• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.535 votes
Profile

Dexter (Showtime)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Niemand denk ik.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Daardoor heel benieuwd naar seizoen 5. Alleen laat dat even liggen.

Ga me eerst maar eens focussen op Heroes, how i met your mother en misschien The Office.

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

Seizoen 5 was goed tot de laatste episode. Erg jammer dat de schrijvers er voor kozen om in die aflevering alle lopende verhaallijnen op de makkelijkste, minst bevredigende en/of meest ongeloofwaardige manier af te ronden. Ik kijk daardoor ook wat minder uit naar seizoen 6.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Net de laatste ep gezien van Seizoen 5. Het blijft een sterke serie en de groei van het personage "Dexter" vind ik ook geweldig verlopen. Ik mis Rita wel, moet ik toegeven, maar dat is geen gegeven die de serie minder goed maakt, maar juist wel een extra emotioneel tintje geeft aan het personage 'Dexter'.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dude, spoilers!

edit: melding gedaan.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Spoilertags geplaatst.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

14 december heb ik de eerste drie afleveringen gezien, en vandaag eindelijk weer verder gekeken. Ik weet niet waarom ik er bijna een maand over deed, aan de kwaliteit van de eerste episodes lag het niet. Ik had me wel voorgenomen om niet 'even snel tussendoor' de afleveringen te kijken, maar er wel op mijn gemak voor de gaan zitten. Gelukkig, want ondanks de 'vertraging' zat ik er wel weer snel in vanavond.

Dexter blijft intrigerend, Rita blijft lief en mooi en het is heerlijk spannend en humoristisch. '' What happened to Snow White? '' Snel maar weer verder, ik wil deze serie niet weer laten verslonzen.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Seizoen 3 aangeschaft.

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Ben weer opnieuw begonnen 2 weken terug met Dexter. Vanavond alweer de finale van seizoen 2. Gelukkig is Rita een stuk minder irritant in dit seizoen!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Rita en irritant in één zin gebruiken .

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Had soms ook wel de neiging om rita irritant te noemen. Irriteerde me soms gewoon een beetje aan haar gedrag.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

En dat is? Haar zorgzaamheid? Fragiliteit? Onzekerheid? kan hoor, hoor het van heel veel Dexter kijkers, snap alleen niet hoe je haar irritant kan vinden door haar overvloed aan goede eigenschappen.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Ja, inderdaad die eigenschappen die je noemt worden soms overmatig gebruikt. Kan rita niks aan doen maar kon maar daar soms wat om ergeren. Maar zo zit Dexter(serie) nou eenmaal in elkaar en dat heeft zijn charme. Niet alles moet koek en ei zijn.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Er zitten natuurlijk ook keerzijden aan die eigenschappen. Snap wel dat sommige mensen er snel genoeg van krijgen, dat ze het dan op den duur storend gaan vinden en het als een 'zeikwijf' gaan zien. Maarja ik heb net 2 schijfjes gekeken, dus kan er wat haar betreft nog niet echt over meepraten. Merk haar 'irritante kanten' zelf nog niet.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zitten wat mij betreft nooit een keerzijde aan die eigenschappen, heeft dan eerder te maken met misinterpretatie van de kijker. Dat ze Dex daar mee soms in de weg loopt is duidelijk maar als kijker weet je best dat ze daar geen weet van heeft. Maar zal wel één van de weinigen zijn waarschijnlijk, des te beter, heeft me toch nog een erg fijne direct message op Twitter van Julie zelf opgeleverd .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat laatste volg ik even niet? Vertel. (If you want).

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Justinw wrote:

Ja, inderdaad die eigenschappen die je noemt worden soms overmatig gebruikt. Kan rita niks aan doen maar kon maar daar soms wat om ergeren.

Snap het wel hoor maar zonder haar 'gezeik' wordt het wel erg saai. Bovendien heeft ze er allemaal geen weet van natuurlijk, als je het relativeert kom je al een eind denk ik .

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Idd. En misschien ben ik soms wat ongeduldig en wil ik wat meer Dex zien dan Rita.
!Dat is nu toch opgelost.(S4 end!)!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Elineloves wrote:

Dat laatste volg ik even niet? Vertel. (If you want).

Bij mijn opmerkingen over de serie mijn dexter tweets voornamelijk geëindigd met #dexter, zij als castlid heeft dat dus in haar favorieten staan en heeft mijn positieve tweets over haar personage gelezen. Veel schijnen haar een pain in the ass te vinden blijkbaar en toen heeft ze mij een persoonlijk berichtje gestuurd als bedankje zeg maar.

Niet veel bijzonders verder maar een attent gebaar .

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Ghehe, wat je met sociale media wel allemaal niet bereikt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

De kracht van twitter imho.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ah dat is wel super tof van dr zeg, dat ze zoiets doet. Ze zal lijkt mij echt niet de tijd en de zin hebben om iedereen persoonlijk te antwoorden. Lijkt me ook leuk voor jou om zoiets dan te krijgen. Inderdaad beter dan mensen die alleen maar over haar personage, nouja, of over Julie zelf, lopen te zeiken.

Tip aan mezelf: Geen spoilers meer lezen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vind ik ook, en voor haar ook eens leuk om te lezen .

Je hebt die spoiler gelezen? Dat is balen maar nog niet echt te veel verpest denk ik. Wel het meest briljante van de serie tot nu toe.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Had de spoiler niet echt heel specifiek gepost. Sorry voor het neerzetten

Social media is in mijn ogen wel geweldig uit commercieel oogpunt. Directe terugkoppeling, mening over je product of in dit geval acteerwerk. Geweldige bron voor informatie.

kos

• 46692 messages
  • 8850 votes

(afbeelding)

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

201 was een goed begin van seizoen 2. Fijn dat Paul dood is, vond hem maar een saai personage, maar dit zal nog wel een staartje krijgen. Ook erg benieuwd hoe het verder gaat nu de vuilniszakken gevonden zijn. Benieuwd naar de rest.

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Cool plaatje kos.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

3 afleveringen verder in Seizoen 3: Hehehe, Jimmy Smiths zet hier wel een heel andere cop neer dan in NYPD Blue. Een goed acteur maar zijn Zuid-Amerikaans accent is niet zo goed als dat van Angel. De kids van Dexter's vriendinnetje zijn er behoorlijk op vooruit gegaan qua acteren. De vervanger van James Doakes lijkt een schot in de roos te zijn.

Zandkuiken

• 1745 messages
  • 1430 votes

Net seizoen 5 achter de kiesjes. Voor mij toch wel weer een fenomenale jaargang. Ik vreesde op voorhand dat ze nogal lang zouden stilstaan bij Rita's dood (in het echte leven natuurlijk niet meer dan normaal), maar da's gelukkig niet het geval. Al vlug heeft de serie zijn gebruikelijke toon te pakken en zijn we weer vertrokken voor een bloedstollende rit.

Héle mooie rol van Stiles, vind ik. Echt geweldige chemie met Hall. Ik vroeg me al af of daar op de set niets aan het groeien was, en het blijkt dan nog zo te zijn ook. Met Benz zag ik die klik persoonlijk niet. Rita was wel knap en aandoenlijk, maar ook een beetje een zagerige figuur.

Blijft een ontzettend verslavend boeltje. Opnieuw enórm genoten! Heerlijke muziek overigens, zorgt mee voor dat lekkere sfeertje.

unknown

• 35 messages
  • 32 votes

Weet iemand wanneer seizoen 4 te koop is? Ik kan het nergens vinden op internet, en doe niet aan downloaden.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.