• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.072 votes
Profile

Heroes

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Van het weekend het eerste seizoen aangeschaft, ik wist dat het een populaire serie was maar waar het precies over ging wist ik niet, het was dus een beetje op de gok en gelukkig valt het me (tot nu toe) niet tegen. Zit nu ergens bij aflevering acht (had er al doorheen kunnen zijn, maar helaas laat de hitte dat niet toe) en de verhaallijnen spreken me wel aan. Vooral die subplotjes met de cheerleader en die Japanner die de tijd kan manipuleren zijn erg leuk. Lekker paranoide sfeertje ook.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Een paar dagen terug dan eindelijk afgerond. Vond het een geweldig seisoen, had uiteraard even tijd nodig om erin te komen maar wanneer je even doorkijkt is dat bij deze serie zo gebeurd, vrij boeiende verhaallijnen ook. Heb er tot op drie kwart dan ook met volle teugen van genoten. Tegen het einde aan vond ik het net ietsjes te ver gezocht allemaal en kwamen er wat dingetjes voorbij die ik iets te makkelijk vond en wat beter uitgewerkt hadden mogen worden, maar het kon er zeker mee door, vooral de finale gaf hoop voor de volgende seizoenen, die ik dus ook zeker zal gaan kijken.

Hiro is trouwens een uitermate geinig mannetje!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nice .

Vond Hiro ook wel geinig het eerste seizoen maar in seizoen 2 werd ie toch een beetje vervelend vond ik. Dan krijg je wel Elle Bishop (Kristen Bell), zeg maar gedag naar de mannelijke aandacht Panettiere .

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Die had mijn aandacht toch al niet, dus...

Wist niet dat Kristen Bell ook meedeed, ben erg benieuwd.

shockdog

• 322 messages
  • 1024 votes

Hóe triest is het dat Sylar nou nog niet dood is? Verzin wat nieuws, hij had aan het eind van seizoen 1 gewoon dood moeten gaan. Seizoen 1 was zoiezo het enige goede seizoen vind ik.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Naomi Watts wrote:

Nice .

Vond Hiro ook wel geinig het eerste seizoen maar in seizoen 2 werd ie toch een beetje vervelend vond ik. Dan krijg je wel Elle Bishop (Kristen Bell), zeg maar gedag naar de mannelijke aandacht Panettiere .

Gelukkig zijn er altijd mannen met smaak, want ik kijk liever naar Ali Larter en Hayden Panettiere dan Kristen Bell.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Voor de mensen die het ff kwijt zijn:

Kristen Bell

(afbeelding)

Hayden Panettiere

(afbeelding)

Ali Larter

(afbeelding)

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

21 september kunnen we weer lekker gaan genieten

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

schandalig dat het 1e seizoen met zon 24 afleveringen, 30 euro is, en het 2e seizoen met 12 afleveringen, 40 euro is.

met alle respect, maar dat 2e seizoen ga ik toch even pindakazen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eerste seizoen is bijna nergens duurder dan 20 euro en he ttweede seizoen is in genoeg webwinkels voor een prikkie te kopen.

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Vind je het erg om dan de link te sturen van de winkel/site.

zou erg fijn zijn voor seizoen 2. Het is altijd gaaf als je zon seizoen in bezit hebt.

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Voor de rest is dit een geweldige Serie!!!!!!!

Beter dan Prison Break wat ik ook goed vond, maar dat was teveel van het zelfde.

in deze serie zit zoveel variatie.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Klik

€19,50, redelijk te doen lijkt mij .

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Naomi Watts wrote:

Klik

€19,50, redelijk te doen lijkt mij .

Als ik een creditkaart had zou ik hem gelijk bestellen:P maar helaas.

Er zijn wat beelden van het volgende seizoen op het internet oa. bij tv.com. Ziet er wel redelijk uit, alleen een highspeed gevecht zag er een beetje lame uit.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Volgens mij ben ik een speciaal geval. Ik hoor iedereen maar bezig over hoe seizoen 1 het beste was en al wat erna kwam pure rommel is. Daar ben ik het dus totaal niet mee eens Bij seizoen 1 moest ik me er dan ook soms door slepen maar daarjuist heb ik met mezelf een seizoensfinale van de laatste 4 afleveringen van seizoen 3 gezien. Eerlijk gezegd is in mijn ogen het eerste seizoen de rommel en al wat erna komt veel beter maar dat kan natuurlijk met Kristen Bell te maken hebben

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

401 en 402 waren meer van hetzelfde. Wel een paar toevoegingen aan de cast, maar nog steeds is er dat trage tempo en dat oeverloze gezever. Iets minder zelfreflectie en iets meer actie zou de serie een hoop goed doen.

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Heb met Plezier Seizoen 1 gekeken.

Ik denk 1 van de beste tv-series van het moment.

Het probleem is dat heroes niet zo ontzettend in spotlights staat in Nederland.

Ben net met de 1e 2 afleveringen van seizoen 2 begonnen, helaas wel zonder ondertiteling. Dus moet goed luisteren.

Het ziet er wel weer prachtig uit hoor

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Heroes is wel goed en behoord zeker tot 1 van de betere series.

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

AHWA wrote:
401 en 402 waren meer van hetzelfde. Wel een paar toevoegingen aan de cast, maar nog steeds is er dat trage tempo en dat oeverloze gezever. Iets minder zelfreflectie en iets meer actie zou de serie een hoop goed doen.

