• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.373.043 votes
Profile

Heroes

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Weinig verrassingen meer in Heroes. Als zelfs dat ze al niet meer lukt.

Al waren de scenes met Seth Green en Breckin Meyer in de stripwinkel wel leuk.

En Hiro. Bad man...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Heb seizoen 1 gekocht, 15 euro. Is dit wat?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Seizoen 1 is ijzersterk zolang je niet gespoilerd wordt. Een zeer verslavend seizoen dat per aflevering sterker wordt. Het enige nadeel is dat de laatste aflevering de hoge verwachtingen niet kon inlossen, maar de rest is absoluut 5 sterren waard.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Maar de rest van de serie? En hoeveel seizoenen komen er?

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

3de is nu bezig. Na de eerste gaat het rap achteruit.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Seizoen twee werd ingekort vanwege de staking, maar is op zich best aardig. Seizoen drie is vrij saai tot dusver.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Bwade scène waarin Hero ff afrekent met Sylar en Elle binnen 3 seconden is wel schitterend Voor de rest vind ik dit seizoen wel ok, het is idd niet zo sterk dan seizoen 1 maar ik blijf het toch graag volgen.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

De makers van Heroes hebben gewoon geen ballen. Na het zien van de laatste aflevering, waarin drie belangrijke karakters bijna (nadrukkelijk: BIJNA) het leven lieten, ben ik daarvan heilig overtuigd. Alleen de dood van Elle is een beetje schokkend.

God, wat verlang ik toch weer naar Lost en series als Sopranos en The Wire. De makers van Heroes durven het helaas niet aan om ook maar een beetje onconventioneel te zijn, erg jammer.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Ik heb gisteren de 12de aflevering van seizoen 3 bekeken en het verhaal begint nog meer eentonig en herhalend te worden. En het verhaal toont nu ook steeds meer overeenkomsten met the 4400 (een inmiddels gecancelde scifi serie).

De wereld die maar steeds moet worden gered, schilderijen met de toekomst erop, Hiro die verdwaald is in het verleden, Sylar die maar steeds weer weet te ontsnappen, karakters die dood zijn maar dan toch weer leven...

Het verhaal loopt gewoon niet, het begint een beetje het Prison Break verhaal te worden.

edit

Ik lees net het volgende nieuwsbericht:

http://www.tvsquad.com/2008/12/11/heres-how-bryan-fuller-will-fix-heroes/

waarin o.a. staat

* He wants to get back into character-driven stories and away from sci-fi elements such as the formula and saving the world.

* The story has been too dense and muddy, so they're going to start focusing on the characters and their everyday lives again. We'll actually see people back at their jobs!

* When characters die, most of them will stay dead.

* Some characters are going to return, such as Matt's wife.

* Fewer stories per episode, so we won't have to deal with 10 different characters and 14 different plots all in one episode.

* Fuller thinks that people aren't sick of the serialization of the show, it's more the way it's handled and how dense (there's that word again) the show has become.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Ik zal je wakker schudden Aryan. Sylar is denk ik nu dood vanwege een soort van nekbreuk door Claire.

Afl. 13 dus net gezien en is al weer het einde van seizoen 3.

Wat een beetje tegen valt is dat er maar zo weinig afleveringen worden gemaakt.

Deel vier wordt spannend denk ik, want Nathan gaat op jacht naar alle Villains die powers hebben en wil ze uitschakelen.

Wat ik wel leuk vind is dat ze een zwarte president laten zien waarmee Nathan aan het praten is.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Sylar komt wel weer tot leven hoor, het is de enige fatsoenlijke villain die ze gecreëerd hebben. Alle andere bad guys werden of lachwekkend gemakkelijk afgemaakt of waren totaal niet boeiend.

