- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Zomergasten (+Wintergasten)
Zomergasten (+Wintergasten)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Zomergasten zoals Zomergasten bedoeld is.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Gelukkig is de derde aflevering met Theo Maassen daar heb ik pas zin in.
Wow, die komt zeker op de video te staan, Theo mijn held! 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Meestal schakel ik pas in rond een uur of 11 om nog even iets langer dan een uurtje mee te pikken. Het was best goed gister
Maassen zal denk ik de eerste aflevering zijn die ik volledig ga kijken.
De Knip
-
- 1885 messages
- 3681 votes
Ik kijk ook meestal laatste uur zo'n beetje. Maar dat komt door sport in beeld
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Keek ook het laatste uur, komt door de quiz op de chat 
Vond trouwens geen fluit aan dat laatste uur, ik hou ook niet zo van Rottenberg.
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
ik hou ook niet zo van Rottenberg.
Keep your friends close, but your enemies closer...
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Theo Maassen: "Ik ben een pessimist met hoop"
Wat mij betreft de citaat van de avond...
Fantastische aflevering 
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Daar sluit ik me bij aan. Hele goeie televisie.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
erg goede aflevering. Slechte keuze van film 
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Ja, Glengarry Glen Ross had misschien mooier geweest.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Vond het ook leuk, zwagerman irriteerde me alleen soms, maar er zaten een paar erg leuke stukjes in, vooral die Bill Hicks vond ik super, nooit van die gast gehoord maar wat T. Maassen liet zien zag er briljant uit.
Goeie keus overigens van film.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik heb ook genoten. Die Bill Hicks (had ik nog nooit van gehoord) was echt geniaal.
"een pessimist met hoop",
"drugs verruimen je leven bij gedoseerd gebruik"
Ik kon me echt heel erg goed vinden in die denkbeelden van Theo.
Mr. Rogers
-
- 51 messages
- 618 votes
Idd erg leuk. Kon me ook wel vinden in de kritiek van T. Maassen aan het einde dat het het interview gedeelte niet helemaal lekker liep. Het gedeelte na dat fragment van Bill Hicks vond ik het best. Mooi ook dat ie tegen het einde met het fragment van Ad Verbrugge verder ging en niet van T. Hermans zoals Zwagerman voorstelde, sloot veel beter aan. En...goede keuze van de film 
Je hoort die Bill Hicks trouwens ook op het laatste nummer van Ænema van Tool, vond het al erg bekend klinken....:)
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
bij Requiem for a Dream (2000):
Afwaardering ook.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Kwam wat langzaam op gang, maar het liep uiteindelijk uit op de meest fascinerende tv sinds tijden. Wat een ontzettend eerlijke, sympathieke en intelligente man is die Maassen zeg!
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Niet vantevoren al met oordelen lopen smijten fk. Dit is natuurlijk geen goede instelling om een herziening mee in te gaan.........
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Ik kon me echt heel erg goed vinden in die denkbeelden van Theo.
Ik ook. In al zijn ogenschijnlijke klungeligheid wist hij de spijker meerdere malen recht op zijn kop te slaan. Wat hij vertelde over de campagne van hoe je moet reageren als je geweld op straat ziet is bijvoorbeeld iets waar veel mensen eens bij stil zouden moeten staan. Mooi om te horen hoe hij erover vertelt dat hij de maatschappij met groeiende verbazing gadeslaat. Alweer een innemende Zomergast, die Maassen.
Het interview met Ad Verbrugge zou volgens de site ook in zijn geheel te bekijken moeten zijn, en dat ga ik zeker doen. Bill Hicks begon sterk maar na die eerste vijf minuten vond ik het toch een beetje veel geschreeuw en weinig wol worden.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
bij Requiem for a Dream (2000) vervolg:
Vreselijk moralistisch...
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Praat 'em uit de top100 John....je kunt het....tsjakka 
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Om het een beetje spannend te houden stem ik met 5*....zonder dat ik hem heb gezien natuurlijk.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Kan toch ook van andere dingen genieten dan alleen de boodschap, de montage de muziek.
Verder zei Theo Maassen zelf dat die juist voor drugs was, dus hij heeft deze film in ieder geval niet gekozen omdat hij tegen drugs is.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Verder zei Theo Maassen zelf dat die juist voor drugs was, dus hij heeft deze film in ieder geval niet gekozen omdat hij tegen drugs is.
Maar het zogenaamde moralisme in deze film is toch wel ondergeschikt aan het sfeerbeeld vind ik.
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Ja, Marion Bridge is pas een goede film... Ik weet niet of hij dat ook zo vond.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Dat zegt natuurlijk geen kont over de film.
Zeg ik toch ook niet, alleen er word hier geroepen "Kan ik Theo Maassen ook afwaarderen?" dus dan lijkt het net of Theo Maassen een man is die heel erg tegen drugs is, wanneer dat dus helemaal niet het geval is.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Goeie uitzending, alles wat ik gehoopt had. Bill Hicks was echt geweldig. Maassen was open en eerlijk. En net als in zijn shows herken ik mezelf vaak terug in die man. Ik mis alleen zijn talent.