• 178.522 movies
  • 12.249 shows
  • 34.035 seasons
  • 647.812 actors
  • 9.380.120 votes
Profile

Lost

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Wacht toch gewoon tot de serie hier uit is. En voor klanten van Prime zal dat niet lang meer duren.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Gisteravond was de premiere op hawaii.. Ga hem lekker woensdagavond kijken met een vriend en biertjes

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Idd, woensdag in 720p kijken. Als je er dan niets van snapt, komt het in ieder geval niet door de slechte kwaliteit

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Curly1985 wrote:

Gisteravond was de premiere op hawaii.. Ga hem lekker woensdagavond kijken met een vriend en biertjes

Ik vroeg me al af hoe die mensen aan de cam-versie kwamen,nu snap ik het

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Te kansloos, zon cam nu kijken na een half jaar wachten. Ik kan die ruime dag ook nog wel wachten.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3703 votes

Zou me ook niks verbazen als de lost mensen dat zelf even hebben laten lekken om de overdreven fan (die alles kijkt) alvast lekker te laten buzzen voor de tv uitzending.

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Macmanus wrote:

Zou me ook niks verbazen als de lost mensen dat zelf even hebben laten lekken om de overdreven fan (die alles kijkt) alvast lekker te laten buzzen voor de tv uitzending.

Haha,jij bent zeker net als die vent die Mel Gibson speelt in Conspiracy Theory

Macmanus

• 13726 messages
  • 3703 votes

Ik ben Mel Gibson.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

haha dus toch

Hier wat beelden van het premiere event: introductie vd cast..

YouTube - Lost Season 6 Premier: Casties (01/30/10)

Vette shit om op het strand de premiere te kijken samen met de cast en schrijvers

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ben zo benieuwd, gelukkig is het bijna zover! Duidelijkheid please!

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Dit is ook leuk filmpje,de cast op de rode loper bij de seizoen 6 premiere,jullie hoeven niet bang te zijn voor spoilers(ze mogen toch niks zeggen)

YouTube - KITV Lost Premiere Red Carpet

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Oow ja juist nu weten de acteurs ook hoe het allemaal zit. Ten tijde van seizoen 5 wist alleen Matthew Fox hoe het zou eindigen.

Is dat zo? Want Darlton heeft toch echt bekend gemaakt het finale script nog niet te hebben geschreven (productie eindigt pas in April)? Kan het niet zijn dat Fox gewoon aan het geinen was?

Ze hebben overigens een interview gegeven met TVGuide tijdens de premiere, te vinden hier. Geen enkele spoiler, maar toch wel interessante conclusies (met natuurlijk heel veel beloftes en weinig antwoorden).

catdog

• 1417 messages
  • 2027 votes

Fox wist enkel het einde wat betreft zijn karakter.. de overige verhaallijnen niet.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Kevin13 wrote:

Oow ja juist nu weten de acteurs ook hoe het allemaal zit. Ten tijde van seizoen 5 wist alleen Matthew Fox hoe het zou eindigen.

De meeste acteurs/actrices zeggen juist dat een hoop nog steeds onduielijk is en ze zijn toch echt al met aflevering 11/12 bezig.

Kan natuurlijk zijn dat ze dat moeten zeggen

@catdog Ik heb teveel vrije tijd Maar beide interviews spreken elkaar dus een beetje tegen. Want..

@Curly1985 in datzelfde interview dat ik hiervoor gepost heb praten Darlton ook over Benjamin Linus (de naam van de acteur ontschiet me even) die zei dat het verhaal juist uitbreidde, in plaats van duidelijker werd.

Conclusie: Niets is te vertrouwen en niemand zal ooit enige duidelijke clue geven over wat de fuck er nou gebeurd aan het einde.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Is dat zo? Want Darlton heeft toch echt bekend gemaakt het finale script nog niet te hebben geschreven (productie eindigt pas in April)? Kan het niet zijn dat Fox gewoon aan het geinen was?

Heb het gelezen in een interview dus ik veronderstel dat hij het einde echt wist.

