• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.542 actors
  • 9.376.802 votes
Profile

Zomergasten (+Wintergasten)

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

@otherfool: Hehe, op die quote doelde ik inderdaad toen ik zei 'vader waardeert radioprogramma van moeder niet'

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Oké bedankt. Een grappige scène uit mijn favoriete Woody Allenfilm na Annie Hall. Vooral leuk dat 'T Hart die wat onbekendere film van Allen aanhaalde.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Als groot Allen liefhebber deze ook maar eens snel zien dan. Annie Hall is dan weer niet één van mijn favorieten (vind bijvoorbeeld Manhatten, Crimes and Misdemeanors en Husbands and Wives veel beter), maar van een mede-Woody liefhebber neem ik graag tips aan

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Radio Days krijg van mij 4 sterren. Behoort ook bij mij tot de Woody Allen favorieten (en ik zag ze allemaal).

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Heb hem direct maar gezien. Kom op het moment net iets lager uit, maar het was wel weer genieten hoor!

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

kappeuter wrote:

Radio Days krijg van mij 4 sterren. Behoort ook bij mij tot de Woody Allen favorieten (en ik zag ze allemaal).

Alle 42? Volgens mij hebben we hier te maken met een fan.

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

zomergasten mensen, zomergasten

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

timbo_ wrote:

Alle 42? Volgens mij hebben we hier te maken met een fan.

Alleen You Will Meet a Tall Dark Stranger (2010) nog niet, want die is hier nog niet verschenen.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Zit bijna op de dertig, heb dus nog even te gaan..

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

De Zomergastenavond van Paulien Cornelisse gaat over hoe je kan genieten van het nare van reality en het mooie van echt, over dappere kinderen en ongemakkelijke volwassenen en over het verschil tussen vrolijke en trieste humor. We zien een nog piepjonge Dawn French en Jennifer Saunders in de anarchistische Britse comedyserie The comic strip presents en fragmenten van stand up comedian Eddie Izzard, zwetende Japanse makaken en uit The Office en De vakantieman.

(VPRO)

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Ik moest even opzoeken wie Paulien Cornelisse was, maar nu ik haar foto zie weet ik het alweer, nogal irritant figuur, dat ga ik maar skippen.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Heb er ook een hard hoofd in, maar ga er toch een begin aan maken - wie weet valt het mee.

mikey

• 28990 messages
  • 5141 votes

Iemand over wie gezegd wordt dat ze grappig is. Maar wie zegt haar dat ze dat niet is?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Haar boekje Taal is zeg maar echt mijn ding is best geestig.

Niet echt origineel, want Jan Kuitenbrouwer heeft dit soort boekjes jaren geleden al veel uitgegeven. Maar het leest erg makkelijk en is vermakelijk.

Ik ben een liefhebber van taalboeken.

Op tv komt ze soms over als een vervelend kind.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Ze was bij DWWD wel geinig toen ze de Na'vi in Avatar afkraakte, en dat terwijl ze er zelf wel iets van wegheeft.

(afbeelding)

(afbeelding)

Maar om nu een heel Zomergasten aan haar te wijden..

Montorsi

• 9716 messages
  • 2378 votes

Oh is zij dat..

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Lol @ Bottleneck!

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Leuke aflevering

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Vind er weinig aan. Val eigenlijk nog wel eens even weg.

Alhoewel ik die apen die lekker aan het spa-en zijn helemaal geweldig vind haha.

luckyluuk

• 18 messages
  • 282 votes

"Ik vind dat er heel erg royaal met kut wordt gestrooid."

Ik vind het een erg leuke uitzending.

Niet heel erg hoogstaand, gewoon vermakelijk.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ja het laatste uur is zeker wat beter te kijken allemaal.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Ja nu ineens wel he! Ik zei het eerst

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik vind die JBC wel een eng mannetje trouwens. Hij kijkt niet naar zijn gast maar kijkt er dwars doorheen. En soms denk ik ook wel eens van schiet nou eens een beetje op met wat je wil zeggen.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5750 votes

't Is ook nooit goed. Ik vond het een zeer vlotte aflevering; er was duidelijk sprake van wederzijds respect, en volgens mij konden Corstius en Cornelisse het wel goed met elkaar vinden. Cornelisse is overigens - naar mijn mening - een zeer sympathieke vrouw die duidelijk veel van haar vak weet. Plus ze koos vermakelijke clips uit.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Er zaten zeker wel vermakelijk onderwerpen bij hoor.

Het begon allemaal een beetje saai.

Mooie onderwerpen:

Die man die vrouw werd waardoor dat jochie opeens 2 moeders had.

Ik vond die apen ook meesterlijk.

En Memories, ik had dat al eens gezien, maar dat was echt zeer pijnlijk allemaal. Echt alles waar je plaatsvervangende schaamte voor kan hebben kwam daarin voorbij.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

Op tv komt ze soms over als een vervelend kind.

Ook nu bij zomergasten.Bij vlagen redelijk interessant maar het wilde maar niet uitgroeien tot indrukwekkende televisie. De gekozen tv-fragmenten waren op een paar uitzonderingen na eveneens niet echt bijzonder.

Ik liep eergisteren Joris Luyendijk tegen het lijf, hij woont volgens mij in mijn buurtje hier in Amsterdam omdat ik hem regelmatig tegenkom soms ook samen met z'n kind. Het schoot nog door mijn hoofd om hem te vragen of hij wellicht nog eens op zomergasten zal verschijnen als presentator maar ik vond dat tamelijk gênant om dit te vragen midden op straat.

Hij zag mij staren en keek vluchtig naar de straat toen we elkaar elkaar naderden...

Dit betreft geen slow-motion beschrijving van een scene uit The Matrix maart gewoon iets waar ik aan moest denken. En toen wist ik het, ik word conducteur.. geintje, nee het is de presentator, Jelle Brandt Corstius, die mij niet weet te raken; de gesprekken verlopen uiterst oppervlakkig zonder duidelijk pieken...

En zo passeerde ik Joris Luyendijk en huppelde vrolijk door naar huis.

Brix

• 19680 messages
  • 5118 votes

Bottleneck wrote:

Ze was bij DWWD wel geinig toen ze de Na'vi in Avatar afkraakte, en dat terwijl ze er zelf wel iets van wegheeft.

BASWAS

• 985 messages
  • 1145 votes

Dat een glas pils kan doodslaan was mij bekend. Onbekend was dat zoiets ook zou kunnen gebeuren met een uitzending als zomergasten. Ik zag en hoorde alleen maar vertelkundige onhandigheden door twee mensen van wie ik verwachtte dat taal echt hun ding zou zijn.

Taal als een mogelijkheid om iets persoonlijks mede te kunnen delen in plaats van een of ander object dat alleen maar voyeuristisch benaderd kan worden. Door de klinische en afwachtende houding van zowel de gast als de gastheer bleef de avond meestal zeer onpersoonlijk steken in wat zielloze verhaaltjes naast de soms wel aardige fragmenten.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Paulien is leuk, Jelle is ook leuk, volgens mij vond Jelle Paulien ook erg leuk.

Leuk woord trouwens, leuk.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Is al bekend welke film Annet Malherbe heeft gekozen?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.