Personages waar we niets meer van horen, personages die ineens toch weer blijken te leven maar meteen weer van het toneel verdwijnen, te veel personages die ongeloofwaardig handelen en een plot dat alle kanten op gaat zonder spectaculaire finale zijn eigenlijk de grootste redenen die van het derde seizoen een teleurstelling maken. Alleen de verhaallijn rond Hiro vond ik wel boeiend en vaak ook grappig.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Ach, ik was al halverwege s2 gestopt, het werd alsmaar slechter. S1 hield het ook maar net.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Lekker dan...heb seizoen 1 thuisliggen omdat mensen om me heen dit zo tof vonden...maar het zakt dus diep weg?

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Seizoen 1 vind ik tot het eind gewoon goed. Vanaf seizoen twee wordt het echt minder, vooral ook omdat beloftes niet ingelost worden. Het blijft aardig kijkvoer als je niets beters te doen hebt maar dat is het dan ook wel.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Voor aardig kijkvoer kijk ik wel The a-team ofzo... Ik begon me steeds meer en meer te ergeren aan bepaalde personages, waar je totaal niks mee kon.

S1 was verder wel redelijk, maar vooral het ontbreken van een 'grant finale' vond ik vrij teleurstellend.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Dit einde geeft de makers wel een kans om met een schone lei te beginnen. Al zullen ze wel weer op dezelfde toer doorgaan, want de toekomst waar Ando Hiro supercharched (ipv vermoordt) is nog niet langsgeweest.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Kansloze serie, maakt erg veel beloften maar komt er maar weinig van na.

Het begon allemaal zó veelbelovend met als hoogtepunt Peter die toekomstige Hiro in de metro ontmoet maar snel daarna besefte ik al dat dit Kring's ding is, spannende/interessante situaties voorstellen waar daarna niet meer over word gerept of erg slecht wordt uitgespeeld.

Ben dan ook erg teleurgesteld dat ik hier tot halverwege seizoen 3 mee ben doorgegaan. Tijdverspilling. Of Bryan Fuller wel of niet terugkomt boeit mij niets (ondanks dat ik Pushing Daisies vermakelijk vind), door seizoen 2/3 heb ik letterlijk gewoon een haat ontwikkeld over hoe overhyped deze serie wel niet is.

Kijk liever een Gossip Girl marathon Clockwork-Orange-style dan dit ik dit nog eens wil aanzien.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

jacobine_rodijk wrote:

Kansloze serie, maakt erg veel beloften maar komt er maar weinig van na.

Inderdaad. Wat kijk ik toch uit naar een echt goede serie weer.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Ik heb gisteren het laatste deel van villains bekeken. De aflevering was ook wederom niet geweldig. Het einde daar in tegen biedt wel een beetje hoop en ook de nieuwe krachten van Ando, stel je voor dat Peter hem aanraakt. En ook wat er met Mohinder zal gebeuren met zo een overdosis

Maar Heroes lijkt nog steeds teveel op andere scifi series zoals the 4400, ook als ik het einde zie de overheid die jacht gaat maken op de heroes

Ik zal de volgende volume ook gewoon blijven volgen met de hoop op goede veranderingen. En ook ik denk dat Sylar gewoon nog leeft, ik weet nog in seizoen 1 met claire, die had ook iets in haar hoofd en toen dat eruit werd gehaald kwam ze gewoon tot leven. Iemand zal gewoon dat stuk glas uit Sylar halen en hij leeft weer

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Interessante opener. Fijn dat Peter weer wat kan

Leuk en veel beter dan chapter III.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

AHWA wrote:

Leuk en veel beter dan chapter III.

Hebben wij wel naar dezelfde aflevering zitten kijken?

