• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.894 actors
  • 9.370.287 votes
Profile

Eurovisie Songfestival

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

kos wrote:

(quote)
Wat boeit mij dat nou?

Ik vind het wel jammer maar ik had het verwacht

Als je normaal niet kijkt boeit het je niks ja. Maar je hoort het wel ergens of ziet het ergens en dan denk je toch van: 'Oh nou jammer'

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

kos wrote:

Wat boeit mij dat nou?

Je zou het interessant kunnen vinden, maar het boeit mij ook niet zo erg. net zomin dat nederland de beste line dancer, paaldanseres en fluiter af wist leveren.

Wel leuk om naar te kijken hoor

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

starbright boy wrote:

(quote)

Dan gaan ze vrolijk verder zonder ons en ontneem je mensen dus wel plezier. Nederland is een van de 42 (en volgend jaar waarschijnlijk 47), zo'n "statement" maakt 0,0 indruk, waarom zou het ook indruk moeten maken.

Welke NL mensen hebben er dan nog echt plezier aan het songfestival op homo's en turken na

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Spartaan1986 wrote:

Welke NL mensen hebben er dan nog echt plezier aan het songfestival op homo's en turken na

Drama queen.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Jij met je homo''s en turken

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

mikey wrote:

Jij met je homo''s en turken

Ik hoef het niet uit te leggen lijkt me..

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Nee hoor, ik ken de stereotiepen

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Mooi..

Alleen moet je dan geen vraagteken smilie achter je bericht zetten want dan kon ik wel eens gaan denken dat je het niet zou begrijpen

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Homos en turken mogen geen plezier hebben ? Fijn toch dat die mensen een leuke avond hebben.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Het songfestival is niet alleen een happening voor homo's en turken lijkt me

Alhoewel je er wel steeds meer aan begint te twijfelen

R_D_C

• 65 messages
  • 29 votes

ik ben geen homo en ik kijk ook graag naar het songfestival.

elk jaar kijken miljarden mensen over heel europa naar het songfestival kan me niet voorstellen dat het allemaal homo's en turken zijn?

het songfestival is gewoon een leuk gebeuren en kijk je er niet graag naar dan kijk je er niet naar. ieder zijn mening vind ik.

natuurlijk zitten er elk jaar wel weer draken van liedjes in en travestieten enzo, maar dan kun je nog eens lachen .

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

R_D_C wrote:

ik ben geen homo en ik kijk ook graag naar het songfestival.

elk jaar kijken miljarden mensen over heel europa naar het songfestival kan me niet voorstellen dat het allemaal homo's en turken zijn?

het songfestival is gewoon een leuk gebeuren en kijk je er niet graag naar dan kijk je er niet naar. ieder zijn mening vind ik.

natuurlijk zitten er elk jaar wel weer draken van liedjes in en travestieten enzo, maar dan kun je nog eens lachen .

ja dat kun je wel zeggen en tot nu zijn er erg goede nummer ook die travestiet met een vrolijk nummer.

Finisterra

• 15532 messages
  • 4688 votes

Haha! Apocalyptica nu met een nummer. Blaast zowat alle echte deelnemers weg...

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Finisterra wrote:

Haha! Apocalyptica nu met een nummer. Blaast zowat alle echte deelnemers weg...

wie was dat ook al weer

maar de show tijdens de stem ronde was weer eens super gaaf/

en de winnaar is terecht.

en de nummer 2 was ook erg lachen

heb genoten

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Eindelijk na vele jaren een fatsoenlijk lied dat het evenement wint. En ook geen barbiepop of verklede travestiet. Er is nog hoop.

basketballerke

• 4727 messages
  • 0 votes

Precies.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Het enige positieve wat we aan deze avond hebben overgehouden is dat er al vier Sovjetlanden en 4 Balkanlander zeker zijn van de finale en dat we daar dus volgend jaar geen last meer van hebben in de halve finales.

Ik vind het overigens wel vreemd dat landen als Engeland, Spanje en Frankrijk een carte blanche hebben om de grootst mogelijke onzin te sturen omdat ze toch zeker zijn dat ze volgend jaar meedoen.

Voor de rest vind ik het gewoon jammer dat echte topsongs zoals die van Duitsland en vooral Hongarije zo weinig punten kregen en die valszingende sletten uit Rusland met een tekst om van te janken gewoon in de top 5 eindigen. Iemand had het hier over een kermis en daar wil ik mij gaarne bij aansluiten.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

moviefreak#1 wrote:

Ik vind het overigens wel vreemd dat landen als Engeland, Spanje en Frankrijk een carte blanche hebben om de grootst mogelijke onzin te sturen omdat ze toch zeker zijn dat ze volgend jaar meedoen.

