• 177.992 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.163 votes
Profile

House MD

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Net de seizoensfinale van seizoen 6 gezien. Bij lange niet zo indrukwekkend als de duizelingwekkende finales van seizoen 5 en vooral ook 4. Wel ben ik alweer benieuwd hoe dit verder gaat dus wat dat betreft ben ik ook in seizoen 7 weer van de partij.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Ook net de laatste van seizoen 6 gezien!

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Cuddy zit een beetje dom te doen vind ik, ze had al lang een keuze moeten maken tussen House en de manchild. Dit kan niet goed aflopen net voor de verloving. Maarja we hebben tenminste een storyline voor het volgende seizoen, zonder thirteen ?

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Nee Thirteen's rol is nog niet uitgespeeld denk ik. Sowieso verwacht ik dat ze een vrouw in het team willen houden. Bovendien lijkt me dat haar ziekte nog nadrukkelijker aan bod moet gaan komen voordat ze de serie verlaat.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Inderdaad 13 gaat gewoon dood terwijl House denkt een miracle cure te hebben in de S7 finale ofzo.

De S6 finale was een beetje tammetjes inderdaad, maar ik blijf House toch een fascinerende karakterstudie vinden.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

House is fantastisch personage. Sterker nog, leukste personage dat ik ken.

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

22 afleveringen maar dit seizoen? Enfin, ik vond het nog zo slecht niet deze afsluiter. Het seizoen aan zich vond ik niet zo heel bijzonder, eerste paar afleveringen bijzonder goed, verder wat magertjes en de finale zag je halverwege al aan komen.

Elminius

• 101 messages
  • 61 votes

Ik was toch wel teleurgesteld in de finale. Maar ja, hoe konden ze ook de finale van 4, en zeker die van 5 ooit toppen?

Goed, het experiment House-Cuddy zal in s7 waarschijnlijk een aflevering of 2 duren voordat alles weer in zijn oude plooi valt, denk ik.

skullcandygirl94

• 168 messages
  • 49 votes

ik miste thirteen meteen al...en seizoen 6 was best wel saai en hoe komt het ineens dat cuddy met die andre flap van een detective verliefd is?! hij vond haar leuk in seizoen 5 en toen was ie ineens in het midden van dat seizoen weg en nu is ie haar vriend? maar ja, ik hoop dt idd seizoen 7 beter word.

Hectometersnor

• 299 messages
  • 168 votes

Elminius wrote:
Ik was toch wel teleurgesteld in de finale. Maar ja, hoe konden ze ook de finale van 4, en zeker die van 5 ooit toppen?

Goed, het experiment House-Cuddy zal in s7 waarschijnlijk een aflevering of 2 duren voordat alles weer in zijn oude plooi valt, denk ik.

Ik vond het einde juist heel erg mooi omdat je er ergens toch al seizoenen lang naar toeleeft en ondanks dat het nu gebeurt is blijft de kijker toch ook met een vraag achter, in hoeverre is dit ook echt gebeurt. Ik denk dat alles echt gebeurt is en als dat zo is dan geeft dat een perfecte en nieuwe insteek voor het volgende seizoen, iets waar ik dan ook zeker naar uitkijk. Ik vind de serie steeds sterker worden maar desondanks vind ik wel dat er misschien nog maar 1 of 2 seizoenen gemaakt moeten worden. Ik heb namelijk het idee dat House zelf steeds sterker word maar de rest van de cast steeds meer weg begint te vallen. Ik vond dit toh wel een van de beste season finales van House, zo niet de beste, maar goed I'm a sucker to romance.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Nee, dit is geen serie voor mij.

Voordat de patiënt beter wordt verklaard heeft hij 30 diagnoses gehad van AIDS tot aan een tumor in een nagel van zijn kleine teen. Uiteindelijk komen we er dan achter dat het niet meer is dan een ontstoken duim. Maar daarvoor moet wel eerst ingebroken worden in het huis/appartement van de patiënt. Moet er minstens in een discussie tien Latijnse benamingen uitgesproken worden van eventuele ziektes. Zoals ''rjgnfgjfsgnrjg'' en ''blablbalgjrngdfjgnrjgenfgj''. Tussendoor is er nog het conflict van een bosneger en de blanke koning die vanuit zijn ivoren toren allemaal cynische opmerkingen plaatst die na verloop van tijd gewoon niet meer aankomen bij de kijker. Omdat hij A) veelvuldig in herhaling valt en B) omdat niet hij niet zonder de mens kan. Uiteindelijk is hij de grootste liefhebber van de mens...

