• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.980 votes
Profile

Eurovisie Songfestival

MisterPink

• 1352 messages
  • 6857 votes

The Oceanic Six wrote:

Laat het rusten tot er echte feiten boven tafel komen.

Zo lang hier kletskoek verkocht wordt blijf ik op mijn post. Jammer voor jou.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

MisterPink wrote:

(quote)

Zo lang hier kletskoek verkocht wordt blijf ik op mijn post. Jammer voor jou.

Je zou maar een maand na een fucking liedjesfestijn nog tig keer in de week ermee bezig zijn. Maar goed, vermaak je.

MisterPink

• 1352 messages
  • 6857 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Je zou maar een maand na een fucking liedjesfestijn nog tig keer in de week ermee bezig zijn. Maar goed, vermaak je.

Ik ben alleen nog bezig om al jullie kletskoek en dat is veel te beantwoorden. Graag gedaan.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

Van profielnaam veranderen is hier eigenlijk niet toegestaan, maar ik vermoed dat wanneer misterpink een aanvraag doet om zichzelf om te laten dopen tot MisterSongfestival dit bij hoge uizondering wordt gehonoreerd.

MisterPink wrote:

(quote)

Ik ben alleen nog bezig om al jullie kletskoek en dat is veel te beantwoorden. Graag gedaan.

Anders gezegd behalve je eigen gelijk interesseert deze hele kwestie je geen ene fuck. Afgezien van het feit dat mensen dit eenvoudig opmerken is dat sowieso niet de beste manier om een gesprek aan te vangen.

MisterPink

• 1352 messages
  • 6857 votes

Splinters wrote:

Afgezien van het feit dat mensen dit eenvoudig opmerken is dat sowieso niet de beste manier om een gesprek aan te vangen.

Gelukkig ben jij er nog Splinters

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

En er is nieuws. Vermoedelijk in het voordeel van dhr joost klein. Vast iets met gehonoreerde onderzoekswensen en zo.

Just a moment... - telegraaf.nl

Al met al vind ik het erg leuk om te volgen. Het roept wel de vraag op of het zweeds openbaar ministerie niets beters te doen heeft, want het is natuurlijk een zaak van niks terwijl het allemaal enorm veel tijd in beslag neemt. Al kunnen de (financiele) gevolgen in het verlengde van dit circus enorm zijn, dat wel.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Splinters wrote:

Van profielnaam veranderen is hier eigenlijk niet toegestaan, maar ik vermoed dat wanneer misterpink een aanvraag doet om zichzelf om te laten dopen tot MisterSongfestival dit bij hoge uizondering wordt gehonoreerd.

Als hij toch in de kleurtjes wil blijven, lijkt Blauwe Vogel me wel een geschikte naam voor hem.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

Joost klein wil terugkomen.

https://www.rtl.nl/boulevard/entertainment/artikel/5456803/joost-klein-schouderpak-op-pinkpop-why-fuck-not-2025

Misschien moeten ze hem wel terugnemen. $$$. Het zou wat zijn. Revanche ipv een claim.

Verder maar weer in de wachtkamer.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Splinters wrote:

Joost klein wil terugkomen.

https://www.rtl.nl/boulevard/entertainment/artikel/5456803/joost-klein-schouderpak-op-pinkpop-why-fuck-not-2025

Misschien moeten ze hem wel terugnemen. $$$. Het zou wat zijn. Revanche ipv een claim.

Verder maar weer in de wachtkamer.

Joost is een baas hoor. Haha.

MisterPink

• 1352 messages
  • 6857 votes

Haha, nou dan zitten we in de schizofrene situatie waarin de AvroTros pas op de plaats wil maken en Joost geen enkele reden ziet om volgend jaar gewoon nog een keer deel te nemen. Terwijl de rechtzaak nog moet voorkomen. Beetje voorbarig dus. Verder maar weer in de wachtkamer inderdaad. Gelukkig houdt het Joost en ons nog allemaal bezig.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

Het is niet eens duidelijk of het uberhaupt voorkomt. Bij een sepot of vrijspraak heeft avrtros overigens hoe dan ook een claim, daar is weinig schizofreen aan. Joost klein houdt in dat geval ook een claim maar gezien zijn opstelling van why the fuck not vermoed ik dat de organisatie er met hem uit zou kunnen komen.

