• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.802 votes
Profile

Eurovisie Songfestival

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

Gerard Spong vindt dat joost klein aangifte moet doen van smaad.

DPG Media Privacy Gate - volkskrant.nl

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Splinters wrote:

Gerard Spong vindt dat joost klein aangifte moet doen van smaad.

Ik vind dat Joost Klein aangifte moet doen van ophitsing (door Gerard Spong).

Spong is zo'n advocaat die de laatste jaren ook helemaal door de mand gevallen is. Wat is dat toch met die strafrechtadvocaten? De één na de ander valt voor mij van zijn voetstuk.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

Graaf Machine wrote:

(quote)

Ik vind dat Joost Klein aangifte moet doen van ophitsing (door Gerard Spong).

Spong is zo'n advocaat die de laatste jaren ook helemaal door de mand gevallen is. Wat is dat toch met die strafrechtadvocaten? De één na de ander valt voor mij van zijn voetstuk.

Mwah... Zo'n gek idee is het niet. Zo'n aangifte is het overwegen waard om later sterker te staan met het oog op de geleden schade. Al hangt ook veel af van de gesprekken die nog volgen met de organisatie. Maar ze kunnen daar niet van alles blijven roepen, daar heeft spong gewoon een punt.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Splinters wrote:

(quote)

Mwah... Zo'n gek idee is het niet. Zo'n aangifte is het overwegen waard om later sterker te staan met het oog op de geleden schade. Al hangt ook veel af van de gesprekken die nog volgen met de organisatie. Maar ze kunnen daar niet van alles blijven roepen, daar heeft spong gewoon een punt.

Ik denk dat het voor Joost veel verstandiger is nu gewoon verder te gaan met zijn leven. Hij heeft zijn 15 weeks of fame gehad, het heeft hem geen windeieren gelegd, en hij kan er nog een mooi liedje over maken ook. Hup, verder met het leven.

Eerherstel van de EBU krijgt hij toch niet, en een schadevergoeding? Hij heeft volgens de organisatie interne regels overtreden. Dat zal dan wel, dat weet ik niet. Maar dat hij niet strafrechtelijk vervolgd wordt, heeft daar verder niets mee te maken.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Joost mag het weten

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

kappeuter wrote:

Joost mag het weten

Wat mag Joost weten?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Alles wat jullie hier bespreken.

MisterPink

• 1352 messages
  • 6857 votes

Het is niet meer aan Joost. Vooral de AvroTros gedraagt zich steeds meer als een soort van souteneur. Maarja wat goede begeleiding betreft schort het al vanaf het begin.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

kappeuter wrote:

Alles wat jullie hier bespreken.

We bespreken hier zaken die met het topic te maken hebben. Daar is toch niets mis mee?

ZAP!

• 5448 messages
  • 3621 votes

Graaf Machine wrote:

Wat is dat toch met die strafrechtadvocaten? De één na de ander valt voor mij van zijn voetstuk.

Gewoon niemand op een voetstuk plaatsen, daar heeft niemand nooit wat aan.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

ZAP! wrote:

(quote)
Gewoon niemand op een voetstuk plaatsen, daar heeft niemand nooit wat aan.

Ik heb er nog nooit iemand op geplaatst, maar het is natuurlijk gewoon een staande uitdrukking, 'van je voetstuk vallen'.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Graaf Machine wrote:

We bespreken hier zaken die met het topic te maken hebben. Daar is toch niets mis mee?

Ik wou gewoon even deze uitdrukking gebruiken, niks meer.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Ik wou gewoon even deze uitdrukking gebruiken, niks meer.

Nou, daar is helemaal niets mis mee. Ik ken dat.

ZAP!

• 5448 messages
  • 3621 votes

Graaf Machine wrote:

...maar het is natuurlijk gewoon een staande uitdrukking, 'van je voetstuk vallen'.

O, dat wist ik niet...

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

ZAP! wrote:

(quote)
O, dat wist ik niet...

Dit is één van die zeldzame leerzame topics op deze site.

ZAP!

• 5448 messages
  • 3621 votes

Graaf Machine wrote:

Dit is één van die zeldzame leerzame topics op deze site.

Shit, mijn ironische toon kwam niet over...

