- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Desperate Housewives
Desperate Housewives
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Betere aflevering gisteren, maar nog niet helemaal goed.
Susan was wel erg egocentrisch en ik leefde totaal niet mee met Bree. Goed dat Keith weg is. Hij was leuk in de eerste 10 afleveringen, maar daarna had dit weinig nut meer.
Lynette en de tweeling was leuk, alleen jammer dat ze niet verder zijn gegaan met Stella.
Gabrielle was goed, maar ik had toch gehoopt dat ze naar het graf van haar stiefvader zou gaan. De scène met die non was goed, maar ze hebben zich er een beetje gemakkelijk van af gemaakt.
Eindelijk de confrontatie tussen Paul en Beth en eindelijk komt er wat schot (pun intended
) in de zaak. Alleen jammer dat het overduidelijk is wat er in de volgende aflevering gaat gebeuren, zeker als je de promo hebt gezien.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ligt het weer stop, of wil ik gewoon te vlug zijn met nieuwe afleveringen? Ga morgen even episode 15 kijken, 16 is nog niet uit geloof ik (?).
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
16 is inderdaad pas voor volgende week. Vandaag geen nieuwe aflevering o.w.v. de Academy Awards. En na aflevering 16 een break van een maand, het is maar dat je het weet 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Episode 15. Leuk! Begon al goed met de Scavo's, Lynette is echt een heerlijke vrouw en haar humor is fantastisch. Tom is ook grappig, as usual. De twins hadden ook weer leuke streken, zo onvolwassen en puberaal, maar niet op de storende manier.
Was erg benieuwd naar de trip van Gaby en Carlos. Mooi en emotioneel moment in de kerk, maar verder was het typisch Gaby.
Jammer van Keith, maar begrijpelijk. Had graag gezien dat de relatie zou slagen en dat er een andere oplossing gevonden zou worden.
Ook nog wel aardige Paul ontwikkelingen, hij was iets minder vervelend dan de vorige afleveringen, maar een favoriet zal hij nooit worden. Susan was wel een tikkeltje irritant, hoewel ik wel nieuwsgierig ben naar het einde van deze episode. Op naar 16!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Even een vraag voor de vaste DH kijker die up-to-date is, heb namelijk een 'discussie' met een vriendin over Susan. Zij zegt dat er een fout is gemaakt, om de volgende reden:
Ze is toendertijd al binnenstebuiten gedraaid, toen ze een vervormde milt had, dan hadden ze moeten zien dat er iets mis was met 1 nier.
Ik herinner me dit zelf dus totaal niet, hoe zat dit ook alweer?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Episode 16.
Ik dacht dat mijn vermoeden uitgekomen was. Renée die een baby wil, ik voorspelde het een aantal weken geleden al, wat op zich wel jammer is, op die manier wordt de serie wel voorspelbaar. De humor is ook stukken minder, helaas. Na 15 minuten kijken realiseerde ik me dat ik nog geen enkele keer gelachen had. En zo kabbelde het ook voort. Wel een lief moment tussen Lee en zijn dochter, en ook Juanita haar 'moment of fame' was schattig.
Het einde daarentegen was wel weer een rake binnenkomer. Had het niet zien aankomen, zo voorspelbaar is het dan blijkbaar toch niet. Benieuwd naar de volgende aflevering!
Donkerwoud
-
- 8661 messages
- 3940 votes
Ik heb net episode 10 gezien. Mooi hoe ze het toch altijd klaar spelen om elk seizoen wel naar zo'n kookpunt toe te werken qua rampspoed en ellende. Deed me trouwens wel erg denken aan The Dark Knight, waarin de burgers niet meer van de schurken te onderscheiden zijn. Ik ben benieuwd hoe ze het mysterie na dit punt voort gaan zetten, maar waarschijnlijk zit het daarmee wel goed. We hebben nog de ''grievende'' weduwe van Paul Young om de spanning erin te houden. Ik voorspel dat zij niet het schot gelost heeft, maar dat het uit volstrekt onverwachte hoek is gekomen.