@Curly1985 in datzelfde interview dat ik hiervoor gepost heb praten Darlton ook over Benjamin Linus (de naam van de acteur ontschiet me even) die zei dat het verhaal juist uitbreidde, in plaats van duidelijker werd.

Conclusie: Niets is te vertrouwen en niemand zal ooit enige duidelijke clue geven over wat de fuck er nou gebeurd aan het einde.

Vind ik wel leuk. Zo kan de kijker zelf uitmaken hoe het alles ineen zit en hoe het eventueel eindigt. Krijgen we geen afgeraffeld einde te zien maar een mooi open einde.

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Wel cool dat mensen het er zo veel over hebben.

Volgens mij heeft geen enkele serie op moviemeter zoveel berichten.

87 Pagina's lijkt mee te vallen maar een populaire serie als The Sopranos heeft er maar 17.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

In het topic The Sopranos zijn er dan ook veel meer serieuzere berichten. Hier krioelt het van fanboys. Lost is dan ook zo'n typische Hollywoodserie en dat is The Sopranos niet.

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Maar Lost is een mysterieuze serie met veel vragen waar je veel meer over kan praten en speculeren dan over een serie als The Sopranos.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

juist! (niet dat ik geen fanboy ben )

maar over lost valt een hoop te bespreken.. fact!

Al vanaf seizoen werd er gespeculeerd over het einde van de serie..

Inderdaad, Lost is zo baanbrekend omdat je er oneindig over kan discussiëren en iedereen met een ander antwoord zal eindigen. Weinig andere series hebben dat ooit kunnen bereiken, zeker nog na zes seizoenen. En hoewel "Hollywoodserie" niet echt de juiste term is (The Sopranos mag dan cable zijn, het was wel mateloos populair). Lost is een van die weinige series voor netwerktelevisie die qua actie en special effects (en vierhoeksverhoudingen) geweldig is voor het algemene publiek, maar ingewikkeld en doordacht genoeg om alle fanboys van urenlange bezigheid te voorzien.

Overigens net de 'Lost: The Final Chapter' gezien. Hetzelfde als alle recap afleveringen van de serie, een mooie geheugenverfrisser, absoluut niet meer dan dat. Nu ben ik toe aan wat nieuw materiaal.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Ben 2 weken terug begonnen met seizoen 5 nog een keer te kijken.

Vanavond 'follow the leader', morgen 'the incident', woensdag LA X

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik heb net de Lost s6 afl. 00 gedownload. Een samenvatting van vorige seizoenen dus. Ga hem zo even kijken, dan zit ik er weer goed in voor de afleveringen van morgen.

Wordt druk met downloaden hehe. 2x Lost, 1x 24, 1x How i met your mother

Hehe, ik zal je mijn downloadrooster niet eens laten zien. Ben in ieder geval blij dat de meeste series in 720p zijn tegenwoordig!

Overigens, 24 en HIMYM kan je morgen toch al kijken. Heb je woensdag vrij voor Lost

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Morgen komt Lost toch uit? Vanvond toch de premiere? Of is het pas morgenavond in de VS?

Welk gedeelte van FEBRUARY 2ND had je gemist aan de promo's? Morgen avond, vanaf 8 uur lokale tijd op ABC worden 6x00, 6x01 en 6x02 uitgezonden. Ze zullen dus pas woensdagmiddag voor ons beschikbaar zijn.

En mocht je nog om klassieke televisie geven dan is de Nederlandse premiere op vrijdag.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Damn, ik had me echt gefocust op morgenvroeg. Das kut, woensdag ben ik een stuk drukker. Nja, kan ik morgen 24 rustig kijken.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Ze zullen dus pas woensdagmiddag voor ons beschikbaar zijn.

Dat klopt niet, zal waarschijnlijk rond 4/5 uur in de ochtend eerder zijn. Tijdens de vakantiedagen erg vaak bevonden dat de nieuwe afleveringen rond die tijden al worden gepost (volgens mij is het dan rond middernacht in de VS), dus als je echt een die-hard bent ...

True, maar tegen die tijd hebben ze niet al te veel seeds en duurt het eeuwig om een 720p te downloaden vandaar (oh ja en ik heb ook nog school. Pff, prioriteiten zuigen).

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.