Maar goed, eerst maar eens afwachten of een rechtsgang volgt en wat daar evt uit voortvloeit. Duidelijk is in ieder geval dat joost klein er goed aan heeft gedaan om niet naar het dringende advies van dhr misterpink te luisteren want dan had hij inmiddels een boete betaald en dan was de zaak al afgedaan. Maar zo werkt het dus niet, en dat is maar goed ook.

MisterPink

• 1352 messages
  • 6857 votes

Alles is nog mogelijk beste Splinters. Het zou zo ook nog eens kunnen dat Joost wel fiks bestraft wordt en Nederland zelfs uitgesloten wordt van deelname volgend jaar. Dat laatste zal jou toch wel aanspreken? Die 12 komma nog wat miljoen zijn wel beter te besteden toch? Om over de bijkomende kosten van de rechtszaak nog maar te zwijgen.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

MisterPink wrote:

Alles is nog mogelijk beste Splinters. Het zou zo ook nog eens kunnen dat Joost wel fiks bestraft wordt en Nederland zelfs uitgesloten wordt van deelname volgend jaar. Dat laatste zal jou toch wel aanspreken? Die 12 komma nog wat miljoen zijn wel beter te besteden toch? Om over de bijkomende kosten van de rechtszaak nog maar te zwijgen.

Ik heb uit onbetrouwbare bron vernomen dat als Joost volgend jaar niet voor Nederland uit mag komen, dat hij dan voor Polen uit gaat komen. Ze schijnen daar gek te zijn op zijn recalcitrante houding

MisterPink

• 1352 messages
  • 6857 votes

Joost zou het niet moeten willen. Laat het los! Sta er boven en laat je niet nog een keer naaien. De vakjury wilde dat Zwitserland zou winnen en de organisatie vond je een vervelend jong. Laat het gaan. Dankzij de diskwalificatie stond je nu mooi op Pinkpop.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

MisterPink wrote:

Laat het los!

Zou je zelf ook eens moeten doen...

MisterPink

• 1352 messages
  • 6857 votes

Daarom zei ik het ook. Enige zelfspot is mij niet vreemd.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

MisterPink wrote:

Wat heeft dat maken met het feit dat jij in dit topic veel te kort door de bocht bent gegaan?

MisterPink

• 1352 messages
  • 6857 votes

Splinters wrote:

(quote)

Wat heeft dat maken met het feit dat jij in dit topic veel te kort door de bocht bent gegaan?

Leg ik een verband dan?

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Organisatie voelt de bui hangen.

Snel veranderingen doorvoeren, mensen.

MisterPink

• 1352 messages
  • 6857 votes

starbright boy wrote:

Dit zag ik wel aankomen.. Ik denk dat Martin Osterdahl dan al weg is voordat het onderzoek afgelopen is.

Dat dacht je toch niet serieus? Martin Österdahl krijgt een directeur boven zich. Kortom ze dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was.

Ondertussen staat het aantal landen dat aangegeven heeft volgend jaar mee te willen doen nu op 16 (Albanië en Litouwen zijn er bij gekomen). Vorig jaar waren dat er 14.

Nederland al bijna door de knieën

MisterPink

• 1352 messages
  • 6857 votes

Nou Splinters, je krijgt je zin. De EBU gaat de bestaande protocollen voor crisismanagement 'versterken'. Duidelijk dat de protocollen niet up to date waren

Eenvoudigere gedragsregels zodat iedereen het kan begrijpen.

Wel worden er een zooi influencers en fanclubs op het festival losgelaten. Wordt het nog commerciëler en schreeuweriger.

Jij ook al zo'n zin in 2025?

