• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.166 votes
Profile

Rome (HBO)

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Op Canvas zaten we gisteren aan aflevering 9 en ik krijg al spijt dat de reeks er bijna opzit. Snel nieuwe (en even goeie) maken.

Disk

• 394 messages
  • 914 votes

Net aflevering 12 gezien, en man wat een finale. Ik wil niks spoilen maar tijdens een zekere arena scene werd ik erg emotioneel. Prachtig gedaan deze serie, je ziet dat mensen er echt veel werk en liefde in hebben gestopt.

Petje af voor dit.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Gister aflevering 2 gezien en ik vond het nog steeds prachtig om te zien.

Echt heel veel tijd en geld ingestoken , dik € 8 miljoen per aflevering gemiddeld.

Mooie decors en goede acteurs.

Ik ga deze serie nu zeker kijken tot het einde.

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

Gisteren heb ik de aflevering gemist, en een poging de aflevering op te nemen is mislukt. Wordt de serie herhaalt, binnen een week dan?

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Leno wrote:

Gisteren heb ik de aflevering gemist, en een poging de aflevering op te nemen is mislukt. Wordt de serie herhaalt, binnen een week dan?

.

Niet dat ik weet.

Misterorange

• 59 messages
  • 353 votes

alle afleveringen gezien. Hoe langer de serie duurt hoe ongeloofwaardiger het wordt. Maar het blijft goede kwaliteits soap(gelukkig zonder die nietszeggende achterlijke lord of the rings battles).

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

Begint de aflevering van afgelopen zondag (aflevering 3) met een scene waarin de moeder van dat jongetje een man zweepslagen aan het geven is?

Disk

• 394 messages
  • 914 votes

Leno wrote:

Begint de aflevering van afgelopen zondag (aflevering 3) met een scene waarin de moeder van dat jongetje een man zweepslagen aan het geven is?

Jep.

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

Oké bedankt, dan heb ik de juiste aflevering gevonden!

Disk

• 394 messages
  • 914 votes

Geen probleem man, enjoy the show.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Normaal gesproken hou ik niet zo van films / serie''s met al dat politieke gekonkel en praatsessies.

Maar zoals ik al zei, voor deze serie maak ik een uitzondering.

Spannend en makkelijk te volgen.

Super!

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Vanavond weer een nieuwe .

Is echt een vast ingredient op mn zondag avondje geworden.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Op Canvas is het morgen alweer de laatste. Jammer.

Agony

• 1985 messages
  • 1256 votes

Materny wrote:

Vanavond weer een nieuwe .

Is echt een vast ingredient op mn zondag avondje geworden.

Het moet toch wel snel boeiender worden als vanavond. Vond 'm erg saai. Hopelijk wordt het leuk als er een beetje strijd tussen Ceasar en Pompeius in gaat komen.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Ik niet.

Hier wordt een uber-realistische schets gegeven op het leven Ceasar.

Dan kunnen ze niet de geschiedenis gaan veranderen dmv onzinnige dingen toe te voegen zodat de kijkers thuis zich meer gaan amuseren.

Vindt het prima zoals het nu is.

Agony

• 1985 messages
  • 1256 votes

Materny wrote:

Ik niet.

Dan kunnen ze niet de geschiedenis gaan veranderen dmv onzinnige dingen toe te voegen zodat de kijkers thuis zich meer gaan amuseren.

Eens, maar dan kan ik het nog wel saai vinden

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Vind het nog steeds erg goed. Laat ook mooi de normen en waarden zien van de Romeinse samenleving en hoe ze verschillen van die van ons. Iets dergelijks zag ik eigenlijk nog nooit eerder.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Agony wrote:

(quote)
Eens, maar dan kan ik het nog wel saai vinden

Je zal niet de enige zijn

Agony

• 1985 messages
  • 1256 votes

ik ga het in ieder geval volgende week nog een kans geven. De serie heeft wel de potentie....

Disk

• 394 messages
  • 914 votes

Jammer dat er foutjes inzitten die ze voorkomen zouden kunnen hebben, zo passen de helmen en schilden niet in die periode en ze dragen ook een verkeerde malienkolder. Niet dat het erg is ofzo, maar als dan moeten ze niet zeggen dat ze zo intensief onderzoek hebben gedaan.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Waar heb je dat vandaan?

Disk

• 394 messages
  • 914 votes

Ik en enkele kennisen van mij bestuderen krijgsgeschiedenis. Beetje een hobbie zeg maar.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Disk wrote:

Jammer dat er foutjes inzitten die ze voorkomen zouden kunnen hebben, zo passen de helmen en schilden niet in die periode en ze dragen ook een verkeerde malienkolder. Niet dat het erg is ofzo, maar als dan moeten ze niet zeggen dat ze zo intensief onderzoek hebben gedaan.

Schande, voor 8 miljoen per aflevering horen er geen fouten in te zitten

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Shit, zondag aflevering gemist .

Hoop dat er zondag in 't begin een goede samenvatting wordt gegeven van de vorige aflevering.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Maar wat is nu eigenlijk het verschil tussen Rome (10 afleveringen van 50 minuten) en Band of Brothers (10 afleveringen van 60 minuten)?

Het eerste staat als reeks geboekstaafd en de tweede als mini, wat betekent dat je voor Rome niet kan stemmen en voor BoB wel. Waar ligt het verschil?

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Van Rome komt er misschien nog een tweede seizoen, waardoor het dus een serie wordt.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Klopt ook niet denk ik. Als er dus geen tweede seizoen komt zou het ineens wel een mini worden? Raar eigenlijk.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Op IMDb staat nu ook aangegeven dat het een TV-Serie is die nog loopt.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik begrijp je volkomen hoor, het is maar dat ik het gewoon niet logisch vind.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Op IMDb wel .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.