Lost
snooppac
-
- 116 messages
- 0 votes
hier de quote waar wurffie geen zin in had 
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Stoort het je niet dat veel van deze (serieuze) punten irrelevant zijn voor het plot? Paarden van Kate, ijsbeer, haai met Dharma logo, DHARMA, 'Science vs. Fate, het diverse keren aanhalen van problemen tussen de personages en hun ouders (bijna altijd vaders), enz.
Sommige zaken zijn onnodig aangehaald tijdens de serie om het lekker vaag te houden en de schrijvers (van de serie) de mogelijkheid te geven om met het verhaal alle kanten op te gaan.
Ja, heel wat is irrelevant voor het plot. Maar dat weerhoud de fans niet om erover te discusieren. Is dat niet het doel achter al die vragen?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Als je met 'hij' op Don Dijk doelt, dan heeft HIJ meer te doen dan alleen kijken of sneu gastjes nog bombarie lopen te maken in het Lost topic..... Hij heeft een leven buiten dit, weet je wel..
Hou nou toch gewoon op, en richt je op Lost. Dit provoceren zal toch nergens toe leiden.
Schattige kerel.
Doet het ook leuk.
Slaat de spijker ook op zijn kop: Waarom zou je een uur kijken naar John en Locke die aan het vechten zijn? Dat is Lost niet, nooit geweest.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ik snap jouw interpretatie raffael, dat is eigenlijk wat ik altijd al dacht maar er wordt echt wel duidelijk gezegd dat alles op het eiland echt gebeurd is en de fictieve wereld waarin ze nog niet beseffen dat ze dood zijn is gewoon de wereld die we in het laatste seizoen zien Als jij jouw versie wil geloven geen probleem, maar de schrijvers bedoelden het niet zo.
En ook ik ben het eens met Albus, ik verwachtte al niet alle antwoorden te krijgen op het einde, het had leuk geweest als er meer duidelijkheid was geweest, dat ga ik nu ook niet ontkennen maar ik vond de finale boeiend, emotioneel en heel passend dus ik hou er een positief gevoel aan over en dat telt voor mij.
Dat is waar. ik heb het ook nog niet van de andere kant bekeken.
Het klopt dat het wel waar is want iemand vertelde mij dat de acteur die Benjamin speelde heeft verteld in een interview dat het echt is.
Dus ik zit er wel naast wat betreft fictieve wereld alleen zijn ze dus wel dood aan het einde.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik ben net met de serie Lost begonnen. Gisteren avond de eerste aflevering gezien en vandaag 2 tot 10 (regenachtige dag
). Heerlijke serie die onwijs verslavend is. Hoewel ik het over sommige puntjes niet eens ben, kijkt hij zo lekker makkelijk weg. Ik vind het jammer dat er maar op die, wat zijn het, 10 mensen gericht wordt terwijl er 46 overlevende zijn. Die overige 36 zie je nooit, en voelt wat onwerkelijk aan vooral omdat 36 mensen niet makkelijk over het hoofd te zien zijn. Had het dan bij 10 overlevende gehouden ipv 36.
Verder is het mooi gefilmd en ben ik blij dat ik er mee begonnen ben.
Ik heb alle seizoenen nu binnen. Als ik zo eens de synopsis lees ben ik alleen wel bang dat ik op een gegeven moment ga afhaken (Ik las dat ze gaan tijdreizen?)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mja.. begrijpelijk, maar toch zul je merken dat die overige 36 ook cruciaal zijn in volgende episodes. 
En afhaken? Mwoah... ik weet het niet. Ik vond de eerste 3, misschien zelfs 4 seizoenen erg sterk. Daarna begon het voor mij allemaal wat te zweverig te worden. De kracht van deze serie was voor mij dan ook de personages, waardoor ik het crappy verhaal maar voor lief nam. Afhaken is mij in ieder geval niet gelukt.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Wat zei je dan?
PM me maar even, dan blijft het hier on-topic.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Dat is waar. ik heb het ook nog niet van de andere kant bekeken.
Het klopt dat het wel waar is want iemand vertelde mij dat de acteur die Benjamin speelde heeft verteld in een interview dat het echt is.
Dus ik zit er wel naast wat betreft fictieve wereld alleen zijn ze dus wel dood aan het einde.
Klopt.
