- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Heroes
Heroes
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Jayma Mays 
Leuke aflevering, al raak je wel helemaal in de knoop als je na gaat denken hoe dit allemaal kan, maar dat moet je dan maar even niet doen
. Leuk om dat 'seizoen 1'-gevoel weer even terug te krijgen.
Ik hoop dat Hiro gelijk had toen hij zei dat ze het met z'n allen tegen Sylar gingen opnemen en hem zo zouden uitschakelen. Dat zou een mooi einde van de serie zijn.
Moron 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Heroes was best aardig deze week, mede dankzij Hiro en Mohinder. Nu weten we weer iets meer over de voorgeschiedenis van de kermis, en ook het Sylar-plot was boeiend genoeg. Hopelijk wordt deze lijn voortgezet.
Kilii
-
- 80 messages
- 0 votes
ratings :
S1 --> 9/10
S2 --> 6,5/10
S3 --> 9/10
S4 --> 9,5/10 ( Ben aant zien online, serie nog niet uit hier )
Kilii
-
- 80 messages
- 0 votes
401 en 402 waren meer van hetzelfde. Wel een paar toevoegingen aan de cast, maar nog steeds is er dat trage tempo en dat oeverloze gezever. Iets minder zelfreflectie en iets meer actie zou de serie een hoop goed doen.
Heb je de rest al eens gezien ? beste seizoen tot nu toe
( seizoen 4 )
Kilii
-
- 80 messages
- 0 votes
Heb je de rest al eens gezien ? beste seizoen tot nu toe
( seizoen 4 )
Vooral in de laatste afl dat dramatische stukje met 'Nathan' en Peter. Zeker wat daarna kwam vondik goed !
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Verreweg het minste seizoen wat mij betreft. Het wordt met het seizoen minder.
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Vind je? Ik ben het wel redelijk met de rating van Kilii eens! Nou ja, een 6.5 voor 't tweede seizoen is misschien wat laag, daar geef ik toch een puntje bij. Het zakte met dat seizoen een klein beetje in, maar de situatie wordt steeds grimmiger en hopelozer, zo lijkt het. Dat maakt het interessant, de serie is en blijft boeiend
!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Nieuw jaar, zelfde saaie Heroes. Er gebeurt gewoon te weinig en we weten nu onderhand wel dat Nathan dood is, daar zijn we nu al twee seizoen mee bezig. Kan het nog langer gerekt/uitgemolken worden?
Nu krijgt Sylar zelfs last van z'n geweten. Ik krijg er een punthoofd van.
deft0nes
-
- 1071 messages
- 1456 votes
Wat zijn ze in godhemelsnaam aan het doen?! Sylar met geweten? Waar was het afgelopen seizoen dan voor? Ze zijn deze serie echt langzaam aan het verkrachten, stoot voor stoot. Gadverdamme.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
En we wachten nog steeds op enige actie... Nog maar twee afleveringen te gaan en dan is het seizoen voorbij. Zonder actie.
Kilii
-
- 80 messages
- 0 votes
En we wachten nog steeds op enige actie... Nog maar twee afleveringen te gaan en dan is het seizoen voorbij. Zonder actie.
Ik vond de laatste afl. anders niet slecht.
Een afknapper vind ik toch wel dat we geen "episch" gevecht zullen zien tussen Sylar/Peter &co. Vanwege de feiten van de vorige aflevering.
Ik heb ook gehoord en gelezen dat de kans zeer groot is dat dit het laatste seizoen is. Maar dat zullen we over 3weken zien ( volgens IMDB komt er een 19e aflevering ) of er op het einde komt "end of volume 5" "volume 6" of helemaal niets...
afwachten wordt dat dus.
louisvf
-
- 1462 messages
- 2523 votes
OMG, alsof dat het de actie is wat van heroes een goeie serie maakt, ha!
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1624 votes
Heroes is echt een vette serie. Heb seizoen al pas geleden gezien en moet nu eigenlijk nog maar beginnen met seizoen 2 te kijken 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
OMG, alsof dat het de actie is wat van heroes een goeie serie maakt, ha!
Sorry, maar de aflevering uit seizoen 1 5 Years Gone of zo had veel actie en is nog steeds een van de beste afleveringen ooit. Zeg niet dat het alleen maar actie-actie-actie moet zijn, maar een beetje actie op z'n tijd kan geen kwaad en dat krijg je nu niet echt.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Heroes is echt een vette serie. Heb seizoen al pas geleden gezien en moet nu eigenlijk nog maar beginnen met seizoen 2 te kijken
Het wordt met het seizoen minder 
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1624 votes
Oh, dat is dan balen
Maarja ik ga gewoon lekker kijken ! 
louisvf
-
- 1462 messages
- 2523 votes
1 van de betere aflevering lijkt me toch uit dit seizoen, wanneer sayler letterlijk "uit de grond" hergeboren word.
