- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Favoriete tv-series
Favoriete tv-series
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Mr. Bean. Vandaag weer een stukje gezien. Ik had nog zoveel te doen, maar ik bleef maar kijken. Rowan Atkinson is geniaal.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Top 5 van beste TV-series:
1 - X-Files
2 - Seinfeld
3 - Nowhere Man
4 - MacGuyver
5 - A-Team
En dan zijn er nog een hoop programma's die enorm goed zijn zoals De Schalkse Ruiters en De Mol. Maar dat kan je moeilijk series noemen.
Leno
-
- 5921 messages
- 4402 votes
Ik moet zeggen dat de eerste seizoenen van Friends ook wel aardig waren ja. Maar na een tijdje werd het allemaal zo voorspelbaar, ik wist vaak al wat de ander zou gaan zeggen en hoe daar dan weer op gereageerd zou gaan worden (wat kos al aangaf)
Daarbij vind ik grappen over domme mensen (Joey, Phoebe) goedkoop en niet meer grappig na Married with Childeren.
Maar Seinfeld heeft toch wel veel herkenbare situaties en erg goede bijrolspelers zoals de pa van George, Lloyd Braun, die fanatieke football supporter en natuurlijk Wayne Knight als Newman.
En hoe er een volledige aflevering (nog grappig ook) geschreven kan worden om een neuspeuter actie van Jerry wat eigenlijk geen neuspeuteren was, is erg knap!
Overigens in Nederland is de serie totaal niet populair. De kijkcijfers zijn erg laag en als ik zeg dat ik het een goede serie vind, word ik vaak raar aangekeken. Maar er zijn toch nog wel fans, not that there's anything wrong with 
Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
Seinfeld heerst. Ze moeten eens opschieten met het uitbrengen van de rest van de seizoenen.
Chantal1978
-
- 204 messages
- 375 votes
Ik heb seizoen 1 van The Office voor mijn verjaardag gekregen, schijnt erg leuk te zijn. Iemand bekend met deze serie?
Leno
-
- 5921 messages
- 4402 votes
Ik heb de christmas special gezien van The Office. Erg leuk, je moet er wel een beetje van houden. Het is eigenlijk niet meer dan leedvermaak, maar wel erg grappig. De serie steunt op het het spel van de hoofdrolspeler, zonder hem (naam ben ik ff kwijt) was het zeer matig geweest waarschijnlijk.
DonStefano
-
- 10 messages
- 12 votes
Mijn 'top-3' is toch wel ongeveer zo:
Scrubs
The Office
Simpsons
Verder zijn er nog een hoop series (futurama, joey, friends, a-team, miami vice, ER) die ik erg vermakelijk vind, en waar ik -wanneer ik er langs zap- meestal wel naar kijk. Maar zou er niet voor thuis blijven ofzo 
Niels_G60
-
- 71 messages
- 4 votes
Vroeger was ik echt helemaal weg van de volgende serie's
- The A-Team, heb al hun afleveringen
- The Dukes Of Hazzard, bijna alle afleveringen
- Knight Rider, Ook bijna alle afleveringen.
Vindt het nog steeds wel eens leuk om naar te kijken en het is ook wel leuk er zoveel van te hebben.
Maar kijk of heb ik geen favo serie. Kijk meestal alleen fims.
