- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Desperate Housewives
Desperate Housewives
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Wees blij, ik heb liever dat ze pas in maart beginnen en dan het complete seizoen achterelkaar uitzenden, dan dat ze volgende week beginnen en om de haverklap een pauze van een maand inlassen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
"Desperate Housewives" tot 2011 op de buis
De populaire Amerikaanse tv-serie "Desperate Housewives" gaat nog zeker vier jaar door. Daarover heeft de programmamaker Marc Cherry een contract gesloten met tv-zender ABC. Dat meldt het vakblad Daily Variety.
"Desperate Housewives" bestaat drie seizoenen en gaat over de avonturen van enkele vriendinnen in de keurige buitenwijk Wistiria Lane. Marc Cherry wil er nog vier seizoenen mee doorgaan.
ABC ziet dat wel zitten. Variety heeft het over "een van de grootste tv-deals van het jaar. Met het nieuwe contract zou en bedrag gemoeid zijn van meer dan 10 miljoen euro.
Tv-zender ABC heeft ook met alle acteurs die een sleutelrol spelen in de reeks, nieuwe contracten gesloten.
Marc Cherry wil met "Desperate Housewives" doorgaan tot 2011 en er dan mee stoppen. Hij wil niet dat anderen het programma maken. "Ik wil ook niet dat we stilletjes wegkwijnen."
Bij ons in Vlaanderen is de reeks met Teri Hatcher, Felicity Huffman en Eva Longoria te zien op Canvas.
Bron: vrtnieuws.net
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Yes! DH heeft haar kwaliteit na drie seizoenen zeker niet verloren, ben blij dat we daar nog vier jaar aan toe kunnen voegen 
illogical
-
- 279 messages
- 311 votes
Promo van seizoen 4 al gezien!
Nog 20 dagen wachten voor seizoen 4 in Amerika begint, kan niet wachten!
Ben nu weer seizoen 1 op dvd aan het kijken, was het allemaal zo'n beetje aan het vergeten
.
demon1213
-
- 1 messages
- 0 votes
desperate housewives is een echt zalige serie goed verhaallijn en acteurs/actrices maar weet er iemand of je op het internet de teksten die op het einde worden ingesproken kunt vinden?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Op TV.com vind je ze allemaal, niet ingesproken, maar wel in tekstformaat. Ga gewoon naar DH op TV.com en kijk per aflevering naar de quotes.
Als je de stukjes zelf wilt zien/horen dan is Youtube natuurlijk de place to search.
AmazingPP
-
- 2523 messages
- 1858 votes
Ik heb net seizoen 4 gekeken van deze geweldige serie en ik moet eerlijk zeggen dat het met het seizoen beter word! Wat een heerlijke verhaallijnen en wat een heerlijk plot. Er wordt ook goed in geacteerd, vooral Bree is een favoriet personage van me. Hoe zij die rol speelt: geweldig gewoon! Ik kan niet wachten op seizoen 5....
Donkerwoud
-
- 8661 messages
- 3940 votes
Het vierde seizoen was weer erg sterk, met een mooie nieuwe wending aan de franchise. Ik ben ook blij dat er een einde is aangekondigd, want dat kijkt toch een stuk beter wetende dat het ooit ten einde zal raken.
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
^^het einde stond eigenlijk al van het begin vast, maar soit.
Seizoen 4 komt in België vanaf 12 september op Canvas, iedere vrijdag om 21:40 u.
Seizoen 5 start in Amerika op 28 september.
cowboyveeman
-
- 21 messages
- 1014 votes
ik heb gehoord dat Mike Delfino bij eind van de seizoen doodga
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
^^klopt dus niet. Ze laten het alleen even zo lijken op het begin van seizoen 5
necromancer
-
- 40 messages
- 19 votes
Oeh, haha spannend zeg.
Ik hoop dat het nog goed komt tussen Orson en Bree, maar denk het eigenlijk niet.
Jammer.
cowboyveeman
-
- 21 messages
- 1014 votes
LEUK! wat erg voor Katherine, dat haar echte dochter verpletterd werd:(
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
De spektakelaflevering van het seizoen was weer een topper van formaat. 'City on Fire', een titel om in de gaten te houden wanneer hij op onze schermen komt.
Donkerwoud
-
- 8661 messages
- 3940 votes
^^het einde stond eigenlijk al van het begin vast, maar soit.
Dat valt vaak nog te bezien. In veel gevallen zal een succesvolle franchise nog doorgezet worden als er genoeg kijkers zijn. Of de creator is echt volhardend in zijn geloof dat het moet stoppen ( The Sopranos
)
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
^^Marc Cherry zal ook niet zo snel toegeven. Al weet je natuurlijk nooit wat iemand doet voor een aantal groene briefjes extra...
Vanaf vandaag is de dvd-box van het vierde seizoen verkrijgbaar, een aanrader!
neutelaar
-
- 23 messages
- 0 votes
ik dacht dat die serie voor vrouwen was ben begonnen te kijken en is gewoon topserie voor iedereen!
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
same here:
ooit eens aangeschoven toen miin vriendin keek en nu paste prik, geweldig!
en wat is die blonde, Lynette Scavo geloof ik, irritant he!
