• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.151 votes
Profile

Favoriete tv-series

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Mr. Bean. Vandaag weer een stukje gezien. Ik had nog zoveel te doen, maar ik bleef maar kijken. Rowan Atkinson is geniaal.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Top 5 van beste TV-series:

1 - X-Files

2 - Seinfeld

3 - Nowhere Man

4 - MacGuyver

5 - A-Team

En dan zijn er nog een hoop programma's die enorm goed zijn zoals De Schalkse Ruiters en De Mol. Maar dat kan je moeilijk series noemen.

Leno

• 5921 messages
  • 4402 votes

Ik moet zeggen dat de eerste seizoenen van Friends ook wel aardig waren ja. Maar na een tijdje werd het allemaal zo voorspelbaar, ik wist vaak al wat de ander zou gaan zeggen en hoe daar dan weer op gereageerd zou gaan worden (wat kos al aangaf)

Daarbij vind ik grappen over domme mensen (Joey, Phoebe) goedkoop en niet meer grappig na Married with Childeren.

Maar Seinfeld heeft toch wel veel herkenbare situaties en erg goede bijrolspelers zoals de pa van George, Lloyd Braun, die fanatieke football supporter en natuurlijk Wayne Knight als Newman.

En hoe er een volledige aflevering (nog grappig ook) geschreven kan worden om een neuspeuter actie van Jerry wat eigenlijk geen neuspeuteren was, is erg knap!

Overigens in Nederland is de serie totaal niet populair. De kijkcijfers zijn erg laag en als ik zeg dat ik het een goede serie vind, word ik vaak raar aangekeken. Maar er zijn toch nog wel fans, not that there's anything wrong with

Dionysos

• 852 messages
  • 0 votes

Seinfeld heerst. Ze moeten eens opschieten met het uitbrengen van de rest van de seizoenen.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

_o_ Fawlty Towers !!!!! _o_

Chantal1978

• 204 messages
  • 375 votes

Ik heb seizoen 1 van The Office voor mijn verjaardag gekregen, schijnt erg leuk te zijn. Iemand bekend met deze serie?

Leno

• 5921 messages
  • 4402 votes

Ik heb de christmas special gezien van The Office. Erg leuk, je moet er wel een beetje van houden. Het is eigenlijk niet meer dan leedvermaak, maar wel erg grappig. De serie steunt op het het spel van de hoofdrolspeler, zonder hem (naam ben ik ff kwijt) was het zeer matig geweest waarschijnlijk.

DonStefano

• 10 messages
  • 12 votes

Mijn 'top-3' is toch wel ongeveer zo:

Scrubs

The Office

Simpsons

Verder zijn er nog een hoop series (futurama, joey, friends, a-team, miami vice, ER) die ik erg vermakelijk vind, en waar ik -wanneer ik er langs zap- meestal wel naar kijk. Maar zou er niet voor thuis blijven ofzo

Niels_G60

• 71 messages
  • 4 votes

Vroeger was ik echt helemaal weg van de volgende serie's

- The A-Team, heb al hun afleveringen

- The Dukes Of Hazzard, bijna alle afleveringen

- Knight Rider, Ook bijna alle afleveringen.

Vindt het nog steeds wel eens leuk om naar te kijken en het is ook wel leuk er zoveel van te hebben.

Maar kijk of heb ik geen favo serie. Kijk meestal alleen fims.

Blokland

• 545 messages
  • 1472 votes

Don Stefano, als je the Office, Scrubs en the Simpsons goed vindt weet ik 99,9999% zeker dat je arrested development ook leuk zal vinden! (zondagavond laat bij de BBC)

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Tja ik ga toch voor zoiets :

1.Married With Children

2.News Radio

3.Allo Allo

4.Fawlty Towers

5.O Moeder Wat is het Heet

favoriete Nederlandse Serie : Combat (was maar 1 seizoen maar vond ik destijds geweldig, hoe heet die actrice eigenlijk met dat rode haar want daar had ik wel een oogje op geloof ik )

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Voor mensen die graag de muziekjes van hun favoriete series willen horen.

stefan12

• 17 messages
  • 99 votes

Smallville

CSI

Lost

Boy Meets World

Joan of arcadia

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

Enige programma die ik volg is/was matroesjka's

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

O ja, en soms ook 24, maar derde seizoen was slecht...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Twin Peaks (op eenzame hoogte)