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

ZAP! wrote:

(quote)
Shit, mijn ironische toon kwam niet over...

Pas als je gaat klagen dat je ironische toon niet over komt, is je ironie echt mislukt. Nooit doen. Gewoon nooit doen.

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Hahaha!! Ik lach me rot.

Er al eens aan gedacht om een komisch duo samen te gaan vormen?

Een soort nieuwe Mounties, of Snip en Snap.

Dan wordt ik jullie louche, onbetrouwbare manager, die er uiteindelijk met het geld van door gaat.

ZAP!

• 5448 messages
  • 3621 votes

Graaf Machine wrote:

Pas als je gaat klagen dat je ironische toon niet over komt, is je ironie echt mislukt. Nooit doen. Gewoon nooit doen.

Heel aardige comeback, mijn complimenten. Ik "beklaag" mij verder maar niet meer, U wint, m'n beste. thunderball - ik heb helaas al een manager... ik kan hem nog voorstellen er een trio van te maken...? Stuur maar een PM als je interesse hebt.

-edit- MoMe blijft superlachen!

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

MisterPink wrote:

Het is niet meer aan Joost. Vooral de AvroTros gedraagt zich steeds meer als een soort van souteneur. Maarja wat goede begeleiding betreft schort het al vanaf het begin.

Eeh.. joost mag het weten. In dit geval letterljk.

Overigens mag het opvallend heten dat alles en iedereen het heeft "gedaan" van de ovj en de avrotros en weer terug.

MisterPink

• 1352 messages
  • 6857 votes

Eindelijk een wijze beslissing van AvroTros. Het spel is van de wagen.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

MisterPink wrote:

Eindelijk een wijze beslissing van AvroTros. Het spel is van de wagen.

Een wijze beslissing of een beslissing die jij toevallig steunt?

Overigens loop je - wederom - te hard van stapel. Het spel begint pas, want de gesprekken tussen partijen moeten nog beginnen. Wat uit deze gesprekken voortvloeit is allesbepalend voor het gevolg.

Edit

Overigens valt er inderdaad iets te zeggen voor de keuze van joost klein en avrotros. Het betreft hier een klachtdelict, daar kun je op een later moment ook aangifte over doen. Wanneer je op dit moment aangifte doet dan staat de boel op voorhand op scherp en hebben gesprekken minder of zelfs geen zin meer. Mochten de gesprekken die volgen alsnog op niets uitlopen dan hebben klein en avrotros de wederpartij in ieder geval een faire kans gegeven. En reken maar dat de rechter zoiets meeneemt in zijn/haar besluitvorming.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Niemand heeft er nog wat aan hier een rechtszaak van te maken, maar zonder een openlijk excuus denk ik dat de Tros misschien wel een jaar skipt.

Het was gewoon storm in een glas water door die domme muts die meteen huilie huilie bij de politie ging doen en een organisatie die lekker principieel wilde zijn en meteen ging uitsluiten. Daar hadden ze uiteindelijk alleen de fans mee, want iedereen had dat optreden willen zien.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

The Oceanic Six wrote:

Niemand heeft er nog wat aan hier een rechtszaak van te maken, maar zonder een openlijk excuus denk ik dat de Tros misschien wel een jaar skipt.

Laat ik het zo zeggen, zou ik joost klein zijn geweest, of een belanghebbende om hem heen, dan zou ik vermoedelijk naar de rechter zijn gestapt.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Splinters wrote:

(quote)

Laat ik het zo zeggen, zou ik joost klein zijn geweest, of een belanghebbende om hem heen, dan zou ik vermoedelijk naar de rechter zijn gestapt.

Als jij Joost Klein geweest zou zijn, dan zou je precies doen wat Joost Klein nu doet. Als Joost Klein jou geweest zou zijn, dan zou Joost Klein op MovieMeter roepen wat hij zou doen als hij Joost Klein zou zijn geweest.

Het is ingewikkeld om een ander te zijn.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

Graaf Machine wrote:

(quote)

Als jij Joost Klein geweest zou zijn, dan zou je precies doen wat Joost Klein nu doet. Als Joost Klein jou geweest zou zijn, dan zou Joost Klein op MovieMeter roepen wat hij zou doen als hij Joost Klein zou zijn geweest.

Het is ingewikkeld om een ander te zijn.