LAAT JE VENT GEWOON IN EEN BAND SPELEN TRUT!!!!!!
en dr zoon geen Milf gunnen maar wel zelf met de pizzabakker lopen vunzen.
Donkerwoud
-
- 8661 messages
- 3940 votes
Het vijfde seizoen is ook weer heerlijk. Typisch de humor van vorige seizoenen en nu wederom met een onderhoudend mysterie. Maar ook andere verhaallijnen zijn catchy en volstrekt over-the-top.
Overigens hoor ik nu alweer berichten van meer seizoenen dan de geplande zeven.
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Jep, nu zouden er al 9 komen. Vind het persoonlijk wat te veel, maar ABC laat Cherry maar op doen, DH is natuurlijk ook hun stokpaardje.
Vijfde seizoen vond ik pak minder dan het gemiddelde seizoen van DH, zeker het slechtste, maar had hier en daar nog z'n topafleveringen.
Hopelijk wordt het zesde seizoen beter, nu ze het jammer genoeg zonder Nicollette Sheridan moeten stellen, maar er is al vervanging op komst: Drea "Sopranos" De Matteo komt de cast vervoegen, hopelijk doet dit de verhaallijnen én de kijkcijfers weer herleven.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nieuwe seizoen is wederom leuk! Ben benieuwd naar het verhaal achter het nieuwe gezin, alhoewel je natuurlijk van kilometers afstand al kon ruiken dat er iets niet pluis is..
En joh, wat is Julie mooi geworden!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Inmiddels al een eindje op weg met seizoen 6.. wat een heerlijke serie is het toch! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nooit wat van Desperate Housewives gekeken, leek me een pure vrouwenserie en ook om me heen hoorde ik die bewering vaak. Jammer dat DH zo bekend staat want daarmee doe je Desperate Housewives enorm tekort.
Erg leuke serie, erg fijne humor ook en leuke personages. Alleen die van Thatcher vind ik niet zo leuk maar die van Cross, Longoria, Huffman maar ook die van Sheridan is erg memorabel.
Heerlijk over the top en toch wel één van de leukste series die ik de laatste tijd gezien heb. Mooiste moment tot nu toe is toch wel in de pilot als Gabrielle in haar eveningdress het gras gaat maaien zodat ze het kan blijven neuken met de tuinman
. Legendary.Inmiddels nog maar twee episodes gezien maar deze blijf ik wel kijken.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Inmiddels het eerste seizoen gezien en wat is dit eigenlijk een dijk van een serie. Jammer dat ik dit zo lang heb geclassificeerd als "vrouwen" serie.
De kracht van de serie zit hem vooral in de herkenbaarheid en de heerlijke flauwe maar zeer subtiele humor, vertolkt door een cast die hun vak verstaan. Alleen Hatcher valt hier door de mand, maar Huffman, Sheridan, Longoria-Parker maar vooral Cross spelen hun rol met verve. De rollen van Longoria, Cross en Sheridan zijn dan ook mijn favorieten, vooral te danken aan hun irritante eigenschappen. Cross met haar dwangmatige neurotische eigenschappen, Longoria met haar egocentrische denkwijzes en Sheridan blinkt uit als de blonde bimbo, die maar al te graag haar twee goede eigenschappen in de strijd gooit. Edie en Gabrielle genieten van deze drie wel mijn voorkeur, maar Cross volgt er vlak achter. Buiten deze drie nog genoeg castleden die ook een meerwaarde vormen, maar komen nog niet eens dichtbij het niveau die Cross, Longoria en Sheridan tentoonstellen. Desperate Housewives kijkt ook enorm lekker weg, weinig series waar je tientallen episodes kan kijken zonder dat het vervelend wordt.
De serieuze suspense rode lijn verhaal is leuk maar doet toch wel onder voor de inventieve humor van Desperate Housewives. Al is dit wel een belangrijke factor voor de afwisseling en conservativiteit. Ook de optie om nieuwe gezinnen te introduceren als er één verdwijnt is handig en geeft genoeg ruimte om een refreshment in de supporting cast door te voeren. Het blijft ook intrigerend als een nieuw gezin zich aandient. Inmiddels ook al Seizoen 2, 3 en 4 aangeschaft, benieuwd wat er nog komen gaat. Ik hoop alleen wel dat de humor zo dominant aanwezig blijft en het niet ondergesneeuwd wordt door het wat serieuze rode lijn plot. We'll see
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
NW 
Episode 10 van S6 is echt frustrerend.. laat het snel volgende week zijn, kan niet wachten op 11!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Desperate Housewives heb ik in het verleden nog wel eens gekeken, maar is totaal niet mijn ding. Dames zijn 1 voor 1 vrij irritant te noemen. Doe me dan maar Sex in the City met de dagelijkse pijnlijke zaken die bij de liefde/sex kunnen horen. Voelt ook wat echter aan allemaal.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vind ik juist totaal niet! SATC is in mijn ogen ontzettend over de top en veel te 'plat'. De humor kan ook niet tippen aan DH. Neem een Gabi of een Bree, die zijn de droogheid zelf. Deze vrouwen zijn ook nog eens prettig om naar te kijken, ik vind de SATC girls maar een irritant hoofd hebben.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vind juist die vrouwen in SatC irritant. Boven neemt DH zich niet serieus i.t.t. het pretentieuze SatC.