• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.399 votes
Profile

Eurovisie Songfestival

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Nou, daar gaan we weer...

Kroatië: Nou een slecht begin, wat een kattegejank, duurt ook eindeloos. Oprotten!

Ierland: Blije chick Rock Coole bliksem effecten. Ik ben voor.

Letland: Eindelijk weer een echte idioot. Jammer van dat ballad gedeelte. Rest is wel aardige 80's pop.

Servië: Maf gebeuren, leuke visuals ook, Liedje stelt weinig voor, maar daar gaat het niet om bij het songfestival Mag door.

Polen: Doet me om de een of andere reden denken aan Carrie, 't wachten is op de emmer. Zou de show stelen. Helaas.....zo zonder emmer is het een vervelend Celine Dion nummer...

Noorwegen: Ze hebben ook Hobbits in Noorwegen! Engeltjes zijn wel leuk.

Cyprus: Decor is mooier dan het nummer, maar al een stuk minder slecht dan het meeste tot nog toe. Jammer van het dozijn valse noten. Gaat zeker door.

Slowakije: Best mooi nummer, verzandt helaas bij vlagen in gekrijs.

Show gehalte is tot nog toe helaas zeer laag.

Denemarken: Pfff.... vervelend boyband type zonder vriendjes. Weg ermee.

EdiT: zie nu ineens dat hij wel vriendjes heeft die allemaal net doen alsof ze een instrument spelen, vreselijk dit, zal nog hoog gaan eindigen ook ben ik bang.

Slovenië: Roll over Beethoven, komt ergens uit midden jaren 70, meen ik. Ach beter dan de rest. Leent zich voor een goede remix door Tiesto.

Hongarije: Goede outfits, jammer dat die vent ervoor staat. Lijkt wel een slechte persiflage op AVRO's TopPop showballet. Mag door.

Azerbeijan: Zangeres is door , hoeft ze van mij geen noot voor te kunnen zingen. Hopelijk verknalt die vent het niet, want die is echt eng en kan niet zingen.

Griekenland: Hardcore homo act, niet mijn ding, zal wel hoog eindigen.....

Litouwen: Decor is weer erg mooi, liedje best aardig, zanger heeft geen enkel charisma.

Moldavië: Vrolijke zigeuner muziek, mag door.

Albanië: Lekker popnummer, goede zangeres, Mag ver komen.

Ukraine: Botox monster, maar wel meer feest dan het gros van vanavonds show. doe ook maar door, bij gebrek aan beter.

Estland: Best aardig, al ben ik het nu al weer vergeten.

Nederland: Ben benieuwd. Dit is zo slecht dat het weer leuk is, ze kunnen zelfs niet eens meer zingen.... Rare 40plussers uit Nederland. Wie weet gaan ze nog door ook. Lijkt haast wel Jiskefet.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het klinkt anders nergens naar, Ierland.

Serbia... oh my god!

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Hahahaha polen, dat was echt ontzettend vals

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Servie mijn Favoriet!!!!!!!!!!!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Norway is knap

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Noorwegen ook geen bal aan.

Allemaal oude lullen muziek dit, bahh Weg zappen totdat toppers komen, word ook slecht maar ben toch erg benieuwd

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Ik vond Noorwegen toch een mooie uitvoering.

Misschien alleen dankzij de mooie viool.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Boring.

Hungary: Gelukkig heeft NL niet als enige een homo, hij is ook niet helemaal 100%.

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

whaha

Pak Griekenland er ook even bij.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind dr niet zoveel aan, om eerlijk te zijn.... ligt dit aan mij?

Vind NL nogal geforceerd overkomen..

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Ik hoor nu voor het eerst dat Shine...

...en daar word ik niet vrolijk van. Wat een afgrijselijk nummer zeg, slecht gezongen ook.

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

Haha, jullie (Nederland) zijn echt belachelijk. Ik hoop dat jullie doorgaan

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Voor het eerst pas joh? Je werd dr anders echt mee doodgegooid, helaas. Vond ze ook niet al te zuiver inderdaad.

Ze lijken een beetje op ADHD aapjes.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Haha wat een slecht nummer ja, maar wel de beste show die ik heb gezien bij dit slechte festival

Enthousiast en...glimmend .. was echt dom eigenlijk

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Radio luister ik niet en heb pas sinds een week een tv. Dus ja ik heb het gemist tot nog toe (gelukkig maar).

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik vond het aanbod dinsdag beter geloof ik. Erg laag camp gehalte.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

otherfool wrote:

Radio luister ik niet en heb pas sinds een week een tv. Dus ja ik heb het gemist tot nog toe (gelukkig maar).

Misschien wil iemand 'm in de pakketservice stoppen voor je.

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Ik schaam me niet echt voor de toppers want de rest was nog veel saaier en slechter.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Mijn stem zou gaan naar Noorwegen, als ik mee zou doen aan die onzin. Redelijk leuk liedje, en lekker koppie.

Vond de meeste dingen echt slaapverwekkend.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Van wat ik nu van de korte stukjes hoor zou ik ook voor Noorwegen gaan, samen met het afrokapsel van Servië.

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

otherfool wrote:

Van wat ik nu van de korte stukjes hoor zou ik ook voor Noorwegen gaan, samen met het afrokapsel van Servië.

daar ben ik het volledig mee eens

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nou, we wachten vol spanning af! En daarna ga ik slapen, ben er serieus moe van geworden zeg.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Als ik zo de herhalingen zie ben ik voor Servie. Noorwegen zal wel gaan winnen, klinkt ook best aardig.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Ik zat zo de samenvatting te kijken; Mijn god wat een niveau! Sommige zouden de auditie ronden van Idols niet eens halen... Ik vond Nederland vergeleken veel landen niet eens zo slecht, van wat ik gezien had...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

We mogen absoluut trots zijn op onze Toppers, zij brengen toch wel leven in de brouwerij, de meeste klikken als een zak katten die tegen een muur aangesmeten wordt, niet om vrolijk van te worden.

Maarja, de vraag is natuurlijk of we genoeg stemmen hebben...

Lui (crew films)

• 3490 messages
  • 11859 votes

Ik denk het niet. Meestal gaat het toch tussen die oostbloklanden, die stemmen allemaal op elkaar. Landen zoals Duitsland, Engeland en Frankrijk kopen zich door naar de finale en eindigen altijd als laatste. Vergeleken met de rest maakte de Toppers er toch nog best een spetterend optreden van, ze zouden het best verdienen door te gaan.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat jullie zo slecht van die andere landen vinden, dat vinden die andere landen van de Toppers. Wij zijn die klotemuziek gewend natuurlijk.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Die snelle dans nu vind ik dan wel weer leuk, doet me denken aan mezelf in Turkije, stond ik ook zo in de rij erbij, haha! Daar word ik dan weer wél vrolijk van.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Naomi Watts wrote:

Wat jullie zo slecht van die andere landen vinden, dat vinden die andere landen van de Toppers. Wij zijn die klotemuziek gewend natuurlijk.

Die vragen zich op hun beurt dan weer af wat die 3 bejaarde kerels daar komen doen, met hun pop liedje.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

IcU wrote:

Ik zat zo de samenvatting te kijken; Mijn god wat een niveau! Sommige zouden de auditie ronden van Idols niet eens halen... Ik vond Nederland vergeleken veel landen niet eens zo slecht, van wat ik gezien had...

Ik vond Nederland een van de meest amateuristische landen, slecht gezongen, geen choreografie en een zoutloos nummer..... Kan enkel doorgaan dankzij de uitgebreide lobby.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.