Tja... er zijn toch echt mensen die voor minder naar de rechter stappen.

Ik weet overigens niet wat joost klein wil, en jij ook niet. ik weet wel dat jij geen rechtsgang ziet zitten want dat heb je opgeschreven. Maar misschien doet joost klein morgen of overmorgen alsnog aangifte, misschien doet ie dat wanneer de gesprekken met de organisatie spaak lopen of misschien doet hij omtrent deze kwestie nooit aangifte en dient hij nooit een claim in. Het kan allemaal, we weten het (nog) niet.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Splinters wrote:

(quote)

Tja... er zijn toch echt mensen die voor minder naar de rechter stappen.

Ik weet overigens niet wat joost klein wil, en jij ook niet. ik weet wel dat jij geen rechtsgang ziet zitten want dat heb je opgeschreven. Maar misschien doet joost klein morgen of overmorgen alsnog aangifte, misschien doet ie dat wanneer de gesprekken met de organisatie spaak lopen of misschien doet hij omtrent deze kwestie nooit aangifte. Het kan allemaal, we weten het (nog) niet.

Ik zie het allemaal wel weer. Was een leuke drie maanden. Zolang heeft een ESF ons nog nooit bezig gehouden. Mooi hoor.

MisterPink

• 1352 messages
  • 6857 votes

Splinters wrote:

(quote)

Een wijze beslissing of een beslissing die jij toevallig steunt?

Overigens loop je - wederom - te hard van stapel. Het spel begint pas, want de gesprekken tussen partijen moeten nog beginnen. Wat uit deze gesprekken voortvloeit is allesbepalend voor het gevolg.

Edit

Overigens valt er inderdaad iets te zeggen voor de keuze van joost klein en avrotros. Het betreft hier een klachtdelict, daar kun je op een later moment ook aangifte over doen. Wanneer je op dit moment aangifte doet dan staat de boel op voorhand op scherp en hebben gesprekken minder of zelfs geen zin meer. Mochten de gesprekken die volgen alsnog op niets uitlopen dan hebben klein en avrotros de wederpartij in ieder geval een faire kans gegeven. En reken maar dat de rechter zoiets meeneemt in zijn/haar besluitvorming.

Beide. Het lijkt mij ook het beste voor Joost. Zie wat Graaf Machine daarover heeft gezegd ( als hij het goed vindt dat ik een stukje meelift ) Ik ga er vanuit dat AvroTros ruggespraak heeft gehouden en dat Joost het bijltje er bij neer wil gooien.

Ik zou een klachtdelict niet gebruiken als eventueel chantagemiddel. De rechter zal dat ook meenemen in het oordeel als het al tot een zaak komt. Want laten we de rechtsgang niet nog verder overbelasten met nog meer bullshitzaken

Het topic is voorbij, mijn beste Splinters. Tot volgend jaar in Zwitserland!

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

MisterPink wrote:

(quote)

Beide. Het lijkt mij ook het beste voor Joost. Zie wat Graaf Machine daarover heeft gezegd ( als hij het goed vindt dat ik een stukje meelift ) Ik ga er vanuit dat AvroTros ruggespraak heeft gehouden en dat Joost het bijltje er bij neer wil gooien.

Ik zou een klachtdelict niet gebruiken als eventueel chantagemiddel. De rechter zal dat ook meenemen in het oordeel als het al tot een zaak komt. Want laten we de rechtsgang niet nog verder overbelasten met nog meer bullshitzaken

Je mag mij altijd linken, maar nooit in mijn naam praten of kletsen.

Dit was inderdaad een lekker stukje praat en gooi, maar in volgende keren kan ik wel veel heftiger zijn. Dus liever nooit namens mij praten, Pink.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

MisterPink wrote:

(quote)

Tja.. wat jij allemaal zou doen, hebt geadviseerd etc, is in dit topic toch weinig relevant gebleken.

Het is niet aan jou, noch aan mij of aan wie dan ook in dit topic. Het woord is op dit moment aan joost klein, zijn entourage en aan avrotros. Zij hebben du moment het recht om eisen te stellen en/of om aangifte doen. Wat hier al dan niet uit voortvloeit is op dit moment ongewis. Over een paar weken weten we (iets) meer.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.