• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.370 votes
Profile

Eurovisie Songfestival

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

Haha, Bulgarije deed me hier aan denken:

Verder vond ik Montenegro (het eerste) en Ijsland het best.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Reinbo wrote:

Mooie dame, maar wel een ongelooflijk zeiknummer.

Zong festival = Zeiknummers, stuk voor stuk..

Luister zoiezo geen rock/pop/opera/top40/metal etc etc

Maar dit is toch wel om te kotsen allemaal..

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Bizar dat Malta door is...

Finland door

Nou donderdag weer kijken.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Wanneer kunnen we de toppers horen ?

Ben wel benieuwd erna eigenlijk

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Donderdag mogen onze jongens Jeroen. Jammer dat Joling er niet bij is, dat relnichterige is wel vermakelijk. Ik kijk niet trouwens.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Reinbo .

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Show die veel beter zou zijn zonder acts en zonder muziek, maar gewoon mét podium.

Verder goedkope afkooksel van muziek die al 10, 20, 30 of zelfs 40 jaar compleet uit de mode is, pattattenveldpop gebracht door lege dozen. Met Israel als overtuigd dieptepunt. Zowel choreografie (dat reiken naar elkaar) als tekst, als alles eigenlijk, complete shite.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Onderhond wrote:

Show die veel beter zou zijn zonder acts en zonder muziek, maar gewoon mét podium.

.

Wat bedoel je daar mee? .

Het is natuurlijk al jarenlang het laagste van het laagste wat de muziekwereld te bieden heeft.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Podium met animaties vond ik best indrukwekkend. Zeker bij bijv Portugal 100 keer interessanter dan de act. Alleen jammer dat ze steeds met hun cameras op de acts focussen, terwijl ze gewoon beter de podiumanimaties hadden kunnen filmen.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Verrassend weinig Oostblok door (alleen het ontzettend nietszeggende Roemenië, Armenië en het deprimerende liedje van Bosnië), dat verbaast me.

Mijn favorieten van deze eerste halve finale waren Turkije, Israël (ja, ik ben een sucker voor dat soort vredesgepreek!), Portugal en IJsland. Allemaal door, leuk!

Jammer dat wanneer er eindelijk weer eens een jury meebeslist Nederland die aandachtsgeile Toppers mee laat doen. Terwijl we juist vaak de beste zangeressen hebben gestuurd de laatste jaren (Edsilia, Glennis Grace, Esther Hart, Hind). Juist nu hadden we met zo'n meisje kansen gehad. Nu maken we werkelijk geen enkele kans. Het liedje blijft niet eens hangen!

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

Ik vond die tussenfilmpjes ook erg geslaagd, zodra de muziek begon steeds snel met iets anders bezig gegaan. Wat was de presentatie ook weer dramatisch

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Ik dacht dat het songfestival voornamelijk onde de homo's leefde Zie dat toch veel mannen hier kijken.

Dat nummer van Nederland is toch waardeloos. Tjonge. Zal mij benieuwen of ze door mogen gaan...

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

ik heb het niet gezien, maar heb wel gehoord dat we (België) er al uitliggen (terecht, want onze inzending was slecht )

supporteren voor de Turken (met Hadise) dan maar !

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

Onderhond wrote:

Met Israel als overtuigd dieptepunt. Zowel choreografie (dat reiken naar elkaar) als tekst, als alles eigenlijk, complete shite.

Ha, Onderhond, misschien is dit Israel nummer meer wat voor jou

Verder is het podium idd

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Het enige dat me van de Euro Songfestivals is bijgebleven is het pauzenummer in 1994... daar sprong ik toen zelfs van mijn stoel.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Is die ellende nou nog niet afgelopen?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Pastichio Rocker wrote:

Is die ellende nou nog niet afgelopen?

Nee joh, vanavond mogen we weer! En dan zaterdag het grote eindfeest.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Schaam me kapot voor die toppers.

Ik vind het allemaal niet echt boeiend maar ben wel nieuwsgierig of de toppers laatste worden of toch nog 1 plek hoger eindigen..

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik denk dat Gordon de vakjury heeft afgelebberd en ze van de vakjury een plaats in de finale krijgen.....

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Wat de toppers wel hebben en alle deelnemer van Nederland daarvoor Niet.

Is Entertainment.

Voor de rest is het een ramp.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Met dat entertainment valt het ook wel mee volgens mij. Drie mannen in glitterpakken is meer iets van rond 1970.... Tegenwoordig moet je toch wel iets gekkers doen wil je opvallen. Van der Boom en Froger zijn ronduit saai.....

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Reinbo wrote:

Ik denk dat Gordon de vakjury heeft afgelebberd en ze van de vakjury een plaats in de finale krijgen.....

Haha... Daarmee heeft hij ze eerder bang gemaakt, denk je ook niet?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

BenicioDelToro wrote:

Het liedje blijft niet eens hangen!

Nou dan mag je mijn hoofd lenen Ik neurie het al dagen op de meest onverwachte momenten ineens zonder dat ik het in de gaten heb. Zie je iedereen op straat kijken: "waar heeft die gozer last van".

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

(quote)
Nou dan mag je mijn hoofd lenen Ik neurie het al dagen op de meest onverwachte momenten ineens zonder dat ik het in de gaten heb. Zie je iedereen op straat kijken: "waar heeft die gozer last van".

Haha! Ja mijn collega heeft daar ook last van. Maar bij mij wil het op de een of andere manier maar niet blijven hangen. Misschien ligt het aan mij...

Hoe dan ook, ik wens de heren - ondanks het feit dat ik het liedje persoonlijk niet zo leuk vind - alle succes vanavond!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Och ja.. het songfestival is vanavond!

Laat ik nu lekker op school zitten tot een uurtje of 22.00... niet dat ik gekeken had als ik thuis was geweest, maargoed. Ben toch benieuwd of NL door mag.

Bombong

• 480 messages
  • 2704 votes

Het valt me op dat alleen als het over het Eurovisie Songfestival gaat we de Oost-Europese landen nog aanduiden als 'Het Oostblok'

Ik heb 'Shine' nog nooit gehoord. Mis ik wat?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Bombong wrote:

'Het Oostblok'

Zo stellen ze zich ook op volgens sommigen.

Bombong wrote:

Ik heb 'Shine' nog nooit gehoord. Mis ik wat?

Wat denk je zelf?

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Hoelaat moeten de toppers optreden? Is dit bekend? Ik hoef niet alles te zien maar ben wel even benieuwd wat hun er van bakken

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Och ja.. het songfestival is vanavond!

Laat ik nu lekker op school zitten tot een uurtje of 22.00... niet dat ik gekeken had als ik thuis was geweest, maargoed. Ben toch benieuwd of NL door mag.

Hoorde net dat Nederland pas na 23.00 aan de beurt is. Dus je haalt het wel dan...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha ik had lesuitval, dus ik kan het helemaal zien. Ach, heb toch niks beters te doen nu

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.