zal wel de laatste keer zijn dat ze naar Nederland kwamen?
Ik weet het nog niet. Bill en Babe komen graag, bijna ieder jaar, maar Babe zag er slecht uit, zo moe.
Winters komt helemaal niet meer. Die is 89 en heeft Parkinson.
Dus dit jaar even afwachten wie er op komt dagen. Maar het 101st Airborne was uiteraard groter dan Easy company, dus ik ken er veel meer, uit alle regimenten en companies.
=michael=
-
- 629 messages
- 429 votes
Waarom mogen Mini-Series niet in de top 250?
Volgens mij heb ik die vraag ook al een keertje of 5 gezien als het niet meer is geweest
Hando
-
- 1808 messages
- 1434 votes
Domme vragen bestaan niet, maar deze komt wel verdomd dicht in de buurt. Wordt op elke pagina bij deze film minstens 1 maal gesteld.
Schaam.
RyanB
-
- 69 messages
- 170 votes
De beste oorlogs serie die ik ooit gezien heb. als je die serie kijk lijkt het dat je zelf in de film mee speelt. toen de film af was had ik de neiging om mijn bij het leger aan te melden. gewoon zo mooie film. Zeker een 5
afca_fanatic
-
- 119 messages
- 615 votes
toen de film af was had ik de neiging om mijn bij het leger aan te melden. gewoon zo mooie film.
Grappig ik had juist een heel ander gevoel, ik zit zelf bij de Mariniers maar na het zien van deze B.O.B. trilogie had ik juist het gevoel dat ik beter maar niet de keuringstest kon doen. De training bij deel 1, vind ik kenmerkend. Ik plaats me zo in de film dat ik het gevoel heb dat ik de training in Noorwegen weer helemaal opnieuw zit te doen. Prachtig, briljant in elkaar gezet!
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Nou ken ik maar weinig plekken waar het "Band of Brothers" gevoel sterker was dan tijdens mijn diensttijd. De opleiding... dat moet ik er wel bij zeggen. Paraat was k#tje cola.
Aloys/Bono/Axl
-
- 75 messages
- 107 votes
Begint het vanaaf of is er al een aflevering geweest ?
SX-SuperFly
-
- 22 messages
- 71 votes
one punch mikey
-
- 36 messages
- 91 votes
Begint het vanaaf of is er al een aflevering geweest ?
aflevering 1 curahee is al geweest
knots
-
- 112 messages
- 2425 votes
Deze box is bij het kruidvat te bestellen voor 33 euro.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
waarom staat deze niet in de top 250
Omdat het geen film is maar een serie.... (Hoort eigenlijk ook niet op de site te staan)
airbus1
-
- 58 messages
- 178 votes
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
waarom staat deze niet in de top 250
Jordy... uitdaging: Bouw hier eens een BOT-tje voor 
snip
-
- 142 messages
- 770 votes
ik zie dit meer als een film van 10uur! en BESTE film ooit.
alles is goed aan deze film!
5*
fanaat
-
- 287 messages
- 91 votes
De realistsche en meest boeiende oorlogsserie die ik ken. Echt prachtig hoe ze de weg van de geallieërde laten zien, schitterend. 5 sterren