South Park

Home & Away (het seizoen van 1991, voornamelijk door Naomi Watts haar aandeel, voorderest erg matig)

X-Files (de eerste seizoenen)

Friends

Scrubs

Off Centre

gotti

• 14075 messages
  • 5884 votes

The A-Team (zo onder hand cult geworden volgens mij; de dvd's zijn besteld)

Bassie & Adriaan (ontzettend fout, maar ik vind het zelfs nu nog wel leuk)

Q &Q (de herhalingen werden begin jaren '90 uitgezonden, erg spannend was het; heb inmiddels de dvd box)

South Park (altijd erg geestig)

The Simpsons (zie South Park)

Het eerste seizoen van de Band was leuk (2e seizoen was al stukken minder)

Om de humor van Will and Grace kan ik ook altijd wel lachen, maar dat is niet iets wat ik echt volg.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

gotti wrote:

Om de humor van Will and Grace kan ik ook altijd wel lachen, maar dat is niet iets wat ik echt volg.

Same here, voornamelijk de humor van Jack.

The A-Team ook erg vermakelijk inderdaad en ik kan soms ook nog wel genieten van B&A.

Epitaph

• 466 messages
  • 3439 votes

Heb van Alias seizoen 1 & 2 van m'n vrouw gekregen,ben benieuwt.(lief he)

E V

• 1105 messages
  • 3048 votes

Friends, staat ver boven aan !!

Ook vind ik Sex and the city, Ally McBeal en Will and Grace leuke series

En Six feet under is ook zeer goed.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Maried with children & Friends

Dat blijven mijn favorieten

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Scrubs

The West Wing

The Sopranos

En in september 2005 komt My Name Is Earl in Amerika op de buis. Een comedyserie met Jason Lee. Ik ben benieuwd wat dat gaat worden.

gotti

• 14075 messages
  • 5884 votes

Gister en vandaag het eerste seizoen van The A-Team na lange tijd (zag destijds de herhalingen midden jaren '90) weer gezien. Blijft toch erg lollig.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Shut up you FOOL!

salvatore

• 1937 messages
  • 3236 votes

-south park

-lost

-friends

-simpsons

-married with children

vroeger veel the A team en MacGuyver gekeken

little_me

• 1 messages
  • 0 votes

hey!

Heeft iemand enig idee waar ik afleveringen van fort alpha kan vinden?

Misschien nog ergens te koop? heeft iemand ze?

Ik zoek me kapot maar ik denk niet dat het gaat lukken...

Iemand...

groetjes!

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

Everwood volg ik nu ook iedere Dinsdag op NET 5 erg mooie serie met goeie acteurs

Koekebakker

• 2540 messages
  • 3981 votes

Dit topic had ik nog niet eerder ontdekt. Net als veel MM-ers houd ik van Six Feet Under en vind ik het nog altijd leuk aan het einde van de dag een half uurtje naar Friends te kijken. Opvallend vind ik dat Cold Feet niet vaak genoemd wordt, dat vind ik in ieder geval heel erg mooi. En Coupling vind ik ook leuk.

En in Nederland worden ook veel mooie series gemaakt. Maria Goos en Willem van de Sande Bakhuysen maken natuurlijk altijd weer iets moois: Pleidooi en wat ik gezien heb van Oud Geld vond ik prachtig en ook van Lieve Mensen heb ik veel genoten. En ook jeugdseries vind ik vaak erg de moeite waard. Madelief bijvoorbeeld en de paar afleveringen die ik zag van Ik ben Willem (van Mijke de Jong) vond ik ook prachtig.

Maar mijn favoriete serie zal wellicht altijd My So-Called Life wel blijven, al is de invloed van enig sentiment daar niet uit te sluiten... (voor altijd een beetje verliefd op Angela Chase)

bobby51

• 21 messages
  • 39 votes

Favoriete series aller tijden: Fawlty Towers en Absolutely Fabulous. Kan geen enkele andere serie aan tippen.

CAPIpsv

• 766 messages
  • 628 votes

A-Team(vroeger

The Dukes of Hazzard(vroeger

Nu GTST natuurlijk

en Siska

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.