- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Eurovisie Songfestival
Eurovisie Songfestival
MisterPink
-
- 1352 messages
- 6857 votes
Ik ben gelukkig 
Soms moet je meegaan in de interesses van je partner. En geen reet aan of gedwongen meekijken is wat overdreven gesteld. De laatste film van Fellini heb ik hier zelfs 3 sterren gegeven. Ik weet nog dat we na afloop een woordenwisseling hadden. Volgens mij had ik iets verkeerds gezegd over acteur Roberto Benigni... Mijn ex was veeleisend 
MisterPink
-
- 1352 messages
- 6857 votes
In elk geval, en ik aanvaard dat dit fout kan vallen, feliciteer ik je met de bevrijding.
Ik feliciteer mee. Ik weet dat de situatie anders is. Voor een kind zal het geen pretje zijn. Sterkte daarmee maar het leven gaat door en uiteindelijk zal het een bevrijding zijn.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Joost klein gaat vrijuit. Joost klein en avrotros kunnen gaan eisen.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Joost klein gaat vrijuit. Joost klein en avrotros kunnen gaan eisen.
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Het is wel comedy capers hoor. Er is nota bene met een camera op hem afgelopen en alsnog is er geen bewijs. En: het is allemaal in een flits gebeurd. En iedereen vindt er iets anders van.
bottom line, er is dus helemaal niks gebeurd. Dat gaat een dure les worden voor de organisatie.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dit had 99 procent wel zien aankomen, op dat ene figuur in dit topic na dan die al vanaf seconde 1 heilig er van overtuigd was dat Joost Klein voor het vuurpeleton moest komen.
Gewoon belachelijk dat hij destijds eruit gezet is, maar heel eerlijk boeit het me nu echt geen reet meer. Vraag me ook af waarom ze maanden nodig hebben gehad voor zoiets kleins en onbenulligs.
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Dit had 99 procent wel zien aankomen, op dat ene figuur in dit topic na dan die al vanaf seconde 1 heilig er van overtuigd was dat Joost Klein voor het vuurpeleton moest komen.
Gewoon belachelijk dat hij destijds eruit gezet is, maar heel eerlijk boeit het me nu echt geen reet meer. Vraag me ook af waarom ze maanden nodig hebben gehad voor zoiets kleins en onbenulligs.
Omdat er allerhande onderzoekswensen zijn ingediend en mensen zijn ondervraagd, ook internationaal. Zoiets kost (veel) tijd. En de belangrijkste: een ovj heeft veel meer zaken op zijn bord waarvan het gros wel serieus is. Eigenlijk zou je de rechtsstaat niet onnodig moeten belasten met dergelijke soort non-zaken, maar goed.
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Er is trouwens nog een update. Avrotros verwacht een uitnodiging tot een gesprek van de ebu. En wel op korte termijn. Van de ebu zelf is nog niets vernomen.
Het spel is op de wagen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Omdat er allerhande onderzoekswensen zijn ingediend en mensen zijn ondervraagd, ook internationaal. Zoiets kost (veel) tijd. En de belangrijkste: een ovj heeft veel meer zaken op zijn bord waarvan het gros wel serieus is. Eigenlijk zou je de rechtsstaat niet onnodig moeten belasten met dergelijke soort non-zaken, maar goed.
Tsja, zal aan mij liggen maar dit kun je volgens mij in 1 of 2 weekjes wel afhandelen. Paar ooggetuigen spreken, meer valt er niet te doen. Wat een onnodige poppenkast is dit geworden. Door die zeurende dame die er een officiële politieaanklacht van wilde maken haha. Pfff.
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Tsja, zal aan mij liggen maar dit kun je volgens mij in 1 of 2 weekjes wel afhandelen. Paar ooggetuigen spreken, meer valt er niet te doen. Wat een onnodige poppenkast is dit geworden. Door die zeurende dame die er een officiële politieaanklacht van wilde maken haha. Pfff.
Dat lijkt zo maar in dat geval moeten ontzettend veel overvolle agenda's op elkaar worden afgestemd. Dat is schier onmogelijk
Eigenlijk moet de zweedse wetgeving op onderdelen worden aangepast. In nl ligt de lat hoger en kun je hiervoor geen aangifte doen, maar in zweden ligt dat anders. Die zweedse heeft kortom rechtmatig aangifte gedaan en de vraag is of de zweden dit soort zaken nog langer moeten willen. Ik denk in ieder geval van niet: ze pleuren daar kostbare tijd weg en waarvoor?
