- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- House MD
House MD
scc-j
-
- 124 messages
- 0 votes
onlogisce volgorde vind ik.(de data wanneer er weer een nieuwe episode komt) vind dit seizoen wel minder dan 5 en 6 maar dat was ook wel te verwachten
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Gewoon iedere week toch? Verder vooral paar mindere afleveringen achter elkaar dit seizoen maar over algemeen vind ik het weer een prima seizoen.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
IJzersterk begin van seizoen en nu alweer vierde briljante aflevering achter elkaar. Nee ben de drie mindere afleveringen op rij alweer vergeten. Als dit niveau tot einde van het seizoen volgehouden kan worden dan wordt het mogelijk zelfs beste seizoen tot nu toe. Met dan wel een dipje maar ook wel erg veel extreem goede afleveringen.
Ook die twee nummers uit de de aflevering van vannacht waren trouwens erg mooi.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Merk trouwens wel dat er buiten mij weinig House fans op moviemeter rondhangen.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Jij maait gewoon telkens al het gras voor onze voeten weg. 
Ik kijk het ook elke week netjes via het pindakaasschap hoor. Fantastische serie. Knap hoe de schrijvers toch elk seizoen weer met overkoepelende verhaallijnen komen die het standaard 'whodunnit'-element uit elke aflevering verdraagzaam maken.
Daar gaat het mij ook al lang niet meer om (aan het begin wel namelijk). Nu we alle personages (met House voorop) zo goed kennen is het veel interessanter om te zien hoe zij zich ontwikkelen dan de zoveelste doodzieke patiënt en het hele Medical Scene Investigation eromheen.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Mooi zo. En wat je zegt klopt natuurlijk helemaal. Het beter maken van die mensen is in meeste gevallen slechts bijzaak.
Die nummertjes die erg mooi vond blijken trouwens Black Lab met This Night en My Body is a Cage van Arcade Fire.
scc-j
-
- 124 messages
- 0 votes
Dat hele ziekenhuis gedoe is bijzaak. gaat om persoonlijk heden. om de mens. waarom en hoe van de mens. zo ziek ik het
Dstalker8
-
- 211 messages
- 689 votes
Ik vind deze wendingen een copout, zijn ze kijkers aan het verliezen dat ze terug willen naar de oude formule? Het enige oude (jonge) dat ik terug wil zien is Thirteen. 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Dan ga je op je wenken bediend worden want heb gelezen dat Thirteen weer terugkomt in serie.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ik neem aan dat Olivia Wilde even foetsie was omdat ze Tron moest opnemen?
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Vraag me af of ze echt lang terug komt, haar film carrière gaat vrij goed. Doet ook mee in de Cowboys en Aliens en de nieuwe Niccol. Komt vast een echt goede afscheid episode. Overigens waren de twee laatste afleveringen erg sterk weer. Ziet er toch altijd strak uit deze serie.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ik neem aan dat Olivia Wilde even foetsie was omdat ze Tron moest opnemen?
En Cowboys and Aliens.
Vraag me af of ze echt lang terug komt, haar film carrière gaat vrij goed. Doet ook mee in de Cowboys en Aliens en de nieuwe Niccol. Komt vast een echt goede afscheid episode.
Maar vermoed dat het wel degelijk om een langere comeback gaat getuige dit interview:
Olivia Wilde’s Fate On ‘House’ Finally Revealed - Screen Rant - screenrant.com
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
vond de laatste aflevering niet zo, tot het eind, die zag ik niet aankomen...
wel erg grappig dat Amber Tamblyn herenigd was met haar oude vriendje Adam Rove uit Joan of Arcadia!
Dstalker8
-
- 211 messages
- 689 votes
Ik vraag me af hoe het Ambers personage zal beïnvloeden en het zal zeker interessant zijn als we de patient weer terug zien.
Dstalker8
-
- 211 messages
- 689 votes
Volgende aflevering, terugkomst van Thirteen
Spoiler/Preview
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Heb aflevering er net opzitten en was weer een toppertje. Erg blij dat Thirteen eindelijk terug is.
eppo349
-
- 874 messages
- 4063 votes
Afgelopen dagen 19 afleveringen van seizoen 7 bekeken. Deze serie bevalt me het best als ik 3 of 4 afleveringen (het liefst in de vroege morgen, ben een slechte slaper) achter elkaar kijk.
Ik zal het jammer vinden dat Masters definitief uit de serie verdwijnt, het contrast met House werkte erg goed.
Als het goed is begint nu zo'n beetje de seizoensfinale opbouw. Ben erg benieuwd wat ze er van gaan breien.
Nog wat anders; op het www is ook een nieuwe plaat van Hugh Laurie te vinden: YouTube - Hugh Laurie, Let Them Talk: An Introduction Voor de liefhebbers van Blues muziek
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Heb de uitzending van deze week geinterpreteerd als het afscheid van Masters. Verwacht haar eigenlijk niet meer terug,
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Weer een prima House aflevering afgelopen week. Nog twee te gaan en dan is seizoen 7 alweer ten einde.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Blijkbaar had ik me een weekje vergist want de seizoensfinale was gisteren dus al. Ben niet helemaal content. Vind dat er wel op een mooiere manier afscheid genomen had kunnen worden van Cuddy en ook de climax vond ik niet zo sensationeel als gehoopt.
Nee een wisselvallig seizoen met een matige finale. Zo zou ik seizoen 7 typeren.
Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
De finale kon inderdaad vele beter, maar ik had toch niet verwacht dat House tot zoiets in staat zou zijn.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
ik vond de finale niets aan, de case was niet interessant en House was out of character voor mij, vond dit nergens op slaan.....vind het sowieso lang zo boeiend niet meer als het was, mis de oude House....dit seizoen had vaak saaie afleveringen en toen het leuk begon te worden met Masters, was dat ook maar tijdelijk....vond de relatie met cuddy in het begin leuk maar verder vreemd dat ze hem zomaar in de steek liet terwijl ze wist hoe hij was, ze hadden de relatie er dan beter niet in kunnen schrijven...jammer dat ze eruit gaat....
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Hoppa we zijn alweer begonnen. En eerste aflevering met House in jail doet weer het beste beloven. Erg benieuwd hoe dit verder gaat. Vermoed in ieder geval dat de vrouwelijke gevangenisdokter snel zal aansluiten bij House zijn nieuwe team. En daar heb ik maar weinig moeite mee.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Dat was dan het definitieve einde van Thirteen. Ga haar toch een beetje missen.
eppo349
-
- 874 messages
- 4063 votes
Maar één aflevering in de gevangenis, jammer. Nu is het weer zoals altijd. Bij de derde aflevering had ik sterk het `heb ik al gezien`gevoel. Hopelijk hebben de schrijvers nog wat moois in petto voor het laatste seizoen.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Hoop het ook. Wordt dit trouwens laatste seizoen? Wist ik nog niet.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
The Clicker - Hugh Laurie: The next season of 'House' is my last - theclicker.today.msnbc.msn.com
Hoop het wel. Kan ik ook eindelijk hieraan beginnen. Heb wel een aantal losse aflveringen gezien, maar wil dit graag eens van a tot z zien.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Heb ook even zitten googlen en lijkt er inderdaad wel op. En kan het alleen maar aanraden. Blijf House tot en met eind seizoen 5 echt meesterlijk vinden. Vanaf seizoen zes lichte daling en vorig seizoen was eerste seizoen dat echt een periode wat minder was. Hopelijk pakken ze het nog één keer op.