• 178.055 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.740 votes
Profile

Desperate Housewives

Yoke

• 32 messages
  • 64 votes

Wat vinden jullie van deze serie? Ik vind hem gewoon prachtig en zeer goed geacteerd. Vooral Susan is hylarisch!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Wel grappig, ik keek het wel elke week, maar het enige wat me echt aanstaat is dat er in korte tijd twee dood gaan de rest vind ik een beetje saai en min of meer dom.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

(afbeelding)

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Dat hier nog amper wat staat

Dit is egt een hele goede serie ik ben het nu voor het eerst aan het bekijken, ik zit nu bij aflvering 6, het is wel een grappige serie met leuke en onverwachte wendingen

Gewoon weer een goede serie, ik had niks meer om te downloaden tot dat ik dit zag dus ik ben nog wel even bezig en ondertussen ben ik ook nog met 2 andere nieuwe series Prison Break en Ghost Whisperer

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Kijk je dit ook? Thank god, ik ben niet de enige jongen

Echt geweldig leuke serie. Alle vier de vrouwen zijn echt geweldig grappig. En er is altijd wel wat geheims.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Haha, ik ken wel aardig wat jongens die dit ook kijken, in de 2e hoorde ik van een paar jongens in mn oude klas dat ze die serie zo geweldig vonden, maar ik dacht nouja het zal wel weet je.

Toen kwam ik eergister, joh laat ik is gewoon kijken wat het is en toen ik de Pilot zag was ik helemaal verkocht

gewoon een toppie serie

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Is het ook, bij mij opschool zijn ze allemaal nog in het "meisjesseries en jongensseries" tijdperk. Ookal betwijfel ik of er ook maar één serie bij de tweede categorie hoort. Behalve CSI dan.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ach dat vind ik gewoon onzin het is gewoon een goede serie en dat bullshit over meisjes en jongens series in gewoon dom.

Ik zie het al voor me dat al die jongens ook gewoon snieki Desperate Houswifes enz. aan het kijken zijn

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Je zou het bijna denken. Maargoed, ik zit bij alleen maar jongens in de klas, probeer jij in je eentje maar eens 15 andere luidruchtige jongens wijs te maken dat het nergens op slaat.

Wel jammer dat je nog bij het begin bent, kan ik nergens over praten.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Haha, nee laat dat maar zitten, dat zal wel niet gaan lukken, maargoed laat ze lekker denken dat het een wijven serie is, doet mij niks

Zolang ik het een goede serie vind kan mij niks schelen wat andere vinden

Tja, morgen heb ik aflevering 6,7 en 8

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Wahaha, gelukkig hebben we vakantie (ik tenminste, weet niet hoe het met jou zit). Dus kan ik lekker alle series bekijken.

Pluspunt is dan weer dat ik tijdens de schoolweken geen series hoef te bekijken en dan meer huiswerk ga maken (of juist meer films ga kijken en langer op MM zitten).

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Nee ik moet nog een weekie wachten maar die is zo voorbij

Ik zou heel graag over de seire willen praten hoor maarja ik ben nog niet zo ver dus als ik zo een beetje op de goede punten zit in de serie laat ik het weten

Wat ook wel een serie voor jou is Angrod: Veronica Mars, ga maar is voor de gein de 1e aflevering kijken, ik denk dat je het wel wat vindt

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik zat er al over te denken, ook toen Jordy de gebruikte om de serie te beschrijven. Korte samenvatting via pm?

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ikke? zolang er maar geen plot wendingen over Mary Alice haar dood in staan vind ik het best

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik had het over jou die een plot naar mij stuurde over Veronica Mars

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Oww sorry ik zal er wel effe een mooi samenvattingkje van maken

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Owke.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ik heb tot nu toe tot aflevering 8 gezien, morgen of overmorgen ga ik weer verder

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ik heb nu net aflevering 9 gezien dat De moeder van de tuinman erachter komt dat mrs. Solis met haar zoon slaapt en dat Carlos word gepakt door de politie wel spannend allemaal

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ik heb bijna het hele 1e seizoen gezien, ik heb nu net afl. 20 gezien en het maakt me wel nieuwschierig hoe het verder gaat met Gabrielle en haar baby, waarom Mary Alice haar naam veranderde en de preciese rede waarom ze zelfmoord pleegde en met Lynette en haar man met de vrouwelijke collega en natuurlijk de privedetective die Susan inhuurde

ik kan niet wachten tot de volgende

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Het hele 1e seizoen heb ik nu gezien en het was wel een aardig einde

Lynette krijgt weer een baan, Rex z'n dood, Carlos en Gabrielle hun baby en noem het maar op

Ik ga zo meteen de 1e ep kijken van het 2e seizoen en ik wacht af

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Je bent verder dan Net 5...

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Je bent verder dan Net 5...

Ja weet ik , ik ben al bij het 2e seizoen en volg het nu samen met Amerika

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Het downloaden staat op mijn lijstje van dingen te doen vandaag

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Ik heb de eerste stuk of 10 afleveringen ook allemaal gezien...toen was het break, - wat mij overigens wel goed kwam want ik was ook 3,5 week op vakantie - ,maar toen ben ik er niet mee verder gegaan. Er waren altijd andere dingen op tv of ik deed iets anders...:)

Maar mss dat ik het ook wel ga downen...

P.s. ik ben een 15-jarige jongen en ik ben zo mannelijk als wat. Ik vind het gewoon een leuke serie om naar te kijken...je bent eerder een watje als je het niet gaat kijken omdat dat een 'meisjesserie' schijnt te zijn...c'est mon opinion.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Whaha, lekkere quote:

Ik ben een 15-jarige jongen en ik ben zo mannelijk als wat

Maar je hebt wel gelijk...

Edit: begrijp me goed, ik lach je niet uit!

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Is goed. Ik bedoel er gewoon mee dat als je zo'n serie kijkt je niet je mannelijk heid niet meer hebt ofzo...

(Voor degenen die me wel uitlachen...^_^)

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ja het is wel zo het is gewoon een leuke serie en niks kan daar wat tegen doen

en ik lach je ook niet uit hoor en je bent ook niet de enige die hier zo mannelijk is als wat

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Haha, bedankt stan

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik heb net de laatste aflevering gezien van Seizoen 1 (morgen komt hij op tv). Wat is die goed! Echt geweldig! Dit is verre van een vrouwenserie, dit is gewoon vet! Ik ben zó benieuwd naar Seizoen 2.....

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.