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Ook dit was te verwachten. We gaan vermoedelijk een civielrechtelijk gevolg zien.
Lekker hoor.
EBU onverbiddelijk: diskwalificatie Joost Klein was volledig terecht | Cultuur | Telegraaf.nl
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Ook dit was te verwachten. We gaan vermoedelijk een civielrechtelijk gevolg zien.
Lekker hoor.
EBU onverbiddelijk: diskwalificatie Joost Klein was volledig terecht | Cultuur | Telegraaf.nl
Ik denk dat we helemaal geen vervolg gaan zien. Dat het hele verhaal hierbij blijft. Alle spelers tellen hun knopen, en volgend jaar een nieuw ESF. Zo zal het gaan.
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Ik denk dat we helemaal geen vervolg gaan zien. Dat het hele verhaal hierbij blijft. Alle spelers tellen hun knopen, en volgend jaar een nieuw ESF. Zo zal het gaan.
Nou... Het draait om geld he? De goede luisteraar hoort al het een en ander in wandelgangen...
Maar we gaan het zien. Allicht komen ze er wel uit.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Nou... Het draait om geld he? De goede luisteraar hoort al het een en ander in wandelgangen...
Maar we gaan het zien. Allicht komen ze er wel uit.
Het kan wel om geld draaien, maar het draait ook om macht en regels. Joost is nu eenmaal niet gediskwalificeert omdat hij wetten overtreden heeft, maar omdat hij regels van de EBU of zoiets overtreden heeft.
Daar doet een gerechtelijke uitspraak niet echt iets aan af.
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Het kan wel om geld draaien, maar het draait ook om macht en regels. Joost is nu eenmaal niet gediskwalificeert omdat hij wetten overtreden heeft, maar omdat hij regels van de EBU of zoiets overtreden heeft.
Daar doet een gerechtelijke uitspraak niet echt iets aan af.
Klopt. Alleen heeft een legertje advocaten daar publiekelijk het licht over laten schijnen. Intern hoogstwaarschijnlijk ook , zie de opstelling van avrotros.
Maar nogmaals, we gaan het zien en beleven. Eerst moeten partijen in gesprek, daar zijn we nu.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Klopt. Alleen heeft een legertje advocaten daar publiekelijk het licht over laten schijnen. Intern hoogstwaarschijnlijk ook , zie de opstelling van avrotros.
Maar nogmaals, we gaan het zien en beleven. Eerst moeten partijen in gesprek, daar zijn we nu.
We zullen het zeker zien. Ik gun Joost het allerbeste, en de EBU, of in elk geval de organisatie van het ESF het allerslechtste.
Maar in de grote mensenwereld zal het allemaal uiteindelijk wel weer meevallen, denk ik.
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Lol. Ze heeft het recht. Maar of ze het moet doen....
In nl kennen we dit overigens onder de noemer artikel 12 sv-procedure.
Edit
Laat de tijd overigens maar snel, heel snel - komen dat paperazzi weer gewoon vervelend en opdringerig zijn ipv slachtoffer en getraumatiseerd.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Lol. Ze heeft het recht. Maar of ze het moet doen....
In nl kennen we dit overigens onder de noemer artikel 12 sv-procedure.
Edit
Laat de tijd overigens maar snel, heel snel - komen dat paperazzi weer gewoon vervelend en opdringerig zijn ipv slachtoffer en getraumatiseerd.
Mooi, heel mooi. Joost mag zijn handen dichtknijpen met zo'n onbezoldigd pr-medewerkster.
MisterPink
-
- 1352 messages
- 6857 votes
Gewoon belachelijk dat hij destijds eruit gezet is, maar heel eerlijk boeit het me nu echt geen reet meer
Dat...ene...figuur...is...op...vakantie...en...boeit...het...ook...geen...reet
Maar ik had je al uitgelegd dat een vuurpeloton te veel eer zou zijn. Met een sepot had ik wel rekening gehouden. Om je een idee te geven in Nederland wordt 1 op de 3 strafzaken geseponeerd vanwege gebrek aan bewijs. Een openbare aanklager heeft het nu eenmaal druk en maakt keuzes.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Om je een idee te geven in Nederland wordt 1
Irrelevant. Het gaat hier om Zweden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha ja, dit gaat om het Zweedse OM.