Heroes heeft het van de personages/karakters, van de goeie storyline en van het mooie filmwerk en muziek, de actie is helemaal niet speciaal...
Maar ik snap je wel maar alleen jammer dat je het daarom minder vind! De personages worden anders wel mooi, sterker uitgewerkt dan ooit ter voren...alles begint vorm te krijgen en alleen de leuke boeiende personages komen er veel invoor.
Nicholas123
-
- 292 messages
- 284 votes
Ik vind dit eigenlijk ook een ontzettend sterk seizoen. Samuel is een ontzettend interessant personages. Best sterk dat dit seizoen geen echte badguy heeft zoals de vorige seizoenen dit wel hadden.
deft0nes
-
- 1071 messages
- 1456 votes
Ik vind dit eigenlijk ook een ontzettend sterk seizoen. Samuel is een ontzettend interessant personages. Best sterk dat dit seizoen geen echte badguy heeft zoals de vorige seizoenen dit wel hadden.
Eh...samuel is toch de badguy? Maar goed. Ik vind dit seizoen best slap eigenlijk. Het gaat ook steeds minder om de powers van de mensen, wat ik toch best jammer vind. Ik bedoel, de serie heet niet voor niets Heroes. Maar fijn dat er mensen zijn die deze vorm wel kunnen waarderen 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik vind dit seizoen ook prima. Maar het volume heet 'Redemption', dus het gaat meer om hoe je terug kunt naar vergeven/vroeger, de persoon die je ooit was. Dat hele gedoe met je powers ontdekken kennen we nu wel, maar het bleef toch interessant toen de dove vrouw het doormaakte. Ik ben juist blij dat ze eindelijk ergens anders op focusen, dat ze begrijpen dat personages niet voor eeuwig de wereld kunnen redden en ook een normaal leven houden, zonder dat dat zijn tol eist. Vind het verhaal echt top, met HRG die zichzelf zoekt, zonder Claire te verliezen, met Matt die bij zijn gezinnetje wil blijven, maar begrijpt dat hij een groter doel heeft, en natuurlijk alles wat Hiro doet is vermakelijk.
deft0nes
-
- 1071 messages
- 1456 votes
Ik vind dit seizoen ook prima. Maar het volume heet 'Redemption', dus het gaat meer om hoe je terug kunt naar vergeven/vroeger, de persoon die je ooit was. Dat hele gedoe met je powers ontdekken kennen we nu wel, maar het bleef toch interessant toen de dove vrouw het doormaakte. Ik ben juist blij dat ze eindelijk ergens anders op focusen, dat ze begrijpen dat personages niet voor eeuwig de wereld kunnen redden en ook een normaal leven houden, zonder dat dat zijn tol eist. Vind het verhaal echt top, met HRG die zichzelf zoekt, zonder Claire te verliezen, met Matt die bij zijn gezinnetje wil blijven, maar begrijpt dat hij een groter doel heeft, en natuurlijk alles wat Hiro doet is vermakelijk.
Jamaar heel de serie is veranderd. Het is geen Heroes meer imho.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Hoe bedoel je?
Kijk, de gehele wereld staat niet meer op het spel, nee. Maar dat zou op den duur ook saai worden. Wat ik eerder miste was een groter doel, een bewuste richting waarin ze gingen en dat alle personages samen ging vechten voor het goede. Dat is een concept die ik nog steeds graag zou willen terug zien, maar aan de andere kant, seizoen 4 is vooral om de personages uit te pluizen. Kijk, de wereld kennen kunnen ze, dat weten we nu wel, maar het is, wat mij betreft, veel interessanter om te zien hoe ze hun leventje in stand houden, terwijl ze krachten hebben.
Heroes had altijd verschillende volumes, en dus verschillende uitgangspunten. De allereerste, die door iedereen geliefd wordt, was een duidelijke, maar ze hebben geprobeerd het te herhalen, en mislukte, ik ben blij dat ze eens wat anders proberen. Maar is het daardoor meteen een compleet andere serie?
deft0nes
-
- 1071 messages
- 1456 votes
Je hebt wel gelijk eigenlijk. Het is inderdaad een ander standpunt geworden. Maar wel een standpunt dat mij minder aanspreekt dan de vorigen.
Al moet ik eerlijk zeggen dat de afgelopen aflevering weer een erg goeie was. Hopelijk zetten ze die lijn voort.