Donkerwoud
-
- 8661 messages
- 3940 votes
Aw, ik zie net de episode dat Beth het huis van Paul uit wordt getrapt. Niet verwacht dat ik medelijden met die twee zou gaan krijgen.
Donkerwoud
-
- 8661 messages
- 3940 votes
Even een vraag voor de vaste DH kijker die up-to-date is, heb namelijk een 'discussie' met een vriendin over Susan. Zij zegt dat er een fout is gemaakt, om de volgende reden:
Ze is toendertijd al binnenstebuiten gedraaid, toen ze een vervormde milt had, dan hadden ze moeten zien dat er iets mis was met 1 nier.
Ik herinner me dit zelf dus totaal niet, hoe zat dit ook alweer?
Volgens mij kwamen ze door het onderzoek naar de milt erachter dat ze een nier had die niet voldoende functioneerde.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Even episode 18 en 19 gekeken vandaag, en later vanavond 20. De twee afleveringen waren weer vrij aardig. Gebeurde genoeg, soms ook flink spannende dingen (Paul) en ook het hele Andrew gebeuren begint vorm te krijgen, al merk je wel duidelijk dat ze die verhaallijn aan het afronden zijn. Spannendste blijft toch omtrent bovenstaande spoiler, daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Tijdje geleden wilde ik er niks meer van weten, ik was er wel klaar mee, maar ik begin zelfs empathie te voelen.
Jammer dat Lynette/Tom/kids niet meer zo interessant is.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
ik voel ook zeker empathie voor Paul...vreemd he? had eerst zo'n hekel aan hem....vind alleen die feliciaeen ontzettend eng mens..en ik vind ook Tom en Lynette nu niet boeiend en zelfs een beetje irritant
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja inderdaad, ergens besef je toch dat ondanks alles wat hij heeft geflikt, hij zelf ook heel veel heeft meegemaakt en gewoon een beschadigd en verknipt mens is geworden. F. daarentegen vind ik ook echt een griezel,die vingertjes telkens in beeld, die blik..brrr.
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Uitstekende seizoensafsluiter! Ik had enigzins wel verwacht dat ze Paul en Felicia hun verhaal zouden afhandelen in deel 1 van de finale. Deel 2 van de finale was Desperate Housewives op z'n best en uiteindelijk ook waarover de serie gaat: het leven van deze vier vrouwen en hun vriendschap.
Die laatste minuten waren erg goed en ik ben benieuwd hoe ze er volgend jaar mee zullen omgaan. Leuke touch ook, terug een lijk in een kist zoals in seizoen 1.
Het enige nadeel vond ik Felicia's dood (waarschijnlijk toch), vond het wat goedkoop in beeld gebracht. Voor de rest een uitstekende finale, en ik kijk al uit naar september.
char
-
- 72 messages
- 575 votes
Heb het hele seizoen (7) gezien nu en letterlijk op het puntje van m'n stoel (lees bank) gezeten, zoooo spannend maar zo'n teer zieltje als dat ik ben heb ik ook een paar traantjes gelaten.....Vooral de scenes met Gaby en haar stiefvader en de situatie tussen Lynette en Tom Kom maar op met seizoen 8.....................!!!!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Aflevering 21 gezien,vrij aardig. Jammer hoe het nu gaat tussen Lynette en Tom, hoop dat ze er snel samen uitkomen. Redelijk einde (koekjes) , al hoop ik niet dat dit te lang getrokken gaat worden en er duidelijkheid komt wie het écht is, maar gezien het seizoen bijna afgelopen is verwacht ik van wel. Vanavond verder.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
De eerste vier afleveringen van seizoen 1 gezien en ik moet zeggen, het bevalt tot nu toe erg goed. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh boy, geweldige season finale. Zoals Musicer al zegt is het een goede verdeling, de eerste aflevering wordt het belangrijkste van dit seizoen afgesloten om daarna met een onverwachte knaller te komen. Ik heb aandachtig zitten kijken en was blij dat het niveau opgeschroefd leek te worden.
