• 177.983 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.103 votes
Profile

House MD

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

20 cent wrote:

Ook een grote House MD fan hier: zijn gedrag is hilarisch

Godzijdank verre van realistisch Mischien komt het omdat ik zelf regelmatig een bezoekje aan het ziekenhuis breng, maar deze serie is echt zo verschrikkelijk onrealistisch!

Ik snap dat de meeste mensen die hier naar kijken gewoon de serie opzich leuk vinden, maar door mijn ervaring vind ik er echt helemaal niks aan, omdat het totaal ongeloofwaardig is

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

maar deze serie is echt zo verschrikkelijk onrealistisch

De meeste ziektebeelde en infecties die daar voorkomen bestaan allemaal en de medicaties zijn ook allemaal bestemd voor die ziektes. Buiten Gregory House zelf en de meeste verhalen is het inderdaad onrealistisch. Maar goed, het is niet voor niets een dramaserie net zoals bijvoorbeeld CSI. Anders zou het wel een realityserie zijn als alles realistisch zijn.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

maar door mijn ervaring vind ik er echt helemaal niks aan, omdat het totaal ongeloofwaardig is
Als ik in een ziekenhuis ben betreur ik het juist altijd af dat het er niet zo leuk is als (in) House.

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

Remi wrote:

(quote)

De meeste ziektebeelde en infecties die daar voorkomen bestaan allemaal en de medicaties zijn ook allemaal bestemd voor die ziektes. Buiten Gregory House zelf en de meeste verhalen is het inderdaad onrealistisch. Maar goed, het is niet voor niets een dramaserie net zoals bijvoorbeeld CSI. Anders zou het wel een realityserie zijn als alles realistisch zijn.

Maar dat is het punt juist: Alles komt bij hem voor, in zijn gebied Gewoon onmogelijk!

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Hij krijgt toch ook gewoon de unieke cases waarvan niemand anders de diagnose kan stellen?

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Gewoon onmogelijk!

Net zoals alle andere dramaseries. Zoals ik al zei; Het is niet voor niets een dramaserie, anders zou het wel een realityserie heten.

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

Net de laatste 2 afleveringen van seizoen 5 gezien, haalt het net niet vergeleken met het eind van seizoen 4 maar het is toch weer een knaller.

Op na seizoen 6 na de zomer.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Is er al bekend wanneeer seizoen 5 op dvd verschijnt?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Play.com: Due for release on 09/11/2009

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Dank.

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

Bedankt, kijk er naar uit

Cheapcaster

• 140 messages
  • 132 votes

House MD is gewoon een zalige Serie

Vooral House zelf, maar de manier waarmee ie met alles omgaat herken ik soms mezelf in, daarom dat ik steeds aan tv gekluisterd zit voor deze serie

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Ziet er leuk uit, nog 10 dagen wachten

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

Begonnen, het nieuwe seizoen (6) gelijk met een dubbele aflevering en hij is als vanouds zeer goed.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ja, maar de schrijvers zitten nu wel met een dilemma. Als House daadwerkelijk "genezen" is, zal zijn personage een stuk minder interessant worden. Aan de andere kant zou een terugval naar zijn oude gedrag hele zware gevolgen moeten hebben om de vorige seizoenen te overtreffen qua drama. Anders wordt House' ontwikkeling er niet geloofwaardiger op. Benieuwd hoe de schrijvers zich hieruit redden.

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

Helemaal gelijk, er zullen vast wel wat mindere afleveringen tussen zitten.

Maar met de eerste aflevering is niets mis, House meets One Flew Over the..... Geniaal. Goed geacteerd door Hugh ook

Ik vind de serie gewoon geniaal! Ik kijk er echt elke keer naar! Net vanavond de nieuwste gezien, ik vind Cuddy ook geniaal! Een andere keer heb ik 'm ineen comedy zien spelen, en Hugh speelde daar ook al zo'n sarcastishe roll.. Bovendie heeft hij ook als schurk in 101 dolmatiers gespeeld! Allemaal dezelfde soort sarcastische rol, maar hij doedat juist geweldig!

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

Phoenix wrote:
Ja, maar de schrijvers zitten nu wel met een dilemma. Als House daadwerkelijk "genezen" is, zal zijn personage een stuk minder interessant worden. Aan de andere kant zou een terugval naar zijn oude gedrag hele zware gevolgen moeten hebben om de vorige seizoenen te overtreffen qua drama. Anders wordt House' ontwikkeling er niet geloofwaardiger op. Benieuwd hoe de schrijvers zich hieruit redden.

De aflevering "The Tyrant" die op 5-10 in Amerika op tv is geweest, is absoluut weer een topper, hiermee hebben de schrijvers zich weer bewezen. Klasse.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ja, maar er blijkt wel uit dat House als personage wat minder centraal komt te staan.

Cheapcaster

• 140 messages
  • 132 votes

Echt zeer goed geacteerd van Hugh Laurie (en tot nu toe nog niet overhyped ook)

Ik kijk elke zondagavond naar 2BE, weet iemand aan welke serie ze er nu al zitten? Ik denk 5 maar in Amerika blijkbaar al 6?

scc-j

• 124 messages
  • 0 votes

amerika 6 , episode 10 , binnekort dacht ik alweer 11 , kijk er altijd weer naar uit

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Voor 'House MD' liefhebbers die dit nog niet kenden:

De connectie House-Holmes

http://www.housemd-guide.com/holmesian.php

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Haha!

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

s06e11 wederom fantastisch, alleen 1 ding begrijp ik niet meer. Hij komt op bezoek bij de patient en dan zegt die patient dat ze heeft gehoord dat hij bijna nooit bij patienten op bezoek komt.

Echter zie ik hem toch bij bijna elke afl. met de patient praten. Deze statement moeten ze voortaan maar uit het script halen, na het 1e en 2e seizoen geldt het niet echt meer.

Elminius

• 101 messages
  • 61 votes

Ze hebben zich wel te gemakkelijk afgemaakt van het probleem-House, vind ik. Na dat meesterlijk seizoenseinde van 5 voel ik een leemte die niet echt is opgevuld met episode 1 en 2 van seizoen 6. Beetje jammer.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

6-11 was inderdaad één van de beste afleveringen die ik ooit heb gezien. Knap ook dat ze House wéér een nieuwe dimensie hebben gegeven, want echt helemaal erbovenop is hij nog niet.

pumpking

• 442 messages
  • 0 votes

In België begint seizoen 6 nu zondag.

Zit hiervoor elke zondagavond voor mijn tv gekluisterd om de dubbelafleveringen te bekijken op 2be. House is zalig maar na al die seizoenen begint heel dat MRI-gedoe te vervelen en wil je gewoon House in actie zien.

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

Alleen de reclame is hatelijk, waarschijnlijk ga ik wachten totdat de box uitkomt

pumpking

• 442 messages
  • 0 votes

Voor de belgen onder ons: Vanavond wordt de dokter de patiënt, can't wait.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.