De eerste 5 seizoenen zijn echt gebeurd en het laatste seizoen zijn ze dood.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Behalve op het eiland, daar leven ze ook nog in seizoen 6
snooppac
-
- 116 messages
- 0 votes
Als je met 'hij' op Don Dijk doelt, dan heeft HIJ meer te doen dan alleen kijken of sneu gastjes nog bombarie lopen te maken in het Lost topic..... Hij heeft een leven buiten dit, weet je wel..
nee, mij een spuit 11 noemen daar schiet je wat mee op en dat is echt totaal niet provocerend 
en als don dijk wel meer te doen heeft, waarom moet jij je er dan weer op reageren.
ik begin jouw echt steeds irritanter te vinden. je probeert iedereen op te dringen dat jouw visie op de serie de goede is en dat het alleen om de characters draaide.of dat het voor jou een geweldig einde was.
je hebt je boodschap duidelijk gemaakt hoor.
nu weten we het wel
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
goh, ik wou hetzelfde over jou zeggen. Ik plaats hier een filmpje over lost waar IK het toevallig mee eens ben. Je hoeft t niet te bekijken, je hoeft zelfs mijn posts niet te lezen. Maar ik ga me niet stil houden omdat jij het niet eens bent met de manier hoe ik de serie heb ervaren. Jammer voor jou. Je kunt yoga overwegen, als je je zo snel al irriteert aan iemand die je puur kent van enkele berichten op internet , laten we het vooral gezellig houden.
snooppac
-
- 116 messages
- 0 votes
ja, of dat ik me zo snel aan jou irriteer zegt gewoon heel veel over jou 
en ik zeg helemaal niet dat jij je mening niet mag verkondigen.
ik zeg dat je dat al meer dan genoeg hebt gedaan en dat we het nu wel weten
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Ja, heel wat is irrelevant voor het plot. Maar dat weerhoud de fans niet om erover te discusieren. Is dat niet het doel achter al die vragen?
Ja, uiteraard zijn die vragen bedoeld om over te discussiëren. Het stoort mij alleen dat veel van die vragen het plot (= waarom is men op het eiland) niet hebben gediend. Meer niet.
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Zojuist het slot gezien en ik vond het fantastisch! Voor mij was dit het perfecte einde. Het zal heus zo zijn dat er dingen zijn die niet kloppen / niet zijn beantwoord etc. Maakt mij niet uit. Ik vond het een prachtig eind van een fenomenale serie. Lost4ever 
snooppac
-
- 116 messages
- 0 votes
heb ik al 2 keer gedaan, maar heeft niks veranderd.
zelfs alleen maar meer overtuigd van mijn mening.
jammer, maar het is niet anders 
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Zojuist het slot gezien en ik vond het fantastisch! Voor mij was dit het perfecte einde. Het zal heus zo zijn dat er dingen zijn die niet kloppen / niet zijn beantwoord etc. Maakt mij niet uit. Ik vond het een prachtig eind van een fenomenale serie. Lost4ever
Lost4Ever
moet je laten tatoëren als je echt hardcore bent 
Edit:
55) Waarom gelden de tijdreisregels niet voor Desmond?
- Tijdreizen kwam door het magnetische energie en hij was er toch resistent tegen. Dat zou het kunnen verklaren.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Als je dan toch een tattoo neemt:
http://c4.ac-images.myspacecdn.com/images02/52/l_8aaf7f9e5a0c4a54b7952ee718b48d83.jpg
Lijkt me wel iets voor snooppac 
snooppac
-
- 116 messages
- 0 votes
LOL
een reactie van haar kan dan natuurlijk weer niet uit blijven he
echt zo vermoeiend jij 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
God joh, heb je niks beters te doen dan je met mij bezig te houden? Hij maakte een leuke grap, ik lach.. net als Achmed, maar over hem zeg je niets?
Ik voeg je toe aan mijn fanlist! En God, ga nou toch weer on-topic.
Dan kan de rest dat ook doen.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
@snooppac : Lol, het is een forum, iedereen heeft evenveel recht om te reageren. Jij raakt echt erg makkelijk geirriteerd 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
happen! 
precies wat ik wilde bereiken.. thnx
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Happen, tsja. Het is erg jammer en vervelend dat iemand telkens een reden zoekt om over te zeuren, zelfs als het niet eens terecht is. Erg kinderachtig dat dit jochie zich gewoon niet kan beperken tot Lost gerelateerde onderwerpen in dit topic.
En Curly, als jij daarmee bedoelde dat je het alleen deed om dit soort situaties uit te lokken, vind ik het ook erg kinderachtig van jou. 
snooppac
-
- 116 messages
- 0 votes
God joh, heb je niks beters te doen dan je met mij bezig te houden? Hij maakte een leuke grap, ik lach.. net als Achmed, maar over hem zeg je niets?
Ik voeg je toe aan mijn fanlist! En God, ga nou toch weer on-topic.
Dan kan de rest dat ook doen.
dit bericht is idd wel heel on-topic he 
komt omdat jij mij uit niets spuit 11 gaat noemen.
@ achmed: valt wel mee hoor, alleen die elise irriteert mij.