- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Zomergasten (+Wintergasten)
Zomergasten (+Wintergasten)
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Hij is echt vermoeiend om naar te luisteren!
Quentin
-
- 10202 messages
- 8556 votes
Een van de meest interessante mensen op deze wereld ...
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Leukste gast tot nu toe. Hij neemt Jelle alles netjes uit handen en 1 voor 1 interessante en mooie fragmenten.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Een van de meest interessante mensen op deze wereld ...
Idd. Een genie. Gelukkig ging het meer over film dan over Jesus.
Had wel op wat spannendere filmfragmenten gehoopt, nu kwamen enkel de welbekende klassiekers langs.
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
Dix sucks 
GEniaal shot van een Hitch die de scene van Frenzy regisseert.. maar om die films af te voeren als producten die toen al gedateerd waren.. :-|
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
Geloof Verhoeven niet: je kan beginnen met schilderen wanneer je een oudere douanier bent. Realistisch word het niet maar toch een genie: Henri Rousseau
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Die Jelle is een meester in de verkeerde opmerkingen maken.
Verder wel een hele boeiende gast die Verhoeven.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Idd. Een genie. Gelukkig ging het meer over film dan over Jesus.
Had wel op wat spannendere filmfragmenten gehoopt, nu kwamen enkel de welbekende klassiekers langs.
Inderdaad, veel afgezaagder dan de paardenrace van Ben-Hur kan het toch niet worden.
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
Die tekenfilm van Dudak: als ik hem nog een keer zie, dan flikker ik mijn tv uit het raam!
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Wat? Waarom? Father and Daughter van Dudok de Wit is briljant!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Inderdaad, veel afgezaagder dan de paardenrace van Ben-Hur kan het toch niet worden.
Maar ik vond zijn opmerkingen over deze en andere scenes wel erg boeiend.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3862 votes
Precies daardoor werden die cliché fragmenten toch ineens interessant.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Wat? Waarom? Father and Daughter van Dudok de Wit is briljant!
Idem.
Idem.
Fijne uitzending. Boeiende man. Volgens verwachting eigenlijk.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3862 votes
Hij is echt vermoeiend om naar te luisteren!
Een meesterlijk verteller die me zelfs zonder gesprekspartner nog makkelijk drie uur zou kunnen boeien.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Al mijn scepsis over Verhoeven kan bij het oud vuil. Een begeisterde verteller, de fragmenten waren niet eens top maar ik hing 3 uur aan 's mans lippen. JBC viel overigens vandaag definitief (nog verder) door de mand; foute onderbrekingen, slechte vervolgvragen en wat dies meer zij.
Maar toch een heerlijke zomergast, niewaar!?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Jelle heeft volgens mij iets teveel jenevertjes op, ogen staan nog glaziger dan normaal 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik heb de gehele uitzending met gemak uitgezeten, dus ik kan vandaag niet klagen! 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3862 votes
Vond Jelle weer prima. Gaf Verhoeven alle ruimte en stelde alleen de hoogstnoodzakelijke vragen. Prima een presentator die weet wanneer hij zich bescheiden op moet stellen.
Jack Sparrow
-
- 472 messages
- 3272 votes
Geweldige aflevering zomergasten Paul Verhoeven; wat kan hij over zulke diverse onderwerpen boeiend vertellen. Schitterend en groots! Ben benieuwd naar de keuze film Vera Cruz.
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Ik heb genoten! Jelle was totaal overbodig, domste opmerking was "en toen kreeg je een tien" toen Verhoeven net vertelde over zijn wiskunde leraar die moest huilen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Bij een gast als Verhoeven is het idd fijn dat de presentator zijn mond houdt, maar bij de vorige 2 gasten waar de gasten te weinig te vertellen hebben is hij niet iemand die met goede vragen de boel weet op te schudden.
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
Ik dacht het ook.. zou je dan een 10 krijgen?
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Geweldig hoe de man bij simpele/bekende/veilige fragmenten zijn eigen filosofie ten toon spreidt en de kijker hierbij toch aan het denken zet.
JBC werd op de achtergrond gedrukt terwijl hij dit zelf had moeten doen (wist hier dan ook soms geen raad mee) maar dit waren de drie uren van Verhoeven en vanwege de de persoonlijkheid en filosofie een mooi avondje televisie.