• 178.091 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.468 votes
Profile

Heroes

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Kleine toevoeging: het schijnt dat Nathan destijds in Miami resideerde wat het mogelijkt maakt dat Pa Petrelli het weer kon beïnvloeden. Dat zou logisch zijn aangezien Linderman hoogstwaarschijnlijk wat met zijn "dood" (als dat al zeker is) te maken had en Linderman enerzijds een warbuddy was van Petrelli en anderzijds Adam's discipel.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

There's something going on, they are all part of some secret organisation, like from the '70's

Like a disco?

.

JigSaw_Doll

• 413 messages
  • 627 votes

http://www.heroesrevealed.com/hier vind je de nieuwe promo's van heroes

Hiro VS Peter???

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

JigSaw_Doll wrote:
http://www.heroesrevealed.com/ hier vind je de nieuwe promo's van heroes

Hiro VS Peter???

je had een foutje gemaakt in je link

TonyMontana

• 394 messages
  • 4803 votes

JigSaw_Doll wrote:
http://www.heroesrevealed.com/hier vind je de nieuwe promo's van heroes

Hiro VS Peter???

yep!! Adam zet ze tegen elkaar op...

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

sterk tweede seizoen tot nu toe. interessante nieuwe karakters, veel nieuwe verhaallijnen en goede uitdiepingen van de oudere karakters.

elke week weer benieuwd.

Dennisj

• 210 messages
  • 1008 votes

Aflevering 9 was weer goed. Ik zie nu net dat er nog 2 afleveringen komen en dan is seizoen 2 alweer voorbij? Ik dacht dat ze nog wel 10 afleveringen door zouden gaan. Jammer...
Nog een spoiler over Hiro enz.: Peter en Nathan Petrelli worden herenigd, maar een slag barst tussen hen, Matt Parkman en Hiro Nakamura los. Dit is opgezet door Adam. Dus het word Peter en Nathan vs Matt en Hiro? Waarom zou Matt tegen Peter en Nathan vechten?
We zullen zien Laatste afleveringen zien we trouwens weinig actie van Sylar.. had gedacht dat hij meer zou betekenen in seizoen 2

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Neej hoor, imdb heeft het gewoon weer over 23 afleveringen. Ongetwijfeld komt er weer een 'break' van 2 maanden ofzo.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

IMDB is niet echt betrouwbaar ofwel?

Heroes seizoen 2 is door midden gehakt vanwege de stakingen en bevat nu nog maar 11 afleveringen, waarvan er nog 2 uitgezonden moeten worden. De laatste aflevering bevatte een cliffhanger en is deels opnieuw geschoten zodat het een afgerond verhaal zou bevatten.

Of er meer afleveringen komen is nu nog onduidelijk.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Aflevering 11 wordt sowieso een soort season finale en het is inderdaad afhankelijk van de staking of er meerdere afleveringen komen. Op wikipedia staat dat er in totaal 24 afleveringen zijn besteld voor het tweede seizoen (verder staat er ook dat de maker verwacht dat er ongeveer 5 seizoenen Heroes zullen zijn)

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

5 seizoenen? of 5 volume's? Want het tweede deel van seizoen 2 zou bestaan uit volume 3.

Hoe dan ook, een maker kan zoveel willen, maar hij aan het staken is komt er niet echt veel van

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Oohjah die staking heeft natuurlijk daar ook invloed op. Kloterige scriptschrijvers.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Angrod_Pallanén wrote:

5 seizoenen? of 5 volume's? Want het tweede deel van seizoen 2 zou bestaan uit volume 3.

Hoe dan ook, een maker kan zoveel willen, maar hij aan het staken is komt er niet echt veel van

de bron van wiki is wel een jaar oud:

http://blogs.nbcuni.com/heroes/2006/09/how_many_seasonsscripts_are_pl.php

dus echt 5 seizoenen

Respekked wrote:

Oohjah die staking heeft natuurlijk daar ook invloed op. Kloterige scriptschrijvers.

zucht....je ziet hoe veel invloed ze hebben, zonder hun zijn er geen series/films etc. ze hebben groot gelijk meer geld te vragen voor hun werk.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik ben benieuwd hoe het verloopt, maar dat geld voor meerdere series. Zeker omdat dit seizoen heel veel goede nieuwe series heeft dit door de staking in onnodige problemen komen.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Nou daar gaan we naar de seizoensfinale. De enige twee personen die tot nu toe altijd 'goed' zijn geweest, staat nu tegen over elkaar.. Hiro vs. Peter.. Ben benieuwd hoe dit weer af gaat lopen. En zou Sylar zijn krachten terug krijgen?

