- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Eurovisie Songfestival
Eurovisie Songfestival
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
ja hoor maar heb mijn eigen woordenboek gepakt en er staat muggenzifter
ok wat het ook mag wezen.
maar het klinkt niet gewoon mierenneuker zet dan het andere neer.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Grappig dat je aan het mierenneuken bent over het woordje 'mierenneuken' 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Grappig dat je aan het mierenneuken bent over het woordje 'mierenneuken' 
Haha ik kan er ook gewoon mee lachen hoor
alleen je begrijpt me wel 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Liedje winnares Songfestival zou plagiaat zijn. (geluid aanzetten)
Marija Serifovic, de winnares van het Eurovisiesongfestival, wordt op de site van The Sun beschuldigd van plagiaat. Het liedje zou gestolen zijn van een Albanees nummer. De man beweert dat het nummer in Albanië erg bekend is omdat het tijdens een jaarlijkse liedjeswedstrijd met de hoofdprijs ging lopen.
"Ik ken het nummer al lang. Het won 'Top Fest', een bekende liedjeswedstrijd. Toen ik het Servische liedje op het songfestival hoorde, wist ik meteen dat het plagiaat was. De gelijkenissen zijn zo opvallend", vertelt de man. De Servische winnares Marija Serifovic laat het alvast niet aan haar hart komen en vierde haar overwinning met een groot feest in Belgrado. (belga/hln)
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik vond dat het nogal leek op 'Alegria' van Cirque du Soleil
.
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
19 September 2008 nos.nl
Kort nieuws binnenland
Gerard Joling, Gordon en René Froger vertegenwoordigen in 2009 Nederland op het Eurovisiesongfestival in Moskou. Ze doen op 12 of 14 mei mee aan de halve finale. De finale heeft Nederland de afgelopen jaren niet gehaald.
En de winnaar van volgend jaar is bij deze al bekend 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Eindelijk beginnen ze door te krijgen dat je gewoon 3 overdressed malloten moet sturen.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Wat een afgang om de toppers te sturen.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Wat een afgang om de toppers te sturen.
zeg dat wel. 
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Die Joling kan geen aandacht genoeg krijgen. Om kotsmisselijk van te worden. 
Edit: Gordon hetzelfde verhaal hoor.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
zeg dat wel. 
Ik vind het juist een slimme zet? Waarom zou het een afgang zijn?
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Vind ze wel grappig eigenlijk. iig veel entertainender dan een lompe Hind, Edsilia Rombley of weet ik wat allemaal.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Vind ze wel grappig eigenlijk. iig veel entertainender dan een lompe Hind, Edsilia Rombley of weet ik wat allemaal.
Die zijn ook niet goed.
Nederland kan trouwens net zo goed niet meer meedoen aangezien tegenwoordig de winnaars bijna altijd scandinavische landen zijn, of voormalige oostblok landen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Prima zet, wij winnen. Of we komen heel ver en zijn trots op het resultaat of die 3 debielen gaan keihard af en wij lachen ons dood.
Sowieso heeft het EVS niks meer met het zingen alleen te maken. De show en de kleedstijl zijn belanger. En nog belangrijker, het frauderen met de punten. Lekker alles aan de buurtjes geven he.
Gokje, een oostblokland zal winnen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Laatste vier jaar won er maar twee keer een oostblok land en twee keer niet... dus met die fraude valt het wel mee.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Fantastisch nieuws. Eindelijk heeft Nederland door dat je het niet al te serieus moet nemen en hopelijk weten Geer en Goor dat in Mei ook nog en gaan ze het feestje gewoon even naar de hand zetten. Een paar flauwe homograppen of zo lijkt me wel leuk.
Ik weet niet of iemand hier toevallig laatst het Eurovisie Dans Festival (of hoe dat ook heet) heeft gezien maar toen eindigde Nederland onderaan met maar liefst 1 (!) punt.
Groter dan die afgang kan het onmogelijk worden. Overigens wel terecht hoor die afgang. Het dansen van Thomas Berger tegenover de beste dansers uit andere landen
.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Of we komen heel ver en zijn trots op het resultaat
Hahaha, yeah right.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Laatste vier jaar won er maar twee keer een oostblok land en twee keer niet... dus met die fraude valt het wel mee.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Geloof ik niks van, het leeft gewoon meer in zulke landen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ach er is zeker spraken van enig vriendjespolitiek, maar Finland en Griekenland hebben bewezen dat je ondanks dat nog steeds kan winnen mits je de juiste act hebt.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
In Overigen > Televisie > Songfestival 2009:
Ben altijd fan van dit campy gebeuren, met name de voormalig oostbloklanden kunnen mij meestal wel bekoren.
Wat jullie?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Montenegro: Leuk rokje, goed voor een finaleplaats. 
Tsjechië: 
België: komt 50 jaar te laat...meer iets voor de soundmixshowavond in het buurthuis.
Wit Rusland: Windmachine Metal met Hans Klok... 
Zweden:
Dan is zelfs Shine nog beter....
Armenie: The Nana Mouskouri Sisters..... Net niet allemaal.
Andorra: Leuk, de Dolly Dots! Ook door naar de volgende ronde.
(Zullen het wel weer niet halen)
Zwitserland: Plastic U2 kloon (Where the streets have no name)
Turkije: Standaard Turkpop, wordt niet eens gered door outfit.
Israel: Mooi nummer (voor songfestival begrippen) , jammer van het vreselijke Engelse refrein. Kanshebber op de eindoverwinning lijkt mij.
Bulgarije: Dit is bijna zo slecht dat het weer goed wordt. Mijn god wat zijn die vrouwen lelijk. Uber camp, mag door.
Werkelijk hilarisch slecht!
IJsland: Eerst ons geld terug!
Macedonië: Ze hebben Boland en Boland gekloond!
Vreselijk ook die pseudo rockers met hun air guitars. 
Roemenië: Ziet er in ieder geval goed uit, lekker dom popnummertje, mag ook door.
Ze hebben zelfs danspasjes ingestudeerd.

Finland: Finse Eminem met drie rave babes, geen idee wat ik hiervan moet vinden, echt slecht is het niet, doe ook maar door, hou wel van vuur.
Portugal: Weer eens iets anders, leuke suikerspinkleurtjes. Beetje Miika achtig. Mag ook door. 
Malta: Lelijk & saai. Vreselijk nummer, weg ermee! 
Bosnie: Muzikaal best aardig, wordt erg dramatisch gebracht. Zou een cult act kunnen worden. Mag door.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Sprong er bij Andorra erin, ik kijk dit NOOIT, en dit was een herinnering waarom, BAGGER.. 
Wat is dit een triest gebeuren zeg, slechte muziek en saaie acts 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Al met al een zwakke voorronde, met enkel Tsjechië als waardige idioterie. En Portugal een leuke act. Nu gaan ze stemmen: Spannend! 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Mooie dame, maar wel een ongelooflijk zeiknummer.