En wil MisterPink nou echt ons doen geloven dat dit hem niks boeit? 
Ja, vandaar die 500 veroordelende berichten richting Joost Klein.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Haha ja, dit gaat om het Zweedse OM.
En wil MisterPink nou echt ons doen geloven dat dit hem niks boeit? 
Ja, vandaar die 500 veroordelende berichten richting Joost Klein.
hehe, gegokt en verloren. En nu op vakantie. 
MisterPink
-
- 1352 messages
- 6857 votes
Joost komt inderdaad weg met zijn agressieve gedrag richting de jongedame. Dat is vervelend en daarmee boeiend genoeg om in mijn vakantie een bericht hier achter te laten, ja.
In Zweden zal de rechtsgang ook piepen en slappe officieren van justitie heb je overal. Dat er geen beelden van het incident zijn is opmerkelijk.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Joost komt inderdaad weg met zijn agressieve gedrag richting de jongedame. Dat is vervelend en daarmee boeiend genoeg om in mijn vakantie een bericht hier achter te laten, ja.
In Zweden zal de rechtsgang ook piepen en slappe officieren van justitie heb je overal. Dat er geen beelden van het incident zijn is opmerkelijk.
Na je vakantie babbelen we wel weer verder, Pink.
Want blijkbaar weet je wel dat Joost agressief gedrag vertoonde, maar geef je ook toe dat er geen beelden zijn. Ergens klopt er dus iets niet in jouw verhaal. En daar valt nog heel veel over te kletsen, want kletsen over films is op deze site ondertussen toch al verworden tot vierderangs bijzaak.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je had je er nog een beetje uit kunnen lullen als je had gezegd ''Joost is onschuldig, ondanks dat ik dat niet dacht is het fijn voor hem dat er nu voor iedereen duidelijkheid is''.
Maar nee hoor, je maakt het nog sneuer.
MisterPink
-
- 1352 messages
- 6857 votes
Na je vakantie babbelen we wel weer verder, Pink.
Want blijkbaar weet je wel dat Joost agressief gedrag vertoonde, maar geef je ook toe dat er geen beelden zijn. Ergens klopt er dus iets niet in jouw verhaal
Ergens klopt er iets niet in de getuigenissen. De Zweedse en Nederlandse verklaringen lopen te ver uiteen waardoor het Zweedse OM geen zaak denkt te hebben. Beelden van het incident hadden uitsluitsel kunnen geven. Maar helaas, die zijn er niet. Dat is opmerkelijk want blijkbaar waren er meer aan het filmen. Er zijn enkele korte videos bekeken.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Wat niet klopt is dat het Zweedse OM tweeëneenhalve maand tijd gaat steken in een kalcht over 'het maken van een dreigende beweging'. Ik snap nu ook de klacht van Denemarken dat de Zweden wat meer tegen dat bendegeweld in Zweden moet gaan doen. Ze leggen daar op het OM hun prioriteiten in ieder geval niet waar ik die zou leggen.
Hier had met een goed gesprek toch uitgekomen kunnen zijn?
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Ergens klopt er iets niet in de getuigenissen. De Zweedse en Nederlandse verklaringen lopen te ver uiteen waardoor het Zweedse OM geen zaak denkt te hebben. Beelden van het incident hadden uitsluitsel kunnen geven. Maar helaas, die zijn er niet. Dat is opmerkelijk want blijkbaar waren er meer aan het filmen. Er zijn enkele korte videos bekeken.
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Wat niet klopt is dat het Zweedse OM tweeëneenhalve maand tijd gaat steken in een kalcht over 'het maken van een dreigende beweging'. Ik snap nu ook de klacht van Denemarken dat de Zweden wat meer tegen dat bendegeweld in Zweden moet gaan doen. Ze leggen daar op het OM hun prioriteiten in ieder geval niet waar ik die zou leggen.
Hier had met een goed gesprek toch uitgekomen kunnen zijn?
Ik snap je. Echter, het zweeds om kan niet anders, want de wet schrijft het voor. Om bullshitzaken te voorkomen moet de wet op onderdelen worden aangepast; het wijzigen van de wet is niet de taak van het openbaar ministerie.