JigSaw_Doll

• 413 messages
  • 627 votes

Respekked wrote:
Nou daar gaan we naar de seizoensfinale. De enige twee personen die tot nu toe altijd 'goed' zijn geweest, staat nu tegen over elkaar.. Hiro vs. Peter.. Ben benieuwd hoe dit weer af gaat lopen. En zou Sylar zijn krachten terug krijgen?

in de nieuwe promo van ep 11 stond er 2 heroes will fall

wie zal er vallen?

zien we volgende week

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Hoop dat er definitief met Sylar afgerekend zal worden, maar dat wel niet gebeuren. Ik zet mijn geld op Nikki als gevolg van het virus. Volgens mij zit er weinig interessants meer in dat personage.

Wat me nu wel begint te irriteren aan Heroes is dat ze telkens nét verkeerd handelen. Als Peter nu gewoon een paar seconden eerder de gedachtes van Pratt had gelezen had hij geweten dat zij de waarheid sprak en Adam niet. En zo zijn er nog wel wat voorbeelden.

JigSaw_Doll

• 413 messages
  • 627 votes

als syler word afgerekend zal het waarschijnlijk door maya dan mischien met haar kracht

en ik hoop ook eindelijk dat die jessica eruitgaat

die werkt hard op mijn zenuwen

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Na het lezen van dit artikel ben ik echt aan het puzzelen wie er het loodje zal leggen en wie de nieuwe villain is.
Het artikel bevat trouwens geen spoilers.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Morgen aflevering 1 van seizoen 2 op tv

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

(afbeelding)

serpico wrote:

Morgen aflevering 1 van seizoen 2 op tv

Echt waar? Gaat RTL gewoon verder met de afleveringen?

Edit: las net dat RTL nog niet heeft besloten wanneer ze verder gaan met seizoen 2.

@kos, wat houd dat precies in? Lijkt me niet iets van de serie ofwel?

TonyMontana

• 394 messages
  • 4803 votes

Angrod_Pallanén wrote:

(quote)

Edit: las net dat RTL nog niet heeft besloten wanneer ze verder gaan met seizoen 2.

@kos, wat houd dat precies in? Lijkt me niet iets van de serie ofwel?

nope heeft niets met de serie te maken (http://www.cnn.com/SPECIALS/2007/cnn.heroes/)

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Angrod_Pallanén wrote:

(quote)

Nee klopt, het stond wel in de gids van vorige week maar er kwam één of andere saaie shockdock terwijl ik vol verwachting op de bank zat te springen om Heroes

Ik vond het al zo vreemd, RTL greeg spontaan punten erbij om meteen door te gaan met nieuwe aflevering van een serie die het nou niet zo geweldig doet. Maar niet dus Dat ze niet door gaan met herhalingen is ook al geen goed teken...

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Teleurstellend slot. Afgeraffeld en we gaan weer helemaal overnieuw beginnen .

Inderdaad, erg afgeraffeld. En zonde. Verschrikkelijk matige aflevering. Zonde gewoon.

JigSaw_Doll

• 413 messages
  • 627 votes

YES!!!!! nikki is dood!

lijk wel ni gezien maar we zullen ze waarschijnlijk ni meer zien dan

en da zagde wel aankomen da nathan doodging

maar da was efkes spannend toen het virus bijna was losgelaten

en nu gaat het om de company uit te schakelen

hopelijk komt snel trug

Joe-K

• 210 messages
  • 125 votes

Ja, of je typt nog een klein beetje ABN?

Maar ik vond het zeker wel een goede aflevering. Erg schokkend dat nathan werd neergeschoten. Jammer dat er nu een schrijvers staking komt, en het dus de vraag is wanneer Heroes weer terug zal komen met aflevering 12...

Joe-K wrote:

Jammer dat er nu een schrijvers staking komt, en het dus de vraag is wanneer Heroes weer terug zal komen met aflevering 12...

Die schrijversstaking is er al weken, maar Heroes moet er wel flink onder lijden. Nouja, als seizoen 2 hier stopt vind ik het ook prima. Een Volume per seizoen is tenslotte net zo leuk

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.