Blokland
-
- 545 messages
- 1472 votes
Don Stefano, als je the Office, Scrubs en the Simpsons goed vindt weet ik 99,9999% zeker dat je arrested development ook leuk zal vinden! (zondagavond laat bij de BBC)
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Tja ik ga toch voor zoiets :
1.Married With Children
2.News Radio
3.Allo Allo
4.Fawlty Towers
5.O Moeder Wat is het Heet
favoriete Nederlandse Serie : Combat (was maar 1 seizoen maar vond ik destijds geweldig, hoe heet die actrice eigenlijk met dat rode haar want daar had ik wel een oogje op geloof ik
)
stefan12
-
- 17 messages
- 99 votes
Smallville
CSI
Lost
Boy Meets World
Joan of arcadia
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Enige programma die ik volg is/was matroesjka's 
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
O ja, en soms ook 24, maar derde seizoen was slecht...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Twin Peaks (op eenzame hoogte)
South Park
Home & Away (het seizoen van 1991, voornamelijk door Naomi Watts haar aandeel, voorderest erg matig)
X-Files (de eerste seizoenen)
Friends
Scrubs
Off Centre
gotti
-
- 14075 messages
- 5884 votes
The A-Team (zo onder hand cult geworden volgens mij; de dvd's zijn besteld)
Bassie & Adriaan (ontzettend fout, maar ik vind het zelfs nu nog wel leuk)
Q &Q (de herhalingen werden begin jaren '90 uitgezonden, erg spannend was het; heb inmiddels de dvd box)
South Park (altijd erg geestig)
The Simpsons (zie South Park)
Het eerste seizoen van de Band was leuk (2e seizoen was al stukken minder)
Om de humor van Will and Grace kan ik ook altijd wel lachen, maar dat is niet iets wat ik echt volg.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Om de humor van Will and Grace kan ik ook altijd wel lachen, maar dat is niet iets wat ik echt volg.
Same here, voornamelijk de humor van Jack.
The A-Team ook erg vermakelijk inderdaad en ik kan soms ook nog wel genieten van B&A. 
Epitaph
-
- 466 messages
- 3439 votes
Heb van Alias seizoen 1 & 2 van m'n vrouw gekregen,ben benieuwt.(lief he) 
E V
-
- 1105 messages
- 3048 votes
Friends, staat ver boven aan
!!
Ook vind ik Sex and the city, Ally McBeal en Will and Grace leuke series 
En Six feet under is ook zeer goed.
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Maried with children & Friends
Dat blijven mijn favorieten 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Scrubs
The West Wing
The Sopranos
En in september 2005 komt My Name Is Earl in Amerika op de buis. Een comedyserie met Jason Lee. Ik ben benieuwd wat dat gaat worden.
gotti
-
- 14075 messages
- 5884 votes
Gister en vandaag het eerste seizoen van The A-Team na lange tijd (zag destijds de herhalingen midden jaren '90) weer gezien. Blijft toch erg lollig.
salvatore
-
- 1937 messages
- 3236 votes
-south park
-lost
-friends
-simpsons
-married with children
vroeger veel the A team en MacGuyver gekeken
little_me
-
- 1 messages
- 0 votes
hey!
Heeft iemand enig idee waar ik afleveringen van fort alpha kan vinden?
Misschien nog ergens te koop? heeft iemand ze?
Ik zoek me kapot maar ik denk niet dat het gaat lukken...
Iemand...
groetjes!
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
Everwood volg ik nu ook iedere Dinsdag op NET 5 erg mooie serie met goeie acteurs
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Dit topic had ik nog niet eerder ontdekt. Net als veel MM-ers houd ik van Six Feet Under en vind ik het nog altijd leuk aan het einde van de dag een half uurtje naar Friends te kijken. Opvallend vind ik dat Cold Feet niet vaak genoemd wordt, dat vind ik in ieder geval heel erg mooi. En Coupling vind ik ook leuk.
En in Nederland worden ook veel mooie series gemaakt. Maria Goos en Willem van de Sande Bakhuysen maken natuurlijk altijd weer iets moois: Pleidooi en wat ik gezien heb van Oud Geld vond ik prachtig en ook van Lieve Mensen heb ik veel genoten. En ook jeugdseries vind ik vaak erg de moeite waard. Madelief bijvoorbeeld en de paar afleveringen die ik zag van Ik ben Willem (van Mijke de Jong) vond ik ook prachtig.
Maar mijn favoriete serie zal wellicht altijd My So-Called Life wel blijven, al is de invloed van enig sentiment daar niet uit te sluiten... (voor altijd een beetje verliefd op Angela Chase)
bobby51
-
- 21 messages
- 39 votes
Favoriete series aller tijden: Fawlty Towers en Absolutely Fabulous. Kan geen enkele andere serie aan tippen.
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
A-Team(vroeger
The Dukes of Hazzard(vroeger
Nu GTST natuurlijk
en Siska