• 178.141 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.574 votes
Profile

Dexter (Showtime)

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Aan de ene kant wil ik dat hij overal aan ontkomt, maar wel omdat hij zo slim is, niet omdat hij geluk heeft. We zullen zien wat S5 brengt.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

De afgelopen paar dagen de eerste 3 afleveringen gezien en Dexter bevalt me erg goed, sowieso dat ik hier meer van ga kijken want heel de reeks spreekt wel tot de verbeelding. Leuke bijrollen ook van Julie Benz en James Remar, die onsterfelijk is geworden als Ajax in The Warriors.

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

(afbeelding)

Nooit geweten dat hij dat was.

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

AHWA wrote:

Aan de ene kant wil ik dat hij overal aan ontkomt, maar wel omdat hij zo slim is, niet omdat hij geluk heeft. We zullen zien wat S5 brengt.

Daar mankeert het de laatste tijd wel aan in Dexter, slimme ontsnappingen.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

@ Eazy: Niet moeilijk want dat is Swan (Michael Beck) + een hoop anderen maar geen Ajax

Dit is Ajax:

(afbeelding)

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

haha okay dan

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Seizoen 5

Redelijk seizoen naar Dexter's maatstaven. Zoals hier al gezegd word, Dextr heeft teveel geluk in seizoen 5. Met de final als toppunt.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik ben inmiddels bij 507 en het is best een aardig seizoen, iets meer gericht op de buitenwereld dan op de binnensten van Dexter, wat voor een goede afwisseling zorgt. Masuka blijft een held trouwens, dat lachje alleen al. Harry Tang ftw.

kos

• 46692 messages
  • 8850 votes

The Oceanic Six wrote:
Seizoen 5, episode 12.

Beetje slappe hap zeg. Dexter is niet betrapt, Lumen leeft nog en er is eigenlijk weinig gebeurd. Alleen de confrontatie Dexter/Lumen vs Debra die hen niet kon zien was wel spannend.

Eigenlijk is deze aflevering een weerspiegeling van heel seizoen 5. Boeiend, maar de extreme spanning van voorgaande seizoenen vond ik niet heel erg aanwezig. Voor de serie was een einde met een betrapte Dexter veel leuker geweest. Dan was seizoen 6 die zal volgen pas echt origineel geworden met bv een Dexter op de vlucht.

Ben blij dat seizoen 6 er toch komt.

Gister s5 afgekeken.
Hier sluit ik me volledig bij aan!

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Ik zit nog altijd braaf te wachten op officiële release van seizoen 4.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kos wrote:

(quote)

Gister s5 afgekeken.

Hier sluit ik me volledig bij aan!

Jij bent het met mij eens over iets?

kos

• 46692 messages
  • 8850 votes

Als je gelijkt hebt wel. .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Seizoen 5 blijft gelukkig een wat luchtiger seizoen, wat een prima afwisseling is. Bij 509 inmiddels en benieuwd hoe het afloopt, ook al is dit een wat 'minder' seizoen dan 2 en 3, het blijft fris, ook mede dankzij Stiles.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Nu de climax van het seizoen nadert, weten ze het toch wel weer verdomd spannend te maken. Fijn ook om dit seizoen zonder spoilers te kunnen kijken, want bij S4 was ik al gespoilerd voor de twist aan het einde, dus dat haalt toch een deel van de spanning weg. S5 blijft lekker fris en sterk. Bijna aan het einde van seizoen 5 is de verdeling onder de seizoenen: 2-3-5-1-4 denk ik.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Prima einde van seizoen 5 en benieuwd naar seizoen 6. Sterk werk van Stiles en Hall in de laatste aflevering, en ook van Carpenter.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Net de laatste aflevering van seizoen 4 gezien..

Wat een stomp-in-de-maag einde..

Benieuwd hoe het nu allemaal verder zal gaan..

Seizoen 4 vond ik tot nu toe sowieso het sterkst.

Top serie die 'zo lijkt' alleen maar beter word.

Ik kijk pas weer in dit topic als ik helemaal bij ben

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Ok zojuist seizoen 5 afgekeken, het was weer top!

Lumen vond ik een geweldig personage en ik baal dat we haar wss niet meer gaan zien..

Tot nu toe blijft seizoen 4 mijn favoriet, de trinity killer had iets bijzonders en het einde van seizoen 4 heeft nog 3 dagen door mijn hoofd gespookt..

Seizoen 6 moet nog uitgezonden worden toch...?

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

Jep:

Kanisz

• 152 messages
  • 0 votes

Gelukkig wordt er niets gespoilerd, zoals bij voorgaande trailers/teases nog wel eens het geval was... Anyway, super veel zin in het komende seizoen!

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Seizoen 5 word echt compleet genegeerd.

Albus Dumbledore

• 2041 messages
  • 884 votes

Dit seizoen zou in een zekere zin een beetje een back to the roots zijn en zou zich gaan focussen op de relatie tussen Debra en Dexter.

Lees hier het artikel: Dexter's Sixth Season Putting Dex and Deb Under the Microscope - UGO.com

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

toffe trailer!

"FirstNurse"

• 11 messages
  • 0 votes

Gisteravond de laatste aflevering van seizoen 5 gezien. Wat een topserie! Naar mijn mening kan echt niets Dexter overtreffen. Seizoen 1 en 4 vond ik toch wel het spannendst. De Icetruck killer vond ik gewoon echt creatief, en het acteerwerk van de Trinity killer was echt subliem. Dexter mag dan wel een seriemoordenaar zijn, ik begon echt van hem te houden Kan niet wachten tot seizoen 6 uitkomt. Ik denk dat ik in die tussentijd de serie nog een keer overnieuw ga bekijken

Albus Dumbledore

• 2041 messages
  • 884 votes

Eazy wrote:

Seizoen 5 word echt compleet genegeerd.

Haha idd. Is dit niet gewoon een promo voor seizoen 5?

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

Trinity gemist?

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

"FirstNurse" wrote:

Naar mijn mening kan echt niets Dexter overtreffen.

Dexter is erg vermakelijk maar iets als The Wire is toch echt van nog veel grotere klasse.

"FirstNurse"

• 11 messages
  • 0 votes

SilverGun wrote:

(quote)

Dexter is erg vermakelijk maar iets als The Wire is toch echt van nog veel grotere klasse.

Was ik toevallig vanavond van plan om te gaan kijken. The Wire lijkt me erg spannend! Maar ik blijf in mn achterhoofd houden dat er geen betere serie is dan Dexter, maar wie weet denk ik er vanavond anders over

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Albus Dumbledore wrote:

(quote)

Haha idd. Is dit niet gewoon een promo voor seizoen 5?

Dacht ik ook al.

FlyLo wrote:

Trinity gemist?

Dat is seizoen vier.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.