- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Favoriete tv-series
Favoriete tv-series
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
En dan mis je Six Feet Under nog (Canal+ zendt nu serie 2 uit). Buffy kun je missen en Friends is niet zo heel leuk meer als serie 1 t/m 3, vind ik....
En anders: paar dagen vrij nemen op het werk dan maar? Er moeten wel films gekeken worden, Jordy!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
nee Buffy vind ik de beste serie ooit, dus dat heeft voorrang (als ik 1 item uit m'n dvd-collectie mee mocht nemen naar een onbewoond eiland zou het Buffy seizoen 2 zijn, niet Fight Club
)
vind sowieso na een dag werken een serietje kijken wat lekkerder, heb vaak geen zin om 2 uur achter de tv te gaan zitten (om vervolgens 3 afleveringen van 40 minuten te kijken
)
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Buffy beste serie, laat we het maar op houden dat smaken verschillen 
En je moet ook eens The Shield proberen Jordy is erg goed vind ik.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
heb net 2 weken een baan, ze zien me aankomen 
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes

En je moet ook eens The Shield proberen Jordy is erg goed vind ik.
Buffy vond ik top tot seizoen 4, daarna is het snel bergafwaarts gegaan.
Angel steekt dit seizoen met kop en schouders boven Buffy uit vind ik (het is nu van het niveau van BTVS tijdens de eerste 3 seizoenen).
The Shield is idd een topserie Mac. Samen met Angel de enige serie waar ik nu nog echt voor ga zitten (24 heb ik dan natuurlijk al op DVD).
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ben ik ongeveer met je eens, al vond ik seizoen 5 beter dan 4
het nieuwe seizoen (7) van Buffy is weer ouderwets goed, S6 (wat nu op Net5 is) is wat minder... behalve de laatste paar afleveringen en de musical
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Laat ze vast wennen 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik heb Buffy persoonlijk geen één aflvering af kunnen kijken; boeit me voor geen meter.
Maar the Simpsons kan ik wel dromen; de laatste tijd zie ik op de BBC af en toe zelfs afleveringen die ik niet gezien heb: geweldig!
The Simpsons vindt ik ook met afstand de beste serie van de afgelopen jaren.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
In het studentenhuis keken we wel naar Buffy. Tijdens het eten. Ik vond het weinig amusant, het boeide me totaal niet.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ik heb de laatste 2 jaar ook veel Buffy gekeken ja.
Mijn vriendin kijkt het altijd, dus kijk ik vaak mee, soms ook niet.
Toen ik voor het eerst een aflevering zag vond ik het echt vaag. Ik dacht namelijk dat het een heel ander soort serie was. Maar er zit een bepaald soort rare humor in, ik verbaas me er nog soms wel over.
Beetje raar 
Die musical-aflevering die laatst een keer kwam, oef, die was wel erg 
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Buffy vind ik ronduit slaapverwekkend
The Simpsons is verreweg de meest grappige serie ooit (en voor mij de beste)
er is geen enkele comedy die zo maatschappijkritisch is.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
"Err... well we have no witnesses, no suspects, and no leads. If anyone has any explanations, dial '0' and ask for the police. That number again.... '0'"
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
)

Mijn favo serie ooit is nog altijd Twin Peaks. (nog 1 week tot de dvd
) Als het goed is krijg ik binnenkort een hele lading South Park, kan ik mooi enkele seizoenen achterstand wegwerken. The Singing Detective (laatst op de vpro) was erg de moeite waard en momenteel volg ik 24 (redelijk... wordt wel steeds beter) en The Sopranos (erg, érg leuk!). 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Helemaal niet! Over luttele dagen hoop ik de prachtige Amerikaanse release binnen te hebben. En er begint stilaan ook wat rumoer te ontstaan omtrent Season Two
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Bij season two? Daar hoef je niet op te rekenen, denk ik.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Sorry. Ik doelde op die prachtige Amerikaanse release die jij over enkele dagen verwacht binnen te hebben. Zit dáár de pilot wel bij? 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Buffy wordt inderdaad pas geniaal als je er een heel seizoen van ziet, toen ik af en toe een aflevering zag half leek het me ook erg triest
kan het niemand kwalijk nemen, heb ook jaren geroepen "wie kijkt er nou naar Buffy", het zal met jullie ook nog wel eens goed komen
De meeste tv-recensenten in Amerika hebben de serie hoog in hun top10 staan en seizoen 2 is het beste bewegend materiaal dat ooit met een camera is vastgelegd 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Gisteren weer eens 'I am Alan Partridge' gezien op de BBC, schijnt nu elke maandagavond te komen. Naar mijn bescheiden mening één van de meest geniale comedy's ooit. Als je het nooit gezien hebt, moet je het eens proberen, hoewel het waarschijnlijk niet ieders smaak is.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
The X-Files blijft geniaal. Alleen elke x als agent Dogget in beeld is verw8 ik dat muziekje van T2.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Ge meent het! Bedankt voor de tip, Alan Partridge rules!
"So now it doesn't say Piss Cock Partrigde anymore, but Pass Cook Porridge". 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Yeah, Newsradio blijft grappig, zelfs na vele herhalingen! 
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ik keek een aantal jaar geleden ook altijd die spionage-serietjes, die 's avonds / 's nachts op RTL 4 werden uitgezonden, zoals:

en

Geen denderende series allebei, maar wel leuk om je dagje mee af te sluiten