Enige wat me opviel, of wat ik wellicht gemist had, was dat Gaby weer met Bree om mocht gaan. Dat heb ik niet gezien in vorige afleveringen, dacht dat het nog steeds not done was, maar nu zaten ze wel samen aan het diner.
Donkerwoud
-
- 8661 messages
- 3940 votes
Mjah. Ze mogen dan wel iets van de sfeer en de stijl van eerdere reeksen terug te weten halen, als geheel is seizoen 7 nogal een teleurstelling. Teveel opvulling op momenten dat het echt niet kan. Ook maar een matige cliffhanger, die mij in ieder geval niet uitnodigt om het volgende seizoen te gaan volgen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben voornamelijk nieuwsgierig naar Tom en Lynette, dat zit nog wel in mijn hoofd.
Donkerwoud
-
- 8661 messages
- 3940 votes
Ben voornamelijk nieuwsgierig naar Tom en Lynette, dat zit nog wel in mijn hoofd.
Wat mij betreft ook het enige echt goede van de seizoensfinale. Felicity Huffman is een fantastische actrice, eigenlijk wel de beste van alle huisvrouwen uit de serie.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
It's official. Na seizoen 8 de stekker eruit.
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Het zat er aan te komen, al had ik niet verwacht dat ABC het zou doen. Maar de kosten begonnen steeds meer op te lopen en de kijkcijfers gingen naar beneden, dus het is te begrijpen.
Ben wel blij: ze krijgen de titel van langstlopende serie met vrouwen in de hoofdrol en ze hebben een heel jaar om het einde voor te bereiden. Daarbij komt dan nog dat Mary Alice terug meer deel zal uitmaken van het verhaal en er geen nieuwe huisvrouw bijkomt, waardoor het enkel en alleen gaat om de personages die we al kennen.
Proficiat aan ABC om eindelijk eens een juiste keuze te maken 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Season premiere gezien. Best aardig, paar humoristische momenten, maar voelde een beetje aan als een onsamenhangend geheel. Einde was voorspelbaar, zei aan t begin al dat dat zou gebeuren. Alleen hebben we niet echt een idee van wie het komt.
Benieuwd naar volgende week.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nog steeds trouw elke weer aan het kijken, en ik vind dit toch weer een sterk seizoen. Ik heb bij de afleveringen van gisteren zelfs keihard moeten huilen. Goede verhaallijnen en je merkt toch dat ze naar het einde toe aan het breien zijn. Ik ga deze serie echt ontiegelijk missen.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
ja ik heb er ook bij gehuild, voelde hem aankomen maar toch heftig!!!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
In het begin van de aflevering werd het idd al gezegd, maar niet wie. Ik dacht eerlijk gezegd dat het over Karen zou gaan, wat ik ook echt VRESELIJK vind, maar jezus, rot serie. Word er nog steeds naar van als ik er aan denk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wederom gehuild bij de laatste aflevering. Rust zacht lieve Mike.
Ik voelde het verdriet van Susan en de tranen bleven maar komen. Vreselijk, kan hier echt slecht tegen.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
heb ook gehuild ja, en voelde haar verdriet ook echt.....en heel mooi gezongen door Vanessa Williams!!!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja! Kippevel inderdaad! Die schreeuw van Susan gaat me door merg en been.
En de promo:
Andrew is back! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gehuild als een klein kind. Erg mooie afleveringen. Ben niet helemaal bevredigd met het einde, je hoopt natuurlijk dat ze allemaal samen blijven en niet dat ze ieder hun eigen weg gaan, maar ik snap het wel. Ontzettend jammer dat er nu geen Desperate Housewives meer is, keek er op maandag altijd naar uit om de nieuwste aflevering te zien. Ik heb genoten van deze serie de afgelopen jaren.