- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Dexter (Showtime)
Dexter (Showtime)
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
De import versie is voor veel geld (+- 50 Euro) te koop in FNAC Antwerpen.
Seizoen 3 was best wel aardig. Alleen vond ik de laatste aflevering wel een anti-climax. De voorlaatste aflevering waar Dexter Jimmy Smits moet afmaken is veel beter.
unknown
-
- 35 messages
- 32 votes
Import versie hoef ik niet.. Weet je misschien wanneer hij op bol.com komt?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Inmiddels bij 208 en ik vind dit een stuk origineler seizoen dan seizoen 1. Ik vind het wel goed dat er geen season bad guy is, maar dat het vooral om het onderzoek naar Dexter zelf gaat, en het uitdiepen van het personage Dexter. Een van de mooiste momenten van Dexter is hoe hij Doakes een kopstoot geeft, kwam echt als een verrassing. Smaakt zeker naar meer.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Of jij kijkt zoveel series AHWA of we hebben dezelfde smaak qua series. Want ik kom je overal tegen. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Beide denk ik
Inmiddels seizoen 2 afgerond, en moet zeggen: beter dan seizoen 1. Mooier uitgewerkt, meer verrassingen, beter acteerwerk. Vooral Lundy is een verfrissing, Lila wat minder. Zij is vooral vervelend, in Hustle is ze wat leuker 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Precies AHWA. Ik vind Hustle een geweldige serie en vind Jaime Murray daarin fantastisch. Dus toen ze in Dexter tevoorschijn kwam had ik goede hoop. Maar vond haar niet supergoed, buiten het feit dat haar character geen sympathie opwekt.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Begonnen aan seizoen 3. Eerste ep nog niet echt fantastisch, maar dat wordt vast nog wel beter. Al ben ik benieuwd of seizoen 3 seizoen 2 kan overtreffen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Als 3 het niet kan dan doet 4 het wel
.
Kanisz
-
- 152 messages
- 0 votes
Seizoen 4 was denk ik wel het gaafst tot nu toe ja... 
Ik Doe Moeilijk
-
- 1145 messages
- 197 votes
Gave serie, ik ben halverwege seizoen 4 erin gevallen, nu kijk ik elke maandagavond seizoen 5 op 13th street. Deze box lijkt me wel wat Jammer dat ik die gemist heb toen hij nog meer in de aanbieding was
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Halverwege seizoen 3 inmiddels en m'n eerste verwachtingen over seizoen 3 en de rol van Jimmy Smits worden gelukkig niet waargemaakt. Dexter zette me weer op het verkeerde been door niet voor een good vs evil strijd te kiezen Heel benieuwd waar dit naartoe gaat.
"FirstNurse"
-
- 11 messages
- 0 votes
Zojuist de laatste aflevering van seizoen 2 gezien. Wat een geweldige serie! Het heeft me elke seconde geboeid. Rita vond ik in het begin behoorlijk irritant, totdat Lila erin kwam... vreselijk persoon!
Dexter en Debra zijn daarintegen gewoon 2 grote talenten, perfect acteerwerk.
Ook leuk hoe zij met elkaar omgaan (juist omdat ik mijzelf wel eens kan verplaatsen in Debra en ik mijn broer soms vind lijken op Dexter
)
Het verhaal met Lundy vond ik ook erg interessant! Ben benieuwd hoe dat verder gaat. Ik kan niet wachten om aan seizoen 3 te beginnen!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Na 308 kan ik wel zeggen dat ook dit seizoen best geslaagd is. Vooral de scene waarin Smits voor het eerst zelf de moord pleegt, die kop van hem. Klasse acteerwerk van Smits. Het is geen seizoen 2, maar ik ben toch wel weer benieuwd waar dit naartoe gaat en kan niet wachten om Lithgow te zien in S4. En Stiles in 5 dus ik moet opschieten. Gelukkig zijn het maar 12 eps per seizoen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Eindelijk ben je dan bijna bij seizoen 4
. Lithgow is geweldig.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Fok, die mindgames tussen Santos en Dexter zijn briljant. Nog anderhalve aflevering te gaan en dan zit seizoen 3 erop en dan gaan we meteen door met 4.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Erg onderhuidse spanningsboog idd. Ik vind die mindgames toch wel één van de sterkste dingen van Dexter up to date.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Seizoen 3 was eigenlijk al afgelopen toen Dexter op coole wijze een einde maakte aan Miguel Prado. 312 was dan ook meer een rush job om de eindjes aan elkaar te knopen. Al met al ben ik ook dik tevreden over seizoen 3. Originele verhaallijnen, lekker droge humor in de voiceovers. Iets minder dan seizoen 2, maar wel beter dan 1.
401 begon gelijk goed met een ontzettend creepy scene met Lithgow 
Kanisz
-
- 152 messages
- 0 votes
Andere sterke punten blijven wat mij betreft toch ook de voiceovers (het gepraat van Dexter tegen zichzelf) en de scenes met z'n vader.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Toch maar aan seizoen 5 begonnen. Weer fijn om Dexter te krijgen. Lekker sfeertje en een serie die net even wat dieper gaat dan een Chuck of How i met your Mother.
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Vind Julia Stiles in seizoen 5 trouwens wel ERG goed.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Vind ik ook. Jammer dat ze er na een seizoen al uitgeschreven wordt.
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Seizoen 4 en 5?! Ben ik dan de enige die nog braafjes betaald voor zijn software en moet wachten tot ze offcieel worden uitgebracht?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Dan moet ik maar eens opschieten met 4, want hier heb ik erg veel zin in.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Seizoen 4 en 5?! Ben ik dan de enige die nog braafjes betaald voor zijn software en moet wachten tot ze offcieel worden uitgebracht?
Overseas bestellen natuurlijk. En de niet gereleasde seizoenen voorlopig pindakazen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Inmiddels bij aflevering 8, maar ik vind S4 toch een beetje tegenvallen in vergelijking met 2 en 3. Het pakt me nog niet echt, en het is een beetje te voorspelbaar. Zo zag je de dood van Lundy wel aankomen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Al moet ik toegeven dat die Thanksgiving ep toch wel heel erg intense was. Beste van het seizoen tot dusver. Mooie plottwist ook dat Christine de dochter van Arthur is
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Gisteren gelijk maar even seizoen 4 afgemaakt. Sterk einde, al vond ik het allemaal wat te snel gaan aan het einde, als het begin van het seizoen nu wat meer vaart had gehad. Ik was al gespoilerd voor het einde, maar het was toch een stomp in je maag. Inmiddels halverwege 502 en kan niet wachten tot Stiles haar opwachting maakt. Ik vond Rita niet veel meer toevoegen in S4, ze is een beetje een voetveeg geworden. Daarom vind ik S4 ook niet het beste van Dexter, dat blijft 2.
AmazingPP
-
- 2524 messages
- 1859 votes
Ik heb net seizoen 5 achter de rug en man oh man, wat een seizoen! De spanning wordt erg goed opgebouwd en de verhaallijnen volgen de één na de ander op. Maar op het einde van seizoen 5 is weer alles bij het oude en Dexter gaat gewoon zijn eigen gangetje weer.... Julia Stiles is wel een aanwinst voor de serie; wat een schitterende rol speelt zij!! Ik heb genoten, ik hoop jullie ook allemaal en ik zou zeggen: op naar seizoen 6! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik sta echt alleen in mijn mening wat betreft Lumen (Julia Stiles) merk ik
.
Ik vind alleen de spanningsopbouw juis terg jammerlijk, iets te veel convenient escapes waar Dexter in voorgaande seizoenen zo voorzichtig was, zo riskant is ie in S5.