MisterPink

• 1352 messages
  • 6857 votes

EBU: Joost Klein is gewoon weer welkom bij songfestival

De EBU speelt nu wel heel mooi weer. Charmeoffensief om Nederland en Noorwegen over de streep te trekken? Hallucinant is het zeker.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

MisterPink wrote:

Nou Splinters, je krijgt je zin. De EBU gaat de bestaande protocollen voor crisismanagement 'versterken'. Duidelijk dat de protocollen niet up to date waren

Eenvoudigere gedragsregels zodat iedereen het kan begrijpen.

Wel worden er een zooi influencers en fanclubs op het festival losgelaten. Wordt het nog commerciëler en schreeuweriger.

Jij ook al zo'n zin in 2025?

Ik kijk het songfestival niet. Nou ja, niet meer. Ik heb jarenlang min of meer verplicht meegekeken met schoonfam maar die is er niet meer.

Overigens was al duidelijk dat het allemaal niet voldeed. Een legertje aan advocaten heeft daar publiekelijk meer dan voldoende over gezegd.

Verder zien we een combo van een boetekleed en een charmeoffensief ontstaan. Het begint er al met al op te lijken dat de organisatie nattigheid voelt en joost klein en avrotros daadwerkelijk wat te eisen hebben.

Als ik het bij avrotros voor het zeggen zou hebben dan zou ik het iig wel weten bij een sepot of vrijspraak voor joost klein.

MisterPink

• 1352 messages
  • 6857 votes

Splinters wrote:

(quote)

Ik kijk het songfestival niet.

Ook niet als Joost weer meedoet?

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

MisterPink wrote:

(quote)

Ook niet als Joost weer meedoet?

Nope. De kans dat ik kijk neemt pas toe als ik een nieuwe parnter heb. Laten we eerlijk zijn, het zijn met name de dames die kijken en de heren die verplicht meekijken.

MisterPink

• 1352 messages
  • 6857 votes

Je halsstarrigheid valt te prijzen beste Splinters. Ik ben ook een conservatief persoon met verstokte denkbeelden Zelf heb ik jarenlang verplicht films van Federico Fellini en Woody Allen moeten aanschouwen en dit semi enthousiast mogen beleven met mijn ex. Gelukkig hoeft dat niet meer.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Ik heb geen ex, ik heb gewoon een vriendin.

Misschien is ze niet mijn ex, omdat we elkaar niet min of meer dwingen om naar programma's of films te kijken waar we geen reet aan vinden. Dan gaat de één kijken, en de ander gaat wat anders doen.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

Graaf Machine wrote:

Ik heb geen ex, ik heb gewoon een vriendin.

Misschien is ze niet mijn ex, omdat we elkaar niet min of meer dwingen om naar programma's of films te kijken waar we geen reet aan vinden. Dan gaat de één kijken, en de ander gaat wat anders doen.

Dat deden wij ook niet hoor. Ik zou er evt bij kunnen vertellen dat ieder jaar een groot verjaardagsfeest van mn ex-schoonfam wordt gevierd waarbij het songfestival prominent aanwezig is.

Dan is het of niet gaan of niet kijken. De eerste optie kon ik niet maken, wat rest was verplicht meekijken.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Splinters wrote:

(quote)

Dat deden wij ook niet hoor. Ik zou er evt bij kunnen vertellen dat ieder jaar een groot verjaardagsfeest van mn ex-schoonfam wordt gevierd waarbij het songfestival prominent aanwezig is.

Dan is het of niet gaan of niet kijken. De eerste optie kon ik niet maken, wat rest was verplicht meekijken.

Ik wil jou noch meneer Pink de maat nemen hoor, maar ik reageer gewoon op wat ik lees. Voor de rest gewoon lekker je privé daar houden waar het hoort. Ik ging misschien ook wel te ver, maar het stond er nou eenmaal te schreeuwen om een reactie, met name omdat meneer Pink met iets soortgelijks kwam.

Verder gun ik jou, en meneer Pink, alle geluk in het leven. Denk niet dat ik jullie belachelijk wilde maken.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

In elk geval, en ik aanvaard dat dit fout kan vallen, feliciteer ik je met de bevrijding.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.