Dit was volgens mij de slechtste aflevering ooit. Het lijkt wel of de serie steeds slechter en meer voorspelbaar aan het worden is. Het tempo was veels te hoog en iedere twist zag ik mijlenver aankomen. De personen die dit scenario heeft geschreven moeten per direct ontslagen worden.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Hm, nee ik vond het wel prettig hoe ze de boel even gereset hebben. Geen tijdreisgeneuzel meer, geen shapeshifting, (bijna) geen gedachtelezen... Het is weer een beetje te overzien.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ben gister met Heroes seizoen 1 begonnen en heb de 1e 2 afleveringen gezien en ik moet zeggen, visueel best oke maar ik vond het verre van boeiend. Kwam over als een The 4400 rip off, die het concept van mensen met bijzondere krachten op aarde al eerder hebben laten zien.

Wordt het nog een beetje boeiend?

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

mwoah, ben het wel eens met bovenstaande reacties. Vond seizoen 1 wel tof maar de seizoensfinale was een vieze tegenvaller. Ze konden de verwachtingen niet waarmaken.

Ben ooit nog eens begonnen met seizoen 2 maar het pakte me niet.

Dus na 3 afl seizoen 2 ben ik gestopt met heroes kijken.

Gelukkig staat seizoen 1 op zichzelf en heeft het ook geen cliffhanger voor seizoen 2.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Seizoen 1 is best oke. Grootste probleem was inderdaad het ontbreken van een grote finale, maar ik ben ook blij dat er een op zichzelf staand (min of meer) verhaal werd verteld, als je verder ziet wat seizoen 2 allemaal heeft gebracht. Daar ben ik dan ook gestopt.

Maar goed, het eerste seizoen is nog wel redelijk boeiend, hoewel deze serie een grote kwestie blijft van wel of niet interessant vinden. Het verschil tussen s1 en 2 is belachelijk groot m.i.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Redelijke aflevering al was het vanaf het begin al duidelijk dat Nathan met z'n moeder aan het bellen was. Cristine Rose stond nota bene in de credits.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

The Last wrote:

Seizoen 1 is best oke. Grootste probleem was inderdaad het ontbreken van een grote finale, maar ik ben ook blij dat er een op zichzelf staand (min of meer) verhaal werd verteld, als je verder ziet wat seizoen 2 allemaal heeft gebracht. Daar ben ik dan ook gestopt.

Maar goed, het eerste seizoen is nog wel redelijk boeiend, hoewel deze serie een grote kwestie blijft van wel of niet interessant vinden. Het verschil tussen s1 en 2 is belachelijk groot m.i.

Zo heb ik dat nooit ervaren. Vond seizoen 1 erg vermakelijk, maar qua verhaal maar zo zo, dat is tot op de dag van vandaag nog niet veranderd, behalve dat ik er nog even goed van geniet. Heroes kijk ik niet vanwege de geniale plotwendingen, maar van een behoorlijke superheldenserie die goede entertainment brengt. Van seizoen 1 tot 3, voor mij is het hetzelfde,op de overvloed van personages na dan.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het probleem is dat Heroes me nauwelijks pakt, zoals 24, Lost, Prison Break en zelfs The Unit wel doen.

Ik heb nu de 1e 5 eps van seizoen 1 bekeken, soms is het best boeiend maar om nu te zeggen dat ik echt verlang dan naar de volgende aflevering, nah. Ik denk ook dat ik na seizoen 1 er weer klaar ben.

noedell

• 17 messages
  • 309 votes

ey ajax litmanen ik zou zowizo kijken blijven gewoon het seizoen afmaken..ik vond het in in et begin ook niet zo zeer interessant vond het leuker worden met sylar in de serie..de serie is kwa spanning en cliffhangers anders als bv. prison break of lost en toch vind ik heroes geen mindere serie dan de andere 2..sylar maakt deze serie beter want dan krijg je een echte bad guy die je in een serie nodig heb;) ik zou het seizoen gewoon afkijken en als je het dan nog steeds niet boeiend vind zal ik niet aan een 2de seizoen beginnen;)

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ook 316 vond ik best weer een leuke aflevering. Ik krijg in Fugitives weer een beetje flashbacks naar seizoen 1. Ik vind het beter dan 2 en 3 wat we nu voorgeschoteld krijgen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.