Nicholas123
-
- 292 messages
- 284 votes
Eh...samuel is toch de badguy? Maar goed. Ik vind dit seizoen best slap eigenlijk. Het gaat ook steeds minder om de powers van de mensen, wat ik toch best jammer vind. Ik bedoel, de serie heet niet voor niets Heroes. Maar fijn dat er mensen zijn die deze vorm wel kunnen waarderen
Ik bedoel eerder dat hij niet puur slecht is zoals bijvoorbeeld Sylar in het eerste seizoen. Het is eerder iemand met grote persoonlijke karakterfouten en zwakheden die echter binnen zijn beperkte wereldvisie wel het beste met zijn dierbaren voor heeft. Maar voor het plot is hij natuurlijk wel de antagonist.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
True, ik heb bij Samuel ook nog niet het idee dat hij echt een badguy is alhoewel hij wel een heel stadje in de diepte deed verdwijnen omdat een vrouw hem niet wilde.
Maar aan de andere kant, ik vind het nooit fijn als een badguy eerst "the source of all evil" is en later een verhaaltje krijgt aangeplakt over een dood moedertje en een slecht vadertje. Bij Samuel krijgen we dat sympathieke geblaat tenminste van te voren. Now he can go all out.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik vond hem wel aardig, een beetje te geforceerde interactie tussen Sylar en Peter. Ook de achtergrondinfo on Bennet was een beetje too much.
Kilii
-
- 80 messages
- 0 votes
Ik vond hem wel aardig, een beetje te geforceerde interactie tussen Sylar en Peter. Ook de achtergrondinfo on Bennet was een beetje too much.
Ja, oké. Maar toch kijk ik nu wel uit naar de seizoens finale volgende week. Kijk jij online?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Yep. En als de afgelopen drie seizoensfinales niet zo ongelovelijk hadden gezuigt zou ik er ook naar uit kijken. Bij Heroes kennen ze echter alleen goede cliffhangers het hele seizoen door, maar zodra ze moeten uitpakken voor een zomerstop gaat het mis.
Menace2society
-
- 426 messages
- 0 votes
Ik ben afgehaakt bij seizoen 3.
Maybe pak ik het nog eens op maar wat vond ik het slecht worden,zelfs Prison Break gaf ik niet op toen het bagger werd.
Paar punten: Ik vond vele verhaallijnen niet boeiend,zoals elke keer die scenes in een toekomst die toch nooit zal uitkomen,not interesting.
Ook de verhaallijn rond Hiro in het verleden in seizoen 2 vond ik echt helemaal niks aan.
Nog groot nadeel vind ik de doden.Iedereen komt gewoon terug.
Op een gegeven moment als er iemand doodging dacht ik al: komt toch wel terug,en had ik nog gelijk ook,verschrikkelijk!!!
Voorbeelden die ik me nog herinner ; Peter en Nathan die in seizoen 1 de lucht invliegen en samen exploderen,volgend seizoen allebei gewoon in weer in leven. Finale seizoen 2 waar Nathan wordt doodgeschoten maar gewoon in seizoen 3 weer leeft.
Dan Niki die doodgaat en dan terugkomt als d'r tweelingzus ofzo 
Dan die Linderman die na z'n dood terugkomt als geest,maar de ergste was nog die vader van Claire die gewoon een kogel in z'n kop kreeg via z'n oog,helemaal geen speciale krachten had en dan na zijn dood door iets(bloed van claire ofzo,whatever,boeit niet) ook weer leeft. Maybe ben ik nog wel wat vergeten maar was het spuugzat.
En dan Sylar,toch een interesting personage in vooral seizoen 1 maar ook in 2 die in deel 3 totaal verpest wordt. Opeens is het een goodguy!!! Tja,hij zal vast nog z'n slechte kanten hebben maar uberhaubt z'n goede kanten laten zien,he was pure evil!!!!
Daarbij deden de verhaallijnen me ook weinig,de gevechten tussen de 'superhelden' en 'villians' waren vaak van het niveau Roswell,en de humor vond ik vaak niet grappig.
Seizoen 1 was nog wel goed,seizoen 2 ook aardig,maar nergens heb ik het echt super gevonden,maar seizoen 3 deed me echt de das om.
Kan zijn dat ik het nog eens op pak,bij Prison Break keek ik ook door tot aan het einde nadat het me al te slecht werd omdat ik toch niet al die afleveringen wil zien zonder het einde te weten,maar hoop dat Heroes snel stopt,dan kan ik weer verder kijken maybe als het niet te lang duurt en niet nog slechter wordt.