Dat is opgenomen in de reglementen. Deze landen zijn medestichters én nog steeds de grootste geldschieters. En zoals men weet, voor geld moet alles wijken.

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

moviefreak#1 wrote:

Spanje en Frankrijk heb ik niet gezien. Weet wel dat Engeland een ongelooflijk kitcherig nummertje had, dat wél leuk uitgevoerd was en ook gewoon grappig was. Waarom dat walgelijk boertig oostblok schijnbaar humoristisch carnavalsliedje van Ukraine wel zo populair blijkt te zijn snap ik dus echt niet hoor!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

JoeCabot wrote:

[boertig oostblok schijnbaar humoristisch carnavalsliedje van Ukraine wel zo populair blijkt te zijn snap ik dus echt niet hoor!

ik wel ik vond het echt LOLLIG klonk goed en de lol sprong er van af.

ze vonden het zelf ook leuk ze hadden er echt zin in.

en ja de winnaar is terecht al hoe wel ik bulgarije het ook erg goed vond met het safri duo achtig nummer.

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

606 wrote:

(quote)

ik wel ik vond het echt LOLLIG klonk goed en de lol sprong er van af.

ze vonden het zelf ook leuk ze hadden er echt zin in.

Misschien wel ja, maar waarom werden de lolbroeken van UK dan zo afgebroken?

Heb trouwens een stuk op BBC gekeken en moet zeggen dat de presentator er met veel sarcasme toch nog zonder tranen is doorgekomen. Ze verdienden gewoon beter!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

JoeCabot wrote:

(quote)

Misschien wel ja, maar waarom werden de lolbroeken van UK dan zo afgebroken?

omdat het net als nederland veel te zacht aardig klinkt.

en Ukraine veel meer pit inzit.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

En de Oekraïne een travestiet had ingezet wat schijnbaar goed werkt op het festival (Dana International) .

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Volgende keer kunnen ze beter eerst de punten geven. Als alle Oosteuropese landen tot een akkoord zijn gekomen en alle Turken keurig netjes op hun Heimat hebben gestemd, de uitslag bekend maken en de winnaar huldigen.

Daarna gaan zingen, alhoewel... laat dat eigenlijk ook maar zitten.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

moviefreak#1 wrote:

En de Oekraïne een travestiet had ingezet wat schijnbaar goed werkt op het festival (Dana International) .

[mierenneukmodus] Dana International is geen travestiet. [/mierenneukmodus]

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

SelmaDuim wrote:

(quote)

[mierenneukmodus] Dana International is geen travestiet. [/mierenneukmodus]

wat is dat toch met dat modus gedoe en dan ook nog mierenneuk.

dat is niet gepast op een film site

sorry dat ik het zeg

en dana is wel degelijk een travestiet

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

1) mierrenneuken is gewoon Nederlands

2) modus gedoe: internet-idioom

3) Dana International is een transseksueel (iets geheel anders dan een travestiet).

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Mug wrote:

1) mierrenneuken is gewoon Nederlands

2) modus gedoe: internet-idioom

3) Dana International is een transseksueel (iets geheel anders dan een travestiet).

ja ok maar toch vind ik het niet gepast en nee ik vind het niet gewoon nederlands

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

606 wrote:

(quote)

wat is dat toch met dat modus gedoe en dan ook nog mierenneuk.

dat is niet gepast op een film site

sorry dat ik het zeg

Ik neem aan dat je weet wat "mierenneuken betekent? Ik zie niet in waarom een woord wat in de Van Dale is opgenomen, niet op een filmsite gebruikt mag worden.

606 wrote:

en dana is wel degelijk een travestiet

Dat is ze niet. Ze is een transseksueel, Dat is een wezenlijk verschil.

Dat is in diezelfde Van Dale na te lezen.

Edit: Ik zie dat Mug me al voor was. Bedankt Mug.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

SelmaDuim wrote:

(quote)

Ik neem aan dat je weet wat "mierenneuken betekent? Ik zie niet in waarom een woord wat in de Van Dale is opgenomen, niet op een filmsite gebruikt mag worden.

(quote)

Dat is ze niet. Ze is een transseksueel, Dat is een wezenlijk verschil.

Dat is in diezelfde Van Dale na te lezen.

laat me nou bijstaan dat ik geen van dale heb en toch vind ik het niet netjes maar goed.

hier laat ik het bij te off topic nu

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.