• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.006 votes
Profile

House MD

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Misschien is het beter dat ze stoppen bij seizoen 8. De serie kan niet blijven doorgaan en zeker nu twee van de belangrijkste personages er mee stoppen. Die personages kun je niet meer vervangen door een ander gezicht..

scc-j

• 124 messages
  • 0 votes

Season 6 : Broken. The tyrant. lock down en Moving the chains.

Moving the chains vind ik persoon het leukst/grappigst. The Tyrant vind ik ook meesterlijk goed

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Seizoen 8 tot dusverre prima maar niet hoogstaand. Laatste aflevering (7) was echter weer eens een absolute topaflevering. House op zijn best. Begin wel steeds meer benieuwd te raken hoe ze een einde aan de serie gaan breien.

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

Ben ik het helemaal mee eens, aflevering nummer 7 was van absolute klasse. House op z'n best, als de schrijvers dit niveau aanhouden kan men dit laatste seizoen mooi afsluiten. Vermoed dat Greg House met een knaller (ramp, virus) gaat

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Mag toch hopen dat House als hij sterft, dat het Lupos is dat hem velt.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

En alweer een topaflevering. House en Wilson blijven ook gewoon een fantastisch duo

House is wel weer enigzins beter geworden maar wat is die Park tenenkrommend irritant, kan daar niet echt naar kijken op de 1 of andere manier, voor mij verpest zij dit hele seizoen tot nu toe......

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

Dat irritante van Park heeft op mij juist het tegenovergestelde effect. Ik vind het altijd wel positief als er een personage meedoet waar ik me aan erger.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Heb ook het idee dat het de bedoeling is maar ben ook niet kapo van Park

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

Heb net Seizoen 7 aangekocht via Amazon, weer top, ik denk dat jullie nu het meeste seizoen 8 bekijken,daarvoor zal ik even moeten geduld uitoefenen ..

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

Het huidige 8ste seizoen is het laatste (tvbythenumbers).

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Niet verrassend aangezien Hugh Laurie al had aangegeven dat dit zijn laatste seizoen was.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Lijkt me goed nieuws. Misschien zijn ze al iets te lang door gegaan, maar het is nog steeds aardig kijkvoer dus nu stoppen voor het te flauw wordt is niet onverstandig.

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

sara-pezzini wrote:

House is wel weer enigzins beter geworden maar wat is die Park tenenkrommend irritant, kan daar niet echt naar kijken op de 1 of andere manier, voor mij verpest zij dit hele seizoen tot nu toe......

Ik stoor me toch het meest aan Adams. Ze is een mooie vrouw en duidelijk ter vervanging van 'Thirteen' maar wat een irritante doos met al haar principes zeg!

Park is wel grappig en een heel stuk beter te doen dan Martha Masters.

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Macmanus wrote:

Lijkt me goed nieuws. Misschien zijn ze al iets te lang door gegaan, maar het is nog steeds aardig kijkvoer dus nu stoppen voor het te flauw wordt is niet onverstandig.

Hoewel ik het jammer vind dat het gaat stoppen denk ik ook dat het beter is.

Je merkt nu al in seizoen 8 dat het steeds meer probeert geforceerde komedie er in te stoppen, zelfs scènes die compleet random beginnen aan te voelen. De serie heeft gewoon niet meer de kracht van een paar seizoenen terug. Het wordt natuurlijk ook wel moeilijk om steeds weer nieuwe dingen te verzinnen en niet in herhaling te vallen.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Ik blijf het nog steeds met veel plezier kijken maar ben wel erg blij dat seizoen 8 het laatste is. Het einde is inderdaad wel in zicht en nu kunnen ze er met een knal uitgaan. En ik blijf het zeggen een personage als House mag en kan geen afscheid nemen met een happy end. Wat mij betreft zou de dood van House perfect bij de serie passen

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Het zou mooi zijn als House zelf in het ziekenhuis terecht zou komen en geanaliseerd zou worden.

Iets met een overdosis Vicodin ofzo (al moet je dan wel in eens mininaal 3 potjes in 1 keer innemen).

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Die 'overdosis' Vicodin heeft hij al eens eerder ingenomen.

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Jawel, maar toen was het niet fataal.

House M.D. moet ruimte gaan maken voor Fringe, dat lage ratings haalt, maar vanwege de 'cult' moet blijven en het nieuwe Terra Nova wat het nieuwe parade paardje van FOX moet gaan worden. Alleen te lezen in de huidige recenties over die serie gaat dat geen blijvertje worden...

Maar volgens mij heeft FOX wel vaker fouten gemaakt met series annuleren... Firefly...

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Ik denk niet dat dit een fout is van FOX om House te doen stoppen. Seizoen acht leent zich perfect uit om te stoppen.

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Pfff nu net aflevering 12 gezien van seizoen 8 en oh wat vind ik die Adams een vreselijk irritant wijf zeg! Ik ben opeens spontaan blij dat dit het laatste seizoen wordt! Je zou er nog een aantal seizoenen mee moeten kijken zeg!

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Vind Adams eigenlijk een prima personage. Vind haar ook meer de vervangster van Cameron dan van Thirtheen

heb ook geen moeite met Adams, wel heel veel met Park, daardoor ben ik ook gestopt met kijken, irriteer me zo aan haar, maar vind ook de afleveringen niet boeiend meer......dus prima dat het stopt......ik heb zelden als ik een serie volg dat ik hem niet afkijk, maar heb totaal geen behoefte om met House verder te kijken...

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

De aflevering "Nobody's fault" was anders erg sterk. De afgelopen aflecvering "Chase" was opzich ook goed, weer eens een ouderwetse House als een aantal seizoenen terug, alleen die Adams stoorde me zó vreselijk. Het is dat het maar een personage is, maar als het een echt persoon was geweest was het er zo een die als kind bij alles "dat ga ik tegen mama zeggen!" riep (en het dan vervolgens ook gelijk ging doen).

oke, ik ga af op jouw oordeel en ben ze aan het binnenhalen.......zou fijn zijn als het weer beter werd en het in stijl kan worden afgesloten!

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Ik hoop dat dit seizoen met een knallend einde komt. House die dan kompleet doordraait en de weg kwijt raakt of zo...

zoiets deed hij vorig jaar al, ik zou het wel gaaf vinden als hij zelf het team nodig heeft en zelf een mysterieuze aandoening heeft, die uitendelijk niet opgelost kan worden en hij eraan overlijd....

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

Ze hebben hem wel de komende afleveringen opgezadelt met een werkelijk fantastische mooie vrouw (Dominika). Wat is het toch een zwaar vak, acteur zijn.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Vond het wel een van de mindere afleveringen van de de afgelopen weken/maanden

oke, je had gelijk, nobody's fault en chase waren heel goed en deden inderdaad weer denken aan eerdere seizoenen....hoop dat ze dit vasthouden, en hoop dat Park het einde van het seizoen niet haalt want oh wat stoort zij mij verschrikkelijk.....maar mooie ontwikkelingen tussen House en Chase, mooi om te zien....vond ook de waterpistool aanval op Taub erg vermakelijk...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.