Het Tempo was wel iets sneller, het is niet zoals S1 waar het heel lang duurde tot we eindelijk wisten wie Sylar was. Hier weten we gelijk wie de badguys zijn en wat ze ongeveer willen.
Peter Petrelli, Noah Bennet en Matt Parkman Storylines zijn tot nu wel interessant. Maar de Nathan, Claire en Hiro storylines zijn gewoon niet boeiend. Daarnaast vindt ik het karakter van Madelina Zima geen leuke toevoeging ze had gewoon bij Californication moeten blijven, dat is een wat boeiender karakter. Volgens de informatie die vrij is gegeven in de eerste 2 afl. is het toch onmogelijk dat Sylar opeens Nathan overneemt, aangezien hij in Matt z’n hoofd zit, dus aan Nathan z’n storyline zit geen spanning meer

Robert Knepper z’n karakter beloofd veel, daar verheug ik me op. Wat ik alleen niet leuk ga vinden is wanneer ze een afl. wijden aan de Achtergrond van Knepper en zijn crew. Dan wordt het verhaal weer eens op stop gezet. Ze blijven hier maar dezelfde routine gebruiken.

Ik ga zeker wel de nieuwe seizoen volgen, alleen Heroes kan blijkbaar niet alle verhaallijnen boeiend houden zoals in S1 en S2

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik ben juist blij dat Madeline Zima weg is uit Californication. Ze staat daar toch maar bekend om 1 scene.

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

AHWA wrote:

Ik ben juist blij dat Madeline Zima weg is uit Californication. Ze staat daar toch maar bekend om 1 scene.

Ik vind die scènes waarin ze Hank Moody treitert toch wel erg amusant. Maar met de "Fucking en Punching" scene is niks miss

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Interessante tweede aflevering, met gelukkig geen banale Hiro en Ando scenes. Toch hoop ik nog steeds op meer actie, en niet achter gesloten deuren zoals vorig seizoen, maar zoals in five years later in Seizoen 1.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Bleh. Zijn we nu eindelijk klaar met Hiro en Nathan, ben daar zo enorm op uitgekeken en ook die nieuwe mensen op de kermis boeien me totaal niet.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

HLA in Heroes! Deed me verder weinig, maar leuk om te zien dat dat zwarte dispuutsmeisje er allemaal achter zat.

Kermis boeit me nog steeds niet, maar ben wel benieuwd waar de verhaallijn van Hiro, Peter en dat dove meisje naartoe gaan.

Ze kunnen de serie beter Heroes & Sylar noemen, want wanneer krijgt hij nu weer eens wat interactie met de hoofdcast. Doe er iets mee of zorg dat hij verdwijnt, want dit wordt niks.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Meer hoef je niet meer te zeggen over Heroes. Ik hoop wel dat we volgende keer dan ook echt Jayma Mays weer terugzien als Charlie Een van de leukste meiden tot nu toe in Heroes, en snif...seizoen1...

noedell

• 17 messages
  • 309 votes

krijg nu al zoon gevoel dat het de kermis tegen de rest word waarom zouden ze sylar anders bij de familie willen hebbe

Nicholas123

• 292 messages
  • 284 votes

Vind het trouwens wel jammer wat een geweld zo'n geweldig personage als Sylar in de loop van de serie is aangedaan. In seizoen 1 was ie echt perfect. Angstaanjagend, creepy, zeker niet zonder diepgang en gewoon een heerlijke psychopaat. Sowieso heerlijk als die lage dreigende stemmen en het getik weer te horen is als zijn ware aard boven komt. Ik vond de twist daarna ook zeker nog de moeite waard. Kan ie misschien toch goed zijn? Verliefdheid? Nah, hij wil veel te graag powers vergaren en moorden
Ik zie ze er nu nog wel voor aan dat ze zijn huidige situatie aangrijpen om hem uiteindelijk toch een good guy te maken. Boe!!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Het komt gewoon omdat ze hem zo ongelofelijk sterk hebben gemaakt dat ze zich in allerlei bochten moeten wringen om hem nog een beetje kwetsbaar te maken. Erg jammer inderdaad. Ik had liever een grote tweestrijd gezien tussen Peter en Sylar, beetje a la X-Men, maar dat kost denk ik te veel aan de special effects. Vandaar dat het wat meer een karakterdrama geworden is.

Nicholas123

• 292 messages
  • 284 votes

Klopt. En hetzelfde hebben ze eigenlijk met Peter gedaan. Met name in seizoen twee toen ie zijn krachten onder controle had was ie net als Sylar zo'n wandelende halfgod. Erg stoer natuurlijk, maar op het vlak van drama misschien niet zo interessant. Maar wat niet is kan nog komen, natuurlijk. Het zou me niets verbazen als de serie uiteindelijk alsnog op een Sylar vs. Peter confrontatie gaat uitdraaien.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

In slaap gevallen bij Heroes gisteren. Zo erg is het tegenwoordig. Waar is de actie gebleven? In seizoen 1 denk ik. Hoop wel dat er nu iets gaat gebeuren met SylarAsMattwant de psychologische spelletjes hebben nu wel lang genoeg geduurd.

De Holy Grail-quote 'Get on with it!' is hier zeker op z'n plaats.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.