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Yep, House heeft een standaart formule net als velen anderen series, CSI, Law and Order etc. Maar je raakt na een tijd gehecht aan de personages en dan volg je het verhaal er omheen meer dan de diagnose.

scc-j

• 124 messages
  • 0 votes

word tot nu toe met het seizoen beter vond ik ,

de eerste zijn wat mij betreft te veel gericht op dokers en ziekenhuizen

later gaat het meer over persoonlijkheden.

Moving the Chains de mooiste aflevering samen met the tyrant

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Ik blijf de seizoensfinale met Amber het best vinden.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Er lijken nieuwe afleveringen van House op zijn weg naar 2be. Een paar flitsen gezien en het ziet er weer een giller uit.

Wilson: What are you doing tonight?

House: - Masturbating!

Hopelijk gaan ze ietwat meer in op de persoon House dan zijn patiënten, zou erg interessant zijn. De verhouding zal er jammergenoeg altijd zijn omdat het een dokterserie blijft.

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

Nieuwe seizoen is in Amerika weer begonnen, ben erg benieuwd naar de romantische House.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Eerste aflevering was weer goed! Heel leuk om die twee eindelijk samen te zien. Vooral bij dat stukje met die champagne fles zag je dat de acteurs zelf het ook naar hun zin hadden. En volgens mij ben ik de enige, maar ik hoop dat 13 wegblijft!!

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Nee 13 moet terug. Verder zijn eerste twee afleveringen weer uitstekend. Benieuwd naar nummero 3

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Ik ben 'soort van' gestopt met het House kijken, was een fan vanaf seizoen 1, maar na een tijdje kan ik er niet meer om heen en begint het te vervelen, is wel jammer.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Wat mij betreft wordt het eerder steeds beter dan vervelender.

scc-j

• 124 messages
  • 0 votes

timbo @ helemaal mee eens , gaat niet zo zeer meer om het ziekenhuis maar om persoonlijk heden

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Nou ik moet zeggen dat ik de serie ook jarenlang als serie heb beschouwd waarbij iedere aflevering op zichzelf stond. Ik keek eerst ook maar incidenteel een aflevering. Tot er begin seizoen 3 een keer iets gebeurde waarvan ik graag wilde weten hoe het verder ging. Vervolgens in één ruk doorgekeken tot aan seizoen zes toen ik er achter kwam dat er wel degelijk doorlopende subplotjes of plotten zijn. En pas geleden in het tussen House seizoen nog even season 1 en 2 gezien.

Heb in een een maand of vier zes seizoenen House gekeken en vind het nu met afstand de leukste serie die op tv is. Heb alweer zin in aflevering 4 van seizoen 7.

scc-j

• 124 messages
  • 0 votes

aflevering met dat kind en die centen die die dan heeft ingeslikt is mega slecht, het drama op het eind word heel simpel en snel weggeschoven ,

vanavond die nieuwste kijken

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Geloof niet dat dit drama al voorbij is. Krijgt nog wel een vervolg. Denk overigens dat je voor niets eergisteren klaar hebt gezeten. 18 oktober was aflevering vijf 8 november pas aflevering zes

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Nederland speelde gisteren zelfs nog een rolletje.

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

Ben bezig met seizoen 5, heb hem feite al helemaal gezien maar heb de box gekocht en beginnen kijken om alles te refreshen...Geweldige Personage die House...Keek het vroeger op TV (dermee 5de seizoen gezien) En ook begonnen met seizoen 6 maar 2BE is daarmee afgehaakt, kreeg ik opeens afleveringen van seizoen 3 te zien of 4 =/...

Dus ondertussen seizoen 5 kijken, daarna seizoen 6 kopen (als die gezakt is in prijs)

Limburgs_Finest

• 47 messages
  • 0 votes

Dit is VERUIT de beste langlopende serie uit de geschiedenis. Laurie is een held!

Overigens, seizoen 6 is geweldig, zeker de eerste 2 afleveringen!

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Seizoen 7 is eerste seizoen dat House een beetje begint dood te bloeden. Laatste drie afleveringen waren allemaal weinig memorabel

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

En net als je dat zegt krijg je de week erna weer een toppertje.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Derde geweldige aflevering op rij. Ernstig benieuwd hoe dit verder gaat. Ben blij als we een week verder zijn.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.