- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Eurovisie Songfestival
Eurovisie Songfestival
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Haha, Bulgarije deed me hier aan denken:
Verder vond ik Montenegro (het eerste) en Ijsland het best.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Mooie dame, maar wel een ongelooflijk zeiknummer.
Zong festival = Zeiknummers, stuk voor stuk..
Luister zoiezo geen rock/pop/opera/top40/metal etc etc
Maar dit is toch wel om te kotsen allemaal..
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Bizar dat Malta door is... 
Finland door 
Nou donderdag weer kijken. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Wanneer kunnen we de toppers horen
?
Ben wel benieuwd erna eigenlijk
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Donderdag mogen onze jongens Jeroen. Jammer dat Joling er niet bij is, dat relnichterige is wel vermakelijk. Ik kijk niet trouwens.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Show die veel beter zou zijn zonder acts en zonder muziek, maar gewoon mét podium.
Verder goedkope afkooksel van muziek die al 10, 20, 30 of zelfs 40 jaar compleet uit de mode is, pattattenveldpop gebracht door lege dozen. Met Israel als overtuigd dieptepunt. Zowel choreografie (dat reiken naar elkaar) als tekst, als alles eigenlijk, complete shite.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Show die veel beter zou zijn zonder acts en zonder muziek, maar gewoon mét podium.
.
Wat bedoel je daar mee?
.
Het is natuurlijk al jarenlang het laagste van het laagste wat de muziekwereld te bieden heeft.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Podium met animaties vond ik best indrukwekkend. Zeker bij bijv Portugal 100 keer interessanter dan de act. Alleen jammer dat ze steeds met hun cameras op de acts focussen, terwijl ze gewoon beter de podiumanimaties hadden kunnen filmen.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Verrassend weinig Oostblok door (alleen het ontzettend nietszeggende Roemenië, Armenië en het deprimerende liedje van Bosnië), dat verbaast me.
Mijn favorieten van deze eerste halve finale waren Turkije, Israël (ja, ik ben een sucker voor dat soort vredesgepreek!), Portugal en IJsland. Allemaal door, leuk!
Jammer dat wanneer er eindelijk weer eens een jury meebeslist Nederland die aandachtsgeile Toppers mee laat doen. Terwijl we juist vaak de beste zangeressen hebben gestuurd de laatste jaren (Edsilia, Glennis Grace, Esther Hart, Hind). Juist nu hadden we met zo'n meisje kansen gehad. Nu maken we werkelijk geen enkele kans. Het liedje blijft niet eens hangen!
SilverGun
-
- 1151 messages
- 818 votes
Ik vond die tussenfilmpjes ook erg geslaagd, zodra de muziek begon steeds snel met iets anders bezig gegaan. Wat was de presentatie ook weer dramatisch 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik dacht dat het songfestival voornamelijk onde de homo's leefde Zie dat toch veel mannen hier kijken.
Dat nummer van Nederland is toch waardeloos. Tjonge. Zal mij benieuwen of ze door mogen gaan...
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
ik heb het niet gezien, maar heb wel gehoord dat we (België) er al uitliggen (terecht, want onze inzending was slecht
)
supporteren voor de Turken (met Hadise) dan maar !
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Met Israel als overtuigd dieptepunt. Zowel choreografie (dat reiken naar elkaar) als tekst, als alles eigenlijk, complete shite.
Ha, Onderhond, misschien is dit Israel nummer meer wat voor jou 
Verder is het podium idd 
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Het enige dat me van de Euro Songfestivals is bijgebleven is het pauzenummer in 1994... daar sprong ik toen zelfs van mijn stoel.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Is die ellende nou nog niet afgelopen?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Is die ellende nou nog niet afgelopen?
Nee joh, vanavond mogen we weer! En dan zaterdag het grote eindfeest. 
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Schaam me kapot voor die toppers.
Ik vind het allemaal niet echt boeiend maar ben wel nieuwsgierig of de toppers laatste worden of toch nog 1 plek hoger eindigen..
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik denk dat Gordon de vakjury heeft afgelebberd en ze van de vakjury een plaats in de finale krijgen.....
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Wat de toppers wel hebben en alle deelnemer van Nederland daarvoor Niet.
Is Entertainment.
Voor de rest is het een ramp.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Met dat entertainment valt het ook wel mee volgens mij. Drie mannen in glitterpakken is meer iets van rond 1970.... Tegenwoordig moet je toch wel iets gekkers doen wil je opvallen. Van der Boom en Froger zijn ronduit saai.....
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik denk dat Gordon de vakjury heeft afgelebberd en ze van de vakjury een plaats in de finale krijgen.....
Haha... Daarmee heeft hij ze eerder bang gemaakt, denk je ook niet? 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Het liedje blijft niet eens hangen!
Ik neurie het al dagen op de meest onverwachte momenten ineens zonder dat ik het in de gaten heb. Zie je iedereen op straat kijken: "waar heeft die gozer last van".
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik neurie het al dagen op de meest onverwachte momenten ineens zonder dat ik het in de gaten heb. Zie je iedereen op straat kijken: "waar heeft die gozer last van".
Haha! Ja mijn collega heeft daar ook last van. Maar bij mij wil het op de een of andere manier maar niet blijven hangen. Misschien ligt het aan mij...
Hoe dan ook, ik wens de heren - ondanks het feit dat ik het liedje persoonlijk niet zo leuk vind - alle succes vanavond!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Och ja.. het songfestival is vanavond!
Laat ik nu lekker op school zitten tot een uurtje of 22.00... niet dat ik gekeken had als ik thuis was geweest, maargoed. Ben toch benieuwd of NL door mag.
Bombong
-
- 480 messages
- 2704 votes
Het valt me op dat alleen als het over het Eurovisie Songfestival gaat we de Oost-Europese landen nog aanduiden als 'Het Oostblok' 
Ik heb 'Shine' nog nooit gehoord. Mis ik wat?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
'Het Oostblok' 
Zo stellen ze zich ook op volgens sommigen.
Ik heb 'Shine' nog nooit gehoord. Mis ik wat?
Wat denk je zelf? 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Hoelaat moeten de toppers optreden? Is dit bekend? Ik hoef niet alles te zien maar ben wel even benieuwd wat hun er van bakken 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Och ja.. het songfestival is vanavond!
Laat ik nu lekker op school zitten tot een uurtje of 22.00... niet dat ik gekeken had als ik thuis was geweest, maargoed. Ben toch benieuwd of NL door mag.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha ik had lesuitval, dus ik kan het helemaal zien. Ach, heb toch niks beters te doen nu