• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.364 votes
Profile

The Sopranos

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

die prank call van Ralphie naar Paulie's moeder

Glacius

• 4297 messages
  • 3030 votes

Net weer wat scenes terug gezien op youtube. Krijg meteen zin in een rewatch

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Ik heb nog 8 afleveringen over. Gisteren Soprano Home Movies gezien en wat heerlijk als Bobby Tony's ass kicked.

Al ben ik bang hoe dit af gaat lopen.

Fortune

• 4311 messages
  • 2769 votes

DBTim wrote:

vanaf seizoen 3 is het inderdaad geweldig! Met Ralphie erbij is het echt genieten geblazen

Inderdaad ja, helemaal vergeten die Ralphie, beetje de Joe Pesci van het stel.

Ik krijg ook weer zin in een herziening.

jandirk

• 36 messages
  • 31 votes

Naomi Watts wrote:

Oei, je zou met zulke simpele redeneringen maar in het leven staan..

Dit is best een aanval.. dat hoort niet

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Dit moet toch wel een van de meest effectieve (fysieke) intimidaties ooit zijn in een film of serie.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Eazy wrote:

Dit moet toch wel een van de meest effectieve (fysieke) intimidaties ooit zijn in een film of serie.

Inderdaad erg gave vette scene.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Net seizoen 4 bekeken.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eindelijk het eerste seizoen afgezien, ouur op karakter. Het is allemaal vrij aardig maar nergens bovengemiddelds. Spijtig. Al blijf ik vasthouden aan de berichten van sommigen hier. Nu dus even Carnivale herzien, even bijtanken met een triple A kwaliteitsserie van HBO en dan hopelijk weer vol moed aan het tweede seizoen te beginnen.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

wat is nou eigenlijk je probleem met deze serie?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het grote probleem is tot nu toe de reputatie van The Sopranos. Volgens velen behoort dit tot één van de of zo niet de beste serie ooit en dat valt bij mij zwaar tegen. Ik vind het pure degelijkheid maar het middelmatige niveau ontstijgt het niet. Vooral de reputatie zit dus in de weg. Wel redelijk al moet het m.i. veel meer brengen. Al schijnt dat vanaf het derde seizoen te beginnen. Even doorbijten dus.

Glacius

• 4297 messages
  • 3030 votes

Valt me van je tegen...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Valt mij ook tegen van jullie . Shawshank Redemption van de series tot dusver, waar Carnivale, Deadwood, Six Feet Under, The Wire de Coppola's, Kubrick's, Antonioni's en Godards van de wereld zijn .

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Shawshank redemption van de series????

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Hoe overschat Shawshank bij films is, tot dusver vind ik dat van The Sopranos wat betreft series. Wel een beetje rommelig geformuleerd ja .

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Ik heb Shawshank nooit overschat hoor

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Heb het over de publieke opinie, niet over jou an sich. Jij bent dan echt een eighties whore .

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

De soprano' s zijn van 2000-2006 een serie die ik al 3 keer helemaal heb gezien. Briljant, hilarisch, realistisch en filosofisch. Zelfs op kunstbeschouwelijke vlak.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Misschien moet ik die dvd's van jou maar eens lenen, totaal ander beeldmateriaal als ik het zo hoor .

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Ja maar waarom meld je hier eigenlijk constant dat je het geen goede serie is?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Volgens mij heb ik de regelgeving niet meegekregen dat je hier alleen positieve berichten mag plaatsen. Zit nu op één seizoen van de zes, weet je wat je kan verwachten de komende tijd mocht er niets veranderen.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Okay dus nu ga je elke keer zeggen na een paar afleveringen dat dit de shawshank van de series is?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat heb ik alleen vandaag neergezet. Manmanman. Maar zal wel om de paar afleveringen zeggen hoe ik over de serie denk ja. En dat ik dan een heilig huisje van jou omschop, ach, zal me een paar slapeloze nachten opleveren maar denk dat ik daarna weer gerust zal slapen.

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

I am sad.

De Shawshank van de series...

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Dat moet je natuurlijk ook helemaal zelf weten. Ik vind het gewoon een beetje gek. Het maakt mij niet uit hoor wat mensen vinden van deze serie.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja, ik vind jouw top 10 ook een beetje gek maar dat ik dat gek vindt is een beetje een vruchteloze insteek voor een discussie.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Nee ik vind het gek wanneer iemand zichzelf door een hele box heen ploegt en elke keer dat meldt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Lijkt me niet zo gek dat je op zijn tijd als je weer wat episodes hebt gezien dat meldt. Dat is in ieder topic zo, en ook in dit topic is dat het geval. Alleen wel onaangenaam opvallend dat je het geen probleem vindt als ze het allemaal geweldig en briljant vinden. Niet zo consequent maar dat mag geen verrassing heten.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Klopt! Ik vind het niet raar wanneer iemand na elke seizoen meld: fantastisch weer. Wel als iemand na elk seizoen meldt: het was weer 3x niks En in jou geval nog wat vaker.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.